برترین عناوین racing گوشی های هوشمند گیمفا
برترین عناوین racing گوشی های هوشمند گیمفا
برترین عناوین racing گوشی های هوشمند گیمفا
برترین عناوین racing گوشی های هوشمند گیمفا

برترین عناوین Racing گوشی ‌های هوشمند؛ رانندگی در جاده های کوچک

سجاد باقریان
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - 09:00
برترین عناوین racing گوشی های هوشمند گیمفا

فرقی نمی‌کند با چه کنسولی گیمر شده‌ایم و الآن با چه پلتفرمی به بازی می‌پردازیم یا چند سال داریم، همه‌ی ما عاشق بازی‌های racing هستیم و خاطرات زیادی با بازی‌های این سبک داریم. سری NFS ،Forza ،Project cars ،gran turismo و بسیاری از نام‌های دیگر که جزو بزرگان این سبک محسوب می‌شوند و ما با آن‌ها آشنا هستیم. به‌طور کلی می‌توان بازی‌های اتومبیل‌رانی یا racing را به دو سبک آرکید و واقع‌گرایانه یا شبیه‌ساز تقسیم کرد، البته بازی‌های زیادی از ترکیب این دو سبک به‌وجود آمده‌اند که مثال بارز آن سری محبوب Grid می‌باشد، این سری یک تجربه نیمه آرکید را برای شما به ارمغان می‌آورد که در کمتر بازی‌ای شاهد آن هستیم. ما در این مقاله به سراغ یک پلتفرم خاص رفته‌ایم و قصد داریم که برترین عناوین racing گوشی‌های هوشمند را به شما معرفی کنیم، سعی کرده‌ایم علاقه‌مندان هر حوزه از سبک racing را در نظر بگیریم تا همه بتوانند از این لیست استفاده کنند.

باید گفت بازی‌های تفننی زیادی در سبک racing برای گوشی‌های هوشمند منتشر گشته‌اند که همه‌ی آن‌ها با یک فرمول ساده و گیم‌پلی‌ای نه‌چندان چالش‌برانگیز ساخته شده‌اند، اما اگر دنبال چالش سخت‌تری هستید و می‌خواهید یک تجربه خاص از بازی‌های  racing در گوشی‌های هوشمند داشته باشید، حتما این مقاله به‌درد شما خواهد خورد.

 

Asphalt Xtreme

برترین عناوین racing

سری Asphalt به گیم‌پلی آرکید و رانندگی در جاده‌ها معروف بوده و کمپانی Gameloft در اقدامی غافل‌گیر‌کننده در جدید‌ترین نسخه از این سری، به سراغ جاده‌های خاکی و کوهستانی رفت و با همان فرمول همیشگی، یعنی هندلینگ دیوانه‌وار و تماما آرکید، توانست تنوع بسیار جالب و جذابی در سری Asphalt ایجاد کند که اتفاقا با استقبال خوبی در نزد گیمر‌ها مواجه شد.

عنوان Asphalt Xtreme مخصوص عاشقان بازی‌های آفرود بوده و یکی از بهترین‌ بازی‌های این سبک در گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. در این بازی حدود ۳۵ اتومبیل در کلاس‌های مختلف مانند suv، رالی و باگی وجود دارد که شاید از نظر تعداد و تنوع به پای بازی‌های بزرگ کنسولی نرسد، اما برای یک پلتفرم محدود مانند گوشی‌های هوشمند راضی کننده است. تعداد و تنوع جاده‌ها و پیست‌های خاکی و کوهستانی در سطح قابل‌قبولی قرار دارند و ایراد خاصی در این زمینه به بازی وارد نیست. گرافیک این عنوان، یکی از نقاط مثبت بازی محسوب شده و قطعا شما از طراحی محیط جاده‌ها و جزئیات گرافیکی آن لذت خواهید برد. اما گیم‌پلی عنوان Asphalt Xtreme، برگه برنده این بازی محسوب می‌شود، هندلینگ ماشین بسیار دیوانه‌وار و جذاب بوده و شما را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد.

بازی Asphalt Xtreme آنلاین بوده و نیاز به اتصال دائمی اینترنت دارد که خوشبختانه با آی‌پی ایران در دسترس است و مشکلی در اجرای بازی نخواهید داشت. این عنوان به‌صورت رایگان منتشر شده و شما می‌توانید آن را به راحتی از اپ‌استور‌های مختلف دریافت نمایید.

 

Asphalt 9

برترین عناوین racing

سری Asphalt تا حدود زیادی نقش سری NFS را در گوشی‌های هوشمند بازی‌ می‌کند و در چند سال اخیر به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این پلتفرم تبدیل شده است که تقریبا همه دارندگان گوشی‌های هوشمند با نام آن آشنا هستند.

زمان زیادی از عرضه جدیدترین نسخه از این سری محبوب نگذشته و در همین زمان کوتاه، Asphalt 9 به موفقیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کرده‌ است. این بازی در سبک racing و آرکید بوده که خوراک علاقه‌مندان بازی‌های اتومبیل‌رانی می‌باشد. شما در این بازی هرکار جنون‌آمیزی که دلتان می‌خواهد را می‌توانید انجام بدهید. بازی Asphalt 9 دارای ۶۰ محیط مختلف و بیش از ۸۰۰ مرحله می‌باشد که این ارقام واقعا برای یک عنوان انحصاری گوشی‌های هوشمند بی‌نظیر می‌باشد. کمپانی gameloft، در ساخت نسخه نهم این بازی پا را فراتر گذاشته و با کارخانه‌های بزرگی مانند لامبورگینی، پورشه و فراری قرارداد بسته و بسیاری از ماشین‌های این کارخانه‌های بزرگ را لایسنس کرده است.

بازی از نظر گرافیک فنی و بصری یک شاهکار محسوب می‌شود و واقعا در حد و اندازه‌های یک بازی کنسولی ظاهر شده است. شما نمی‌توانید با هر گوشی‌ای به تجربه این عنوان بپردازید و نیاز به یک گوشی با سخت‌افزار نسبتا قوی دارید. خوشبختانه این بازی کاملا رایگان بوده و شما به راحتی می‌توانید آن را از اپ‌استور‌های مختلف دانلود نمایید. بازی آنلاین بوده و برای آی‌پی ایران در دسترس نیست و شما باید با استفاده از اپلیکیشن‌های تغییردهنده آی‌پی به تجربه عنوان Asphalt 9 بپردازید.

 

F1 Mobile Racing

برترین عناوین racing

قطعا فرمول ۱ یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین ورزش‌های حوزه اتومبیل‌رانی می‌باشد که علاقه‌مندان بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. اگر شما هم به این رشته علاقه‌مند هستید، بازی F1 Mobile Racing مخصوص شما است. این عنوان توسط Codemasters Software Company Ltd توسعه یافته و به صورت رایگان منتشر شده است که توانسته نمره ۴٫۵ از ۵ را از اپ‌استور گوگل دریافت کند که نشان‌دهنده کیفیت بالای این بازی است.

بازی F1 Mobile Racing از روی نسخه کنسولی همین عنوان ساخته شده و سازندگان تمام سعی خودشان را کرده‌اند تا یک تجربه کنسولی را برای ما به ارمغان بیاورند که تا حدود زیادی موفق بوده‌اند، البته بازی دارای کمبود‌ها و محدودیت‌هایی است و قابل مقایسه با نسخه کنسولی آن نیست. با وجود تمام این کمبود‌ها، هم‌چنان عنوان F1 Mobile Racing بهترین بازی در حوزه فرمول ۱ برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.

گیم‌پلی بازی و هندلینگ واقع‌گرایانه و سخت، از نکات مثبت بازی محسوب می‌شود و حتما از کنترل ماشین‌ها لذت خواهید برد. گرافیک و صداگذاری در سطح مطلوبی قرار دارند و هیچ ایرادی در این زمینه به بازی وارد نیست. یکی از نکات جذاب این بازی، لایسنس بودن تیم‌ها و رانندگان بزرگ می‌باشد و شما می‌توانید در نقش راننده موردعلاقه خودتان به مسابقه با رقبای خود بپردازید که به جذابیت بازی افزوده است.

شما می‌توانید این بازی را به ‌صورت رایگان و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios دریافت کنید.

 

Need for Speed No Limits

برترین عناوین racing

EA GAMES، یکی از باسابقه‌ترین کمپانی‌ها در ساخت بازی‌های racing می‌باشد که این بار با انتشار بازی Need for Speed No Limits، ثابت کرد که گوشی‌های هوشمند هم پتانسیل داشتن یک بازی فوق‌العاده در سبک racing را دارند.

این بازی در سبک آرکید بوده و یکی از برترین‌های سبک racing در گوشی‌های هوشمند تلقی می‌شود. بازی Need for Speed No Limits، به خوبی حال و هوای یک بازی دیوانه‌وار از سری NFS را برای شما تداعی می‌کند و قطعا از تجربه آن لذت خواهید برد. گرافیک بازی چیزی از بازی‌های کنسولی کم ندارد و کوچک‌ترین ایرادی به آن وارد نیست. به لطف لایسنس‌ ماشین‌های کارخانه‌های بزرگ، این بازی از تنوع و تعداد ماشین‌های بسیار خوبی برخوردار بوده و کمبود خاصی در آن دیده نمی‌شود. طراحی شهر و جاده بسیار زیبا است و شما را به یاد بازی Need For Speed 2015 خواهد انداخت، زیرا محیط بازی همیشه در شب و تاریکی می‌باشد. صدای موتور و برخورد ماشین‌ها به یکدیگر بسیار عالی کار شده و حس بسیار خوبی را به شما منتقل خواهد کرد که در کمتر بازی‌ای برای گوشی‌های هوشمند شاهد آن هستیم. هندلینگ ماشین و رانندگی در حد بازی Asphalt آرکید و دیوانه‌وار نبوده و شما تفاوت‌های آشکاری در ماشین‌های مختلف احساس می‌کنید. خلاصه باید گفت که بازی Need for Speed No Limits، شما را شگفت‌زده خواهد کرد و به شما پیشنهاد می‌کنم که حتما آن را تجربه کنید تا یکی از خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های پلتفرم گوشی‌های هوشمند را از دست ندهید.

بازی Need for Speed No Limits آنلاین بوده و متاسفانه با آی‌پی ایران در دسترس نیست و شما برای وارد شدن به بازی نیاز به استفاده از اپلیکیشن‌های تغییر‌دهنده آی‌پی خواهید داشت. بازی برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios منتشر شده است. شما می‌توانید این بازی جذاب را به‌صورت رایگان و از ‌اپ‌استور‌های مختلف دانلود کنید.

 

Rush rally 3

برترین عناوین racing

بازی Rush rally 3، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های حوزه رالی برای گوشی‌های هوشمند می‌باشد که برخلاف بازی Asphalt Xtreme، در سبک شبیه‌ساز ساخته شده و سازندگان سعی کرده‌اند که یک تجربه واقع‌گرایانه از رالی را برای شما به ارمغان بیاورند که تا حدودی موفق عمل کرده‌اند. بازی نمره ۴٫۷ از ۵ را در اپ‌استور گوگل کسب کرده و ما در ادامه به بررسی مختصر آن خواهیم پرداخت.

عنوان Rush rally 3 دارای ۷۰ مرحله می‌باشد که دارای تنوع قابل‌قبولی هستند. شما می‌توانید در آب و هوای مختلف به رانندگی و مسابقه بپردازید که رانندگی در هر شرایط متفاوت بوده و سازندگان توانسته‌اند به خوبی تفاوت رانندگی در آب و هوای مختلف را پیاده‌سازی کنند. هندلینگ ماشین‌ها و کنترل کردن آن‌ها راضی کننده بوده و تا حدودی واقع‌گرایانه می‌باشد، البته نباید توقع یک هندلینگ در حد استاندارد‌های بازی‌های کنسولی را داشته باشیم. گرافیک بازی می‌توانست کمی بهتر کار شود و به راحتی می‌توان بازی‌های زیادی در این سبک پیدا کرد که گرافیک بسیار بهتری را به نمایش گذاشته‌اند، البته نمی‌توان گفت که گرافیک بازی ناامیدکننده است و در ذوق می‌زند، ولی سازندگان می‌توانستند در جزئیات و طراحی جاده‌ها و پیست‌ها بهتر کار کنند. صداگذاری بازی Rush rally 3 راضی‌کننده کار شده و ما شاهد صدا‌هایی بسیار جذاب و طبیعی‌ از ماشین‌ها هستیم.

شما قادر هستید بازی  Rush rally 3 را به‌ صورت رایگان و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios دانلود و نصب نمایید.

 

Real Racing 3

برترین عناوین racing

زمان زیادی از عرضه بازی Real Racing 3 می‌گذرد و به جرئت می‌توان گفت که هم‌چنان این عنوان، یکی از برترین بازی‌های racing برای گوشی‌‌های هوشمند می‌باشد که قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در فوریه سال ۲۰۱۳ بود که کمپانی ELECTRONIC ARTS، بازی Real Racing 3 را منتشر کرد. در آن زمان کمتر کسی باورش می‌شد که گوشی‌های هوشمند می‌توانند بازی‌ای با این گرافیک را اجرا کنند و قطعا بازی Real Racing 3، تحول بزرگی در بازی‌های گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد.

این عنوان در هیچ‌ زمینه‌ای کمبود ندارد، ناسکار، فرمول یک و کلاس‌های بسیار متنوعی در بازی وجود دارد که این عنوان را به کامل‌ترین بازی racing برای گوشی‌های هوشمند تبدیل کرده است. هندلینگ ماشین‌ها بسیار طبیعی بوده و تفاوت‌های آشکاری بین آن‌ها احساس می‌شود. شما با مد‌های مختلفی مواجه هستید که تجربه‌ هرکدام از آن‌ها می‌تواند جذاب باشد. یکی از بزرگ‌ترین نکات مثبت بازی، سخت بودن آن می‌باشد، به‌طوری که شما به راحتی نمی‌توانید از سد رقبای خود عبور کنید و همیشه با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستید که بازی را بسیار جذاب کرده است، البته نسخه قدیمی این عنوان بسیار آسان‌تر بود و خوشبختانه در نسخه‌های جدید این عنوان، بر سختی رانندگی و مسابقه افزوده شده که یک حرکت بسیار هوشمندانه از سوی سازندگان بازی می‌باشد. با گذشت ۸ سال از عرضه عنوان Real Racing 3، گرافیک بازی فوق‌العاده به‌‌نظر می‌رسد و ELECTRONIC ARTS با آپدیت‌های فراوان و پشتیبانی مناسب، توانسته بازی خودش را همیشه به‌روز نگه دارد. تنوع پیست‌ها و طراحی آن‌‌ها بسیار راضی کننده‌ بوده و بالاتر از استاندارد‌های گوشی‌های هوشمند ظاهر شده‌ است. ماشین‌ها با وسواس زیاد طراحی شده‌اند و از جزئیات راضی‌کننده‌ای برخوردار هستند. صداگذاری بازی در سطح مطلوبی قرار داشته و ایراد خاصی به آن وارد نیست.

بازی Real Racing 3 به‌صورت رایگان عرضه شده و در اپ‌استور‌های مختلف در دسترس می‌باشد. لازم به ذکر است که بازی از بهینه‌سازی بسیار فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و شما می‌توانید به راحتی آن‌ را در گوشی‌های پایین‌رده اجرا کنید.

 

GT Racing 2

برترین عناوین racing

کمپانی Gameloft با ساخت سری Asphalt نشان داد که در ساخت بازی‌های اتومبیل‌رانی و آرکید تخصص خاصی دارد، اما این بار این کمپانی با ساخت بازی GT Racing 2، علاقه‌مندان بازی‌های شبیه‌ساز را مورد هدف قرار داد. بازی GT Racing 2 یک بازی در سبک racing و شبیه‌ساز می‌باشد که شما را وارد دنیای مسابقات اتومبیل‌رانی خواهد کرد.

شما در بازی GT Racing 2، بیش از ۶۰ اتومبیل در اختیار دارید و می‌توانید هرکدام که دلتان می‌خواهد را بخرید و به مسابقه با آن‌ بپردازید. تنوع و تعداد پیست موجود در بازی در سطح مطلوبی قرار دارد و شما از رانندگی در  پیست‌های مختلف خسته نخواهید شد. گرافیک بازی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و طراحی اتومبیل‌های موجود در بازی بسیار دقیق صورت گرفته است. قطعا مهم‌ترین بخش در یک بازی racing و شبیه ساز، هندلینگ و کنترل اتومبیل می‌باشد. شما نباید توقع داشته باشید که این بازی در حد و اندازه‌های عناوین بزرگی مانند forza یا project cars ظاهر شود و یک تجربه بی‌نقص از کنترل اتومبیل و رانندگی را برای شما به ارمغان بیاورد. بازی GT Racing 2، در حد استاندارد‌های گوشی‌های هوشمند بسیار عالی بوده و کمتر بازی‌ای به پای آن می‌رسد و ایراد خاصی در این زمینه به بازی وارد نیست که شما را دلسرد کند.

خوشبختانه بازی کاملا رایگان بوده و به راحتی می‌توانید آن را از اپ‌استور‌های مختلف دانلود کنید و وارد دنیای اتومبیل‌رانی شوید.

 

Grid Autosport

برترین عناوین racing

در این جایگاه از لیست به سراغ بازی‌ای می‌رویم که قطعا برای دوستداران مسابقات اتومبیل‌رانی، هیجان‌انگیز خواهد بود. بعد از خرید حق نشر عنوان GRID AUTOSPORT توسط شرکت Feral Interactive، این بازی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios منتشر شد. شما با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ نوع اتومبیل و پیست، به سادگی‌ نمی‌توانید از این عنوان خسته شوید.

بازی GRID AUTOSPORT با دارا بودن گیم‌پلی نیمه آرکد، تجربه جدیدی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این عنوان از نظر گرافیکی بسیار چشم‌نواز بوده و از این حیث، یک شاهکار برای گوشی‌های‌ هوشمند محسوب می‌شود. طراحی پیست و ماشین‌ها در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارند و در حد یک بازی کنسولی می‌باشند. شاید جذاب‌ترین بخش بازی صداگذاری آن باشد، جایی که صدا‌های موتور‌ها، اگزوز و همه‌چیز بسیار طبیعی و واقع‌گرایانه کار شده‌اند و بازی در این زمینه هیچ مشکلی ندارد.

برای تجربه این عنوان به گوشی‌ای با سخت‌افزار نسبتا قدرتمند نیاز خواهید داشت و بسته به نوع سخت‌افزار گوشی شما، باید انتظار داغ شدن و لگ را داشته باشید. بازی فقط برای نسخه‌های اندروید ۹ به بالا قابل نصب می‌باشد؛ با این اوصاف اگر شرایط نصب بازی را دارید، حتی یک لحظه هم درنگ نکنید و وارد دنیای مسابقات اتومبیل‌رانی شوید.

 

Forza Street

برترین عناوین racing

اگر از دوستداران سبک racing باشید، حتما با نام Forza آشنا هستید و می‌دانید که تا به الآن نسخه‌های متعددی از این سری تولید و منتشر شده است که هرکدام از آن‌ها با استقبال بی‌نظیری از سوی گیمر‌ها روبه‌رو شده‌اند. بازی Forza Street، نسخه مخصوص گوشی‌های هوشمند این سری می‌باشد که توسط Electric Square توسعه یافته و در سبک درگ ساخته شده است.

همان‌طور که اشاره کردیم، این بازی به سبک درگ بوده و خبری از گشت و گذار آزادانه و رقابت‌های چند نفره نیست، پس نمی‌توان آن را با نسخه‌های کنسولی این سری مقایسه کرد، اما این موضوع اصلا به این معنی نیست که با یک بازی بی‌کیفیت مواجه هستید، بلکه عنوان Forza Street از برترین بازی‌های سبک درگ برای گوشی‌های هوشمند بوده که بسیار خوش‌ساخت و جذاب می‌باشد.

شما در بازی باید به موقع به تعویض دنده بپردازید و گاز بدهید تا رقبای خودتان را شکست دهید و به مرحله بعدی بروید. همان‌طور که متوجه شده‌اید، گیم‌پلی بازی اصلا پیچیده نیست و کار شما به کلیک بر روی چندین دکمه خلاصه می‌شود. گرافیک بازی فوق‌العاده بوده و شما را شگفت زده خواهد کرد، البته با توجه به کوچک‌ بودن محیط بازی، وجود همچین گرافیکی در بازی پیش‌بینی می‌شد که خوشبختانه از سوی سازندگان کم کاری صورت نگرفت و آن‌ها با دقت بسیار زیادی بر روی جزئیات گرافیکی کار کردند. صداگذاری بازی چیز چندانی برای نمایش نداشته و در سطح بسیار معمولی‌ای قرار دارد.

با توجه به گرافیک خیره کننده بازی، هر گوشی‌ای نمی‌تواند بازی را اجرا کند و شما به یک گوشی با حداقل پردازنده هشت‌ هسته‌ای (ARM64)، ۳ گیگابایت رم و اندروید ۶ نیاز خواهید داشت تا به تجربه بازی Forza Street بپردازید. این بازی به‌ صورت رایگان و برای دو سیستم‌عامل اندروید و IOS در دسترس می‌باشد.

 

CSR Racing 2

برترین عناوین racing

در نهایت به سراغ معرفی و بررسی بازی CSR Racing 2 می‌رویم که در سبک درگ ساخته شده و تا به الآن حدود ۱۰ میلیون بار از اپ‌استور گوگل دانلود گشته و نمره عالی ۴٫۷ از ۵ را از کاربران دریافت کرده‌ است.

هسته اصلی این بازی، مشابه عنوان Forza Street بوده و شما باید به مسابقات درگ بپردازید و رقبای خودتان را شکست دهید تا جواز حضور در سطح‌های بالاتر را دریافت کنید. گیم‌پلی بازی بسیار غنی بوده و بخش‌های متعددی در بازی وجود دارد که جذاب‌ترین آن، بخش آنلاین بازی است که شما در آن با ساخت گروه‌های مختلف و یا وارد شدن به سرور‌های دیگران، به مسابقه با دوستان خود می‌پردازید که بسیار جذاب می‌باشد. بیش از ۵۰ نوع ماشین در بازی CSR Racing 2 قرار دارد که شما می‌توانید همه‌ی آن‌ها را شخصی سازی و تیونینگ کنید. گرافیک بازی بسیار عالی بوده و مشکل خاصی در این زمینه به بازی وارد نیست، البته جزئیات گرافیکی بازی در حد و اندازه‌های بازی Forza Street نیست، اما در مجموع راضی کننده می‌باشد. صداگذاری هم به همین ترتیب در سطح خوبی قرار دارد و ایراد خاصی به آن وارد نیست.

اگر در اجرای بازی Forza Street به مشکل برخورده‌اید یا گوشی‌ای با سخت‌ا‌فزار قوی ندارید، بازی CSR Racing 2 بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می‌توانید این بازی را برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios دانلود و نصب نمایید.

———

این لیستی از برترین‌ بازی‌های سبک racing بود که برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده‌اند که شما می‌توانید با نصب آن‌ها بر روی گوشی خود، وارد دنیای racing و مسابقات اتومبیل‌رانی شوید. هرکدام از این بازی‌ها دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند که آن‌ها را با یکدیگر متفاوت می‌کند. همه‌ چیز به شما بستگی دارد، اگر بیشتر به عناوین واقع‌گرایانه و شبیه‌ساز علاقه‌مند هستید، بازی‌های F1 Mobile Racing ،Rush rally 3 ،Real Racing 3، Grid Autosport و GT Racing مناسب شما خواهند بود، اگر به دنبال بازی‌هایی با گیم‌پلی دیوانه‌وار و هیجان‌انگیز می‌گردید، بازی‌های Asphalt ،Asphalt Extreme و Need for Speed No Limits مخصوص شما هستند و در نهایت بازی‌های CSR Racing 2 و Forza Street که می‌تواند انتخاب خوبی برای درگ‌بازان باشد. شما دیگر چه بازی‌های باکیفیتی در سبک racing می‌شناسید که برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده‌اند؟

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

برترین عناوین racing گوشی های هوشمند گیمفا