در بازی Ratchet and Clank: Rift Apart شاهد گیمپلی سریعتری نسبت به گذشته خواهیم بود
![ratchet und clank rift apart pc games b2article artwork در بازی Ratchet and Clank: Rift Apart شاهد گیمپلی سریعتری نسبت به گذشته خواهیم بود](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2021/01/Ratchet-und-Clank-Rift-Apart-pc-games_b2article_artwork.jpg)
استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) اخیراً جزئیاتی از بازی جدید خود یعنی Ratchet and Clank: Rift Apart را منتشر نمود که طبق آن، در این بازی شاهد ترکیبی از عناصر گیمپلی قدیمی این مجموعه و موارد جدید خواهیم بود.
اگرچه همواره از مجموعهی Ratchet and Clank به عنوان بازیهای سریع و پر تحرک از نظر گیمپلی یاد میشود، اما بهنظر میرسد که اینسامنیاک گیمز به Ratchet and Clank: Rift Apart چاشنی تحرک و سرعت بیشتری را تزریق کرده است و حتی این موضوع از زمان اولین نمایش این بازی در رویداد دیجیتالی رونمایی کنسول پلیاستیشن نیز ملموس بود.
مدیر اجرایی پروژهی ساخت بازی Ratchet and Clank: Rift Apart یعنی آقای مایک دالی (Mike Daly)، در مصاحبهی اخیر خود با وبسایت GamesRadar صحبتهایی نسبت به چگونگی مکانیزم انتقال سریع بین سیارهها و مکانهای مختلف بازی و حرکات و تواناییهای شخصیتهای بازی ارائه کرد. طبق گفتههای وی، گیمپلی و مجموعه حرکات شخصیت بازی حاصل ترکیب عناصر گیمپلی قدیمی این مجموعه و موارد جدید هستند و بهنظر میرسد که او از محصول نهایی این شرکت بسیار راضی است.
وی در ادامه توضیح داد که حرکتهای کاراکتر اصلی بازی سریعتر و روانتر از بازیهای پیشین این مجموعه است و اینسامنیاک به خوبی توانسته تا از ارتقاء سخت افزار به نفع خود استفاده کند. وی افزود که چابکتر شدن Ratchet به خوبی ملموس خواهد بود و این موضوع باعث خواهد شد تا خلاقیت بیشتری از جانب بازیبازان در مبارزات به وجود آمده و در نتیجه لحظات بسیار مفرح و سرگرمکنندهای برای آنها ساخته شود.
بازی Ratchet and Clank: Rift Apart، در سال جاری میلادی به صورت انحصاری در دسترس دارندگان کنسول پلیاستیشن ۵ قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است
- به عقیده توسعهدهندگان پورت بازی برای Xbox بدون قرارداد گیم پس ارزشی ندارد
- دل نوشته های یک گیمر خسته؛ چرا خلاقیت و عشق در بازیهای ویدیویی کمرنگ شده است؟
- بلوپوینت گیمز: بازیهای AAA خود را با وسعت و مقیاس نابود میکنند
- گزارش: مایکروسافت دلیل تاخیر نسخه Xbox بازی Black Myth: Wukong را اعلام کرد
- شایعه: سونی قصد دارد بازیهای PS3 را روی PS5 قابل اجرا کند
- کارگردان Elden Ring: پایین آوردن سختی به بازی آسیب میرساند
- ۱۵ بازی داستانی با پایان احساسی و قابل تامل
- کارگردان Final Fantasy 16 به عرضه این بازی برای ایکس باکس اشاره میکند
- رئیس استودیوهای ایکس باکس: همه میخواهند از مواجهه با GTA 6 در سال ۲۰۲۵ اجتناب کنند
نظرات