استودیوی The Coalition با بهرهگیری از Unreal Engine 5 به نسل بعد وارد میشود
چندی پیش استودیوی کوالیشن (The Coalition) رسماََ اعلام کرد که منابع خود را به موتور گرافیکی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) منتقل خواهد کرد و از این به بعد بازیهای آنها با استفاده از این موتور گرافیکی توسعه پیدا خواهند کرد.
این به معنای آغاز توسعه بازیهای نسل بعدی توسط کوالیشن است. آنها در بلاگ رسمی خود توضیح دادند:
در کوالیشن، ما به خود افتخار میکنیم که بهترین بازیهای ممکن از سری Gears of War را به لطف موتورگرافیکی آنریل انجین، با بهترین کیفیت ممکن ارائه دادهایم. ما میخواهیم پیرامون چند موضوع با طرفداران خود صحبتی داشته باشیم.
ابتدا از همهی طرفداران خود تشکر میکنیم که در طول این سالها با ما همراه بودند. در دوره قرنطینه و با شرایط سخت کار از خانه، تیم ما اولین بازی استراتژی خود یعنی Gears Tactics را عرضه کرد و ما همچنین این اثر و Gears 5 را با بهبودهای متعدد و ویژگیهای جدید بر روی کنسولهای ایکسباکس سری ایکس و اس عرضه کردیم. در انتها نیز بستهالحاقی Gears 5: Hivebusters منتشر شد.
با ورود به نسل جدید و نگاه به آثاری که در راه است، ما در مورد انتقال منابع خود به آنریل انجین ۵ و آغاز توسعه بازیهای نسل بعدی هیجانزده هستیم. سری Gears of War همیشه در خط مقدم این موتور گرافیکی قرار داشته است، از بازی ۷۲۰p کنسول ایکسباکس ۳۶۰ گرفته تا بهروزرسانی ۱۲۰ فریمی برای بخش چندنفره عنوا Gears 5 بر روی کنسولهای جدید. ما هیجانزده هستیم که این روند را با آنریل انجین ۵ ادامه دهیم.
این موضوع برای عناوین حال حاضر چه معنایی دارد؟
محتویات بیشتری برای Gears 5 در راه است و ما به زودی عملیاتهای ۷ و ۸ را عرضه خواهیم کرد. هر عملیات شامل رویدادهای تازه، نقشههای جدید و شخصیتهای متعدد میشود. بنابراین در طول امسال، محتویات جدیدی به صورت رایگان برای بازیبازان در دسترس قرار خواهد گرفت.
انتقال به موتور گرافیکی جدید و شخصیسازی آن متناسب با اهداف تعیین شده، عملیاتی وقتگیر و طاقتفرسا است و ما میخواهیم این روشنسازی را انجام دهیم که برای مدتی بازی یا پروژه جدیدی را رونمایی نخواهیم کرد. همچنین در انتها باید بگوییم که ما به دنبال استخدام استعدادهای جدید نیز هستیم. باری دیگر از تمامی طرفداران خود تشکر میکنیم. ما امیدوارم هستیم که هر چه زودتر و در زمانی مناسب از بازی بعدی خود رونمایی کنیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بهبه
آنریل۵
اون دمو رو یادم نمیره..رویایی بود
امیدوارم برن سراغ آیپی جدید
خوبه
جالب میشه یه گیرس تکراریه دیگه میسازن :no: :no:
والا گیرز ۵ اصلا هم تکراری نیست.
اگر بازی کرده باشی و از قدیم یادت باشه از محیط و طراحی محیط و مراحل و فضا و لول دیزاین و المانهای ار پی جی و …. متفاوت و بازی دوپ و عالی و نقدهای عالی و خیلی مثبتی هم گرفت.
هیت ، هیت و هیت یکم خجالت بکشید بس کنید دیگه -___-
:yes: :yes:
عالیه عالی …. :yes: :yes:
گیرز جدید با گرافیک جدید چه شود ….
بکشید بیرون از انریل برید یه انجین جدید واسه خودتون بسازید خیر سرتون یه استدیو بزرگی حساب میشید که فرست پارتی میسازه دیگه باید انجین داخلی داشته باشید…
انجین ساختن به همین راحتی نیست دوست عزیز
کوالیشن خروجی خوبی از آنریل انجین ۴ گرفت. مطمئنا بخواد با آنریل ۵ هم میتونه این کار رو انجام بده
بنه نظرم بهترین خروجی آنریل ۴ گیرز ۵ بود
دیگه نهایت گرافیک بود که کوالیشن مجبور شد به خاطر این گرافیک از خیلی چیزا بزنه چون آنریل دیگه توان نداشت
منم نمیگم به همین راحتی ولی خب یه ناشری مثل ea یا یوبی سافت انجین داخلی دارن اینا هم یه انجینی باید توسعه بدن که لازم نباشه یه درصدی رو به اپیک بدن…نمیگم اپیک بده یا دشمنی دارم ولی کلا واسه یه استدیو فرست پارتی به نظرم انجین خودشون باشه بهتره…
داشتن موتور اختصاصی همیشه مزیت محسوب نمیشه
EA تقریبا همه استودیوهاش رو مجبور به استفاده از فراست بایت کرد. اما فقط برای بتلفیلد تونست خروجی خوبی بگیره چون این انجین خودشو تو بازیهای اول شخص نشون میداد.
انجین Anvil یوبیسافت هم کم مشکل نداره
وقتی کوالیشن داره بهترین خروجی و کیفیت رو از آنریل انجین میگیره، نیازی به موتور اختصاصی نداره. مگه این که بخواد یه آیپی خاص و متفاوت بسازه که با آنریل خروجی خوبی رو ارائه نده
ای ای و فراست بایت درسته تو بازی های غیر اف پی اس خروجی بالایی نداره ولی بازم انجین قدرتمندیه…انویل یوبی سافت هم همینطور و هیچکدوم بدون مشکل نیست…دیگه ما ته انویل رو تو اساسینز والهالا دیدیم چه خروجی میده…و تو یه بازی مثل رینبو هم دیدیم چقدر بهینس…ولی اگر انجین داخلی داشته باشن بهتر میتونن از قدرتش استفاده کنن نمونش اون دوستمون پایین در مورد ای دی تک گفت انجین داخلیه ولی به شدت خروجی خوبی از توش میکشن بیرون….انریل انجین بدی نیست و خروجیشو تو گرز ۵ دیدم ولی بازم اونجور که باید تو نسل ۸ همه نمیتونن ازش خروجی در حد فاینال فانتزی ازش بگیرن …بقولا راحته کار کردن باهاش ولی سخته بخوای همه توانشو استفاده کنی….
از جیب شما میخواد بده سهم اپیک رو که همچین حرفی زدی :laugh: :laugh: :laugh:
اصلا بحث از جیب من و شما نیست بحث هزینه ساخته و ضرفه جویی هست…یه هزینه ای میکنن اول کار ولی بعدش راحت میشن و هزینه ها میاد پایین…
اینجین فقط دسیما و کینتا ، بقیش شوخیه :cowboy:
.
صرفا شوخیه و نظر شخصی ؛ به دل نگیرین
کنیتا انجینش برای کجاست متئوس جان ؟
سانتامونیکا دوست عزیز 😎
فقط id tech رو حرف من حرف نزن که رو دستش نیست ….
من اصلا رو حرف شما حرف نمیزنم سلطان ؛ امر ، امر شماست سرورم
.
باقی موتور ها برن بمیرن ؛ id tech و خلاص
میگید فراستبایت یاد اندرومدا میفتم و چهار ستون بدنم میلرزه:-|
اصلا نیازی به ساختن موتور اختصاصی و جدا ندارن
اعضای کوالیشن توی بهینه کردن بازی و ساخت گرافیک پر جزییات با موتور انریل انجین تنحر دارن.
همه هم موقع گرافیک فنی و نحوه اجرای گیرز ۵ و حتی دیجیتال فاندری هم اشاره کردن بود.
گیرز ۵ ببزرگترین و پرجزییات ترین و سنگین ترین و بهینه ترین بازی ساخته شده با انریل انجین ۴ هست.
گیرز با انریل انجین مچ هست از نسخه های قبل تا الان
حتی خود اپیک موقع نمایش قدرت موتور بازیسازیش از دموی تبلیغاتی گیرز استفاده میکرد از قدیم.
گیرزهای مختلف هم از اول تا حالا با انریل انجین ساخته شده و کامل کننده نم هستن
اره ولی یه بازی مثل ریمیک فاینال ۷ اون هم انریله ولی گرافیکش تو یه لول دیگه هست…در اینکه کوالیشن اعضاش با تجربن شکی نیست…خیلیاشون اعضای سابق اپیکن ولی اگر یه انجین بسازن با یه هزینه بعدا لازم نیست دیگه هزینه ای بابت استفاده از انجین بدن و جدا از اون انجین خودشونه دیگه سر تا پاش رو بلدن…۳۴۳ هم انجین خودشو توسعه داد اکثر استدیو های سونی هم انجین خودشونو دارن …
مهم استفاده و توسعه بازیه.
سازندگان میتونن منابعو توسعه بدن چون انریل انجین موتور انعطاف پذیریه و دستشون باژه.
گیرز هم کاملا سبک و تم گرافیکیش مچ هست و نیازی نیست.
انریل انجین ۵ هم دموی تبلیغاتیشو دیدیم که چقدر بروز شده و ابزار جدیدی در اختیار بازیسازها میده.
اگر مقداری نارضایتی داشتن حتما میرفتن سراغ یه موتور دیگه یا موتور خودشون رو میساختن چون ماکرو هم پشت کوالیشنهست و منابع مالی کافی هم داره و امار فروش گیرز هم همیشه عالی بوده و یکی از برگ برنده های ایکس باکسه و توی سبک خودش بی رقیبه چون بهترین بوده همیشه
چرا بره انجین جدید بسازه؟ 😐
مگه کشکه؟
وقتی بهترین گرافیک رو از آنریل کیکشن جوری که اپیک که سازندشه دست به دهن مونده چرا باید موتور شونو عوض کنن؟
ساخت اینجین جدید بیست الی سی ملیون دلار خرج داره نمونش لست دو … خوب با استفاده از یک اینجین شرکت دیگه خرج بازی رو خیلی میارن پایین مثلا هلبلید دو که از انریل
انجین پنج استفاده می کنه ممکنه هم خرج لست باشه ولی با گرافیک بسیار بهتر… نیازی به انجین جدید نیست حتی خود دیزگان هم رو ناتی داگ انجین ساخته شده بود… مهم گرافیک نهایی بازی هست… حالا هر موتوری… مگر مثل دوم که نشه رو انریل ساخت و نیاز به اینجین خودشون که ایدی تیچ هست داشته باشن… ولی هنوز برام قابل حضم نیست که چرا اینگزایل برای بازی بعدیش از کریشن اینجین بتسدا استفاده نکرد و به جاش از انریل انجین پنج استفاده کرد…
حرفات همه درستن و قبولشون دارم به جز این قسمت :
Inxlie و کریشن انجین؟ :laugh: :rotfl:
ببین همیشه بهترین خروجی از انجین رو استدیویی داره که سازندشه
حالا فکر کن بتسدا خودش بازی میسازه گرافیکش اینقدر ضایعست حالا اگه دست یه استدیوی ثانویه باشه که فاتحه گرافیک خوندست
Inxlie هم کوالیشن آنریل ۵ رو برای خودش شخصی سازی میکنه
کلا آنریل جوری ساخته میشه که با یکم تغییر به درد همه بخوره
کریشن انجین رو دسته کم نگیر… یه زمانی مغز همه سوت کشیده بود که چه طوری بتسدا اسکایریم رو روی کریشن انجین با اون گرافیک و صد ساعت داستان و یه عالمه مرحله فرعی همه رو تو چهار گیگ جمع کرده بود…درسته این نیل یکم خوب نبود ولی با مسئولین فنی ایکس باکس مطمئنا بهترین اینجین خواهد شد… مثل همین کوالیشن که مسئولین فنیش چنان از انریلانجین استفاده کردن که دهن خود سازنده انریل انجین کف کرده بود.. مطمئنا گرافیک گیرز شش از اون دمو انریل انجین پنج خیلی بالاتر خواهد بود…. چه دموی رویایی بود :inlove:
وقتی بهترین خروجی رو از انریل انجین میگیرن واسه چی برن انجین جدید بسازن
گرز از همون اول با آنریل ساخته شده چی بهتر از انجین اصلی خودش؟
داداش انریل ۵ الان یجورایی یکی از پیشرفته ترین انجین هاست اگه پیشرفته ترین نباشه (که فک کنم به احتمال ۹۰ درصد هست)
چرا باید برن انجین اختصاصی بسازن وقتی بهترین رو میتونن راحت اجاره کنن
به به :inlove:
آنریل انجین ۵ واقعا فوق العاده هست.
اون دمو واقعا فراموش نشدنیه :inlove:
گیرز ۶ چی بشه :inlove:
امیدوارم سراغ آی پیجدید برن و بعدش گیرز ۶ بدن بیرون
ای تک باشه به نظرم خیلی بهتر از انریل میتونن خروجی بگیرن…ای دی تک قشنگ نهایتشو ما تو دووم اترنال میبینیم که با اون گرافیک بهترین فریم ریت رو میده و با تخریب پذیری بالا و افکتای بزرگ…
گرافیک گیرز۶دیدنی ست :inlove:
والا نمره ۸۵-۸۴ هم عالیه ها.
:smug:
گیرز ۵ یکی از بهترین خروجی های آنریل۴ بود و میشه گفت که خیلی خوب بلدن از این موتور ایتفاده کنن.
ببخشید این ۱۹۰ آگهی استخدام سونی جدیده یا قدیمی . چون من الان یه جا خوندم
گرز ۴-۵ رو که من واقعا زیاد حال نکردم باهاشون
گرافیکو ازش بگیری هیچی واسشون نمیمونه
کاش خود آنریل ۵ هم زودتر منتشر میشد، یا دست کم یه تاریخ عرضه و کمی اطلاعات بیشتر در موردش میدادن!
به هر حال امیدوارم این خبر نشان از نزدیکی عرضهی عمومی آنریل ۵ باشه.
سایت رو با… لتر شکن بالا آوردم
مشکلی پیش اومده آیا؟ :wilt:
سابقه خوبی داره کوالیشن تو استفاده از آنرین انجیل امیدوارم بتونه از انجن ۵ هم مثل ۴ استفاده کنه