جزئیاتی از حجم بهینهساز روز اول Mass Effect: Legendary Edition منتشر شد
این روزها کم پیش میآید که شاهد انتشار یک بازی، بدون بهینهساز و یا بهروزرسان روز اول باشیم. با نزدیک شدن به تاریخ عرضهی Mass Effect: Legendary Edition، مشخص شد که این عنوان هم بهروزرسانی را در روز اول عرضهاش دریافت خواهد کرد. طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، بهینهساز روز اول این بازی با حجم ۱۱ گیگابایت در دسترس قرار خواهد گرفت تا عملکرد بازی در زمینهی گرافیکها و اجرای بازی، در همان روز عرضه بهبود پیدا کند.
این اطلاعات، از اولین بهروزرسان بازی موردبحث که هم اکنون در سرورهای پلیاستیشن قرار دارد به دست آمده است. هرچند Mass Effect: Legendary Edition که مجموعهای از سهگانهی این سری به شمار میآید هنوز عرضه نشده، اما جزئیات بهروزرسان مذکور مشخصا به حجم ۱۱ گیگابایتی بهینهساز روز اول این بازی که به محض عرضهی آن قابل دریافت خواهد بود، اشاره میکند.
عنوان Mass Effect: Legendary Edition نسخهای بهبودیافته از سهگانهی علمی تخیلی استودیو بایو ویر (BioWare) است؛ در واقع، نسخهای بهبودیافته از عناوینی است که با تحسین منتقدان همراه بودهاند. در جریان این سهگانهی جذاب، بازیبازان در نقش فرمانده شپارد (Commander Shepard) ظاهر میشوند تا از نابودی اهالی کهکشان توسط ریپرها (Reapers) جلوگیری کنند.
در جهت ارتقای Mass Effect: Legendary Edition به منظور اجرا با گرافیکهای بهبودیافته بر روی کنسولهای نسل جدید و رایانههای شخصی، دست کم افزودن بیش از ۳۰۰۰۰ بافت تازه به این عنوان نیاز است. مخصوصا با توجه به اینکه عنوان مذکور، در واقع نسخهای بهبودیافته از سه عنوان دیگر به حساب میآید که همگی قرار است از وضوح ۴K بهرهمند باشند.
علاوهبر ارائهی نرخ فریم بهبودیافته برای هر سه عنوان و ارتقای جلوههای نوری و بصری، تهیهی یک بهینهساز و انتشار آن در روز عرضهی بازی -برای اطمینان از اینکه بازی موردبحث هرآنچه که لازم است را به همراه خواهد داشت- هم واقعا امری ضروری است.
در کنار همهی بهبودهای بصری که بایو ویر به آنها پرداخته، در توضیخات بهروزرسان روز اول بازی به رفع ایرادات مختلف محتوای بازی هم اشاره شده است؛ از این رو ممکن است که به برخی از ایرادات قبلی بازی که در نسخهی اصلی موجود بوده و هیچگاه برطرف نشدند هم رسیدگی شده باشد.
بایو ویر پیش از این اشاره کرده بود که قرار است تتغییرات متعدد بخصوصی در عنوان Mass Effect 3 ایجاد شود؛ چراکه مکانیسم اصلی این بازی یعنی مهیای ارتشی به منظور پس گرفتن زمین از ریپرها، برای ارائهی روشهای بیشتر آمادهسازی با تغییراتی مواجه خواهد شد.
عنوان Mass Effect: Legendary Edition به همراه بهینهساز روز اول خود، در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه (۱۴ مه) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد. البته اجرای این بازی بر روی کنسولهای نسل جدید هم امکانپذیر است.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
جاتون خالی دارم نسخه ی یک رو میزنم که برم برای یه بار دیگه تموم کردن سری
به جرأت میگم نسخه ی اول جزییاتش خیلی بیشتر از نسخه ی دومه
یه چیز عجیب
لیپ سینک تو مس افکت خوبه
ولی یه نکته ی عجیبی که هست این سینک کروگان ها شاهکاره!
یعنی رو دستش نمیاد:-D
هرگاه که اسم افکت میاد 😐 آرمان در آنجا حضور دارد 😀
نه کوجی جان
اشتباه گفتی
هرجا سخن از مس افکت است ، نام آرمان میدرخشد :chic: (اسکی از بانک ملی)
موسیقی قدم زدن تو Normandy و citadel تو نسخه یک رو دستشون نمیاد 😥 😥 😥 هر چند تو نسخه های بعدی نیستن و آنتاگونیست خفن saren
انصافا نورماندی دو نسخه ی بعد خیلی بهتر بود
ولی سیتادل تو نسخه ی دو خیلی پسرفت کرد باز تو سه بهتر بود انصافا
آنتاگونیست خفن هم سیرن خیلی محشر بود و سری تو نسخه های بعد خیلی رو آدم بده تمرکز نکرد چون ریپر ها یه سری چیز هایی بودن مثلا جاویدان!
بیشتر داستان شخصیت ها رو روش زوم کرده بود که محشر بود واقعا
آوردن آنتاگونیست تمرکز رو میاورد رو خودش که نباید این اتفاق میفتاد ( چیزی که تو نسخه ی یک تمرکز روش بود و باعث شد تعدادی از شخصیت های فرعی مثل کیدن و اشلی و تالی آنچنان بهشون پرداخته نشه ، لیارا خوب بود واقعا )
آدم برگاش از ترسناکی و ابهت saren می ریخت انصافا مخصوصا وقتی سر مرحله virmine اومد پایین از ماشین پرندش و میاد با خشم سمتت 😀 😀 😀 هر چند Illusive Man هم عالی بود نورماندی بهتر شد تو ۲ ولی اون theme شو از بین بردن
Theme قدم زدن توشو منظورمه
قشنگ اونجا آدم خیس میشد:-D
مخصوصا اگه خودت هم بد اس جوابش رو میدادی تموم بود!:-D
از تم منظورت زیر صداشه؟
آره واقعا محشر بود
کلا از زمینه ی موسیقی چیزی کم نداشت سری
مس افکت یک جزییات محیطش خداش.اوت مجسمه توس سیتادل.نسخه ۲ خیلی دنیاش دارک شد حیف
خود سیتادلش شاهکار بود واقعا
حیف که سیتادل رو حذف کردن
Sha’ira رو یادته تو mass effect 1 که تو سیتادل بود فکر کنم 😀 😀 😀 نامردا اونم تو نسخه های بعد حذفش کردن
تو مس افکت ۳ تو دی ال سی سیتیدل هست
عه برم یه نگاهی بکنم پس 😀 😀
آره همونی که اونور پل رو به روی embassies بود میگفت برو به کلاب به یه مرده بگو که فلان نکنه:-D
اونم خوب بود واقعا:-D
مخصوصا نحوه ای که شپرد رو ترقیب کرد:-|
نامرد بعدشم ولش کرد. 😀
فقط سیتادل نبود.توی سبک دنیای مس افکت معمولا جهان خیلی دارک و تاریکه با رنگای تیره.مس افکت یک بنظرم این کلیشه رو با موفقیت شکست.ولی مس افکت ۲ به دنبال پارادوکس بود.میخواست حس چند سال بعد از حمله گث ها و ریپر ها را منتقل کنه.اگه دقت کنی شپرد تو نسخه ۱ وقتی با ۲ یارش از نورمندی میرفت بیرون میتونست باهاشون حرف بزنه هر چند با دیالوگای کوتاه.ولی تو نسخه ۲ نمیتونست.که بنظرم گاهی اوقات روند بازی رو حوصله سر بر میکرد.ولی نشون میداد شپرد زخم خورده.دیگه اون گنده لات خیابونا نیست.تو جهان نسخه ۲٫گاها به جاهای جنگل گونه میخوردیم.و مواقع زیادی در مکان بسته بودیم.که این یکم به جو بازی کمک کرد.ولی ضربه شدیدی به علاقه به ادامه باری زد.من خودم بعضا پشت سر هم ۶ یا ۷ ساعت مس افکت ۱ میزدم.چون حتی تلخ ترین ماموریتش(ویمایر)توی محیط ساحلی جنگلی رخ میداد.ولی مس افکت ۲ امگا یا حتی اونجا که لاریا رو میبینیم(شادو بروکر بیس) فضای سنگینی داره.بخاطر همین شخصا نتونستم مس افکت ۲ را بیشتر از ۴ ساعت پشت سر هم بزنم.
مس افکت دو جنگ بود توش
مثل سه
برعکس مس افکت یک که فقط خطرش بود و همه چیز خوب بود
تو دو بعد از حمله به سیتادل بود
همه جا از اون حمله پراش ریخته بود.
نمیشد انتظار همون حس خوب رو داشت
دقیقا مس افکت ۲ جنگ بود فضای سیتادلش هم بر عکس ۱ خیلی امنیتی تر شده بود
فک کنم پراشون میریزه خونه هاشونا سیاه رنگ میکنن :rotfl:
چقد غلط داشتم :rotfl:
دوباره میگم تو ME2 اون ماموریتی که باید Thane رو استخدام کنید وقتی از سفینه کوچیک پیاده شدین (یا ادامه همین کات-سین یا بعدش میشه دید که رُباتا دارن سالاریَن ها رو میکشن) اگه دقت کنید میشه صدای قرآن خوندن شنید. یادتون باشه.
مس افکت ۲ رو دارم میرم ولی هنوز اونجا نرسیدم آهسته و پیوسته میروم
آره یادت باشه با هدفون بازی کن.
شنیدم :laugh: :laugh: :laugh: البته خیلی ناواضحه انگار از ته چاه میاد صدا :laugh: :laugh: :laugh: چون دائما ماشینهای پرنده دائما دارن رفت و آمد میکنن و نمیزارن صدا خوب برسه
من همین چهار پنج روز پیش اونجا رو رد کردم صدایی نشنیدم واقعا ( همونجایی که مک ها حمله میکنن بعدش یه سالارین رو زخمی پیدا میکنیم دیگه؟ )
همونجا که پیاده میشی با هدفون با دقت گوش بده.
اینجا. چند دقیقه صبر کن با دقت گوش بده. گوشیم قدیمی و ضعیفه واسه همین کیفیت عکس پایینه:
.
https://s18.picofile.com/file/8432382676/ME2_Recruiting_Thane.JPG
اکی فهمیدم
حالا الن حال ندارم دوباره کل چهارده پونزده ساعت رو برم تا برسم به اونجای بازی ولی دفعه ی بعد حتما دقت میکنم بهش
سه گانه Mass Effect از جمله گیم هایی است که بازی کردنش
برای تمام گیمرهای جهان واجبه .
خب والا من که باهاشون ارتباط برقرار نکردم مس افکت ۱ رو یمقداری بازی کردم داستانش که خدا بود ولی متاسفانه با گیمپلیش نتونستم کنار بیام…کلا با بازیهای نقش افرینی چپم(به غیر از بازیهای سولزلایک)
یک رو بزار کنار از دو شروع کن
چون گیم پلی یک خیلی نقش آفرینیه برعکس دو و سه
یا بزار ریمستر بیاد از اول تجربه کن چون از واجباته!
من تا حالا هیچ کدوم از نسخه های این سری رو بازی نکردم ولی حتما این ریمستر که بیاد تجربشون میکنم
شکستی دیگر برای EA
صدای صرفه…
.
مثل شکست لست دو؟ ( خودت شروع کردی دیگه:-|)
البته بی راهم نمیگه از ea هیچی بعید نیس که به ابهت این سه گانه هم گند بزنه فرض کن متاش بره زیر ۸۰ 😐 😐 😐 مخصوصا اینکه با انریل انجین ۳ ریمستر شده
اتفاقا بخاطر همین گند نمیزنه
بایوور نصف عمرش با آوریل بازی ساخته و اندرومدایی که گند زد تو چهره و صورت با فراستبایت سه ساخته شده بود
البته مشکلات اون بازی خیلی بیشتر از انیمیشن های چهره و صورت بود کلا مس افکت نبود 😀 😀 شخصیت اصلیش هم که هیچی نگم ازش بهتره در قیاس با شپرد
شخصیت اصلیش مخصوصا زنش افتضاح بود قبول دارم
ولی خدایی اگه انیمیشناش اونطوری نبود و اونقدر مشکل فنی نداشت متاش رو ۸۵ بود:-D
حالا چرا لست ۲ رو گفتی :smug:
اسم و عکس:-D
تو بودی شکست رددد دو از گاد رو میگفتم:-D
والا
فرمانده از تو دیگه انتظار نداشتم ترول و هیت بکنی 😐
شما برو تو پروف من والپیپرم رو ببین
بعد عکس پست هم ببین
داشتی میگفتی؟:-D
نمیدونستم پر افتخارترین بازی تاریخ شدن شکست محسوب میشه
البته واسه ی دنیای کوچیک شما پیسی فنا بله شکسته
ول کن آقا نمیخوام چیزی بگم که مخالف نظر خودمه
ولی لست دو برای ناتی یه شکست بود
باشه
لست دو برای ناتی داگ یه شکست بود
فیل ها هم قلیون میکشن
ایکس باکس هم برترین کنسول تاریخه
فن بوی EA ندیده بودم که دیدم :rotfl:
نه جون دل
من فن بوی مس افکتم
مس افکت بعد نسخه ۳ مرد
تنها این بلکه مس افکت جدیده هم یک شکسته
چون همه اعضا بایور و کله گنده هاشون دیگه رفتن
مس افکت هیچوقت نمیمیره
مثل اینه که بگیم گاد مرده چون دیوید جفی نیست رو سرش دیگه:-|
بعدشم این ریمستر همون سه گانست حتی اگه مرده باشه ریمسترش که شاهکاره دیگه:-|
بزار بازی بیاد 😐