بازی Dying: 1983 با نرخ ۶۰ فریم، وضوح ۴K و قابلیت رهگیری پرتو در پلیاستیشن ۵ اجرا خواهد شد
توسعه دهندگان بازی Dying: 1983 در آخرین مصاحبهی خود اعلام کردند که این بازی بر روی کنسول پلیاستیشن ۵ همزمان از وضوح تصویر ۴K و قابلیت رهگیری پرتو با نرخ فریم ۶۰ بهره خواهد برد. همچنین، قابلیت اجرای بازی با نرخ ۱۲۰ فریم نیز در دستور کار تیم توسعهی این بازی قرار دارد.
با ورود به نسل نهم کنسولهای بازی و بهره گیری از سخت افزارهای بسیار قویتر از سابق، راه برای دسترسی بازیبازان کنسولها به نرخ فریمهای بالاتر از ۳۰ هموار تر از سابق شده است و امیدواریم که این موضوع در نسل نهم نه به عنوان یک قابلیت، بلکه به عنوان یک اولویت در دستور استودیوها قرار بگیرد. به عنوان مثال، تیم توسعهی بازی Dying: 1983، اخیراً اعلام کرد که علاقهمندان به این بازی و دارندگان کنسول پلیاستیشن ۵ قادر خواهند بود تا آن را بدون قربانی کردن قابلیتهایی نظیر رهگیری پرتو و یا بدون کاستن از وضوح تصویر، با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا نموده و از تجربهاش لذت ببرند.
آقای لو ژیانگیو (Luo Xiangyu)، مدیر عامل استودیوی نیکام (NEKCOM) و کارگردان بازی Dying: 1983، در مصاحبهی اخیر خود با وبسایت گیمینگ بولت چنین اظهار داشت که:
اجرای بازی Dying: 1983 بر روی کنسول پلیاستیشن ۵ از رهگیری پرتو، وضوح تصویر ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به صورت همزمان هدف گزاری ما است. همچنین حالت ۱۲۰ فریم بازی نیز تحت آزمایش است؛ هرچند نمیتوان در مورد عملی شدن آن تضمین دهم.
همچنین، وی در ادامه به تمجید از سخت افزار کنسول پلیاستیشن ۵ پرداخت و از چگونگی توسعهی بازیها بر روی آن توضیحات مختصری داد. از طرفی دیگر وی در مورد کم و کیف حالت ۱۲۰ فریم بازی اذعان داشت که:
همانطور که اشاره کردم ما در تلاش هستیم تا حالت ۱۲۰ فریم را به بازی بیفزاییم، اما حتی بدون این حالت نیز بهره گیری از وضوح ۴K، رهگیری پرتو و نرخ ۶۰ فریم نیز بسیار عالی به نظر میرسد.
بازی Dying: 1983، در تاریخی نامعلوم از سال جاری میلادی برای کنسول پلیاستیشن ۵ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
اجرای بازی Dying: 1983 بر روی کنسول پلیاستیشن ۵ از رهگیری پرتو، وضوح تصویر ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به صورت همزمان
واسه رچتم میگی؟ :laugh:
نه واسه استید اف دیکد ۳ یا ۳۰ فریم بودن مدیوم خودشم فقط ۱/۳ بازی امکان تعویض جهان ها هست میگم
رچت ۴k و ۳۰ فریم
رچت دو حالت داره.
سینمایی: ۴K . 30fps با RT
پرفورمنس: ۴K داینامیک . ۶۰fps با RT
بازی ایندی چه توقعی داری
یه تریلر ازش ببینی میری خودکشی میکنی
ازش توقع همون چیزی رو دارم که شما از تیزر بازی های نیومدتون دارین
مجید جان دلبندم حداقل وقتی میخوای ترول کنی سعی کن جملههاتو کامل کنی نهاینکه از هرجمله دو کلمه بگی
اینارو فارسی دوم دبستان یاد میدادن حالا نمیدونم با این حجم عظیم از دانش چجوری داستان گیمهارو میفهمی
خدایی چقدر طبیعه ۲ثانیه بعد از ثبت کامنت ۴تا منفی اونم برای هیچی چون عملا فقط متن خبرو نوشتم
https://www.metacritic.com/company/nekcom?filter-options=games&num_items=30&sort_options=metascore
:rotfl: :rotfl: :rotfl: فقط یک نگاه به نمره های قرمز رنگ این سازنده بنداز، ایشالا ۸k و ۱۲۰ فریم این شاهکارها رو بزنید :rotfl:
انشاله شما شاهکار کارهای نسل ۸ایکس باکسو به جای بازی نسل جدید که ندارید ۸k بزنید
شماها هم واسه ریمستر بازی های نسل هفت و نسل هشت ۷۰ دلار بدید :-))
داداش ؛ شما phil spencer soldier نبودی؟ یه مدت خیلی فعال بودی
خیر؛ من کامنت هام به هر دلیلی تایید نمیشد ولی الان میتونم فعالیتم رو ادامه بدهم.
این هم یکی از کامنت های قدیمیم با همین اسم:
https://gamefa.com/639861/phil-spencer-praises-incredible-work-behind-unreal-engine-5/
«هرچند نمیتوانم در مورد عملی شدن آن تضمین دهم» به علاوه باید دید گرافیک بازی در چه حده (اگه تریلر ازش اومده بیرون خبر ندارم) ؛ RTX 3090 هم چنین کاری نمیتونه بکنه تو بازی های با گرافیک نسل هشتمی حتی، چه برسه به اینکه با گرافیک نسل نهمی بخوای همچین کاری بکنی و تازه با معماری RDNA 2 که در زمینهٔ بهینگی با رهگیری پرتو مایل ها عقب تر از کارت های Turing و amper انویدیا هستن چون چیزی مشابه با هستهٔ tensor رو ندارن اصلا – به هر حال اگه بتونن چنین کاری بکنن که فوق العادست
Ori and the Will of the Wisps روی سری ایکس
۶K , 60fps , Ray tracing
۴K , 120fps , Ray tracing
هر دو بازی مستقل هستن بنابراین به این شکل اجرا بشن اصلا عجیب نیست
WTF 😐
اصلا سری اکس خروجی ۶K نداره. اکس باکس برای اجرا شدن ۴K . 60fps والهالا خودش رو کشت اینقدر گفت تنها کنسولی که میتونه این بازی رو همزمان با این کیفیت اجرا کنه. آخرش کیفیت بازی روی PS5 از هر نظر بهتر بود.
باور کن اگه سری اکس میتونست همون اوری با گرافیک ۲بعدی و هنری که برای نسل۸ هست رو ۵K اجرا کنه چنان تبلیغاتی میکرد که تو تاریخ ثبت می شد. 😀
بجای اینکارا برید رو بازیتون کار کنید فاجعه نشه:-|
سلام مدیوم ۳۰ فریم، استیت آو دکیت۳ هیلو هفتی ۱/۳ ۱۲ ترافلافل با سیب زمینی اضافه،full rna, dna مخثوث قرافیک هیلو،سوویچ کردن گرز متای ۹۰ به ۸۳ غیمپس سرویس مهور خدافز
با تشکر از حمایتهاتون
(الهام گرفته شده از یکی از کاربران عزیز سایت
و ممنون از پوشش اخبار و مقالات بینظیر سایت
یخ استفاده کن ، رو املات هم کار کن؛ باریکلا ترول جان ، برو برو
داره ادای مجیدو در میاره
:rotfl: :rotfl:
با این عکس داری مایکی کبیرو ترول میکنی
داره ادای مجیدو در میاره