اطلاعات جدیدی در مورد ماجراجویی و جهان باز Halo Infinite منتشر شد
بالاخره پس از مدتها انتظار، عنوان Halo Infinite در اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و تیم سازنده بر اساس قولی که به هواداران داده است، همواره اطلاعات جدیدی را در مورد روند پیشرفت پروژه و بخشهای مختلف آن را ارائه میدهد.
اخیرا تیم توسعهی بازی جاهطلبانهی Halo Infinite اظهار داشته بود که قرار است این نسخه به مانند یک ریبوت معنوی برای سری Halo به شمار آید و تجربههای هیجانانگیز و بیپایانی را برای طرفداران سرسخت خود به همراه داشته باشد. حال به تازگی کارگردان هنری و بخش خلاقیت عنوان Halo Infinite در بیانیهای جدید به بیان اطلاعاتی در مورد ماجراجویی و جهان باز این اثر پرداخته است تا طرفداران بهتر بتوانند انتظارات خود را ساماندهی کنند.
در طی یک بیانیهی طولانی بر روی وبسایت رسمی Halo Waypoint، تیم سازنده به بیان توضیحات گوناگون در مورد جنبههای مختلف بازی Halo Infinite پرداخت و در پایان کارگردان هنری این اثر یعنی آقای جوزف استیتن (Joseph Staten) نیز به طور خلاصه یک نگاه کلی و جامع به دنیای این اثر داشت. وی دربارهی بازی Halo Infinite اظهار داشت که بزرگترین و ماجراجویانهترین نسخه در سری Halo به شمار خواهد آمد که او از ابتدای خلق این مجموعه، آرزوی ساخته شدن چنین اثری را داشته است:
هنگامی که اخبار بهروزرسانی این ماه را میخوانید و به تصاویر جدیدا منتشر شده از آن مینگرید، ممکن است به مانند من که برای نخستین بار در پاییز سال گذشته به تیم توسعه پیوستم، از خود بپرسید که Halo Infinite قرار است چه نوعی از بازیها باشد؟
دنیای این بازی به طرز باورنکردنی بزرگ است و مناطق جنگی گستردهی آن به طور یکپارچه به یکدیگر متصل خواهند بود. چشماندازهای آن مملو از ماجراهای جدیدی خواهد بود که هر لحظه بازیبازان را فریب داده و آنها را از پیشروی در مسیر طلایی داستان اصلی باز خواهد داشت. ممکن است به نظر برسد که ما در حال ساخت یک بازی جهان باز هستیم اما در واقع این طور نیست. ما در حال ساخت یک بازی گسترده از مجموعهی Halo قرار داریم؛ یک عنوان تیراندازی سندباکس که هدف ما این است بازیبازان را به عنوان بازیگر یکی از قدرتمندترین بازیهای اکشن و شبیهساز علمی-تخیلی قرار داده و این حس غنی را در آنها ایجاد نماییم.
به عنوان مثال، اگر به برخی از تصاویر عرضه شده از محیط بازی که در ماه جاری منتشر شدند دقت کنید، نگاهی اجمالی به حیات وحشی که در حلقه زندگی میکنند، خواهید داشت. بخش کمپین بازی Halo Infinite سیستم ساخت و ساز نخواهد داشت؛ بنابراین شما نیازی به صرف زمان جهت شکار حیوانات و استخراج پوست آنها ندارید تا برای Master Chief تجهیزات بهتری بسازید. اسپارتانها زرههای تهاجمی Mjolnir را میپوشند و نیازی به استفاده از پوتینهای چرمی نخواهند داشت.
آنچه شما وقت خود را صرف انجام آن خواهید کرد، این است که از یک چشمانداز صخرهای به قلب یک گشت دشمن حملهور شوید، رهبر آنها را با استفاده از یک نارنجک پلاسما زمینگیر کنید و با استفاده از Grappleshot سلاح او را به زمین انداخته و یا به چنگ آورید. سپس میتوانید تمامی خشاب اسلحهی او را بر روی بقیهی اعضای گشت دشمن شلیک نمایید و تمامی موجودات وحشی اطراف را به پناهگاههای خود برانید.
ما جهان و ماموریتهای بازی Halo Infinite را به گونهای طراحی کردهایم که شما آزادتر از گذشته باشید و آن چه را که از فوق سربازان اسپارتان انتظار میرود را به بهترین شکل انجام دهید؛ بررسی یک میدان جنگ، برنامهریزی برای حملهی خود، درگیری با دشمنان، مقابله با هر چیز غافلگیرکننده که ممکن است محیط سندباکس بازی پیش روی شما قرار دهد و سپس مجهز شدن برای نبرد بعدی.
آنچه این بار در بازی Halo Infinite متفاوت است، این موضوع خواهد بود که شما بیش از هر زمان دیگری آزاد هستید که مسیر دلخواه خود را برای ماجراجویی در جهان بازی انتخاب کنید. شما میتوانید یک سیستم غار مخفی را که شدیدا تحت مراقبت قرار دارد را پیدا کرده و آن را دنبال کنید، با Warthog خود از میان یک گردنهی کوه مهآلود عبور نمایید، یک Banshee را تصرف کنید و با آن در شکاف ستارهها پرواز نمایید. شما در بازی Halo Infinite شاهد یک روایت قوی در قلب ماجراجوییهای Master Chief خواهید بود اما به یاد داشته باشد که ماجراجویی شما بین ماموریتهای داستان اصلی کاملا به اقدامات خودتان بستگی دارد.
بنابراین، Halo Infinite چه نوعی از بازیها است؟ این اثر آزادترین و پرماجراترین بازی در سری Halo از گذشته تاکنون به شمار میآید. این یک بازی Halo است که ۲۰ سال پیش فقط میتوانستیم رویای آن را بسازیم. ما نمیتوانیم بیشتر از این منتظر بمانیم تا شما دنیای آن را کشف کنید.
عنوان Halo Infinite قرار است در پاییز سال جاری میلادی بر روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای ایکسباکس وان، ایکسباکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقهمندان قرار گیرد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
ابرشاهکار
کریگ بیچاره در چه حالیه نگفتن
از چارتا دونه عکس فهمیدی این قضیه رو؟
خدا کنه این بازی بتونه خاطرات نسخه Combat Evolved رو زنده کنه
ببخشید ببخشید این میگه جهان باز /: یا مثل لست ۲ ی قسمت نیم جهان بازه برام توضیح بدین
سندباکسه مثل کامبت ایوولد
ببین داداش کاملا جهان باز نیست سندباکسه یعنی تو سندباکس تو ازادی عمل داری که محیط وسیع مپ رو بگردی و ایتم پیدا کنی ولی کامل ازادی عمل نداری سندباکس مثل ماینکرفته
مثل اینکه نیمه جهان بازه البته نزدیک به اپن ورلد
باید خوده بازی بیاد تا مشخص شه مثل بعضی مراحل گیرز و لست بازی جهان باز میشه یا کلا تو تمامی مراحل یه محیط وسیع رو شاهد باشیم
ولی به نظرم بیشتر به اخرین نسخه مترو شبیه باشه.. هر مرحله یک محیط وسیع قابل کشف
شبیه مترو نیست گفته محیط های یکپارچه احتمالا داستان بازی تو یه هیلو دنبال میشه و میتونی تو اون بچرخی
نیمه جهان باز درواقع سند باکس یه چیزی تو مایه های همون لست۲ که مراحلش تو محیط های بزرگه
ببین یه جورایی فکر کنم اسمش سند باکسه اگه درست گفته باشم که یه جاهایی جهان بازه مثل gears اما تو هیلو گفتن تفاوتش اینه که میتونی برگردی به جاهایی که ردشون کردی
بههه
از شما بالاخره بد یه مدتی نظر دیدم 🙂
.
مازیار هم چند وقته نیست 🙁
🙂 مهدیار جان باعث خوشحالیمه منو به یاد داری
:heart: :rose:
ببین بهش میگن سندباکس. محیط بازی خیلی کوچک تر و خطی تر از عناوین جهان باز هست ولی در ازای پیشروی آزادی عمل خیلی زیادی نسبت به عناوین خطی داری، مثلا اون نقشه توی گیمپلی نشون دادند میتونی ماموریت های داستانی رو به انتخاب خودت پیش بری و جهان بازی هم بهت فرصت گشت و گذار و لذت بردن از محیط رو میده :yes:
یک نمونه سندباکس اون مرحله going dark عنوان cod mw 2019 بود که سه تا خونه مشخص میکرد و بهت انتخاب میداد که از کدوم شروع کنی، این یک نمونه هست ولی مقیاس خیلی کوچک تری در برابر halo infinite داشت.
البته توی سندباکس آزادی عمل به مراتب بیشتری نسبت به مرحله going dark توی mw2019 داری
.
ایکاش اکتیویژن به فکر mw باشه ؛ خدایی جز بهترین شوتر های نسل ۸ بود ؛ از نظر من بهترین بود ؛ گان پلی روان ؛ کیفیت عالی ؛ پرایس جوان ! و …….
به شخصه از کلد وار خوشم نیومد ؛ منتظر کال اف ۲۰۲۱ هستم و کال اف اینفیتی وارد :inlove:
.
امیدوارم هیلو اینفینیت برای طرفدارای پروپاقرصش ؛ عنوانی درخور و رضایت بخش باشه :yes:
:yes: :yes:
قطعا من فقط یک مثال ساده زدم. دقیقا من هم خیلی منتظر کال آف اینفینیتی وارد هستم، دسپخت متفاوت و بهتری نسبت به بقیه داره
دوستان همه تعریف سندباکسو اشتباه گفتین. سندباکس یعنی بتونی با استفاده از محیط و دسترسی ها به سناریوهایی از گیم پلی برسی که توسط دیزاینر بازی از قبل پیاده نشده یا شما بتونی توی محیط تغییرات ایجاد کنی. درواقع گیم پلی ایمرجنت ایجاد کنی. اینکه بتونی اول بری یه جا بعد بری یجای دیگه ایمرجنت نیست صرفا یه آزادی عمل کوچیکه
حالا عموکوجیما جان هیلو نیمه جهان بازه. سندباکس نیست. یعنی بهت میگه تو باید از a بری b ولی میتونی این وسط توی محیط بزرگ بازی هم اگر خواستی بگردی
(بتونی با استفاده از محیط و دسترسی ها به سناریوهایی از گیم پلی برسی که توسط دیزاینر بازی از قبل پیاده نشده)
مثال بزنید
ماینکرفت
مثل mgsv. GTAV. arma. zelda 2017
مثلا شما توی mgsv میخواین یکی رو ترور کنین. یکی یه اسنایپر برمیداره میزنتش سوار ماشین میشه و درمیره. یکی با مینیگان هلیکوپتر از بالا کارو تموم میکنه. یکی مخفی کاری میره و درنهایت با اسب فرار میکنه. یکی هم با ماشین میزنه به دل پایگاه و همه نیروهارو میکشه. اینا سناریوهای از پیش تعیین شده نیست. متریال از بازیساز سناریو با شما بوده.
شاید بگین همه بازیا یه آزادی عملی دارن مثلا تو cod یکی با نارنجک کار نمیکنه یکی هم میکنه. اما این قضیه مثل دیدن فیلم جلوی تلوزیون از زوایای مختلف یه بار روبروی تلوزیون یبار کجه یا حتی از عقب به جلو دیدن فیلمه. روند اتفاقات یکیه صرفا زاویه دید و ترتیب عوض شده.
قضیه سندباکس به عوض کردن محیط بازی هم برمیگرده که اون یه مدل سندباکس دیگس مثل ماینکرفت
خب الان بازی های آر پی جی هم این امکاناتو دارن و میتونی به روش های دلخواهت ماموریتو انجام بدی.پس الان به اونا هم میگن سندباکس؟
بستگی به rpg داره. بازیی مثل ویچر ۳ مثلا خیر. بخاطر چارچوب داستانی که شما یه ویچرین و ویچرها فقط شمشیر با مثلا ۵ تا جادو دارن نمیشه گیم پلی عجیب غریب و غیرمنتظره ازش دراورد. فوقش آتیشش قویتر میشه. ولی اسکایریم و فالوت شما یه درخت مهارت شدیدا بزرگ داری که میتونی با استفاده از perk و ability point ها سناریوهای واقعا متفاوت بچینی. مثلا بار اول تو فالوت میتونی با یه زن سیاه پوست که مهارت حرف زدن متوسطی داره، از سلاح گرم استفاده نمیکنه، سریع میدوئه و از تعمیرات هیچی سرش نمیشه و… بازی رو تموم کنی. بار دوم با مرد سفیدپوست مهندس کامپیوتر تندخو که حرف زدن بلد نیست ولی بجاش خوب مشت بزنه و … بازیرو تموم کنی. این گیم پلی سندباکسه
درکل انتخابای داستانی که روی مسیر داستان تاثیرمیزارن بازی رو سندباکس نمیکنن ولی انتخاب هایی که روی روند گیمپلی تاثیر زیاد میزارن سندباکسن
مثلا توی بازی گوست ریکان وایلدلندز می تونستی هر جوری که دلت بخواد یه مرحله رو رد کنی، می تونستی از هلیکوپتر و ماشین های زره پوش استفاده کنی و بیخیال مخفی کاری شی یه ضرب بری تو همه رو بکشی بیای بیرون.
یا می تونستی در زندان های توی پایگاه رو باز کنی و بندازیشون به جون هم.
سند باکس به زبان ساده یعنی یه محیط محدود در اختیار تو هست ولی می تونی هر کاری دلت خواست بکنی
کاملا موافقم
دمش گرم ۳۴۳ واقعا که دارن ای اطلاعات میدن ولی فقط تو قالب ویدیو بزارن اخه آدم حال نداره ۵۰۰ خط بخونه
گسترده ترین هیلو تاریخ :inlove:
متا:۹۴
لطفا الکی بازی رو نیومده هایپ نکنید که بعدا بشه دکل ترول ها همین که بتونه طرفدارا رو راضی کنه کافیه
راست میگی
متاش ۹۸ میشه :inlove:
نه داداش کافی نیست برای اینکه نسل قبل حرفی برای گفتن نداشتن باید با این بازی شروع قاطعانه باشه نه یه بازی برای طرفدار های قدیمیش باید اونقدر عالی بشه که هرکسی به سمت خودش بکشونه
باشه پس گاد هم فقط بتونه طرفدارارو راضی کنه کافیه
دقیقا
متاش بیشتر از ۸۴ بشه یعنی موفقیت
پرچمدار مایکروسافت باید متاش بالاتر از نود بشه درغیر این صورت شکسته
وقتی انحصاری های تاپ سونی متای رویایی می گیرن نباید متای ۸۴ رو از هیلو(که متای نسخه های قدیمیش ۹۴و۹۵و۹۷ بود) قبول کرد
هیلو پنج که متای همین ۸۵ شد
هیلو۵ هم یه شکست بود
بازی های سیستم سلر و تاپ یه کنسول باید بهترین باشن وگرنه هرچقدرم خوب باشن نمیتونن ما رو مجاب به خرید اون کنسول بکنن
وقتی یه نسخه گند زده از این لحاظ
هر متایی بالاتر از اون یعنی موفقیت
یعنی مجموعه هنوز زمین نخورده
یعنی امید
چه امیدی؟این آخرین حماسه مسترچیفه.دیگه فرصتی باقی نمونده
i343 با وجود همه اشتباهاتی که کرد الان باید بتونه به اوج برسه
پیشرفت به تنهایی راضی کننده نیست.داریم راجب پرچمدار یه کنسول حرف میزنیم نه بازی یک سازنده مستقل
امید به بازی بعدی این استودیو
هیلو دیگه تموم شد
مهم نیست مهم بازی بعد استودیو عه
اگه این بازی موفق شه یعنی استودیو هیلو چهار رو شانسی درست نکرده
متا رو آخر پاییز میشمارن :-))
باورم نمیشه جوزف استتن گفته این همون چیزی بوده که ۲۰ سال پیش رویاشو داشتیم
دقیقا وقتی به این جای مطلب رسیدم یه حس شور و هیجان بهم دست داد به امید موفقیتش :yes:
سیدی پراجکت رد هم میگفت
(بازی روی کنسول های نسل هشتمی به خوبی اجرا میشود)
(بازی سایبر پانک کاملا نسل بعدی است)
قصدم ترول نیست خلاصه میگم که هایپتونو کنترل کنید تا قضیه سایبر پانک پیش نیاد
وقتی اینطوری میگه بدون داستان عین عاقبت سی دی پراجکت میشه
عکسایه جدیدی که اومده بود گرافیک خیلی بهتر شده بود و البته لول دیزاین هم خیلی پیشرفت کرده بود ولی خب هنوزم اصلا در حد استاندارد واسه ایپی مثل هیلو نیست.بنظرم یه سال دیگه هم باید تاخیر بزنن و فقط واسه کنسول های نسن نه منتشرش کنن
با نظر این دوستمون واقعا مرز های جدیدی در تحلیل عکس ایجاد شد
سایت گیمفا فقط بررسی لول دیزاین بازی از روی عکس کم داشتن که الان با نظر این دوستمون این مورد هم به افتخارات سایت اضافه شد
خیلی باحالید.از روی عکس بازی و گیم پلی که دادن که گرافیک رو نمبشه تشخیص داد.طراحی هنریم که نمیشه.لول دیزاین هم که نمیشه باز.
خیلی بچه اید
نه دیگه واقعا لول دیزاین رو فقط با بازی میشه تشخیص داد:-|
(عکسایه جدیدی که اومده بود گرافیک خیلی بهتر شده بود و البته لول دیزاین هم خیلی پیشرفت کرده بود)
بزرگوار,میشه به ما هم یاد بدی چطوری از طریق چنتا عکس پیشرفت لول دیزاین رو بررسی کنیم؟
بعضی ها تو نظر دادن هم اسراف میکنن.
اون شیر فلکه رو به اندازه ظرفیتتون باز کنید.
خیلی خوبه که هم به قدیم وفادارند و هم ایده نو اکثر چیز هاش شبیه هیلو ۳ و ۱ هستند
نمایش هیلو ویران شد
چهرگان همه هیران شد
تکسچر های کهنه به درد آورد دیدگاه
همانند ضربه ای بود به گیجگاه
سازنده می گفت همه آن بود فرمالیته
گر زمان دهید میسازیم ترشی لیته
هوادارن دوباره شدند دلباخته
امیدهایشان باز شد انباشته
کاش سازنده سربلند شود
رویایمان حقیقت شود
:laugh:
شاعر کی بودی تو :laugh: :laugh:
داداش ؛ شعرت سر تا پا ترول بود ؛ ولی جدا از بحث ترول ؛ باحال بود 😛 شاعر خوبی میشی :yes:
یعنی خدایی انقدر بیکاری که واسه ی همه ی پستا بشینی شعر بسرایی؟
بسی زیبا و شاعرانه بود فقط حیرانه عموجون
حقت رو مولانا خورده تو باید تو جایگاه بالاتری میبودی در ایران و جهان 😀
از این ب بعد اسمتو میزاریم احمد مولانا :دی
دمت گرم خیلی خوب بود لعنتی :rotfl:
ترول اینجوری اصن انگار میچسبه به آدم 😀
هنرمندانه بودن شعرت پای ترول خنثی شد. نه لایک نه دیس لایک موفق باشی. :دی
یک کشوری تو دنیاس اسمشو نمیگم مثلا مرغ ۱۰۰۰ تومانه میشه ۱۰۰۰۰ تومان بعد میشه ۸۰۰۰ تومان مردمش میگن خدارو شکر ارزون شد 😐
اسپنسر اول میاد از قصد گرافیک بازی رو در حد نسل ۷ نشون میده بعد گرافیک بازی رو در حد اواسط نسل ۸ ( در بهترین حالت ) نشون میده فن هاش ذوق میکنن که آخ جون گرافیک بازی اومده بالا
نمیگن این بازی مثلا بازی نسل ۹ هستش گرافیکش باید حداقل در حد لست ۲ و ردد باشه نه اواسط نسل ۸
خب من هم شرکتی داشتم که به فن هام هرچی میدادم به به چه چه میکردن نیازی نبود خیلی خرج بکنم مخصوصا که قرار باشه اون بازی رو به قیمت ۱ دلار یا ۱۰ دلار در اختیارشون بزارم. اگر اینجوری نبود که ماکروسافت پولدار نمیشد
متاش هم با توجه به دست چک و سایت های فن بوی مثل استیور زیر ۹۰ میشه ولی فکر کنم ۸۷ تا ۸۹ بشه با توجه به اون سایت ها
وقتی امسال مایکرو سونی رو از وسط نصف کرد اون موقع میفهمی
باشه سه بار
دیگه توعم جوگیر نشو
داداش یجورایی ام کرد سونی شانس آورد اون نسل شما نگا کن سونی دو نسل قبلش (نسل ۵ و۶) از همه بهتر بود بعد یه دفعه نسل ۷ خراب کرد میتونم بگم سونی رو اون نسل فقط انحصاری هاش نجات داد وگرنه از همه لحاظ مایکروسافت جلو بود میگی نه ببین
۱-ایکباکس ۳۶۰ بازی هارو با گرافیک بهتری اجرا میکرد
۲-علی رغم قدرت عجیب غریب ps3 بازی سازی برای xbox راحت تر بود
۳-سرویس خدمات xbox بهتر بود
۴-سرویای آنلاین xbox بهتر بود
۵-بعضی بازیهای مولتی اصلا رو ps3 منتشر نشدن یا با تاخیر شدن مثل ویچر ۲ و مس افکت ۲
۶-قیمت xbox اوایل نسل کمتر بود(کنسول اقتصادی تری بود)
۷-تقریبا تا سال ۲۰۰۸ ps3 انحصاری درخوری(نمیگم انحصاری بدی داشت میگم درخور نان و نشان ps نداشت) نداشت
۸-در زمینه انحصاری سونی با اختلاف کمی جلو بود البته از ۲۰۰۹ به بعد(به لطف سه گانه آنچارتد)
۹-در زمینه فروش کنسول تقریبا اواسط نسل xbox جلو بود و اواخر نسل برابر شدن و بعد از نسل ps3 زد جلو
پس نمیتونیم بگیم نسل ۷ مایکرو کاری نکرد مایکرو تبدیل به رقیبی شد که دو نسل افتخار سونی رو در شرف نابودی برد
فیل راضی فن ها راضی منتقدا راضی گور بابایی ناراضی
(به فن هام هرچی میدادم به به چه چه میکردن)
برادر حواست هست فن های سونی با یه لوگو به به چه چه کردن.
(سوء تفاهم پیش نیاد این فقط یه مثاله که اگه فن یه شرکت باشی تقریبا هر چی بده به به چه چه می کنی)
ولی من مخالفم با شما
من فکر میکنم که ۳۴۳ از قصد اون نمایش رو نشون داد تا بدون دردسر و با اجازه ی طرفدارا بازیو تاخیر بزنه تا بتونه کاملش کنه و قضیه ی سایبر پانک دوباره رخ نده
چی میگی شما؟
بدجوری قاطی کردم :pissedoff:
آخه بازی نسل ۹ کجا بود بازی قراره برا xbox one هم بیاد
اصلا از اول ساخت هم هدف این نسل بود و لانچ سری ایکس که متاسفانه نشد
اول از همه زده جاده خاک ببازی نسل هشتی است و برای ایکس باکس وان هم میاد دوم از مهم گرافیک از این هم داره بیشتر پیشرفت میکنه و یه سال وقت دارن و گرافیکش رفت خیلی بالا امیدوارم بتونید بهونه خوبی برای ماله کشی بیارید و مثل همیشه فقط حق نگید و جالبه میگفتی متاش ۵۰ میشه ولی یکم عکس دیدید و رفتید زیر پتو گریه کردید که بازی در بدترین حالت ۸۰ میشه و گفتید چیکار کنم بگم اره با دسته چک همچین کتابی میگیره شما ها کلن خیلی عجوبه اید
حالا گاری با خزعبلاتی که نوشتی ندارم . ولی خدایی میای اینارو مینویسی فکر نمیکنی که بازی هیلو یک بازی با جهان فانتزی نمیتونه گرافیک مشابه در حد ردد ۲ و یا لست اف اس که دنیای واقعی طور دارن ارائه بده ؟؟ واقعا فکر نکردی اینارو ؟؟ 😐 . بازی با توجه به اینکه جهان بازی سبک فانتزی داره همرو راضی کرده و الان گرافیکش واقعا عالی شده. هنوز ۹ ماه دیگه تا عرضه بازی مونده و پولیش و جزئیات سازی تا ۹ ماه دیگه هنوز ادامه داره و خیالت راحت که بازی به گرافیک مد نظرش میرسه.
بازی گم خرج ؟؟ 😐 . مگه خبرش نیومد هزینه ساخت بازی ۵۰۰ میلیون دلار شده . یعنی عملا ۵ برابر پول ساخت لست اف اس اونم تازه با توجه با وجود گیمپس همین ۱ دلاری که تو میگی . اونوقت چجوری میگی کم خرج ؟. مایکروسافت ای لحاظ بودجه بیشتر از چیزی که فکرشو کنی هزینه کرده . اون گندی که زده شده متاسفانه تنها تقصیر ۳۴۳ بوده و خودشم داره گند کاریشو جمع کنه و داره خوب عمل میکنه . بعدشم کی گفنه این بازی نسل نه هست ؟ این بازی سال ۲۰۱۸ معرفی شده و واسه ایکس باکس وانی که از پی اس فور فت هم ضعیف تره معرفی شده بوده . چجوری میگی بازی نسل نهی هست .؟ .
وقتی میگیم گرافیک بازی نسل ۷ هستش ۵۰۰ میلیون خرج کردید میگید نه شایعه بوده
حالا میگید نه راست بوده با خودتون چند چندید؟
تازه ۵۰۰ میلیون خرج کرده گرافیکش نصف لست هم نیست حالا میخوای بگی اون اوپن ورد نیست این هست و بگی یک سال وقت دارن و …
باشه خودتون رو یک نسل گول زدید باز هم بزنید
بازی هورایزن زیرو دان جدید هم اوپن ورده برای پلی ۴ هم میاد گرافیکش رو ببین چیه این رو هم ببین چیه
شما هر وقت جواب منو دادید و بحث عوض نکردید برید با بقیه بحث کنید
خیلی خوب داستان سرایی کردی.مخصوصا فکتت راجب از عمد گرافیک پایین نشون دادن تا تاخیر بزننو.
خخخخ.
مردحسابی این همه حق از کجات درمیاری 😐
اصن آدم پشماش میریزه از چرت و پرت گفتن یسری از آدما.
خون تو رگام به جریان افتاد :-))
لطفا حمله نکنید من فن هیچ کمپانی نیستم ولی
“آنچه شما وقت خود را صرف انجام آن خواهید کرد، این است که از یک چشمانداز صخرهای به قلب یک گشت دشمن حملهور شوید، رهبر آنها را با استفاده از یک نارنجک پلاسما زمینگیر کنید و با استفاده از Grappleshot سلاح او را به زمین انداخته و یا به چنگ آورید. سپس میتوانید تمامی خشاب اسلحهی او را بر روی بقیهی اعضای گشت دشمن شلیک نمایید و تمامی موجودات وحشی اطراف را به پناهگاههای خود برانید.”
امیدوارم بازی انقد پرجزئیات باشه که سازنده هاش برای ایجاد هایپ از این توضیحات مسخره که تو هر بازی تو این سبک دیده میشه استفاده نکنن : / /
اشتباه متوجه شدید دوست عزیز حیاط وحش پویا و چرخه ی شب و روز درسته تو هر بازی تو این سبک دیده میشه اما هیچ وقت تو هیلو دیده نشده برای همین سمیگن که هیلو اینفینیت وسیع ترین هیلو تاریخه هیچ هیلویی مپش از مجموع هیلو ۴ و۵ بزرگتر نبوده . و اینا طرفدار های هیلو رو هیجان زده میکنه چون هیچ هیلویی با این ویژگی ها نبوده .
عزیز من اینایی که شما گفتین هیچ ربطی به اون چیزی که من کوت کردم نداشت، شما درست میگی ولی آیا این مسائل هم تو این مسائل انقد جذابه که بخواد باهاش گیمر رو به وجد بیاره:
– از یک چشمانداز صخرهای به قلب یک گشت دشمن حملهور شوید
– رهبر آنها را با استفاده از یک نارنجک پلاسما زمینگیر کنید و با استفاده از Grappleshot سلاح او را به زمین انداخته و یا به چنگ آورید
– سپس میتوانید تمامی خشاب اسلحهی او را بر روی بقیهی اعضای گشت دشمن شلیک نمایید
آخه اینکه خشاب طرف رو برداریم و به بقیه شلیک کنیم توضیح داره؟ ویژگی خاص و عجیبی هست که باهاش هایپ ایجاد کنه ؟ اصلا تو هیلوهای قبلی همچین چیزی نداشته باشیم، ولی ایجاد هایپ باهاش به نظرم خیلی حرکت چیپی هست، حالا چرخه شب و روز یه چیزی ولی بحث من دقیقا همون چهار خطیه که کوت کردم
داش مجبورن همین اطلاعات جزئی رو بدن که اگه یه حرفی بزنن که نتونن جمعهش کنن هایپ میچسبه به سقف اون موقع قضیه سایبر پانک پیش میاد
جالبه
شاهکار تاریخ هنر
شاهکار تاریخ هنر؟ :rotfl: 😐
آقای استیتن در مورد Halo infinite اظهار داشت که بزرگترین و ماجراجویانه ترین Halo در تاریخ سری بشمار میرود که او از ابتدا رویای خلق آن را داشت :inlove:
جون مادرت یه تریلر درست حسابی نشون بده که دیگه تو پوست خودم نمیگنجم
سلام
از حرفهای سابق این موارد معلوم بود و قابل استخراج، ولیکن، مانور بیش از حد دوستان روی این موضوع و توجه بیش از حدشون؛ میتواند دلیلی بر عمیق بودن باشد. بوی یک بازی تازه را میدهد، مهم نیست متاش و اینا چند میشه ولی من شرط میبندم که استانداردهای جدیدی رو تعریف میکنه یا حداقل عظمتش مثالزدنی خواهد شد.
در پناه خدا
امیدوارم واقعا این چنین شود اما رساندن هایپ به بالاترین حالت ممکن هم می تواند ریسک بالایی داشته باشد ولی اگر موفق شود موفقیت بسیار نصیبش می شود .
مایکروسافت همیشه از خودش ضربه خورده نه رقیب همین عکس ها و توضیحات که هفته به هفته منتشر میکند و هایپ رو به سقف میچسباند. خدای جنگ هم مهم ترین ای پی سونی هست هیچی ازش منتشر نشده و حتی یک شایعه نیز از اینسایدر ها بخش نشده خب این نشون میده میدونن اگر خوب ساخته باشند موفق وی شود نیازی به هایپ پیش از رونمایی کامل ندارن
نگو دیگه که وقت شمارو در بخش ساخت ساز نمیگیریم,ولی اجاز هست تو بخش شخصی سازی کاراکتر کوتاهی کنی البته این پیشنهاد بندست دیگران نمیدونم من هرکی پیشنهاد بدی با همون میرم وقتم رو برای چهره اندام وزن هیکل نمیزارم،ولی شخصی سازی تسلیحات ساخت ساز یکی ار ارکان گیم پلی جهان باز
همین که گرافیکش هنوز در حد cod advanced warfare هم نشده برای ما سونی فنا بسه که سمت کنسول ۱۲ ترا*شکلتون نیاییم. دیگه داستان و موسیقی و گیم پلی کپی پیست که بماند.
بچه ها 😐
میگم منی که تا الان اصلا هیلو بازی نکردم و هیچی ازش نمیدونم 😐
آیا میتونم این بازی رو انجام بدم و با داستانش ارتباط بر قرار کنم؟
گیم پلی چطور؟
.
به نظرتون بهینه سازی بازی عالی خواهد بود که بتونم با سیستم تقریبا ضعیف بزنمش ( ۹۶۰m با رم ۸ و ۶۷۰۰hq )
مرسی 🙂
هیلو مسترچیف کالکشن بگیر بازی کن بازی ها ب نظرم سلیقه ای هست ممکنه خوشت بیاد یا نیاد تا خودت بازی نکنی نمیفهمی
باشه ممنون :heart: :rose:
بدون هیچ حرفی برو هیلو ریچ رو بریز.
باشه ممنون :heart: :rose:
از هیلو ریچ شروع کن بعد برو یک و دو سه و تا اینفینیت چون اگه یراست بخوای اینفینیتو بزنی هیچی نمیفهمی
خیلی ممنون حتما :victory: :heart:
درباره ی سیستمت نظری ندارم
ولی سوالت ابدا
چون دنباله ی مستقیم هیلو پنجه و اون سخت ترین داستان رو داره از لحاظ شناخت مجموعه
آب دستته بزار زمین و برو مسترچیف کالکشن رو دان کن
یه مجموعه پر شاهکار
مخصوصا دو و ریچ
خیلی ممنون حتما :victory: :heart: