تصاویر هنری جدیدی از بازی Elden Ring به انتشار رسید
لحظاتی پیش یکی از افرادی که به صورت خارج از سازمانی برای فرامسافتور (From Software) تصاویر هنری طراحی میکند، برخی از پروژههای خود را که به تریلر رونمایی بازی Elden Ring مربوط میشوند، منتشر کرد.
شما میتوانید تصاویر منتشر شده را در ادامه مشاهده کنید:
بر اساس صحبتهای یک منبع داخلی، Elden Ring شباهتهای بسیاری به سری Dark Souls خواهد داشت اما با نقشهای بسیار وسیع، آب و هوای پویا و چرخهی کامل شب و روز. این منبع داخلی نیز باور دارد توسعهی بازی در نیمهی اول سال ۲۰۲۰ به پایان رسیده است و در حال حاضر مراحل اصلاح و پولیش را طی میکند. از طرفی Elden Ring در زمینهی طراحی باسها رویکرد پیچیدهای دارد و تاثیرات زیادی را از Bloodborne دریافت کرده است. در ادامه برخی جزئیات منتشر شده از سوی منبع جدید را میخوانید.
- دنیای بازی و هستههای اصلی آن بر اساس اساطیر نورس (وایکینگها) بنا شده است. البته شاهد الهاماتی از اساطیر اسکاتلند (سلتیک) نیز خواهیم بود.
- گیمپلی شباهت زیادی به سری Dark Souls دارد، اما نقشهی بازی بسیار بزرگتر خواهد بود، شامل آب و هوای پویا میشود و چرخهی روز و شب نیز وجود خواهد داشت. به عنوان مثال متصور شوید که در هنگام مبارزه با یک باس ناگهان آب و هوا از یک حالت آفتابی به حالتی بارانی با رعد و برق تغییر کند.
- مدلسازی بسیار پیچیدهتر از بازیهای قبلی است و دشمنان یک استایل cthulu را به خود گرفتهاند. همچنین شباهتهای زیادی به مدلهای Bloodborne دیده میشود.
- توسعهی بازی در نیمهی اول سال ۲۰۲۰ به پایان رسیده است و در حال حاضر مراحل اصلاح و پولیش را طی میکند. منبع مذکور اطمینان دارد که بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. این امکان وجود دارد که پس از سال نوی ژاپنیها شاهد یک تریلر جدید باشیم.
بر اساس اعلانات قبلی، بازی Elden Ring در تاریخ نامعلومی برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد، اما به دلیل طولانی شدن پروسهی توسعه، احتمالاََ شاهد انتشار نسخهی ارتقاء یافتهی این اثر بر روی کنسولهای نسل بعدی نیز باشیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
Dark Souls IV
بازی ساختش تموم شده تا حالا ازش یه عکس از گیم پلی هم نشون ندادن میازاکی فکر کنم کمر به این بسته که مارو دغ بده لعنتی یه تریلر بده ببینیم چیه (البته هرچی هست شاهکار میشه) بازی اندازه ۱۰ تا بازی تصویر هنری دیدیم یه تصویر گیم پلی ندیدیم
مبارزات سری سولز خارقالعاده هستن، چجوری میگی قدیمی شدن!؟!
اتفاقا تنها چیزی که نباید بهش دست بزنه همین سیستم مبارزات سری سولزه.
فکرم نمیکنم شاهد تغییر خیلی بزرگی تو مبارزات بازی نسبت سری سولز باشیم، مخصوصاً با چیزایی که فیل اسپنسر گفته بود.
منتها بازی جهان باز شده که این خودش خیلی چیزها رو احتمالا تغییر میده، از سیستم پاداش و خطا بگیر تا لول زدن و مهارت ها و… بماند سیستم شب و روز پویا و سایر مخلفات یه بازی جهان باز.
دوزار نمیارزه!؟!!! 😯
شما نخر.
بازی این همه تغییرات داره، بعدم هیچ بازی جهان بازی مبارزاتش حتی نزدیک به سری سولزم نیست، اونوقت شما خوشت نمیاد!؟!!
حالا اینکه یسری خلاقیت تو مبارزات اضافه بشه که حتما هست ولی فرمول کلیش مثل سولزبورن خواهد بود که یعنی حرف نداره.
داش تکرار مکررات واس اسطوره ای مث میازاکی خوب نیست
باید تا وقتی بازنشسته نشده چیزای جدید خلق کنه چون اینجور ادما الگوی خیلیا تو صنعت گیمن
منم نگفتم تکرار مکررات کنه، میگم ساختن یه بازی جهان باز که کیفیت مبارزاتش در حد سری سولز باشه خودش کاریست جدید که از عهده هیچ سازنده ای تا حالا بر نیومده. کلی تغییرات بواسطه ی جهان باز بودن به بازی اضافه میشه و ارائه ی مبارزاتی با کیفیت سری سولز تو این جهان خودش خیلی خیلی سخته ولی استاد احتمالا یسری تغییرات نچندان بزرگ ولی مثبت هم به مبارزات اضافه کنه.
تغییرات بی حساب و کتاب هم میشه حکایت سایبرپانک که سی دی پروجکت زیرش زایید.
کاملا موافقم :yes:
چرا باید به یک فرمول موفق و لذتبخش و پرطرفدار دست بزنه میازاکی؟!!
ببین عزیزجان اون دوستمون درست میگه تقریبا چون درسته تو دلت چیزی نبود ولی لحنت یه حالت تهاجمی داشت که اگ کسی درست نخونه کامنتت رو فک میکنه دعوا داری 😀
شب و روز پویا الزام نیست تو یه بازی جهان باز
سایر مخلفات جهان باز هم ماموریت فرعی مشخصه
بنظرم تنها فرق این بازی با قبلیا داشتن مپه
همین
چون تو سری سولز هم ماموریت فرعی داشتیم ولی به صورت مشخص اعلام نمیکرد
یه مشخصه ی دیگه هم تو جهان باز هست و اون هم گشتن و ادونچرینگه
که اینم تو سری سولز بود
از بازی که اطلاعات خیلی بزرگی داده نشده، ولی به همین شب و روز پویا اشاره شده، واسه همین بهش اشاره کردم.
حیات وحش پویا، اسب سواری و کلی موارد دیگه تو این بازی خواهد بود که تو عناوین قبلی استاد نبوده؛ همون یه مپ خودش کلی تغییرات ایجاد میکنه.
واسه من همین مهمه که با یه بازی جهان باز با همون کیفیت مبارزات سری سولز طرف باشیم. ❤️
ااا
خب هیچی
ببخشید 😀 :sweat:
دوزار نمیارزه ؟ همون سیستم رو تو یه اتمسفر و داستان جدید پیاده کنه هنوز هم بشدت جذاب هستش . خیلی دلم میخواد ببینم این نابغه این دفعه چکار میکنه .
ملت برای اومدن یه سولزبورن جهان باز باید نماز شکر بجا بیارن ولی بجاش میان میگن مبارزات اون بازیها دیگه قدیمی شده!!!!! آدم میخواد با سر بره تو دیوار. :reallypissed:
من خودم اگه بازی جهان باز و مبارزاتش در سطح دارک سولز ۳ باشه، واقعا حجت از طرف میازاکی برام تموم شده حساب میشه و هر تغییر مثبتی اضافه شده باشه که دیگه فبه المراد.
خود جهان باز شدن بازی، کلی سرگرمی و فعالیت و تغییرات جدید به بازیهای میازاکی اضافه میکنه، احتمالا شاخه ی مهارت ها به بازی اضافه میشه که وحشتناک میتونه جذاب باشه، مخصوصاً تو قسمت جادوها. همه اینها اگه در کنارش، مبارزاتی با کیفیت دارک سولز ۳ باشه بنظرم خارقالعاده ست و از هیچ سازنده ی دیگه ای این کار بر نیومده.
قطعا این بازی قراره استایل خاص خودش رو داشته باشه و تا جایی که نکات مثبت سولزبورن کامل کنار گذاشته نشن، تغییراتی رو داشته باشه.
البته من حس میکنم بازی آسونتر ولی همه پسندتر از آثار قبلی میازاکی باشه که احتمالا استاد حالمو میگیره با گذاشتن چالش ها و باس های خفن. 😀
الگو برداری نبود
امضای میازاکی توش بود
وگرنه یه بازی کاملا جدید و جداگانست
ولی من کل حرفم اینه که خوب نیست دیگه مث بلادبورن که از پایه سولز استفاده کرد اینجام بیاد از همون پایه های دیمون سولز استفاده کنه
کاملا جدید یعنی بکوبه از نو بسازه
حتی لول دیزاینش که ذره ای ایراد بهش وارد نیست و همیشه جذابه ولی بازم با اینکه بازی جهان باز شده، ولی بازم یه سیستم جدید مث شورت کات هاش خلق کنه
فایر ارمز تو بلاد همون پری کردن بود دیگه حریف رو استان میکرد و بعدش ویسکرال اتک فایرارمز سلاح رنج محسوب نمیشد چون دمیج درستی نمیزد البته من سراغ توپ نرفتم هیچوقت .
%Bloodting build my friend with 31.5 bloodtinge gems
ساختنشم اصلا سخت نیست.
احتیاجیم به توپ نیست برادر. با Evelyn یا repeating pistol برو جلو.
مرسی .
اون کانن خیلی کاری نمیکرد چون اگه اشتباه نکنم دوازده تا سیلوربولت مصرف میکرد تهش تو یه مبارزه بیشتر از دوتا نمیتونسی بزنی (میشد پنجتا سیلوربولت به خودت اضافه کنی)…منم منظورم همون پری کردن و بعدش ویسرال زدن بود ولی خب خیلی نسبت به پری دارک سولز پیشرفته تر بود از نظرم کاربرد بیشتری هم داشت؛ یه سری از باسها رو نمیشد بدون اون بزنی مثه مارتیر لوگاریوس
استفاده از cannon خیلی specific و situational هست به اصطلاح. به درد walkthrough نمیخوره اصلا و ماکس تا ۴ تا شات دارین شما (با formless oeden rune +3 و +۴ و +۵ و بلاد بولت)
البته تو walkthrough میتونه به عنوان off hand استفاده بشه و اونجور به نظرم میتونه موثر باشه
اره . منم دیدم ۱۲ تا سیلور بولت میخواد و کلا دوتا شلیک داری سمتش نرفتم . به نظر من ویسکرال اتک زدن تو بلاد ساده تر از پری کردنه دارک سولزه انگار تایمینگش راحتتره .
«همین که وقتی ضربه میزنی حتما واکنش نشون میده خودش خیلیه»
میشه شمام یکم در این مورد توضیح بدی 😀
Good Point!
فیل اسپنسر گفته بود اگه بخواد میتونه انحصاریش کنه هولی شت 😐
جیم رایان گفته بوئ اگر بخواد میتونه کلا میازاکی رو بخره هولی شت :rotfl: آخه مرد حسابی تصمیم گیرنده اینکه این بازی انحصاری بشه یا نشه میازاکی و ناشر بازی هستش ربطی به اسپنسر نداره. تازه بچه های ایکس باکس فن بازی هاردکور بازی نمیکنن.اگر میکردن بازی های هاردکور مثل نی اه و … روی ایکس باکس میومد فعلا که هنوز ۱ هم نیومده
قبلاً به یکی از آقایون سونی فن هم گفتم که هیچ کس حق ندارد بازی های فرام سافتور رو انحصاری کنه حالا بلادبورن با همکاری خود سونی ساخته شده ولی نه سونی و نه مایکروسافت اجازه ندارن بازی هایی که صد در صد توسط خود فرام سافتور ساخته شدن انحصاری کنن همه باید این عناوین شاهکار رو تجربه کنن
واقعا بدم میاد از همچین کسایی که بخوان اینکار رو بکننن
:yes:
فیک نیوز نده.
سبک سولز جهان باز با آب و هوای پویا و قطعا خیلی چیز های دیگه میتونه معجونی بسیار دوس داشتنی بشه :inlove: فکر کنم با جهانی بسیار خاص طرف هستیم ، کاملا مشخص هست میازاکی میخواد یک انقلاب در سبک خودش به وجود بیاره مثل کاری که کوجیما کرد با متال متال گیر یک و بعدش متال گیر ۳ یا میکامی با رزیدنت اویل ۱،۲،۳ و بعد با شماره ۴ متحول کرد ……البته برداشت شخصی هست
مدل سازی هایی برگرفته از cthulu با شباهت هایی به بلادبورن( برام استوکر)
دنیای نورس با الهاماتی از سلتیک
شباهت های زیادی به دارک سولز
چیشد؟! :hypnotized:
میازاکی و اچ پی لاوکرافت و برام استوکر و دراکولا و اسکاتلند و اسکاندیناوی(اساطیر نورس) رسما مخلوط شدن 😀 😀
اساطیر میازاکیسم 😀
بچه ها بنظرتون امسال میاد یا تاخیر میخوره تا ۲۰۲۲؟
اخه گیمایی که قرار بود ۲۰۲۱ بیان بیشترشون تاخیر خوردن
به نظر من از زمان رونمایی تا عرضه فاصلهی چندانی نباید وجود داشته باشه قبلاََ گفتم اواخر ژانویه یا فوریه شانس خوبی برای معرفی بازی وجود داره و عرضه هم برای ژوئن / جولای. اگر تا ماه مارس رونمایی نشه، یه شانس دیگه برای E3 2021 می مونه و عرضه در اواخر سال. خیلی بعیده که بره برای سال ۲۰۲۲ چون بازی های دیگه که تاخیر می خورن در مرحلهی پولیش قرار ندارن اما الدن رینگ بر اساس گزارش های معتبر در حال پولیش خوردنه.
دلیل این که میگم مارکتینگ بازی کوتاه مدت خواهد بود و نیازی نیست که مثلا ۱۰ ماه از زمان رونمایی جدید تا عرضه فاصله باشه اینه که بازی همین الان کلی هایپ ایجاد کرده و اصلا این سکوت یک نوع استراتژی موفق بازاریابی و ایجاد هایپ هستش. همین که عدهی زیادی دارن برای اثر Fake Lore میسازن و طرح مفهومی طراحی می کنن خودش بازاریابی هستش. به نظر من این نوع مارکتینگ به شدت هوشمندانه اس به خصوص برای چنین آثاری که Lore به خصوصی ازشون انتظار میره. بنابراین از زمان رونمایی تا عرضه فکر نکنم فاصلهی خیلی زیادی وجود داشته باشه . ۴ تا ۵ ماه. بتمن آرکام نایت هم چنین اتفاقی براش رخ داد.
حداقل ۹ ماه تا یه سال زمان لازمه برای پی ار و دیده شدنش
منکه دیگه طاقتم سر شده با اینکه ps5 ندارم ولی میخوام زودتر بیاد ببینم چیه
حداقل چندتا تریلر بیاد ازش
۹۰درصد چیزایی که ازش شنیدیم یا از منابع غیرمستقیم بوده یا شایعه بوده
!! ۹ ماه زمان لازم نیست برای دیده شدنش همین الان جزو ۴ بازی مورد انتظار سال ۲۰۲۱ هستش و حتی مورد انتظارترین بازی سال ۲۰۲۰ هم شد. بنابراین نیازی نداره به ۹ ماه بازاریابی مداوم. elden ring دیگه نیازی به دیده شدن نداره. سه چهار ماه بازاریابی کافیه. طرفداران و ردیت تا به امروز به اندازهی میلیون ها دلار بازاریابی کردن برای اثر.
اره چون میازاکی و بازی هاش جز اونایی هستش که اصلا و ابدا نیاز به دیده شدن ندارن چون سال هاست که دیده شدن.
اینی که شما میگی دیده شدن واس گیمر هاردکوره
قصد میازاکی نباید فقط هاردکور گیمرا باشن و باید مث بازی های قبلیش کاری کنه که به این جامعه افزوده شه
الان خیلیا تا قبل سولز انچنان بازی سخت انجام نمیدادن ولی بعدش معتادشون شدن
بازی most anticipated game سال ۲۰۲۰ شد با وجود gow و horizon و … دیگه نمی دونم چجوری باید مطرح و هایپ میشد. هیچکدوم از بازی های قبلی فرام سافتور اینطوری مطرح نشدن. این سکوت بازاریابیه چون این بازی مرموزه و نیازی هم نداره به بازاریابی. چنین آثاری به تخیل نیاز دارن و چه تخیلی بهتر از این که بذاری مردم خودشون باس طراحی کنن و در ذهنشون اثر رو مجسم کنن.
نمیدونم چرا متوجه کور حرفم نشدین
شاید چون نحوه عملکرد پی ار رو نمیدونین ولی توی تبلیغات دسته های مردم رو جدا میکنن
کسایی که سفت و سخت دنبال میکنن گیم رو که تعدادشون زیاد نیست
و کسایی که زیاد دنبال اخبار و اینا نیستن و باید حتما ببینن به چشم تبلیغ یه چیزی رو که اکثر جامعه گیم رو اینا تشکیل میدن
اینکه الدن رینگ تو بخشی که مربوط به گیمر حرفه ایه خوب عمل کرده بخاطر ماهیت وجودیشه
ولی این ماهیت واس گیمر کژوال و کسی که کمتر اخبارو دنبال میکنه ناشناختست و باید بهشون نشون بده
بنظرم e3 گیم پلی میبینیم و اواخر ۲۰۲۱ منتشر میشه
We are almost there
بابت اسپم ببخشید
دوستان من داستان تلو ۱ و ۲ خیلی از بخش های مهمش برام اسپویل شده و تقریبا پایان هردو برام اسپویل شده سوالم این بود با این اسپویل ها آیا بازم میتونم از داستانشون لذت ببرم یا نه؟
اره داداش برو بازیشون کن صد در صد لذت میبری چون وقتی خودت بازی می کنی اصلا اسپویل ها یادت میره و نمیدونی که کی قراره اتفاق بیوفته و تو گیم پلی و داستان بازی غرق میشی :yes:
ببین تلو اصلا راجب اینکه چیشد و چرا شد نیست. اینکه چجوری اینجوری شد ارزشمندش میکنه. ( جدی نوشتنا 🙂 )
من به عنوان کسی که به تلو۲ یکم انتقاد داره میگم. حتما لذت میبری از روایت و داستان. چه نسخه اول چه دوم
پایان و بیس داستانی هیچوقت نقطه ی قوت تلو نبوده
یه داستان کلیشه ای با پایان نسبتا کلیشه ای تر اگه روایت نبود
با روایت محشر جوری پایان رو نشون میده که کرکات میریزه
پس جواب سوالت اینه
صد در صد
کل لذت داستان تلو تو روایتشه
اره بازم میشه لذت رو ازش برد ولی دیگه خبری از غافلگیری و نهایت لذت و این چیزا نیست.
اینو به من میگی که پایان red dead 2 و last 1و ۲ (هرچند این دوتا انحصاری هستن و هیچوقت بازیشون نمیکنم) و چند تا بازی دیگه :-(( ولی بازم لذت بسیار زیادی ازشون بردم مخصوصا red dead 2 با اینکه خیلی تاثیر گذاره ولی اونطوری که فکر میکنی نیست پس زیاد نگران نباشه.
البته من برای اسپویل شدن پایان red dead 2 خوابم نبرد 😥 (که البته خودم کرم ریختم و رفتم پایانش رو دیدم چون فک نمیکردم واسه pc عرضه بشه)
البته نا گفته نمونه دو سه تا پایان سایبرپانک هم برام لو رفتم 😥 ولی بازم لذت کاملش رو بردم چون یکی دوتا پایان نداره 😉
حاجی جدا از سوالم دیگه اسپویل هم حدی داره تو که هر چی بود و نبود برات اسپویل شده
همش بخاطر قسمت نظرات سایت و صد البته خودم بود که رفتم پایان rdr 2 رو دیدم چون تا قبل از اون فک نمیکردیم برای pc عرضه بشه 😥
آره میتونی عزیزم
منم خودم اسپیول شده بازی کردم ولی چه میشه کرد دیگه
حتما بازی کن بازم لذت میبری
محاله لذت نبری
:yes:
از این خوشحالم که یه آی پی جدید داره خلق می شه و مطمئنن دنباله دار خواهد بود. و میازاکی حتما پایه های قسمت های بعدی رو هم ریخته.
اصلا شما بگو بازی همون دارک سولز باشه. مگه بده؟! میازاکی اینقدر خلاقیت داره که تکرارش هم لذت بخشه.
والا من که تو سه گانه دارک سولز و بلادبورن گم شدم اصلا معلوم نیست کی بتوتم ولشون کنم . الدن رینگ دیگه پیشکشم .
لعنتی :inlove: :inlove: :inlove: :drool: :drool: :drool: .
توی شاهکار بودنش شکی نیست.
بیشتر از همه چیز برای جهان باز بودن بازی هیجان زده شدم امیدوارم عالی بشه.
فک کن توی یه جهان پهناور با چرخه ی روز و شب و وجود اب و هوای مختلف و جک و جونور های مختلف و هیول میول های مختلف مبارزه و کنی و به گشت و گذار بپردازی 😀 :laugh: :inlove: .
مخصوصا که نویسندهی گیم او ترونز هم اومده کنارش