ویدئوی جدیدی از گیم پلی بازی Kena: Bridge of Spirits عرضه شد
استودیوی سازندهی بازی Kena: Bridge of Spirits این روزها سخت مشغول معرفی این عنوان است. بر همین اساس، امروز هم تریلر دیگری از گیمپلی این اثر در دسترس قرار گرفت که هواداران نباید به راحتی از آن عبور کنند.
مدت زمان تریلر امروز که توسط سازندهی بازی Kena: Bridge of Spirits یعنی استودیوی امبر لب (Ember Lab) عرضه شده، هشت دقیقه است. در این ویدئو میتوان بخشهای بسیار جذابی از گیمپلی این اثر را مشاهده کرد و به طور کلی، تصمیم بهتری در راستای خرید آن گرفت. این ویدئو به نسخهی رایانههای شخصی بازی مربوط میشود و به ما نشان میدهد که باید منتظر چه چیزی در آن باشیم.
در بازی Kena: Bridge of Spirits میتوان ترکیبی از کشف رمز و رازها، حل پازلها، مبارزات سریع را شاهد بود. به نقل از سازندگان، طراحی یک سیستم مبارزهی جذاب و نوین برای این اثر زمانبر بوده است. این بازی ابتدا قرار بود سال گذشته به دست هواداران برسد، اما شیوع ویروس کرونا مانع از توسعهی آن شد. اکنون تیم سازنده آماده است تا آن را در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۰ (۲۴ آگوست ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و پلیاستیشن ۵ عرضه کند.
امبر لب چندی پیش اعلام کرد که برای ساخت این بازی از فرنچایزهایی نظیر Zelda و Pikmin الهام گرفته است. شما در بازی Kena: Bridge of Spirits باید هدایت کاراکتری جوان به نام Kena را به دست گرفته و در مناطق کوهستانی به ماجراجویی بپردازید. این شخصیت از تواناییهای بیشماری برخوردار است که در زمان نبردها و حل معماها میتوانید از آنها استفاده نمایید. کاراکترهای دیگری هم هستند که Kena را در این مسیر یاری میکنند. همین داستان و ماجراجویی با فرنچایزهای گفته شده شباهت دارند.
به محض دریافت اخبار بیشتر پیرامون این بازی، آنها را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت. در پایان میتوانید تریلر ذکر شده را مشاهده و دانلود کنید.
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
ذوق و طراحی هنری این استودیو جوان قابل تحسین هست امیدوارم بازی موفق بشه ، مرسی پلی استیشن واقعا این کارشون عالیه از اونور هوسمارک از اینور امبر لب و کلی استودیو دیگه در گذشته و قطعا در اینده ، پلی استیشن ریسک بالایی میکنه رو استودیو های جوان و خلق ای پی های جدید که به نظرم بهترین رویکرد هست از یک ناشر بزرگ و تاثیر گذار در ویدیو گیم و قسمت ماهرانه کار اینجاست که پلی استیشن واقعا استاد هست تو ریسک کردن و شناختن استعداد های بازیسازی هنری که هر ناشری نداره ، دمشون گرم پولی که در میارن واقعا نوش جونشون :yes: :heart: با ۵۰۰ دلار یه کنسول درجه ۱ با خواصی منحصر به فرد تحویلت میدن و با کلی ای پی درجه ۱ و پروژه هایی هیجان انگیز یک نسل رو برات میسازن ، دیگه یه گیمر چی میخواد …
دقیقا محسن جان
چقدر این بازی خوبه ، از کاراکترش بگیر تا محیطو تنوع گیمپلی و آزادی عملش
فضاسازی شاد و پرانرژی
به شخصه احساس میکنم سونی چند تا استدیو مثل امبرلبو هوسمارکو بلوپوینتو باهاشون قرار دادهای داخلی بستن و مثلا با یکیشون ۳ تا پروژه بسته با یکی دیگه ۲ تا و اگه راضی بودن خریدو انجام میدن
این سیاست فوقالعاده میتونه باشه
:yes: :yes:
تلاشت قابل تحسینه ولی فقط یک سال انحصاری زمانیه بعدش برای ایکس باکس هم میاد 😉
چقدر چشم نواز و آرومه این بازی
اگه بچم ده سالش شده بود براش میگرفتم اینو
به این میگن تریلر :yes: بدون وقفه فقط گیمپلی نشون دادن. آب خیلی طبیعی بود و گیمپلی روان و باحالی داره.
این گیم پلی نسبت به قبلی خیلی بهتر بود
ولی هنوز یه سری ضعف داشت که به چشم من اومد
مشکل اول مبارزات بازیه که هم تو قبلی ، هم تو این خوب بنظر نمیرسید
تیر اندازی با کمان به خودی خود میتونی خیلی خوب و لذت بخش باشه اگه درست استفاده شه ، ما وقتی با الوی یا الی تیر میزدیم ، کشش کمان کاملا حس میشد ، ما حتی وقتی تو فارکرای از تیرکمون استفاده میکردیم ، قشنگ لذت بخش و واقعی بود
اینجا اینطوری نیست و قشنگ معلومه نصف مبارزات و معما های بازی رو همین بنا شده
مشکل دوم معما های بازیه که هر چیزی هستن جز معما:-|
سازنده قشنگ کرده تو چشممون جوابارو
اینم بگم که من هر چیزی میگم از رو این تریلره ، و همش چیزیه که من دیدم
خب شما اصلا به سبک بازی توجه نکردی
سبک و استایل بازی ایجاب میکنه بازی و مبارزات رنگارنگو پر از جادو و نور باشه
این موضوع توو تیروکمانم به همین شکله
اصلا امکان نداره شما تیرکمان الیو که به نظرم واقعیترین تیرکمان صنعت گیم هستشو با این بازی پیکسار تور گوگولی مگولی مقایسه کنی
در مورد پازلها
داداش گذشت اون زمون که توو یه پازل اویل و سایلنتهیل ماهها گیر میکردیم
شما برو اویل۲ اورجینالو با اویل۸ از نظر پازل مقایسه کن
بیشتر شبیه شوخی شده
این بازی که دیگه تکلیفش معلومه و به شخصه به توسعه دهنده کاملا حق میدم
من خودم هم جامعه ی هدف بازی رو میدونم هم اینکه گیمینگ داره به چه سمتی میره ( همینکه دارک سولز بازی سخته معلومه به کجا میریم)
ولی خب من وقتی نگاه میکنم انتظاراتم همون اویل دوی اورجیناله نه ایول هشت
کاملا حق رو میدم ولی خب خوب نبود دیگه نمیتونم توضیح بدم
خیلی منتظرشم یوشیدا سرمایه گذاری درستی کرده بود رو این استودیو امیدوارم بازیشون هم عالی باشه تا باهم شاهد همکاری های بیشتر این ها با تیم PlayStation باشیم و در نهایت سونی بخرتشون چون واقعا دارن نشون میدن استعداد دارن
از همون روز اول که بازی معرفی شد یه حس خوبی بهم میداد. امیدوارم موفق بشن :yes:
ممنونیم سونی :pray: :worship: :pray: :worship: :pray: :worship:
این بازی همین الانش هم کاملا مشخصه موفق در میاد
تابلو نقاشیه لعنتی :laugh:
خود بازی خیلی عالیه. ولی تریلر گیم پلی افتضاح تدوین شده بود!
شاهکار