استودیوی اسمایلگیت بارسلونا در حال ساخت یک بازی تیراندازی اول شخص جهان باز است
این طور که به نظر میرسد، استودیوی تازه تاسیس شدهی شرکت اسمایلگیت (Smilegate)، ناشر و توسعه دهندهی عنوان CrossfireX، مشغول ساخت یک بازی اول شخص تیراندازی جهان باز با موتور آنریل انجین (Unreal Engine) است.
شرکت کرهای اسمایلگیت که قرار است امسال بازی جدید CrossfireX از استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) را برای پلتفرمهای مایکروسافت عرضه کند، مشغول کار بر روی یک عنوان جهان باز AAA است که در استودیوی اسمایلگیت بارسلونا مراحل ساخت را طی میکند. حال به لطف آگهیهای استخدامی منتشر شده بر روی وبسایت رسمی این استودیو، مشخص شده که بازی این توسعه دهنده یک عنوان تیراندازی اول شخص جهان باز است.
در بخش مربوط به وظایف مدیر ارشد پروژه نوشته شده است که اسمایلگیت بارسلونا به دنبال استخدام «یک مدیر پروژهی باتجربه برای استودیوی بارسلونا است تا به ساخت یک آیپی جدید اول شخص تیراندازی جهان باز کمک کند.» این آگهی تایید میکند که بازی جهان باز این استودیوی یک عنوان اول شخص تیراندازی است.
از طرف دیگر، در قسمت وظایف برنامه نویس ارشد موتور نیز به «درک قوی از آنریل انجین و نحوهی گسترش آن» نیز اشاره شده است. در بخش دیگری از آگهایهای منتشر شده بر روی وبسایت، نوشته شده است که متقاضیان باید بر روی «مکانهای معنادار و الهام بخشی کار کنند که بازیبازان را به گشت و گذار تشویق کنند» و در «فضاهای نبرد و معیارهای استفاده شده در ساخت پویای فضاهای نبرد درگیر کننده تعادل داشته باشند.»
در نهایت، بازی جدید اسمایلگیت بارسلونا قرار است «ترکیبی از بهترین سیستم نبرد و فضاهای قابل اکتشاف برای خلق یک دنیای زنده و سرشار از فرصتهایی که بازیباز را غوطهور کنند»، باشد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
نظرات
درست مثل مدیوم متای بالای کسب میکنه
منطق این فن بوی:
متا بازیaaa:71:فوق العاده
متا بازیaa:۷۵:بدرد نخوره
اون ۷۱ اگه ۶ ماه بعد اومده بود ؛ الان ۸۶ بود
برادر من سایبر هم اگه یه سال دیر تر میومد خیلی بهتر بود ولی شما آیا یه بار به رفیقات گفتی این بازی با متا ۸۶ اگه یکم دیرتر میومد بالای نود میشد؟ دلیل های الکی رو بزارید کنار بند استودیو اشتباه کرد اگه وقت می خواست حتما سونی قبول می کرد اما نخواسته و اینم ثمرشه
نه مجید جان
این استودیو کم استودیویی نیست
متاش از ۸۰ بیشتر میشه!
برو کارکنانشو ببین
کارگردان ارشد بازی رو از استودیو گوریلا گیمز گرفتن!!
مدیوم که اصلا فاجعه شد!
من بعضی از نقد هارو میخوندم!
طرف نوشته بود این بازی رو بهم دادن به عنوان یه بازی ترسناک!
میگه اصلا حتی یه ذره هم نترسیدم!
نه مثل دیزگان aaa میشه که شاهکار بود.
با لاقل بهتر اون کرک داون ۳ و شاهکار مدیوم هست یا همون سایلنت هیل کیلر :rotfl:
کرک داون ۳
گیم پس
مدبوم گیم پس
گادفال ۷۰ دلار
سک بوی ۷۰ دلار
بازم بگم
اول اینکه من نمیدونم چجوری شما و اکثر سونی فن ها عاشق لست و داستانش هستید ولی انقدر نفرت وکینه تو وجودتون هست(برداشت از کلیت داستان بازی لست اینه که نفرت و انتقام چیز خوبی نیست) دوم همین که شما از یه بازی ترسناک با بودجه ۸ میلیون دلاری و دوربین ثابت انتضار یه بازیaaa داری گویای همه چیز هست سوم اگه کارت با ماشین زمانت تموم شد بدش من
فکر میکنم نویسنده بازی هورایزون زیرو داون هم به این استودیو رفت . دو سه ماه پیش خبرش اومد .
سایبرپانک دوم :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: