مدت زمان بازی It Takes Two حدود ۱۴ تا ۱۵ ساعت خواهد بود
رئیس استودیوی هیزلایت (Hazelight Studio) که اکنون توسعهی بازی It Takes Two را بر عهده دارد، به تازگی در یک مصاحبه به بیان مطالبی در مورد محتوای داستانی این عنوان پرداخت.
استودیوی هیزلایت به ساخت عناوین مشارکتی و داستان-محور شناخته میشود و پیش از آغاز روند توسعهی بازی It Takes Two، عنوان Co-oP و داستانی A Way Out را منتشر کرد که مورد استقبال بازیبازان قرار گرفت. حال به نظر میرسد استودیوی هیزلایت کاملا به توسعهی این سبک از بازیها مسلط شده و قصد دارد بازی It Takes Two را تبدیل به یکی از ماجراجوییهای پر سر و صدای صنعت بازیهای ویدئویی نماید.
به تازگی آقای جوزف فیرس (Josef Fares)، رئیس استودیوی هیزلایت و کارگردان بازی A Way Out که هماکنون توسعهی بازی It Takes Two را نیز بر عهده دارد، در مصاحبهای با وبسایت خبری گیمینگبولت (GamingBolt) به بیان مطالبی پرداخت و اعلام کرد که بازی It Takes Two حدود ۱۴ تا ۱۵ ساعت ماجراجویی ناب و هیجانانگیز را برای بازیبازان در نظر دارد. همچنین آقای فیرس اعلام کرد که بازی It Takes Two هیچ آیتم قابل جمعآوری که در محیط پنهان باشد را نخواهد داشت اما طرفداران میتوانند انتظار مینیگیمهای بسیار منحصر به فرد و جذابی را در نقاط مختلف داشته باشند که استودیوی هیزلایت بر کیفیت و تنوع آنها بسیار تمرکز دارد.
آقای جوزف فیرس در این باره افزود:
من میگویم مدت گیمپلی بازی It Takes Two چیزی حدود ۱۴ الی ۱۵ ساعت خواهد بود. با این که هیچ آیتم قابل جمعآوری در بازی گنجانده نشده اما باز هم چیزهای زیادی برای کشف کردن وجود دارد. پیدا کردن آیتمهای مخفی چیزی نیست که ما بخواهیم؛ بنابراین بازیبازان میتوانند به جای کاوش در محیط و جستجوهای فراوان، با انواع آیتم و مکانهای مختلف در تعامل باشند. ما در بازی It Takes Two بیش از ۲۵ مینیگیم منحصر به فرد و جذاب قرار دادهایم. در کنار این موارد، محتویات جذاب و ماموریتهای جانبی مفرحی نیز وجود خواهند داشت. ما قصد داریم تا جهان بازی It Takes Two بسیار پویا و زنده باشد؛ پس شما قادر هستید سرگرمیهای زیادی را در آن پیدا کنید. با این حال رازهای مخفی بسیاری نیز در این دنیا گنجانده شده که امیدوار هستیم افراد موفق شوند آنها را پیدا نمایند. بدون شک طرفداران از تجربهی بازی It Takes Two خوشحال شده و عاشق آن خواهند شد.
عنوان It Takes Two قرار است در تاریخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ (۲۶ مارس ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۵، پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس و سری اس در دسترس علاقهمندان قرار گیرد. آقای فیرس در نهایت توسعهی نسخهای برای کنسول نینتندو سوییچ را بعید دانست اما آن را کاملا رد نکرد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
ایول
ایول خیلی خوبه.
آقای فارس نگران این بودن که بازیهای کوتاه گیمپس چقدر در آمد دارند که خب این بازیشون در صورت استقبال قطعا براشون سود داره.
چی میشه یروز یه بازی هم با داستان غم انگیزی مثل brothers : tale of two sons بیاد تو عمرم فقط دوتا بازی منو تونستن احساساتی کنن یکیش این یکیشم halo reach حیف که همچین بازی هایی کمه
من کلا با متال گیر ها اشکم درمیاد از داستان همیشه.
مرحله brothers to the end بازی گیرز او وار ۳ هم واقعا فوق العاده کار شده بود از نظر احساسی.
من این گیم رو تجربه کردم خیلی باحال و فان و زیبا این گیم رو اگر تونستید حتما دو نفره تجربش کنید.خلاصه کلام عالی