Doom Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است
Doom Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است
Doom Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است
Doom Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است
Doom Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است
Doom Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است

Doom Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است

مرصاد قدیری
۲۱:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
Doom Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است

بازی تحسین شده‌ی DOOM Eternal یکی از بهترین عناوین سال ۲۰۲۰ بود که تجربه‌ای فوق العاده را به طرفداران بازی‌های ویدئویی ارائه داد. حال اخیراً اطلاعات جدیدی از طریق صفحه‌ی لینکدین یکی از اعضای سابق اید سافتور (id Software) به دست آمده که نشان می‌دهد که دنباله‌ی DOOM 2016 یک بازی بسیار موفق بوده است.

به تازگی کاربران از طریق بررسی صفحه‌ی لینکدین آقای دیوید ساندرز (David Saunders)، مدیر ارشد محصول اید سافتور در بازه‌ی ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰، متوجه شده‌اند که DOOM Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است. ساندرز در یک پست اعلام کرد که DOOM Eternal یک «عنوان مهم» بود که در طول نه ماه اول انتشار خود بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است.

همان طور که اطلاع دارید، استقبال بسیار خوب بازی‌بازان و منتقدین از DOOM 2016 سبب شد تا دنباله‌ی این عنوان به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ تبدیل شود. به همین خاطر، شاید فروش بالای DOOM Eternal خیلی غافلگیر کننده به نظر نرسد، اما باید یادآوری کنیم که DOOM Eternal تا حد زیادی یک بازی تک‌نفره بوده که حتی بخش چندنفره‌ی آن نیز فاقد لوت باکس یا خرید‌های درون برنامه‌ای است. به غیر از سیزن پس بازی که امکان دسترسی به دو بسته الحاقی آن را فراهم می‌کند، DOOM Eternal با همان پرداخت اولیه تمام محتویات را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین علاوه بر این، نباید فراموش کرد که این عنوان هم‌اکنون بر روی سرویس اشتراکی گیم‌پس نیز در دسترس قرار دارد.

بازی DOOM Eternal هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم‌های استیدیا و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Doom Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است
Doom Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است
Doom Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است
Doom Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است
Doom Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است
Doom Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است
Doom Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است
Doom Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ...Eternal... گفت:

    از نظر خودم بهترین شوتر اول شخص تاریخ تا به این لحظه همین عنوانه هیچ رقمه امکان نداره فقط در بحث گیم پلی شوتری باشه که بتونه با این بازی رقابت کنه؛ تنوع گیم پلی بازی و مبارزات هیجان انگیز با دشمنان گوناگون و سرعت جنون آمیز و موسیقی خفن جزو آشکار ترین مشخصه های دووم ایترنالن

    Khafi
      • ...Eternal... گفت:

        داستان برای این بازی مثل گیم پلی برای عناوین تلتیل و دیوید کیجه اگر اونا به گیم پلی نیاز دارن پس دووم هم به داستان نیاز داره در غیر اینصورت دلیلی نمیبینم که هیچ یک از این بازی ها رو اولویت اصلی خودشون پا بذارن
        دووم اتفاقا با یه داستان پر جزئیات و پرداختن به روایت اون در سطوح بالا باعث میشه بازی لوس بنظر بیاد هر چند دووم داستان داره ولی داستانش به صورت مستقیم و از طریق کاتسین های پیاپی روایت نمیشه چون خود سازندگان هم میدونن که این میتونه به ساختار اصلی گیم پلی بازی و سرعتی بودنش آسیب بزنه پس قید داستان رو اونجور که شما انتظارش رو داری رو میزنن تا گیم پلی رو با بالاترین سطح ممکن و درخور سبک و نوع بازی پیاده سازی کنن
        بعدشم ما وقتی از شوتر اول شخص حرف میزنیم یعنی به طور کلی داریم معقوله گیم پلی رو مبدا حرفامون قرار میدیم و اینجاست که دووم ایترنال قطعا در زمینه گیم پلی بهترینه، مسئله داستان در اینجا مطرح نیست

    • Inspody گفت:

      ”بهترین شوتر اول شخص تاریخ این لحظه همین عنوانه”
      خدایی راستشو بگو بایوشاک اینفینیت بازی کردی.
      الان که کامنتارو میخونم فهمیدم۹۰درصد کاربرای گیمفا نسل هشت گیمر شدن…

      • oganson گفت:

        مرجع تقلیدت(نوب شو)گفته دووم بهترین شوتر تاریخه

        حالا چی؟؟؟

      • گفته بهترین شوتر اول شخص نه بهترین بازی شوتر اول شخص که یعنی گیم پلی و فقط مدنظرش گرفته

      • ...Eternal... گفت:

        من دو برابر کل سنت فقط گیمر بودم باقیش به کنار، بایوشاکم سه گانه رو تهشو دراوردم قبل از اینکه تو بدونی اصلا بایوشاک چیه و اتفاقا اونم یه شوتر عالی و تر و تمیز بود ولی ما داریم اینجا درباره صرفا شوتر بودن یه بازی و مکانیزم های وابسته به اصل شوتر بودن صحبت میکنیم نه یه کلیتی که داستان بازی رو هم در بر بگیره، و از این جهت فقط در مقایسه گیم پلی اگر هر بازی ای با دووم ایترنال مقایسه بشه بازم تاکید میکنم فقط گیم پلی بازی قطعا دووم ایترنال از هر عنوانی یه سر و گردن بالاتره در سبک شوتر اول شخص، اتفاقا امثال تو از اواسط نسل هشت گیمر شدین همینقدر نوب تشریف دارید که نمیدونید وقتی پای اسم استودیوی ایدسافتور وسط باشه یعنی خودش تضمینی بر کیفیت بازیه همین استودیو قبل از اینکه تو به دنیا بیای شوتر اول شخص رو با ولفنشتاین ۳d به جهان به طور کلی معرفی کرد و یکی از اصلی ترین و رایج ترین دوربین های بازی و همینطور ژانری اساسی رو پایه گذاری کرد و متای دووم ایترنال هم خودش گویای همه چیزه و با اینکه بازی داستان خاصی هم نداره و مولتی پلیر سطح بالایی هم به اون صورت نداره ولی گیم پلی بازی تو خود کمپینش انقدر جذاب و هاردکوره که هر کی عشق شوتر باشه رو سیراب میکنه این هیچ شکی درش وجود نداره کسی که دووم رو رو درجات سختی بالا بازی کنه و از تمام قابلیت ها و مکانیزم های بازی درست استفاده کنه شک نکن عاشقش میشه و به این پی میبره که چرا این بازی بهترین شوتر اول شخص تاریخه

      • سینا گفت:

        ما منظورمون صرفا شوتر بود نه بقیه موارد

  • بهترین شوتر نسل بایدم اینطوری درامد داشته باشه

  • Wild Rage گفت:

    عجب شوتریه این Doom Eternal. یعنی شما فقط موزیک The Only Thing They Fear Is You رو بزارید پلی شه و برید تو دهن همه ی شیاطین. خیلی وقت بود یه شوتر چالشی مثل این بازی تجربه نکرده بودم

  • Mateus گفت:

    بسیار عالی :yes:
    یه نقد کوچیکی هم نوشتم از تجربم روی ps4
    گان پلی فوق العاده ؛ بدون باگ ؛ سریع ؛ اسلحه های متنوع که اکثرا ویژگی های خاصی دارن ؛ تنوع دشمنان نسبتا بالا ( آخرای بازی بیشتر میشه ) بازی برای من بدون افت فریم بود که یه ویژگی خیلی مهم برای اینطور بازی هاییه ؛ ولی با داستان و تکسچر حال نکردم ؛ همونجور که قبلا هم گفتم ؛ اگه بازی با مرگ khan maker تموم میشد خیییلی بهتر میشد
    اگه از این ۳ ایراد ؛ فاکتور بگیرید ؛ یه تجربه لذت بخش خواهد بود

  • Mbgol2000 گفت:

    امیدوارم انحصاری نشه، با اینکه خودم قصد دارم ایکس باکس بخرم ولی دووم نه خدایی..

  • MrHill93 گفت:

    برای اولین بار تو زندگیم میگم
    تجربه دووم رو کنسول و با دسته ستمه
    فقط و فقط باید رو پی سی با موس و کیبورد پلی داد این بازی
    البته کلا شوترا رو پی سی بهترن ولی تجربه این بازی با موس و کیبورد رو پی سی ی چیزه دیگه س

    • با اینکه خودم اصلا از pc خوشم نمیاد ولی موافقم باهات

      این بازی عکس العمل خیلی سریعی میخواد و واقعا نمیشه با دسته بازی کردش (حالا شاید هم افرادی باشن که بازیو خیلی خوب با دسته برن ولی من نتونستم و زده شدم از بازی)
      کلا شوتر مخصوصا اول شخصش فقط و فقط با موس و کیبورد خیلی خوب میشه بازی کرد
      ولی بقیه بازی هارو خودم با دسته راحتترم

  • bravo6 گفت:

    نوش جونش یکی از بهترین شوتر های عمرم بود بعد از call of duty mw2 این بهترین برای من حیف انحصاری مشه نشخه های بعدش امیدوارم کیفیتش پایین نیاد

  • سینا گفت:

    نوش جانش.برترین شوتر تاریخ بدون شک.

  • XERXES گفت:

    دروغ چرا، از تجربه دووم ایترنال اونقدر که انتظار داشتم لذت نبردم، جوهایی مثل این بازی یکم اذیتم میکنن نور پردازی تماما جهنمی و قرمز انگار بهم نمیسازه، ولی خب شوتینگ و گان پلیش صد درصد بهترینه، ولی اگه بخوام برترین شوتر این نسل رو انتخاب کنم، شاهکار ماشین گیمز، ولفنشتاین نیو کلوسوس رو انتخاب میکنم بازی که نه تنها نهایت لذتو ازش بردم، بلکه داستانش منو بشدت درگیر کرد ، من همیشه یک سوم آخر همچین بازیهایی که روم تاثیر میزارنو با چند هفته تاخیر بازی میکنم، دروغ چرا تحمل تموم شدنشونو اصلا ندارم، ویچر ۳، متال گیر فنتوم پین، ولفنشتاین، کنترل، واکینگ دد و کلیییی بازی دیگه که عمیقا میتونم بگم به من درس دادن یا اینقدر منو متحیر کردن، که بعد از تموم کردنشون تا هفته ها دل و دماغ شروع بازی جدیدی رو نداشتم و فقط، به روزهای پرشوری که مشغول تجربشون بودم فکر میکردم و لعنت میفرستادم به خودم که چرا زود تمومشون کردم

    • وقت بخیر
      دقیقاً چنین حسی به من هم دست میده. من هنوز این اثر تحسین‌شده رو تجربه نکردم اما در اولین فرصت تجربه‌اش می‌کنم. در مورد Wolfenstein هم من بیشتر از wolfenstein ii the new colossus لذت بردم. یک بازی محشر بود واقعاً. نکته قابل توجهش، شخصیت منفیشه که با وجود حضور بسیار کوتاهش، کاملاً عالی عمل کرد. وجود هیتلر و نحوه مواجه شدن بازیکن باهاش هم که واقعاً تحسین‌برانگیز بود.(البته دید کاملاً یک طرفانه‌ای داشت ولی جالب بود)
      اسپویل
      .
      .
      لحظه‌های نفس‌گیر داستانی هم کم نداشت. مواجه با پدرش و یا قطع شدن سرش کاملاً به جا بودن. شخصیت‌پردازی شخصیت‌های فرعی هم به تم کمدی سیاه بازی برمی‌گشتن و خیلی سخت میشه هر چند مدت همچین چیزی پیدا کرد. در کل با اینکه نسل هفتم از لحاظ کمیت بازی‌های مناسب خیلی پربار بود اما نسل هشتم کیفیت رو به شدت ارتقا داد و تمام عناصر بازی‌های ماندگار، در جهت درستی پیش رفتن که توی نسل هفتم امکان نداشت. امیدوارم نسل نهم هم بتونیم زیر ی عالمه مشغله دوام بیاریم و شرایط هم باهامون راه بیاد

      • XERXES گفت:

        خیلی خوشحالم که نظرمون بهم نزدیکه
        اسپویل
        .
        .
        بهترین بخشهای بازی علاوه بر مواردی که فرمودید، لحظاتی که با خودش کلنجار میرفت و حرف میزد، و با کرولاین که کشته شده بود و نمیخواست انگار باور کنه که پشتش خالی شده، اونجا که وسط دادگاه همرو میسابه میره پیش مادرش ولی وقتی فهمیدیم توهم بوده که توی این بخش واقعا تمام کلیشها رو شکوند و هممونو انگشت به دهن گذاشت، این بازی فوق العاده بود حیف در جنبه فروش گیمرا بهش کم لطفی کردن

  • بهترین شوتر ده سال اخیر همینه. بدون هیچ Micro transaction یی انقدر درآمد داشت. بقیه شرکتا باید یاد بگیرن :/

  • عالیه دووم حرف نداره مخصوصا با اون موسیقی های خفنش . گیمپلی سریع و کلا همه چی تموم .

    دووم بعدی انحصاری ؟ ?:-) :-/ ?:-) ?:-)

  • تا دیروز پست های دوم خبری نبود تا ماکروسافت بتسدا رو خرید دوم شد بهترین شوتینگ از زمان دایی ناصرها
    مطمئنم این دوستان کواک و آنریل بازی نکردن

    • ...Eternal... گفت:

      اتفاقا همون کوئک هم سازندش ایدسافتوره و صد درصد اونم شاهکاره علی پاور عزیز دل 😀 😀
      البته تو که معلومه بهترین تجربه شوترت از این نسل کیلزون شدوفال بوده انتظار ندارم دووم ایترنال رو درک کنی، بعدشم چه خبره تا قبل از خریدن زنمیکس توسط مایکرو بازیاش شاهکار بودن ولی به محض اینکه خریده شد دووم شد شوتر ضعیف و اسکایریم شد اورریت و جنابعالی زیاد زور نزن ادا گیمرای قدیمی رو در بیاری صد تا گیمر میشناسم که گیمو از همین پارسال شروع کردن ولی سرعت پیشرفتشون از امسال تو که فقط ادعا دارین خیلی بیشتر بوده همین صد تا مثل تورو میذارن تو جیبشون تو که بعد از عمری گیمری به قول خودت اگه راست گفته باشی ببین چقدر نوبی که از بعضیا که سابقه گیمریشون کمتر از یکسال میگذره عقبی هنوز، فکر نکن هیچی حالیمون نیست من قبل از اینکه مایکرو بتسدا رو بخره دووم ۲۰۱۶ رو بهترین شوتر اول شخص تاریخ میدونستم ولی حالا این لقب به ایترنال منتقل میشه چون شایستگی خودشو با ارتقای کامل نسخه ۲۰۱۶ ثابت کرد
      اونقدری شوتر پلی دادم که بعضیاشون رو اصلا یادم رفته از شوتر ضعیف تا شاهکار همه رو بازی کردم مثل تو برده افکار متعصبانه نبودم و نیستم، دووم از اولشم شاهکار شوتر اول شخص بود
      نظراتی که تا الان ازت دیدم به این ترتیب بوده که دووم رو قبول نداری هف لایف رو قبول نداری و هیلو رو که اصلا قبول نداری :-)) :-)) پس چی رو قبول داری؟؟ جواب کیلزون ۲ که منم به شاهکار بودنش معترفم ولی کیلزون با نسخه اول متا ۷۰ رو داره و تنها نسخه بالای ۹۰ فقط نسخه ۲ بوده که اونم ۹۱ بوده نه بیشتر

Doom Eternal تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است