گزارش: بازی Ghost of Tsushima 2 در دست ساخت قرار دارد
به نظر میرسد آگهی شغلی جدید استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) به بازی Ghost of Tsushima 2 اشاره دارد و محبوبیت نسخهی اول باعث شده است که بدون وقفه کار بر روی بازی دوم آغاز شود.
ساعاتی پیش در وبسایت رسمی ساکر پانچ یک آگهی شغلی منتشر شد که طبق آن، تیم سازنده به یک طراح مبارزه نیاز دارد. آنها در این باره توضیح دادند که تمرکز اصلی بازی روایت غنی به همراه راههای نوآورانهی مبارزه است. یک طراح مبارزه باید به موارد متعددی از قبیل هماهنگی قدرتها و یک دست بودن روایت توجه داشته باشید. در آگهی شغلی آمده است که فرد مورد نظر مسئولیتهای زیر را بر عهده دارد:
- ساخت نمونهی اولیه، پولیش و متعادلسازی دشمنان و همچنین ارائهی شاخهی مهارتها و سیستم پیشروی
- کار کردن با تیم طراحی برای خلق بهترین تجربه در مبارزات
- ایجاد یک ارتباط واضح و با نظم میان سایر افراد تیم طراحی سیستم مبارزه
- بازخورد سریع نسبت به طرحهای مفهومی و پیدا کردن راه حل در قبال انتقادات
- همکاری در طراحی کلی اثر. ما یک گروه هستیم که به صورت مداوم با یکدیگر مراحل توسعه را پیش میبریم و انتظار داریم هر یک از اعضای تیم، بر روی تجربهی نهایی بازی تاثیرگذار باشند.
نیازمندیهای شغل
- برای قبول شدن در این آگهی باید Ghost of Tsushima را بازی کرده و تمامی هستههای اصلی سیستم مبارزه را درک کرده باشید.
- بیش از ۳ سال در صنعت بازیهای ویدیویی فعالیت کرده و در این دوره بر روی بازیهای AAA کار کرده باشید.
- به راحتی نمونهی اولیه ارائه دهید و آن را بازگو کنید.
- در زمینهی برنامهنویسی خبره باشید.
- باید به خوبی با سایر اعضای تیم توسعه ارتباط برقرار کنید و با نظم مراحل ساخت را پیش ببرید.
- در زمینهی طراحی مبارزات مدرن آگاهی داشته باشید.
- باید توانایی کار در آمریکا را داشته باشید و همچنین با نقل مکان به سیاتل مشکلی نداشته باشید.
تواناییهایی که بهتر است داشته باشید
- مهارت کافی در برنامهی Maya، مدلسازی سه بعدی و ساخت انیمیشن
- تجربهی کار بر روی سیستم مبارزات با سلاح سرد
- تجربهی کار کردن بر روی سیستمهای پیشروی و سرمایهگذاری
هنوز چیزی به صورت رسمی مشخص نیست، اما با توجه به آگهی شغلی و مخصوصاََ اولین مورد ذکر شده در نیازمندیهای شغل، به نظر میرسد که تیم ساکر پانچ بر روی ادامهی Ghost of Tsushima کار میکند.
بازی Ghost of Tsushima از نظر منتقدین و همچنین طرفداران یکی از تحسین برانگیزترین بازیهای سال ۲۰۲۰ به شمار میآید و به دلیل گیمپلی اکشن، ماجراجویی بینظیر، داستان عالی و زیبایی بصری فوقالعاده، تبدیل به یک اثر فراموش نشدنی و ماندگار شده است. از طرفی مدتی پیش مجلهی ژاپنی فامیتسو (Famitsu) در یک نظرسنجی از ۱۳۲ نفر توسعهدهنده و شخصیت مشهور کشور ژاپن برای انتخاب بهترین بازی ویدئویی دعوت کرده بود تا از میان عناوین مختلف، سه بازی برتر خود را انتخاب کنند. طبق این نظرسنجی، عنوان Ghost of Tsushima، اثر استودیوی ساکر پانچ، محبوبترین اثر اشخاص مطرح ژاپن است.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
ایول.
Aladar: Vas Edition
در واقع
Vas: aladar edition 😀
عالی :laugh: :laugh:
.
گوست پتانسیل تبدیل شدن به یک فرانچایز پر قدرت رو داره و می تونه رقیب خوبی واسه سری AC باشه
چه حس خوبیه سایتو رفرش میکنی میبینی همون دقیقه خبر اومده دقیقه بعد کامنت میزاری…..
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پیش بینی من:
این بازی قراره به وقایعی که بین حمله اول و دوم مغول ها رخ میده بپردازه و در واقع شاهد مبارزه گروه گوست و سامورایی ها باشیم :inlove: :inlove: :yes: :yes: :yes:
و مثلا در صحنه پایانی بازی ببینیم که خود کوبلای خان آماده حمله شده و درواقع میخواد از نزاع بین ژاپنی ها به نفع خودش استفاده کنه و جین باید جلوی گروهش که ممکنه دیگه به اون اعتماد نکنن رو بگیره
Wow ولی ادامه اش میخواهن چیکار کنند اگه مثل عنوان اساسین کنند که هر ی بازی تو ی دوره شکل بگیره خیلی باحال بشه مثلا زمان بره زمان قبل از جنگ جهانی اول توی فرانسه یا…… نظرتون چه زمانی رخ بده
البته چندوقت پیش نویسنده ایی که اطلاعات زیادی درباره ژاپن فئودال داشته باشه میخواستن ؛ اون موقع فهمیدیم که دارن میسازن
.
ایکاش به همین زودی ؛ اینفیمس جدید معرفی شه ؛ تیمی که داره میسازه رفت تو افق ؛ نه خبری ؛ نه چیزی ؛ هی بگین زنده ایم
جااااااااااااااااانننننننننننننننننننننننننننننننننن :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :chic: :chic: :chic: :worship: :worship: :pray: :pray: :pray:
جووووووون این نسخه دوم چه شود
من تازه این بازیو شروع کردم رو ps5 خیلی هنریه بازی،چشام ارضا میشه با دیدنش :inlove:
جدیدا چه شایعه های قشنگی میاد :inlove: قطعا در دست ساخته به نظرم ! امیدوارم سریع تر با یه تریلر خفن معرفی شه
ایشالله با بودجه ی بالاتر
نقطه ضعف های نسخه ی قبلو برطرف میکنن و مثل گوست یک
یه تجربه ی ناب رو دوباره رقم میزنن
بزن کف قشنگه رو
فقط یکم رو مخفی کاری بیشتر کار کنید یا کلا برش دارید
لطفا مقداری عوض شو خوب
عجیبه تعریف میکنم منفی میخورم
انتقاد میکنم منفی میخورم
چرا؟؟
حالا این که مهم نیست اصلا
چرا باید عوض شم؟
این چیزیه که هستم نمیخوام و نمیتونم برای حرف یه آدم دیگه عوض شم
تو این یکی بابمو ها رو یجور درست کنید که بشه قطع کرد نمره کم نکنن منتقدا :rotfl:
آخرش نگفتی عینکتو از کجا گرفتی ناقلا 😀
داش یعنی نمیشناسی اینو ؟؟
نه بخدا ؛ اگه شما اطلاع داری ممنون میشم بگی
.
قدیم بحث عینک این داداشمون داغ بود :laugh:
شغلش قابل پخش نیست ولی بدون اگه بفهمی احتمالا میری زیر پتو جیغ میزنی به قول یکی:-D
این کسی که رو پروفایل این دوستمونه شغل بسیار شریفی داره
ایشون نون بازوی. سومشونو میخورن…حلال!
بزن رایان بونز میبینی (❁´◡`❁)
بیشتر Mia Kha…fa بهت میخوره تا Ryan Bones حاجی! 😉
البته austin young بیشتر بهت میاد…
از این به بعد austin جون صدات میزنم…! فکر کنم از چیز Ryan bones خوشت اومده!
شیطون توکه همرو میشناسی… :devil: :devil: :devil:
داش…تو که اخر خطی ناقلا همه رو میشناسی که
یجورایی راست میگنا
درسته من بازیش نکردم
ولی تو یه بازی بامبو ببینم باید همشونو قطع کنم 😀
ولی اگه منتقد بودم بخاطرش نمره کم نمیکردم
اه اه چه سرعتی باریکلا نه بابا باریک الله این بازی رفت تو هایپترین ها نسخه اول هم خوب بود ولی ایرادات ریز و درشتی هم داشت اگه اونا را رفع کنن و بتونن ویژگی های خوبش را ارتقا بدن قشنگ لیاقت ۹۳ را داره.کاشکی زودتر باید حوس سامورایی بودن کردم :eat:
جین*چرا ناراختی
(یه یارو که اسمشو یادم نمیاد)*وقتی بچه بود فکر میکردم بدبخت ترین آدم دنیا هستم ولی الان آرزوی بچگیم بود رو میکنم.
جین*همه ما این حس رو داریم.شاید وقتی۶۰سالت شد آرزوی الانت رو بکنی پس از الانت لذت ببر.
این دیالوگ تو یکی از مراحل فرعی بازی بود. که به صورت خیلی شانسی یه پرنده منو هدایت کرد به این مرحله.و به شدت همذات پنداری کردم چون دغدغه خودم بود.
مشخصه که رو تک تک مراحل فرعی بازی به اندازه مراحل اصلی و در برخی مواقع بیشتر از مراحل اصلی کار شده و بازیو با عشق ساختن.
چطور میشه کلمه ایی جز شاهکار برای وصف این بازی انتخاب کرد.
فقط یک خواهش دارم از ساکرپانچ اونم اینکه دمو رو نشون میدین همونو بیارین توی بازی شما برید گیم پلی بازی ۲۰۱۸ _ ۲۰۱۹ E3 این بازی رو ببینید بعد گرافیک نهایی رو هم ببینید گرافیک و تکسچر ها افت کرده البته توی بعضی از مناطق خدا کنه توی نسخه دوم اینا بهبود پیدا کنه . البته یک چیزه که توی همه استودیو ها هست ولی دلیلش رو نمیدونم اقای کریمی میشه در این باره یک توضیح مختصر و مفید بدید که چرا گرافیک بازی توی دمو ها بالاتره . لطفا .
معلوم هستش باید ساخته بشه گوست یکی از بهترین تجربه عمر گیمریم هستش واقعا زیبا و لذت بخش بود بازیش فقط باید تو مراحل فرعیش تنوع بدن مبارزاتش عالی بود دست نزنن هم باز عالی داستان که یکی از بهترین ها بود گرافیک هم پشم ریزون بود و زیبا ترین لحضات بازی هم مناظرش هستش
گوست رو بازی های جهان باز خیلی تاثیر گذاشت
امیدوارم تو نسخه دومش از گرافیک نسل نهمی و موشن کپچر و… بهتر استفاده کنن که بهانه دست کسی ندن و این یکی نمرش بالا ۹۰ بشه چون تو نسخه اول حقش خورده شد باید ۹۰ یا ۹۱ میشد نمرش حداقلش ۸۸
با چند بهبود می تونه تبدیل به یکی از بهترین بازیهای Open World بشه:
۱- سیستم بالا رفتن از سخره دقیقتر، چالشیتر و در سطح بازیهای مشهور در این زمینه بشه البته نیازی نیست مثل سری AC از هر ساختمانی بالا رفت ولی در همون حدی که قبلاََ بود به صورت دقیقتر طراحی انجام بشه.
۲- بهبود هوش مصنوعی
۳- حذف کامل المانهای نقش آفرینی. بازی شامل بهبود شمشیر و یک سری بهبودهای دیگه میشد که عملاََ هیچ نیازی بهشون نیست. بازی یه جورایی بین نقش آفرینی و ادونچر بود که بیشتر به سمت ادونچر تمایل داره. عملاََ بهبود شمشیر هیچ نقش عمیقی در بازی نداره و می تونه کاملاََ چنین ویژگی حذف بشه. بهتره اصلا المان نقش آفرینی اضافه نشه به چنین اثری که COMBAT در راس قرار داره.
۴- کالکتیبلها متنوعتر بشن و در عین حال نیازی نیست در این حد زیاد باشن بهتره بیشتر به کیفیت توجه کنن تا این که سعی بر افزایش تعداد داشته باشد. (اگر جفتش باهم بشه که چه بهتر)
۵-بیش از نسخهی اول به مرکز ژاپن و شوگان بپردازن.
کاملا موافقم :yes:
:yes:
یه چیز دیگه که می گن برخی دوستان ، شخصیت پردازی جین ساکای هست که می تونه بهتر باشه حالا نمی دونم خودم چون نرفتمش.. شخصیت پردازی از اون مواردی هست که نمی شه با چنتا گیم پلی و تریلر راجع بهش نظر داد..
به نظر من شخصیت پردازی مناسبی برای یک سامورایی / گوست داشت، فکر نمی کنم ساکر پانچ بتونه از چنین شخصیتی یک روایت دراماتیک آنچنانی در بیاره که مخاطب رو درگیر کنه، اتفاقا این شخصیت باید دقیقاََ به همین شکل خشک نوشته بشه.
سونی این همه استودیو درام نویس داره ؛ میتونن از مشاوره های اونا استفاده کنن
منظورم این بود که کلا چنین روایتی رو نباید و نمیشه دراماتیک کرد، یک شخصیت سامورایی نیازی به عواطف و پیچش های شخصیتی نداره و باید دقیقاََ خشک روایت بشه و شخصیت جین ساکای به این هدف میرسه. نه باید دیالوگ های زیاد داشته باشه نه باید متصل به شخصیت و … باشه بلکه باید در همان دایرهی محدود احترام برای یک سامورای و شرف و … شخصیت پردازی بشه که به درستی انجام شده بود.
یکی از نکاتی که خیلیا ازش ایراد دراوردن ولی شما به روشنی توضیح دادید خلق و خوی یه سامورایی/گوست رو
ممنون از توضیحتون
Wow :inlove:
سونی بهتره به جای ساخت نسخه دوم این بازی خوب به فکر ساخت یک بازی شوتر باشه