آیاو اینتراکتیو استودیو بارسلونا را تاسیس کرد
طبق اعلام شرکت آیاو اینتراکتیو (IO Interactive)، این شرکت استودیوی جدیدی را به عنوان بخشی از برنامههای توسعهی خود در سالهای آینده، در شهر بارسلونا تاسیس کرد.
حال استودیو آیاو اینتراکتیو بارسلونا (IO Interactive Barcelona) هم مثل دو استودیوی دیگر آیاو اینتراکتیو، یعنی استودیو مالمو (Malmo) و استودیو کوپنهاگن (Copenhagen)، این شرکت را در همهی پروژههایش، همچون Hitman، Project 007 و یک آیپی دیگر که هنوز معرفی نشده است، همراهی خواهد کرد. هر سه استودیو به عنوان استودیوهایی کار بلد، در توسعهی مداوم و انتشار عناوین این استودیو، نقش مهمی خواهند داشت.
تیم اصلی استودیو بارسلونا تشکیل شده است و در حال حاضر تمرکز اصلی آن بر ایجاد فرهنگ و محیطی مناسب در این استودیو است که بهترین استعدادها را از سراسر دنیا جذب خود میکند.
در ادامه میتوانید صحبتهای هاکان آبراک (Hakan Abrak)، مدیرعامل آیاو اینتراکیتو را در این خصوص مطالعه کنید:
لحظات هیجانانگیزی انتظار ما را میکشد و افتخار میکنم که برنامهی بعدیمان را برای تبدیل شدن به پرطرفدارترین شرکت بازیسازی در اروپا اعلام کنم؛ از این پس استودیو بارسلونا هم به عنوان سومین استودیو، ما را در خلق تجربهای فوقالعاده برای بازیبازان و جوامع طرفدارمان کمک میکند. هر سه استودیوی ما از بااستعدادترین توسعهدهندگانی که اشتیاق زیادی برای تحول این صنعت دارند، تشکیل شده است. فلسفهی اصلی ما در آیاو اینتراکتیو این است که هر یک از اعضای تیم ما باید بدون توجه به مکانی که در آن قرار دارد، بداند که نقشی مهم و تاثیرگذار در تحقق رویاهای شرکت آیاو اینتراکتیو دارد. اینطور فکر کنید که ما یک استودیو، در چند مکان متفاوت هستیم.
پر بحثترینها
- رسمی: Forza Horizon 5 بهار امسال برای PS5 عرضه خواهد شد
- مدیر سابق پلیاستیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین میکند
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- شایعه: Halo: Infinite به پلی استیشن خواهد آمد
- سیستم مورد نیاز Marvel’s Spider-Man 2 مشخص شد + تریلر نسخه PC
- منبع داخلی: Halo: The Master Chief Collection به PS5 میآید
نظرات
ماشالله انتظار نداشتم :yes: 😐
بسیار هم عالی ، فقط دوستان من نگاه کردم ارزش کل هولدینگ اسکوئر انیکس ۶/۲ میلیارد دلار است ، نمی دونم اونی که ۱۰ میلیارد دلار واسش ارزش گذاری کرد این رقمو از کجا درآورده بود
چه ربطی داره قطعا باید یه مقدار بیشتر بدن برا خرید وگرنه مرض ندارن بیان بفروشن اگه قرار باشه همون قدر بگیرن
بتسدا ۲۳۰۰ کارمند داشت اون ۷٫۵ شد قیمتش اسکوئر بیشتر از ۵۰۰۰ تا کارمند داره
بنظرم حتی بیشتر از اون هم باشه چیز عجیبی نیس
لابد تو ایران ما بنگاه املاک یا ماشین داشته!
آدم شرکتی که میخواد بخره باید چند میلیارد بزاره روش
مثلا ارزش کل بتسدا ۵ میلیارده ولی مایکروسافت ۷٫۵ داده
حالا من که گفنم ۱۰ میلیارد چون تقریب زدم ولی در اصل باید ۸ تا ۹ میلیارد برای خرید اسکوعر انیکس هزینه کنن
.
.
.
راستی مایکروسافت هم پولشو داره و هم انگیزشو بر عکس سونی که هیچ چی نداره
اینقدر اطلاعات از دوستان بخاطر همکاری زیادشون در بنگاه های ماشین و و ملک میباشد !!! ایرانیا کلا تو این عرصه پیش قدمن
:laugh:
میگن جیسون شرایر میاد اخبارشو از تو میگیره راسته؟؟
اسپم.
دوستان همین الان اعلام شده که SPIDERMAN MILES MORALES پرفروش ترین بازی سونی در سال گذشته بوده.
فروشی بیشتر از THE LAST OF US PART II و GHOST OF TSUSHIMA .
عملا یعنی اینسامنیاک باید از سونی ممنون باشه که بازیشون با اینکه به حد THE LAST OF US PART II و GHOST OF TSUSHIMA نمیرسید.
ولی با اینحال پرفروش ترین بازی سونی تو سال گذشته شده
به امید پیشرفت استدیو های مستقل
به امید پیشرفت استدیو های خوب و با انگیزه و کم تجربه