کارگردان بازی Anthem از استودیوی بایوور جدا شد
به تازگی آقای جاناتان وارنر (Jonathan Warner)، کارگردان بازی ناموفق Anthem در حساب کاربری رسمی خود بر روی توییتر اعلام کرد که از استودیوی بایوور (BioWare) جدا شده است.
آقای جاناتان وارنر نزدیک به یک دهه در استودیوی بایوور مشغول فعالیت بود و حال به نظر میرسد به پایان راه خود با این مجموعه رسیده باشد. با این که وی در بیانیهی خود در مورد برنامههای آینده اطلاعاتی را منتشر نکرد اما به مخاطبان خود اعلام نمود که اکنون بر روی پروژهای جدید در حال فعالیت است. البته هنوز مشخص نیست که این پروژهی جدید مربوط به صنعت بازیهای ویدئویی خواهد بود یا خیر و باید منتظر ارائهی اخبار بیشتر از سوی این توسعهدهنده باشیم.
همانطور که گفته شد، آقای وارنر کارگردان بازی Anthem بود. این عنوان تیراندازی و کوآپ در زمان عرضهی خود با انتقادات زیادی روبهرو شد و شرایط آن از نظر تجاری مطابق انتظار شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) پیش نرفت. در نهایت بازی Anthem به دلیل دریافت بهروزرسانهای اندک، پشتیبانی ضعیف و عدم رفع مشکلات آن توسط تیم سازنده، بسیار زود جمع کثیری از بازیبازان خود را از دست داد. این عوامل در نهایت سبب شد تا استودیوی بایوور اقدام به بازسازی کامل بازی Anthem نماید تا در نهایت آن را تحت عنوان Anthem Next در دسترس علاقهمندان قرار دهد اما متاسفانه چندی پیش روند توسعهی آن برای همیشه توسط شرکت الکترونیک آرتس لغو شد.
قبل از توسعهی بازی Anthem، آقای وارنر کارگردانی بازی Mass Effect Andromeda نیز بر عهده داشته و همچنین به عنوان تهیهکنندهی بازی Mass Effect 3 و توسعهی محتوای پس از عرضهی آن نیز فعالیت داشته است. علاوه بر این موارد از ماه مه سال ۲۰۱۹ میلادی، شرکت الکترونیک آرتس آقای وارنر را به عنوان رئیس بخش کارکنان استودیوی بایوور معرفی کرده بود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
اخیراً شخص خاصی به بایوور اضافه هم شده؟ حیف این استودیوهایی که زمانی بازیهای خاص ساختهن…
نه فرد خاصی و گنده ای اضافه نشده همه رفتن متاسفانه 🙁 🙁
چه خبره همه دارن جدا میشن
همشون از افراد مهم هستن
.
.
بیچاره یه بازی کارگردانی کرد همونم ea نزاشت قشنگ با دل خودش بسازه
اگه دست این بود الان Anthem یه بازی داستان محور تکنفره ی جهان باز بود
حرفات درسته
ولی اینکه Anthem از یه بازی تنکفره به تبدیل به بازی آنلاین شد تقصیر ea هست
جدا از شایعات قبل از عرضه ، خود لول دیزاین و طراحی مراحل نشون میده که بازی اول برای تجربه تکنفره ساخته شده بوده
اونم تقصیر بایوور بود
ای ای به طرز عجیبی دست بایوور رو همیشه باز گذاشته و مشکل از خود بایوور بوده
تنها اتفاق مثبت بایوور در چند سال اخیر
مهم نیست
البته فقط برای من!
لعنتی … خیلی bioware رو دوست دارم ولی حال بدی داره .کاش بایوور بتزدا و… تو نسل نه مثل هفت بدرخشن :-((
جالبه آدم بزرگ و خاصی هم بهشون اضافه نمیشه که جای اینا رو پر کنن همش خبر از رفتن آدمهای گنده میاد از بایوور فقط حیف شد این استودیو واقعا
داداش نمیخوام بزنم تو ذوقت ولی احتمال اینکه این اتفاق بیوفته خیلی کمه. حتی DAI که بازی خوبیه رو برو با Origins مقایسه کن. هر نسخه افت داشته. DAO حدود ۵۰ ساعته ولی همه ی کوئست هاش خاصن به جاش DAI حدود ۱۵۰ ساعته ولی پر Fetch quest ه. انثم جدا از مشکلاتش، داستانش به شدت بد و کلیشه ایه :/
بازی کرکترای خوبی داره ولی داستانش و dark بودنش افت شدیدی داشته. الانم که تمامی نویسنده ها و لیدرهای Bioware رفتن واقعا نمیتونم هایپ بشم برای اینده ی بازی هاشون 😥
من دراگون ایج و کوعست های درست و درمون شو پلی میدم به دلم نشسته
بتونم اوریجینز هم حتما بازی میکنم
ولی بازم حیفه بایووره ب این وضع رسیده