تریلر لایو اکشن بازی The Medium منتشر شد
استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) به تازگی تریلر لایو اکشن بازی The Medium را منتشر کرده است. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
کمتر از دو هفتهی دیگر تا انتشار بازی The Medium باقی مانده و تاکنون اطلاعات مختلفی از این عنوان منتشر شدهاند. استودیوی بلوبر تیم به تازگی تریلر لایو اکشن این بازی وحشت و بقا را منتشر کرده و شرکت لهستانی Platige Image نیز بر روی آن کار کرده است. آقای توماس باگینسکی (Tomasz Baginski) به عنوان نویسنده و تهیهکننده و همچنین آقای پاول ماسلونا (Pawel Maslona) به عنوان کارگردان بر روی این تریلر لایو اکشن کار کردهاند.
توماس باگینسکی در خصوص این بازی و تریلر لایو اکشن گفت:
The Medium عنوانی محسوب میشود که از یک بخش روایی قوی برخوردار است. مهمترین نکته برای من این بود که درک کنم اصل این داستان چیست و قهرمانان آن چه کسانی هستند. وظیفهی ما این بود تا جایی که ممکن است بر روی جنبهی احساسی داستان تمرکز کنیم. این نمایش قرار است به جای آشکار کردن یک داستان، حال و هوای خاصی را ایجاد کند.
آقای پیوتر بابینو (Piotr Babieno)، مدیر استودیوی بلوبر تیم، در این باره گفت:
The Medium بزرگترین و بلندپروازانهترین پروژهی ما تا به امروز است. هنگامی که فکر میکردیم چه کسی میتواند داستان یک تریلر لایو اکشن را برای بازی بنویسد، توماس باگینسکی به سریعترین انتخاب ما تبدیل شد. من شخصاً بسیار خوشحالم که میتوانیم با همکاری یکدیگر چنین چیزی را بسازیم.
در ادامه میتوانید تریلر لایو اکشن بازی The Medium را مشاهده و یا دانلود کنید.
دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P
بازی The Medium در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۹ (۲۸ ژانویه ۲۰۲۱) بر روی کنسولهای ایکسباکس سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. همچنین این بازی از روز اول انتشار بر روی سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- بررسیهای پلی استیشن ۵ پرو منتشر شدند
نظرات
😯 :inlove:
من خودم ریختم پشمام جا موندن
خیلی براش هایپم امیدوارم بازی موفقی بشه پیشبینی خودم متای ۷۸ تا ۸۵
جهت اطلاع یه سری از دوستان بگم الان نیان حمله ور شن به متای بازی اگه متاش پایین شد برای یه بازی ترسناک روناشناختی همچین متایی یه آروز هستش همین Silent Hill 2 که بهترین بازی تو این سبک هستش متاس ۸۹ رو گرفت
اسم بازیگر؟
شیطون رفتی توو نخش!
خوبیه استودیو های لهستانی اینه که Girl های خوبی رو معرفی می کنن. حالا برعکس آمریکایی ها، همچین Girl ی بهت معرفی می کنه در حد، ماشالا یه پا Boy واسه خودش! 😉
یه سوال دارم ازتون.اگه یه توضیح مختصر راجع انجین ناتی داگ بدین ممنون میشم.کس دیگه هم اطلاعاتی داره بده
انجین های بتسدا و فروست بایت و انریل و کرای انجین و یونیتی رو بلدم ولی دقیقا همونی رو پرسیدی که هیچی ازش نمیدونم :rotfl:
انجین ناتی داگ آنریل انجین ۴ هست
مرسی از اطلاعاتت نمیدونستم :inlove: :heart:
چرا یه چیزی میپرونی دوست عزیز که خودتم خبر نداری ازش؟؟؟
کدوم منبعی گفته انجین ناتی داگ انریل۴عه؟؟؟
اصلا هر بازی که از انریل استفاده کنه طبق مقررات قانونی و شرایط استفادش باید اول بازی اسمشو درج کنه
تو کدوم بازی ناتی داگ دیدی بنویسه اولش انریل۴
ناتی داگ خودش یه تیم داره به اسم آیس تیم که واس کل کمپانی سونی انجین میسازه اونوقت بیاد از انریل۴ استفاده کنه؟؟؟؟
Dr.who جان از شما بعید بود هر چرتو پرتی رو باور کنی
اگ اطلاعات خلاصه و ساده میخوای ناتی داگ تنها شرکتیه که بدون انجین خاصی و in house بازیاشون رو میسازن و با همون نرم افزار هایی که خودشون طراحی کردن کارشونو پیش میبرن
اصلاش اپلیکیشین هایی مث تری دی مکس و هاوک که توشون مدل سازی میکنن یا فیزیک طراحی میکنن، واس اینوایرمنت و هرچیزی نرم افزار خاصی دارن که توش رندر گیری میکنن
اینو تو یکی از مستند های لست یا انچارتد گفتن چندسال پیش دقیقا یادم نیست کدومش ولی میتونی بری ببینی
مرسی واجب شد مستندش ببینم اطلاعاتم در زمینه ناتی داگ زارت زده
دوست عزیز طبق گفته های منبع هایی ناتی داگ از آنریل انجین چهار استفاده کرده بعضی منبع ها هم گفتم از بیشتر الگوریتم های اون رو توی انجین خودش استفاده کرده
پسر این حرفت دنیا رو زیر و روو کرد.
آنریل اجینه خیلی خوبی ولی اولا استودیو های تریپل A ساز ها که نمیان از یه انجین تجاری واسه ساخت بازیشون استفاده کنن و دوما آنریل خیلی دستت رو باز نمی ذاره، محدودی به استفاده از امکانات اون. البته من خودم سیستم ی که استفاده می کنم اینقدر پایینه که هیچوقت نهایت امکانات آنریل رو ندیدم! یکی از اهداف زندگیم اینه بالاخره یه روزی بتونم یه لولی درست کنم که بتونم روو انریل بزارمش رو بالاترین کیفیت
ناراحت نشی ولی اساسین کردید هم با آنریل انجین هست
من خودم دوره بازی سازی رفتم ، آنریل فراتر از چیزی که شما می دونی
کی گفته عزیز؟
اساسین انجین یوبیه اسمش هم anvil عه
هر نسل همون آپدیت میشه
تو گوگلم بزنی میاره اساسین کردید والهالا با موتور آنریل انجین ۴
اشتباه میکنی عزیز
سرچ کن میاره anvil next 2.0
ببین ناتی داگ جز اون دسته استودیو هاست که اطلاعات زیادی از انجینشون در دست نیست. اصولا انجین اختصاصی خودشون رو دارن که برای هر بازی که می خوان بسازنش کلی کاستوم می کنن. حتا اسم خاصی هم نداره ناتی داگ گیم انجین. شنیده ها حاکی از اینه که یه گیم انجین متمرکز با یه GUI کاملا مدون و از پیش طراحی شده نیست. مثلا برای Level Design انجینشون خروجی های Maya رو می گیره، یعنی از Maya استفاده می کنن برای خلق محیط بازی. البته اینم اصلا قطعی نیست. ولی چیزی که قطعیه خودشون رو به گیم انجین محدود نمی کنن. طراحی گیم انجین کار طولانی و طاقت فرساییه که نیاز به هزینه های سنگینی هم داره. اما با پیشرفت روز به روز گرافیک در بازی ها، گیم انجین ها خیلی زود به زود نیاز به آپدیت دارن، حالا تصور کن شما داری بازی می سازی و لز اونور باید کلی وقت صرف Maintenance انجینت کنی اول. برای همین بعضی از استدیو ها برای اینکه تمرکزشون رو بذار روو خوده بازی، یه گیم انجین کاملا منسجم ندارن. فرام سافتور هم همینطوره تقریبا، البته این اصلا نقطه ضعف نیست، خیلی هم خوبه. اینقدر نرم افزار های عالی هست برای خلق گرافیک که خیلی هاشون مثل Maya اپن سورس هستن و به راحتی با کد نویسی می تونی اونا رو کاستوم کنی.
مثلا ناتی داگ برای خلق تکستچرهایی که استفاده می کنن از نرم افزار Substance Designer و Substance Painter محصول شرکت Algorithmic که زیر مجموعه ی Adobe هست استفاده می کنن. این دو نرم افزار واقعا فوق العاده هستن، یه تکستچرهایی رو به صورت مصنوعی می سازن که واقعی، واقعی تره. روش کار هم استفاده از Procedural Texturing که اتفاقا جدیدا خودم خیلی علاقه مند شدم به این روش و دارم یه چیزایی ازش می خونم. برای خلق کاراکتر از maya و Zbrush استفاده می کنن و انیمیشن هم که نمی دونم ولی maya خودش دیگه خدایگانه انیمیشن سازیه و اینکه این روزا به لطف موشن کپچرهای پیشرفته انیمیشن سازی دیگه خیلی ساده تر شده. هنر ناتی داگ اینه که از بهترین انکانات بهترین استفاده رو می کنه
ممنون از همخ
همه*
والا ما یه بار به ابی به شوخی گفتیم ابراهیم یه جوری با قند شکن منفی زدن رفرش میکردی دیسلایک های کامنتم با سرعت نور میرفت بالا…..ولی اره طی سال های گذشته بعضی بازی ساز های غربی از میزان فمینم بودن کارکتر های مونث دارن کم میکنن خب این طبیعیه ولی خیلی دارن سمت مردونه شدن میرن اینه که یه جوریه….من خودم مخالفم اینم که توی بعضی بازی ها اندام هایی مثل سینه رو یه جوری درست میکنن که به نظر بیاد این واقعا درست نیست ولی این که کارکتر زن شیرین بیان باشه و چهره زیبایی هم داشته باشه چیز بدی نیست جنبش های افراطی شدیدا دارن واکنش های مسخره نشون میدن که اقا چرا فلان زن اندامش اینجوریه خب این تا حدودی میشه یه کاریش کرد ولی قسمت مسخره ماجرا اینه که به شخصیت هایی مثلAerith هم گیر میدن بابا اون دیگه هیچی نداره فقط قیافش قشنگه دیگه اونو بی خیلاش شید کلا انگار زمانی اروم میشن که زن داستان اندازه هرکول بازو داشته باشه نعره بزنه *هل من مبارز؟ *بطلبه………اقا کسی اسمش رو پیدا نکرد ؟ منتظریما!
نه والا، فک کنم از این مدل های لهستانی باشه، نمی دونم، شایدم آمریکایی باشه. حالا بازی ریلیز بشه همه چیش در میاد به هرحال
دقیقا :yes: :yes: :yes:
چه تریلر سینماتیک باحالی ، امیدوارم که واقعا بترکونه :inlove:
ایول تریلر قوی بود
چه تریلری امیدوارم بازیش هم مثل ایم ویدئو عالی باشه
خیلی بازی خوشساختی بنظر میاد!
کلا با لایو اکسن حال نمیکنم ؛ ولی خیلی از بازی خوشم اومده ؛ اگه یه سری نکات رعایت شه ؛ جز بهترین های دوربین ثابت میشه ؛ یه نوستالژی از سایلنت برای ما قدیمی ها هم هست :yes:
پچمام عجب چیزیه
این بازی و رچت و کلنک ، تنها بازی های واقعا نسل نهمی هستند ، به امید موفقیت هردوشون ، ولی یک چیز بگم به کسی بر نخوره ، توی گیم پلی های بازی جو خیلی خوب و متناسبی وجود داشت ولی جو این سینماتیک واقعا سنگین بود و خیلی مورد پسند نبود
دیمن سولز پس چی؟
جااان
حیف که من دستم به ایکس باکس سری ایکس نمیرسه.وگرنه یکی از بازی هایی که حتما بازی میکردم این بود
و جیسون رونالد سریز اس را خلق کرد
قشنگ بود