سازنده‌ی A Way Out در مورد سرویس Xbox Game Pass مطمئن نیست
سازنده‌ی A Way Out در مورد سرویس Xbox Game Pass مطمئن نیست
سازنده‌ی A Way Out در مورد سرویس Xbox Game Pass مطمئن نیست
سازنده‌ی A Way Out در مورد سرویس Xbox Game Pass مطمئن نیست
سازنده‌ی A Way Out در مورد سرویس Xbox Game Pass مطمئن نیست
سازنده‌ی A Way Out در مورد سرویس Xbox Game Pass مطمئن نیست

سازنده‌ی A Way Out در مورد سرویس Xbox Game Pass مطمئن نیست

آرش بوالحسنی
۱۴:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
سازنده‌ی A Way Out در مورد سرویس Xbox Game Pass مطمئن نیست

یوسف فارس (Josef Fares)، توسعه‌دهنده‌ی بازی A Way Out، به تازگی نظر خود در مورد سرویس اشتراکی مایکروسافت یعنی Xbox Game Pass را اعلام کرده است. ظاهرا فارس چندان از آینده‌ی این سرویس مطمئن نیست.

مایکروسافت در سالیان اخیر به موفقیت زیادی با سرویس Xbox Game Pass دست یافته است. Game Pass سرویسی اشتراکی بوده که در ازای ماهی ۱۰ دلار، بیش از صد بازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این سرویس فرصتی مناسب برای توسعه‌دهندگان هم بوده تا بازی خود را به مخاطبان بیشتری برسانند. با این حال به نظر می‌رسد که تمام بازی‌سازان با ایده‌ی Game Pass موافق نیستند.

در مصاحبه‌ای جدید با Polygon، فارس که سازنده‌ی A Way Out و بنیان‌گذار استودیوی هیزلایت (HazeLight) است در مورد این سرویس صحبت کرد. او هم‌چنین در مورد بازی جدید استودیو یعنی It Takes Two و تمرکز هیزلایت بر روی کوآپ هم حرف‌هایی زد. ظاهرا فارس خصوصا از سوددهی سرویس Xbox Game Pass برای توسعه‌دهندگان نامطئن است:

فرض کنید که با یک مدل نتفلیکسی سر و کار داریم. یعنی هر چقدر افراد زمان بیشتری را صرف تجربه‌ی بازی شما کنند، شما بیشتر پول می‌گیرید. ایراد این مدل این است که توسعه‌دهندگان بازی‌های کوتاه و سینمایی پول کم‌تری می‌گیرند.

هر ساله بازی‌های روایت‌محور زیادی منتشر شده که کم‌تر از ۵ ساعت هستند. توسعه‌دهندگان این سبک بازی‌ها طبعا از این مدل ضربه خواهند خورد. البته فارس از مزیت‌های Xbox Game Pass هم گفت. به عقیده‌ی او، مخاطبان بیشتری با کمک این سرویس یک بازی مستقل را تجربه می‌کنند که عالی است.

جالب است بدانید که فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس ایکس‌باکس، در مصاحبه‌ای با The Verge هم در این باره صحبت کرده بود. مایکروسافت از مدل یکسانی برای قرارداد بستن با توسعه‌دهندگان استفاده نمی‌کند و به گفته‌ی اسپنسر، آن‌ها هنوز در حال کار کردن بر روی این مسئله هستند. برخی توسعه‌دهندگان بر اساس مدت زمان بازی پول گرفته و برخی هم مبلغ مشخصی را دریافت می‌کنند.

البته اسپنسر معتقد است که مایکروسافت به زودی به راه حلی برای این مشکل دست خواهد یافت. به این ترتیب Xbox Game Pass در نهایت به مزیتی همه‌جانبه برای توسعه‌دهندگان تبدیل خواهد شد. البته در حال حاضر فارس از آینده‌ی این سرویس برای توسعه‌دهندگان نامطمئن است.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازنده‌ی A Way Out در مورد سرویس Xbox Game Pass مطمئن نیست
سازنده‌ی A Way Out در مورد سرویس Xbox Game Pass مطمئن نیست
سازنده‌ی A Way Out در مورد سرویس Xbox Game Pass مطمئن نیست
سازنده‌ی A Way Out در مورد سرویس Xbox Game Pass مطمئن نیست
سازنده‌ی A Way Out در مورد سرویس Xbox Game Pass مطمئن نیست
سازنده‌ی A Way Out در مورد سرویس Xbox Game Pass مطمئن نیست
سازنده‌ی A Way Out در مورد سرویس Xbox Game Pass مطمئن نیست

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Black Knight گفت:

    نمیدونم چرا از روی عمد همچین تایتل هایی برا پستا میزارید که خودش باعث حاشیه و جنجاله لطفا تغییرش بدید درباره حرف ایشون هم باید بگم ایشون خودش بازی هاش بعد از ۶ ماه میان رو Xbox Game Pass این سرویس هم هر روز داره بهتر و قوی تر میشه و مایکروسافت با همکاری هایی که با دولوپر ها و خریداری های استودیو هایی که کرده داره قویش میکنه واقعا نمیدونم هدف از همچین پست ها مخصوصا با همچین عنوان هایی چیه

  • Kena گفت:

    #ترول نکنیم
    دوستان ایکس فن و سونی فن بیاید یک بار برای همیشه متحد بشید که ترول نکنیم یا حداقل فن ها در پست های کمپانی مورد علاقه شون کامنت بزارن و کاری بهم نداشته باشن مرسی اگه هم کسی ترول کرد اصلا جوابش رو ندید خودش میره

  • Mateus گفت:

    “”فرض کنید که با یک مدل نتفلیکسی سر و کار داریم. یعنی هر چقدر افراد زمان بیشتری را صرف تجربه‌ی بازی شما کنند، شما بیشتر پول می‌گیرید. ایراد این مدل این است که توسعه‌دهندگان بازی‌های کوتاه و سینمایی پول کم‌تری می‌گیرند””
    .
    باید این حرف رو از طلا گرفت :yes:

  • ALIREZA0111 گفت:

    ایشون هم حرف خیلی از مخالفان گیم پس رو زد
    سونی و مایکروسافت مثل سینما و نتفلیکس هستن مایکروسافت در اینده با هزینه کم پشت سرهم بازی میده هر هفته باید منتظر قسمت بعدی سریال بود مثل دی ال سی و محتوا های سرویس محور و بازی ها کیفیتی ندارن ولی برای یه فیلم سینمایی کلی هزینه ساخت میشه و در انتظار نسخه دوم باید چند سال صبر کرد ولی اون فیلم کامله و کلی فروش میکنه
    الان باز یه عده میان میگن فورزا هست بازی های اینده بتسدا هست یا گیرز هست
    دوست عزیز مسلما تو یه سرویس که مثلا تو نسل نهم براش ۱۰ تا بازی اومد حداقل ۲ تا بازی خوب باید باشه که وگرنه کسی نیس که سرویس رو بخره مثل سریال های نتفلیکس که از هر ده تا یکیش خیلی پرطرفدار میشه
    جواب یه عده دیگه که میگن سونی هم چنین سرویسی داره باید بگم سخت در اشتباهید سونی هیچ وقت بازی های بلاک باستریش روز عرضه روی پی اس نو و پلاس نمیزاره بعد دو سال سه سال که فروشش رو کرد تو این سرویس قرار میده
    اینده ای که مایکروسافت و شرکت های که بازی سرویس محور میسازن گیمرا رو سوق میدن اصلا چیزی به نام گیم معنی نداره بیشتر حکم مصرف گرا هستیم تا فقط پول بدیم تا بازی هایی که خودمون انتخاب نکردیم و کیفیتی هم ندارن بازی کنیم
    برای استودیو های زنیمکس به شدت میترسم دوس ندارم الدر اسکرولز رو تو روزای بد ببینم یکی از بهترین تجربه های من این سری بوده
    به امید موفقیت دنیای گیم اگه کسی نقدی داره لطفا بگیه تا از هم استفاده کنیم لطفا بحث بستدا رو هم نکنید چون هنوز بازی نداده بیرون برای همین چند جمله بالاتر گفتم که میترسم به کیفیتش ضربه بخوره

    • Ghost گفت:

      من سوالم اینه که مایکروسافت اگه میخواد بازی های بی کیفیت و سرویس محور بده به قول شما چرا باید ۷ و نیم میلیارد پول یک شرکت رو بده ؟ به قول یکی از دوستان (سهیل )باید مغز تخم مرغ خورده باشه که برای بازی های سرویس محور ۸ میلیارد دلار هزینه کنه یا بیاد استودیو های ار پی جی ساز بخره . ببین خود مایکروسافت هم میدونه اگه قرار باشه کیفیت بازیاش پایین باشه بازم هیشکی سمتش نمیاد حتی اگه بازی های آنلاین با کیفیت بزنه که مثلا افراد زیادی رو جذب کنه بازم کسی سمتش نمیاد و بازم دوباره اتفاقات نسل هشت رخ میده بعد پس چرا میاد ۸ میلیارد شرکت بخره ؟ وقتی کسی سمت کنسولش نیاد یعنی اون ۸ میلیارد هم ریخته دور مگه غیر از اینه ؟ تازه گفته میخواد شرکت های بزرگتر از این هم بخره . اونوقت با این اوصاف و روندی که مایکروسافت میش گرفته و میلیاردی میلیاردی داره خرج میکنه واسه استودیو های درجه یک بازم بنظرت میخواد بره بازی های بی کیفیت و گیمپس پر کن بسازه ؟ آیا نمیتونست با همین ۸ میلیارد دلار بره ۵۰ تا استودیو بزنه که فقط براش بازی بسازن که گیمپس پر بشه ؟ چیزی که اطمینان میده که مایکروسافت قراره به کیفیت بازیاش تومه ویژه ای داشته باشه همین خرید کل شرکت بتستا و شرکت های میلیاردی دیگه که قراره حالا یا امسال یا سال های آینده بخره هستش .

    • Mateus گفت:

      البته اگه بخوایم مو شکافانه حرف بزنیم ؛ هدف اصلی از ps now جبران بکوارد نسل ۵ تا ۷ ئه ؛ درکنارش یه سری بازی جدید هم آورده تا مخاطبش بیشتر شه وگرنه از خیلی نظر ها با گیمپس فرق میکنه
      .
      تمرکز اصلی سونی در این زمینه ؛ ps plus هست ؛ همونجوری که دید در این چند سال همیشه هرماه ۳ بازی جدید و تازه منتشر شده رو قرار میده ؛ جدیدا یه سری بازی ها موقع عرضه جز بازی های رایگان ps plus بودن مثل man eater و Destruction و worms و خیلی های دیگه
      .
      همونجور که شما اشاره کردید ؛ ۲ راه کاملا جدا وجود داره
      سونی و نینتندو در یک طرف ماجرا هستن
      مایکرو و ea و آمازون و گوگل هم در طرف دیگه
      در آینده نزدیک کلا از هم جدا میشن و هرکی راه خودشو میره

    • حالا که مثال سینما زدی ، همین وانداویژن ، بهتر از صدتا سینماییه ولی بعضی اوقات همون سینما گند میزنه ، پس ربطی ندارد
      هیچ چیز بی عیب نیست .
      تایید لطفاً ، فقط سریع

    • Yato گفت:

      ( بحث دوستانه ) برای هممون ثابت شده که هزینه به تنهایی عامل موفقیت یک بازی نیست چه بسا بازی هایی هم بودن با هزینه کم ولی شاهکار بودن و کلا صنعت را تکان دادن ( مثال خوبش Minecraft ) و بازی های پر هزینه که جز زباله چیزی نبودند مثل Marvel’s Avengers و همین طور که بعضی سریال ارزان نتفلیکس از برخی اثار پر هزینه سینما ، نه حرفم پس می گیرم بیشتر اثار سینما ارزش تماشای بالاتری دارند پس کیفیت هرگز برابر با هزینه یک گیم نیست و این تصور واقعا پوچه ، با اطلاعاتی که من دارم اثار سرویس محور بازی های مولتی رایگانی هستن که با فروش ایتم های تازئینی پول در می اورند که اصلا ایده بدی برای یک اثر مولتی نیست و یک مسئله برد برد می دونمش مخصوصا در ایران که خرید بازی ها واقعا سخته ولی به شرطی که کنارش عناوین داستانی هم در سرویس باشه که ماکرو تا الان این مسئله رعایت کرده و عرضه دی ال سی هم بد نیست اگر کیفیت خوبی داشته باشد و بازی اصلی کامل باشه مثل ویچر ، من اینده گیم پس و ماکروسافت فروش بیشتر کنسول نمیدونم ، برای پیشرفت کلود گیمینگ همچین سرویسی نیاز هست و کلود اینده ای که محدودیتی نه برای بازی ساز ها و نه برای گیمر ها داره و تصورشم فوق العاده هست :chic: ، امیدوارم ماکرو همان طور را حلی برای مشکل Josef Fares پیدا کنه چون برای پادشاهی کلود به همچین بازی هایی هم نیاز هست .

    • Sam_fisher_47 گفت:

      آخه یه مشکلی هست اگه بخوایم مثل سینما و نتفلیکس در نظر بگیریم یه تفاوت هست. سریال های نتفیلیکس تو سینما اکران نمیشن ولی بازی های گیمپس با قیمت اصلیشون هم قابل خریدن هستند (با مثالی که زدیم بریم جلو یعنی توی سینما هم اکران میشن) و اینکه برای سونی پلتفرمی به اسم Pc وجود نداره که بخواد منبع دیگه ای برای فروش بازی باشه جز چند مورد بازی خاص که همون روز اول بیاره رو سرویسش ولی برعکس مایکروسافت این جامعه کاربری بزرگ هم داره و عرضه بازی روی استیم واقعا فروش بازی رو بالا میبره کلا اینا نقدام به کامنت شما بود خوشحال میشم بحث خوبی شکل بگیره :blush:

  • Ryan Bones گفت:

    سونی خوب کارت به کارت کرده :yes:

  • -amirhosein- گفت:

    حقیقتش،منم دید خوبی نسبت به این سرویس ندارم(نظر و اعتقاد شخصی!!!!!!!!!!!)

    گیمفا تایید!!!!!!!

  • Ilya گفت:

    حالا بماند بازیش توی کوتاهی با کلد وار رقابت میکنه
    ولی راست میگه در این مورد

  • darkwarrior گفت:

    گیم پس وقتی مطمئن و قابل اطمینانه ک بازی هاش ثابت باشه و از لیست حذف نشه
    مثل پلاس
    ولی وقتی کم و زیاد میشه به درد نمیخوره

  • Mohammadreza7 گفت:

    مایکروسافت نمیخواد گیم پس رو با بازی های بقیه ناشرها پر کنه
    هدف مایکروسافت از این خرید ها غنی تر کردن گیم پس هست و اومدن بازی های ترد پارتی روی این سرویس فقط و فقط یه آپشن اضافس نه هدف اصلی!

    تیتر هم خیلی بد انتخاب شده!

  • کاملا درست گفته یکی از عیب های بزرگ گیم پس همینه مایکروسافت به توسعه دهندگان تردپارتی که بازیشونو روی گیم پس میزارن بر حسب تعداد ساعاتی که گیمرا بازی اشونو بازی میکنند به اون توسعه دهنده پول میده اینجا خود به خود توسعه دهنده ایی سود بیشتری میبره که بازیش بدون در نظر گرفتن کیفیت گیم پلی طولانی تری داشته باشه و بخش انلاین جذابتری داشته باشه تا کاربرها ساعات بیشتری روی اون بازی وقت بزارن و بازیش کنند اینطوری سود بیشتری نصیب اون توسعه دهنده میشه بدیعی هست توسعه دهنده ایی که بیشتر تمرکز بازیشو روی انلاین و کمیت بازی و طولانی شدن بازیش بدون در نظر کیفیت و اپیزودیک و فصلی کردن بازیش بزاره سود بیشتری از مایکروسافت دریافت میکنه

    • Ghost گفت:

      من سوالم اینه که مایکروسافت اگه میخواد بازی های بی کیفیت و سرویس محور بده به قول شما چرا باید ۷ و نیم میلیارد پول یک شرکت رو بده ؟ به قول یکی از دوستان (سهیل )باید مغز تخم مرغ خورده باشه که برای بازی های سرویس محور ۸ میلیارد دلار هزینه کنه یا بیاد استودیو های ار پی جی ساز بخره . ببین خود مایکروسافت هم میدونه اگه قرار باشه کیفیت بازیاش پایین باشه بازم هیشکی سمتش نمیاد حتی اگه بازی های آنلاین با کیفیت بزنه که مثلا افراد زیادی رو
      از طریق بازی انلاین جذب کنه بازم مطمئنم کسی سمتش نمیاد و بازم دوباره اتفاقات نسل هشت رخ میده بعد پس چرا میاد ۸ میلیارد شرکت بخره ؟ وقتی کسی سمت کنسولش نیاد یعنی اون ۸ میلیارد هم ریخته دور مگه غیر از اینه ؟ تازه گفته میخواد شرکت های بزرگتر از این هم بخره . اونوقت با این اوصاف و روندی که مایکروسافت میش گرفته و میلیاردی میلیاردی داره خرج میکنه واسه استودیو های درجه یک بازم بنظرت میخواد بره بازی های بی کیفیت و گیمپس پر کن بسازه ؟ آیا نمیتونست با همین ۸ میلیارد دلار بره ۵۰ تا استودیو بزنه که فقط براش بازی بسازن که گیمپس پر بشه ؟ چیزی که اطمینان میده که مایکروسافت قراره به کیفیت بازیاش تومه ویژه ای داشته باشه همین خرید کل شرکت بتستا و شرکت های میلیاردی دیگه که قراره حالا یا امسال یا سال های آینده بخره هستش. (همینو بالا واسه یک دوست دیگه نوشته بودم و دیدم که طرز فکرتون یکیه همون بالایی رو برات تو هم کپی پیست کردم تاینی جون )

  • Dada game گفت:

    یکی بگه تو سر پیازی یا ته پیاز

  • Haj Geralt گفت:

    کاری به درست یا غلط بودن حرفش ندارم
    اما خیلی از شخصیتش خوشم میاد
    واقعا آدم رکیه و نمی‌ترسه از انتقادها

  • Bluebox گفت:

    من تیتر رو قبول دارم. تا زمانی که لاین آپ نسل نهمش نیاد هنوز خیلی پر بار نیست.
    ولی حرف جوزف فارس کلا غلطه. اگر صحبت های رییس مون استودیو رو گوش کرده باشین کامل راجب توسعه دهنده های کوچیک توضیح داده

  • vas گفت:

    اینا دیگه کین خدایی دان متریک بانجی و اپیک رو فراری داد دان متریک بود که فقط تمرکزش رو کینکت بود همین ایشون بود که بهش گفتن چرا وان تمام انلاینه و افلاین نیست گفت خب برید ۳۶۰ بخرید

    خیلی از دان متریک بدم میاد همه این مشکلات اکس باکس تقصیر اونه

    • یک نسل بعد : اینا دیگه کین خدایی اسپنسر گیرز و هیلو رو نابود کرد اسپنسر بود که فقط تمرکزش رو گیمپس بود همین ایشون بود که بهش گفتن چرا بتسدا رو خریدی ولی بازیهاشو انحصاری نکردی چرا روی نسخه ps5 بازی های بتسدا از ویژگی های دوال سنس ps5 کردی گفت خب اینا مهم نیست مهم اکوسیستمه برید ps5 بخرید یا با اکس کلود روی موبایل بازی کنید خیلی از فیل اسپنسر بدم میاد همه مشکلات اکس باکس تقصیر اونه

  • alizalogy گفت:

    آقا یوسف گلمون هم نظر داد.
    والا همین بازی سازهای کوچک اتفاقا راضین از گیم پس، چون در شرایط عادی نه کس بازیشون می خرید و سودی می کردن.
    بازی های بزرگ هم که مشکلی ندارن به گفته ی خودت.
    پس چی می مونه؟ یه آقا یوسف می مونه که ناراضیه بازیش از طریق EA توو گیم پسه و حس می کنه فقط EA داره پولا رو به جیب می زنه اینجوری

  • ایشون نگران بازی خودشه
    والا⁦:-|⁩

  • alizalogy گفت:

    رفیق این عکس ها چیه داستانش؟

    • Ninja Theory گفت:

      رفیق پردازنده Zen2 توی ps5 کامل نیست و از یکی از قابلیت هاش پشتیبانی نمیکنه. عکس دوم رو نگاه کن. این ها AIP های PS5 هستنبد و ناقص هستند.
      و در ضمن چیزی که مارک سرنی بهت به اسم RDNA 2 کاستوم شده میده، RDNA 1.5 هست.
      این هم لیکی بود که امروز بیرون داده شد.
      با مرور زمان برتری XSX واضح میشه.

  • پی اس فایو ترول بانو شاید سخت افزارش به اندازه ایکس باکس قوی نباشه ولی سریع ترین و خوشگل‌ترین و پر محتوا و با کیفیت ترین کنسول تاریخ یک روز نسل دایناسور ها منقرض شد آدم ها به راحتی زندگی کردن یک روز هم نسل هیتر ها منقرض میشه تا گیمرها بتونند راحت باهم بحث کنند و زندگی کنند توی هر پست که میرم یا تو یا اکس باکس گیم پس دوستت دارن جو سایتو بهم میریزید

  • Mateus گفت:

    دیگه مسخره بازی درنیارین ؛ zen 2 ندارد ؛ direct x و …. بحث خیلی وقت پیش داغ بود
    .
    در ثانی ؛ جوزف فارس که تصمیم گیرنده نیست ؛ ناشر بازی هاش ea ئه و حق اینو داره که روی هر سرویسی قرارش بده ؛ دست این بنده خدا نیست که

  • سرنوشت ای پی ایکس باکسم میشه سریال گیم اف ترونز یا واکینگ دد چرا که برای سود بیشتر هی سریالو کش میدن تا اینکه هر دو تا سریال نابود شدن

  • Golden_Sauber گفت:

    کارت درسته واقعیات رو بیان میکنی بدون حاشیه، مقصر خودشونن که سوتی میدن

  • MrHill93 گفت:

    حامیانش در سراسر جهان
    منظورت مردم بورکینافاسوعه ؟ اوک اوک :rotfl: :rotfl:

  • Yato گفت:

    با چند حرف ای که تازگی ها این بازی ساز زده میشه فهمید که یک گیمر بی طرف هست ، من با حرفش کاملا موافقم و حتی اگر ماکرو هم نخواد بازی ساز برای سود بیشتر به این سمت میاد ، امیدوارم ماکرو چاره ای برای این مسئله پیدا کنه چون پادشاهی کلود گیم بدون چنین بازی هایی ممکن نیست .

  • Ps.N.one گفت:

    گیم پس بدترین سرویس گیمینگ :no: هیچ نکته مثبتی نداره فقط یا شعار اینکه میخواد اقتصادی و مقرون به صرفه باشه سر مردم رو شیره میماله ولی در عوض داره به محتوا و کیفیت تمام بازی های موجود آسیب جدی وارد میکنه به حدی که حتی سازنده های بسیار مطرح هم صداشون دراومده چون همگی میدونن گیم پس برای کل صنعت گیم یه خطر بزرگ محسوب میشه و این رو با کمیت بیشتر و کیفیت کمتر این رو انجام میده :no: متاسفانه اکس باکس از زمانی که پا به عرصه بازی ها گذاشت فقط به ضرر زد به بازی ها و گیمر ها و هرگز قابل بخشش نیست :no: امیدوارم این نسل یه جوری اکس باکس از صفحه روزگار محو بشه تا بلکه صنعت گیم روبه پیشرفت بره و کیفیت بر کمیت غلبه کنه تا شاهد روز های بهتری باشیم، واقعا اگر سونی نبود صنعت گیم همون نسل پنجم نابود شده بود رفته بود سونی بود که با عرضه عناوین شاهکار و پرافتخار صنعت گیم رو زنده نگه داشته :yes: مایکرو باید بره همون پنجره های دوزاری خودشو بسازه و دست از سر گیم و گیمرا برداره

  • Ps.N.one گفت:

    این اکس باکس فن ها گند زدن به سایت رفته حتی یه نظر مفید هم ارسال نمیکنن کارشون فقط ترول کردن سونیه و هیت کردن شاهکاراش :no: منطق برای این اکس فن ها یه چیز ناشناخته است همشون فقط با مولتی اکانت دنبال جلب توجه میگردند :no:

  • حداقلش اینقدر شهامت داره بیاد رک و پوسکنده حرف دلشو بزنه و اون چیزی فکر میکنه درسته رو بازگو کنه مثل شما ایکس باکس فن ترسو نیست که ادعای سونی فنی بکنه بعد بیاد سونی رو بکوبه و به سونی فنا حمله کنه و از ایکس باکس دفاع کنه البته میدونم روت نمیشه بگی ایکس باکس فنی از بس که کمپانی مورد علاقه ت گند زده توروخدا اسم پروفایلشو نگاه کن نمونه بارز یه گرگ در لباس میش بعد میاد به جوزف فارس میخنده هویت دوگانه ی تو سرتاپا خنده ست خجالت نکش بگو ایکس باسک فنی عمو اسپنسر همه چی رو درست میکنه با گیمپس نگران نباش

  • Ilya گفت:

    ایما همونایی نبودن که محو شدن؟
    چون بین کاربرای الان از اون سال دیگه کسی نیست یا من نمیبینم
    پستی که اینا کامنت دادن رو میگی کدومه

  • Ilya گفت:

    ولی جالبه اینو کسی گزاشته که خودشو جای مایکروفنا جا زده بود شایدم اونا هم مث خودت بودن خودشونو جا زده بودن کسی چمیدونه

  • Ilya گفت:

    من هیچی نفهمیدم
    شفاف سازی کن

سازنده‌ی A Way Out در مورد سرویس Xbox Game Pass مطمئن نیست