Journey To The Savage Planet بر روی سرویس استدیا عملکرد نامطلوبی دارد
اخیرا برخی کاربران سرویس گوگل استدیا که به تجربهی بازی مشارکتی و تیراندازی Journey to the Savage Planet مشغول بودهاند، گزارش دادهاند که عملکرد این بازی برروی پلتفرم مذکور بسیار نامطلوب است و به نظر میرسد توسعهدهندهای برای اصلاح آن وجود نداشته باشد.
درست در اولین روز از ماه فوریهی سال جاری میلادی، شرکت گوگل در اقدامی ناگهانی به صورت رسمی اعلام کرد که بخش Stadia Games and Entertainment یا به اختصار SG&E که مجموعهای از استودیوهای توسعهی بازیهای ویدیویی فرست-پارتی برای سرویس گوگل استدیا به شمار میآید را تعطیل خواهد کرد. این مجموعهی بزرگ در سال ۲۰۱۹ جهت توسعهی عناوین انحصاری و با کیفیت برای سرویس گوگل استدیا توسط گوگل تاسیس شد و رهبری آن به جید ریموند (Jade Raymond)، یکی از تولیدکنندگان قبلی سری Assassin’s Creed سپرده شد. پس از این اقدام، شرکت گوگل در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی اقدام به خرید استودیوی تایفون (Typhoon Studio) کرد. این استودیو در واقع همان سازندهی بازی Journey to the Savage Planet به شمار میآید. خریداری استودیوی تایفون هم به قدرتمندتر شدن مجموعهی SG&E شرکت گوگل کمک بسیاری کرد و هم عرضهی Journey to the Savage Planet را برای کاربران سرویس استدیا به ارمغان آورد.
متاسفانه بازی Journey to the Savage Planet پس از عرضه بر روی سرویس گوگل استدیا با مشکلات بسیاری همراه شد و تیم سازنده به دنبال پشتیبانی و رفع مشکلات آن بود. اکنون با توجه به تعطیل شدن استودیوهای فرست-پارتی شرکت گوگل، به نظر میرسد دیگر هیچ توسعهدهندهای برای اصلاح مشکلات و رفع نقصهای بازی Journey to the Savage Planet وجود ندارد.
در حالی که بازی Journey To The Savage Planet سرانجام در اوایل این ماه میلادی بر روی سرویس گوگل استدیا عرضه شد اما بازیبازان نسبت به مشکلات بیشمار و بسیار جدی آن معترض هستند. برخی کاربران مشکلاتی در بخش منوی اصلی بازی را گزارش دادهاند که باعث میشود گزینه شروع بازی از کار افتاده و آنها نتوانند به تجربهی آن بپردازند. باید توجه داشت که عنوان Journey To The Savage Planet تنها در این ماه برای کاربران سرویس استدیا پرو رایگان خواهد بود؛ از همین رو بسیاری از کاربران که سرویسهای اشتراکی این پلتفرم را جهت تجربهی این بازی جدید خریداری کردهاند، بسیار خشمگین و ناامید هستند.
کاربران سرویس گوگل استدیا که پس از تعطیلی استودیوی تایفون درمانده شده بودند، شروع به تماس و برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی استدیا کردند. باید توجه داشت که نشر این بازی با عنوان Journey to the Savage Planet: Employee of the Month Edition بر روی سرویس استدیا به عهدهی خود شرکت گوگل بوده و انتشار آن بر روی سایر پلتفرمها نیز توسط شرکت ۵۰۵ گیمز (۵۰۵ Games) صورت گرفته است. کاربران پس از تماسهای بسیار و عدم دریافت پاسخ مناسب، تصمیم گرفتند تا به شرکت ۵۰۵ گیمز که ناشر قبلی این عنوان به شمار میآید، مشکلات زیاد Journey to the Savage Planet را بر روی سرویس گوگل استدیا گزارش دهند. این شرکت ضمن ابراز تاسف از این اتفاق، به کاربران اعلام نمود که در توسعه و انتشار نسخهی استدیای بازی Journey to the Savage Planet هیچ نقشی نداشته و نمیتواند به کدهای بازی بر روی این پلتفرم دسترسی داشته باشد.
با توجه به این مطالب، به نظر میرسد که کاربران نباید منتظر رفع مشکلات بازی Journey to the Savage Planet بر روی سرویس استدیا باشند؛ چرا که اکنون استودیوی تایفون تعطیل شده است و کارمندانی که بر روی نسخهی Employee of the Month Edition کار میکردند، اکنون در دسترس نیستند. البته شرکت گوگل نسبت به اعتراض کاربران سرویس استدیای خود ساکت نمانده و به آنان قول داده است که با بسیاری از ناشرین و سازندگان ترد-پارتی برای ارائهی تجربیاتی با کیفیت بر روی این سرویس مذاکرات جدی کند. به نظر میرسد بسیاری از بازیبازان نسبت به این گفته بیاعتماد باشند؛ چرا که بازی Journey to the Savage Planet: Employee of the Month Edition برای شرکت گوگل یک عنوان فرست-پارتی به شمار میآید و اکنون بدون هیچ توجه و پشتیبانی رها شده است.
عنوان Journey to the Savage Planet توسط الکس هاچینسون (Alex Hutchinson)، کارگردان بازیهای بزرگی به مانند Assassin’s Creed 3 و Far Cry 4 توسعه یافته و هماکنون بر روی پلتفرم رایانههای شخصی، سرویس گوگل استدیا و کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس علاقهمندان قرار دارد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
نظرات
گوگل معلومه این بخش رو تفننی تاسیس کردن ، احتمالا دور همی گفتن اپل و آمازون دارن وارد شدن حیفه ما جا بمونیم اومدن که فقط بگن ما هم هستیم . گوگل زیر مجموعه شرکت آلفابت است خب از شرکت مادر یه ده میلیارد دلار ناقابل بگیرن ،فقط سود خالص امسال شرکت چهل و پنج میلیارد دلار بوده پس این پولا رقمی نیستش . مایکروسافت با خرید یه ناشر راهی رو باز کرد که تا پیش از این همه فکر میکردن ناشر از جنگ کنسول ها در امانند عواقب این کار مایکروسافت این بود که حالا شرکت های اپل و گوگل که از مایکروسافت ثروتمندتر هستند بگویند چرا ما نخریم . نمیگم این حرکت مایکروسافت اشتباه بود نوش جان ایکس باکس فنا ولی این مسیر خرید ناشر را باز کرد و خشت اول رو گذاشت خدا به صنعت بازی رحم کند
در این سرویسو ببندین