بازی Outriders میزبان بستههای الحاقی با داستانهای مستقل خواهد بود
کارگردان بازی Outriders یعنی بارتک کمیتا (Bartek Kmita) در آخرین مصاحبهی خود اعلام کرد که جهان بازی Outriders پتانسیلهای فراوانی برای میزبانی از بستههای الحاقی مختلف و داستانهای مستقل از بازی اصلی را دارد.
از زمان معرفی بازی Outriders، بسیاری از بازیبازان تصور میکردند که با یک عنوان نقشآفرینی و لوتر-شوتر روبرو سرویس محور روبرو خواهند بود و این بازی نیز همانند بسیاری از عناوین سرویس محور دیگر به مرور زمان وارد سیر تکاملی خود خواهد شد. البته، مدتی طول نکشید که نسخهی دموی بازی Outriders عرضه شد و قلم باطل بر روی تمامی تصورات بازیبازان کشید و مشخص شد که ای عنوان حاوی یک تجربهی کامل از یک بازی ویدیویی است. از طرفی دیگر، کارگردان بازی در مصاحبهی اخیر خود اعلام کرد که علیرغم کامل بودن Outriders، آنها همچنان قصد دارند تا به صورت پیوسته از آن پشتیبانی کنند.
اما اینکه این پشتیبانی دقیقاً به چه صورت خواهد بود، هنوز مبهم بوده و صحبتهای بارتک کمیتا تنها بخشی از آن را برای بازیبازان روشن کرده است. البته، وی اشاره کرد که اسکوئر اینکس بر اساس بازخوردهای هوادارن بازی و People Can Fly بر اساس ایدهها و داستانهایی که دارند قصد پشتیبانی از بازی را خواهند داشت.
ما هرگز نگفتیم که چون بازی یک تجربهی کامل است، پس آن را رها خواهیم کرد. علیرغم شکل و شمایل سرویس محور آن، با عنوانی متفاوت روبرو هستیم که اگر مردم آن را دوست داشته باشند، قصد داریم تا کارهای فراوانی با جهان Outriders انجام دهیم. ما داستانهای زیادی برای روایت داریم و ایدههایی به جا مانده از زمان ساخت بازی وجود دارند که بنا به دلایلی در بازی اصلی جای نگرفتند. بنابراین، ما قصد آن را داریم که در آینده محتوای بیشتری برای بازی تولید کنیم که هر کدام داستانهای مستقل خود را برای روایت داشته باشند.
بازی Outriders هم اکنون در دسترس پلتفرم رایانههای شخصی، سرویس گوگل استیدیا و کنسولهای نسل هشتمی و نهمی ایکس باکس و پلیاستیشن قرار دارد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات