آمار بازیبازان عنوان Cyberpunk 2077 در استیم به شدت کاهش یافته است
به نظر میرسد عنوان تازه منتشر شدهی Cyberpunk 2077 که در روز نخست عرضهی خود رکورد بیشترین تعداد بازیباز همزمان را در استیم شکست، دچار ریزش شدیدی از نظر آمار تعداد بازیبازان خود شده است.
به گزارش سایت GitHyp، طی آخر هفته گذشته تنها ۲۲۵۰۰۰ بازیباز مشغول تجربهی Cyberpunk 2077 بودهاند و بازی با کاهش ۷۹ درصد آمار بازیبازان خود با ریزش شدیدی مواجه شده است، آماری که دیگر عنوان سی دی پراجکت (CD Project) یعنی The Witcher 3: Wild Hunt بعد از سه ماه از عرضه به آن رسید.
علیرغم واکنش مثبت منتقدان به نسخهی رایانههای شخصی، نسخهی کنسولی این عنوان با واکنش بسیار بد منتقدان و خریداران مواجه شده است تا جایی که بسیاری از خرده فروشیها اقدام به پس دادن نسخههای فروخته شده کردند و پلیاستیشن نیز این عنوان را از فروشگاه دیجیتال خود حذف کرد. در حال حاضر، سیدی پراجکت اعلام کرده است در حال برطرف کردن مشکلات متعدد بازی است، حال باید دید که آیا بازی موفق به بازگرداندن بازیبازان خود خواهد شد یا خیر. اتفاقی که در اواخر سال ۲۰۱۹ برای The Witcher 3: Wild Hunt نیز رخ داد و این عنوان توانست با آمار ۹۳۸۳۵ بازیباز همزمان در استیم رکورد دیگری به نام خود ثبت کند. با اینکه عامل اصلی این اتفاق، موفقیت سریال اقتباسی نتفلیکس از این عنوان بوده، اما به هرحال نقدهای بسیار مثبت The Witcher 3: Wild Hunt نیز در این امر دخیل بوده است.
بازی Cyberpunk 2077 بر روی کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. شما میتوانید نقد و بررسی بازی را از طریق این لینک مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
سلام لینکِ آخر مطلب مربوط به (راهنمای بازی Cyberpunk 2077؛ راهنمای تمام پایانهای بازی) هستش نه نقد و بررسی لطفا اصلاح کنید :rose: :rose: .
یک دروغ دیگه ای که سی دی پراجکت گفت مدت زمان و محتوای بازی بودش
قبل از عرضه بازی یک عکس نشون دادن که یک نفر داره ۱۷۰ ساعت بازی رو تجربه میکنه و گفته هنوز کلی ماموریت دیگه تو بازی مونده که انجام نداده
این در حالی هست که اگر داخل سایت howlongtobeat برید نشون میده که ۱۰۰٪ کردن بازی تو بدترین حالت فقط ۸۸ ساعت طول میکشه
https://uupload.ir/files/8ly3_20210105_175932.jpg
همه ی این هایپ ها و دروغ ها همچین بلایی سرش آورد..
ربطی نداره
اوری یه بازی ۱۰ ۱۲ ساعتست ولی من توط ۳۰ ۴۰ ساعت تمومش کردم
همچنین فال ات رو بالای ۵۰۰ساعت بازی کردم
نمیخوام دفاع کنم از سی دی ولی هرچیزی رو به دروغ ربط ندین و کمتر موج سواری کنین
طرف واسه چند روز سیستمش رو روشن گذاشته واسش ۱۷۰ ساعت پلی تایم ثبت شده وگرنه غیرممکنه این بازی با این همه باگ رو یک نفر ۱۷۰ ساعت تجربه کرده باشه اون هم بدون پچ روز عرضه
بستگی داره به خبری که منتشر کردن
اگه گفته من ۱۷۰ ساعت بازی کردم گله ای نیست ازش
ولی اگ گفته بازی ۱۷۰ساعت پلی تایم داره واس سرگرم کردن اینجا دیگه نمیشه ازش چشم پوشید
https://gamefa.com/672574/cyberpunk-2077-campaign-will-be-shorter-than-the-witcher-3s-because-a-lot-of-people-didnt-finish-it/#comment-1670137
گذر زمان خیلی چیز ها رو اثبات میکنه
متعصب بودن یه عده رو هم الان میتونه ثابت کنه
من همون اوایل گفتم یه جای کار میلنگه
چه توهین ها که نشد
این قابل نمایش ترین کامنت ممکن خودم بود که بشه ریپلای ها رو هم خوند.
وقت کردید به گذشته ها برگردید ببینیم چی گفتیم درباره این بازی و بعدش چی شد.
هنوزم نمیدونی که تایم پلی آدم با آدم فرق میکنه ممکنه اون طرف ۱ ساعت سر ماموریت ۲۰ دقیقه ای وقت گذاشته باشه یا یه مرحله رو بون اینکه کسی حتی متوجه حضورش بشه تمام کرده باشه
اون بنده خدا گفته بود با اخرین درجه سختی بازی می کنه و تمام لوت هارو انجام میده
دیگه اون که چرت گفته
در بدترین حالت صد در صد کردن ۱۵۰ ساعت طول میکشه
هعی/: اون سایت مثل تو خیلی چرته و همش چرت پرت میگه من نمی دونم هعی متا میکنی اینا ولی همین متا اومد به دیتروت متای ۷۳ داد همون سایت که تو هستی گفتی دیترویت ی بازی که فقط کشش می دهند پس استاد دیوید کیج مون کم دورغ نگفته 😀 :laugh:
جووووووونم.
:-* :-*
فکر کردم PC پلیرا و اسمارت فون پلیرا جزو جماعت گیمر نیستن ولی در مورد اولی اشتباه میکردم! باید جلوی اینجور شرکتای دروغگویی همه گیمرا باهم متحد باشن.
بهت تبریک بخاطر این خبر
مثل اینکه خیلی از خبر های بد سایبرپانک خیلی خوشحال میشی
شما ها متحد بشین تا cdpr خدانکرده یه وقت بازی موفقی نسازه که ارزش شرکت های محبوب شما میاد پایین
جاتون خالی
تازه مرحله a fade away بود اسمش فکر کنم رو تموم کردم
جارو نیاز شدم 😀
مبارکه 😀
من منتظرم آپدیت بزرگش بیاد وضعش بهتر شه واسه ps4 بعد بگیرم
ps5 که نمیشه خرید 🙁
خو معلومه که با دروغ باگ و افت فریم و… بدین دست بازی بازا این طور میشه.
امیدوارم از اشتباهاتشون درس گرفته باشن و دوباره این بازی و استودیو رو در روز های اوجش خودش ببینیم
اولشم اگه زیاد بود بخاطر این بود که با دروغ هایپ شده بودن و واقعیت بازی رو ندیده بودن و بهشون نشون نداده بودن ولی الان بعد از تجربه بازی فهمیدن بازی اصلن اونجوری کع میگفتن نیست و طبیعیه کاهش پیدا کنه کاملا مشخص بود
توی سایبرپانک رومانس ها زیاد جالب نیستند درست میگید
من و هرکی بازی رو پلی داده میدونه بازیش واقعا ارزش داره و هرچقدر پیشروی میکنی بیشتر عاشقش میشی
ولی خب بخاطر باگ هایی داره خیلیا ترجیح میدن تا صبر کنن باگ ها فیکس بشه
۹۰ درصد افرادی که سایبر رو نصف نمیه ول کردن بخاطر باگ هاش بوده و همشون منتظر اپدیتن
من کل با رومانس های جنسی مخالفم
یکی از دلایلی که به شدت از مورد سایبر بدم میاد جلوگیری از بهتر شدن شخصیت پردازی کاراکتره
الان مثلا توی ردد(باز گفتم ردد که) شخصیت هایی من گریمشا و ابیگل و ماری لینتون و سیدی ادلرو دارین درحالی که حتی یک صحنه هم نداشتیم
من از این جهت خیلی از سیدی پراجکت بدم میاد
هیچ ربطی به شخصیت پردازی نداره
فرهنگشونه و کاری نمیشه کرد
تازه حق انتخاب میده نود درصد موارد
خب میتونی قبول نکنی:-|
بهترین نویسنده گیمفا :heart: بسیار حرفه ایی تشریف دارین ادم لذت میبرد از این همه دانش و بینش و درک بالا از بازی ها و فرهنگ جوامع. خداوند شما سونی فن شریف را برای گیمفا و ما حفظ کند
تو شهری که گاو ها توش زندگی میکنن
اسبه میشه فرمانروا…
بهتر
کاری به سایبر ندارم ولی واس بازیای داستان محور کاملا یه چیز عادیه چون ۸۰درصد فروش خودشون رو تو ماه اولیه میکنن
هرچند اگ انلاینش بیاد و پشتیبانی ازش بیشتر شه مطمعنن بیشتر میفروشه
:no:
uupload.ir/files/pz8_r1d3bhtgq.png
همینه دیگه وقتی بازیت همچین وضعی داشته باشه قطعا شکست میخوره
از نظر من به دلیل کوتاه بودن بخش داستانی بازیه
بعد از تموم کردنش خودم کلا دوبار بازش کردم
:yes: :yes: :yes: اونم رو کم مشکل ترین پلتفرم :laugh: :rotfl: قول میدم حتی اون آمار ۱۳ میل فروش هم فیک بوده و میخواستن اوضاع رو عادی جلوه بدن تا سهامشون بیشتر از این افت نکنه.
:laugh: :laugh: :laugh: بازی که داغون باشه همین میشه دیگه
پس هورایزن داغون تر بود چون فقط پنجاه هزار پلیر داشت
البته اون رو ps4 اکثر پلیر هاشو بدست اورده بود سالها قبل
عرضه بد رو pc هم بی دلیل نبود
در ضمن هایپ ۷ ساله و دروغ های شاخدار سایبرپانک کجا
هورایزن کجا D:
یه دلیل دیگشم میتونه این باشه که استودیوی گوریلا گیمز دو برابر هزینه ساخت بازیو سر مسائلی مثل تبلیغات و اوردن بازیگر های دست سوم و صرفا معروف هالیوودی برای تبلیغ کردن بازی و برنامه های مسخره ای مثل نایت سیتی وایر صرف نکرد و نشست یکی از پالیش ترین اپن ورلد های کنسولی رو ساخت D:
اولا که هورایزن هیچ تبلیغات خاصی نداشت و تقریبا هم بی سر و صدا رونمایی و منتشر شد و هیچ ادعائی برای جا به جا کردن مرز و چرت و پرت نداشت ولی برای اولین تجربه ی سازنده میبینی که خیلی سر تر از سایبرپانک ظاهر شد! دوما هورایزن روی پی سی فقط و فقط یه دون پاشی از طرف سونی برای جذب گیمر هاست تا برا نسخه ی بعدی بازی کنسول بخرن. و و چه بسا مشکلاتی هم که داشته عمدی بوده باشه. وگرنه رو کنسول هیچ مشکلی نداره.
اون بهینه سازی افتضاح یک توهین به ما پی سی گیمر ها بود بعد انتظار داری با این توهین ازش کنسول بخرن ؟ به همون دلیل که شماها از سی دی پراجکت بدتون میاد پی سی گیمر ها از سونی بدشون میاد
اینقدر بزرگنمایی نکن انگار وضع هورایزن موقع لانچ تو pc بدتر از لانچ سایبرپانک روکنسول بوده
رو استیم نمره هورایزن ۷/۱۰ هست
سایبرپانک هم ۷/۵
یوزر اسکور سایبر رو کنسول دور و بر ۴ میچرخه در متا
ولی یوزر اسکور پورت هورایزن تو pc برابر ۶
متای هورایزن pc برابر۸۴
متای سایبرپانک کنسول ها رو ایکس باکس ۶۱ و رو ps4 ۵۶
مقایسه این دوتا بازی عینجوکه اصلا وضع پورت هورایزن رو استیم با پورت سایبرپانک رو کنسول قابل قیاس نیست
گند سایبرپانک یه level کاملا دیگست
اینکه میخوای به زور پورت هورایزن رو در حد پورت سایبرپانک جلوه بدی کاملا نشون میده غلطن حرفات
حالا وضع سایبرپانک رو ps4 و xbox اونقدر بده که تو ps4 از استورحذف شده و رو ایکس باکس هم ریفاند کامل میشه
چنین وضعی هرگز برای نسخه pc هورایزن پیش نیومده
و قیاست از پایه باطله
بهترین بازی برای قیاس سایبرپانک فقط و فقط یونیتیه اونم با ارفاق
در ضمن با همون پورت ۱ میلیون نسخه از هورایزن خریدین پس از اون ۱ میلیون نفر pc گیمر امکانش هست چند نفر برای نسخه بعدیش کنسول بخرن اینقدر با اطمینان از جانب بقیه حرف نزن خواهشا
انگار pc گیمر ها یه موجود واحدن و متکلم وحده شون تویی 🙂 نهایتا از جانب خودت و چنتا pc گیمری که بشناسی میتونی حرف بزنی
حالا اینکه چند میلیون pc گیمرps4 داشتن از قبل و هورایزن رو روی ps4 زدن یک داستان کاملا جداییه D:
مطمئن باش میلیون ها pcگیمرنسخه بعدی هورایزن روروی ps5 هاشون تجربه خواهند کرد
مشکلی نیس کافیه اون دی ال سی هایی ک وعده دادن قراره نصف مواردی ک از بازی حذف شده رو اضافه کنن بدن تا دوباره پلیراش اوج بگیره
ی بار گفتم بازم میگم مشکلاتش رفع بشه تازه پلیرا میفهمن چ جواهری هست و چ جواهری و از دست دادن
حتی من فن cdpr بازی رو ول کردم منتظر اپدیتن
بقیه گیمرا که هیچی
این ۷۹ درصد ریزش پلیر ، همون گیمر هایی هستن بازی رو ول کردن منتظر اپدیت هستن
اینکه محبوبیت نداره باعث میشه قیمتش زیاد بالا نمونه تو ایران کاشکی دیسک ps5 مثل بازی هایی که محبوبیتشون کمه ارزون بشه بخرم
تو ایران یه جاهایی doom eternal قیمت دیسکش بخاطر محبوبیت کمش تا ۷۰۰ تومن هم کاهش یافته
۱- the witcher 3 بیشترین امارش در استیم ۱۰۳,۳۲۹ هست نه ۹۳۸۳۵
۲-Cyberpunk 2077 رکوردش ۱,۰۵۴,۳۸۸ هست
۳- بازیهای داستانی انلاین همزمان خیلی خیلی کمتری دارن نسبت به بازیهای انلاین
۴-الآ انلاین همزمان سایبرپانک ۱۵۳,۷۳۶ هست که از عناوین انلاین مثل
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
Team Fortress 2
ARK: Survival Evolved
Apex Legends
Rocket League
Destiny 2
Among Us بیشتر هست
۵- بازیبازها داستان بازی رو تموم کردن و کاملا طبیعی هست که تعداد بازیباز ها کم بشه
این نشونه عالی بودن بازی هست که هنوز از بیشتر عناوین انلاین بیشتر پلیر داره :yes:
اینم منبع معتبر که برید چک کنید
احساس میکنم این خبر از روی قصد و غرض خاصی هست هورایزن زمان عرضه روی استیم فقط پنجاه هزار بازیکن داشت و گیمفا ازش به عنوان موفقیت بزرگ یاد کرد خیلی بده که نویسنده های سایت جبهه گیری میکنن
هورایزن ۲۰۱۷ لانچ شده نه ۲۰۲۰ 😐
رو پی سی امسال اومد
این آماری که دادی کلا چرته اول که داری بازی offline رو با بازی online مقایسه می کنی. دوم این که وقتی apex legends یا بازی مثل among us وقتی امد آمارش ۲ برابر cyberpunk بود. سوم این که ملت دارن هنوز این بازی های online رو بازی می کنن همین الان هم کسی cyberpunk بازی نمی کنن به دلیل bug زیاد !
Rocket League =بیشترین پلیر ۱۴۷,۶۳۲
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege = بیشترین پلیر ۱۹۹,۳۰۷
Among Us = بیشترین پلیر ۴۴۷,۴۷۶
Team Fortress 2 = بیشترین پلیر ۱۴۷,۳۶۰
Destiny 2 = بیشترین پلیر ۲۹۲,۵۱۳
ARK: Survival Evolved = بیشترین پلیر ۱۵۷,۴۰۰
Apex Legends = بیشترین پلیر ۱۱۷,۳۲۰
Grand Theft Auto V = بیشترین پلیر ۳۶۴,۵۴۸
Rust = بیشترین پلیر ۱۳۴,۴۸۳
بازیهای افلاین مثل سایبر
DEATH STRANDING = بیشترین پلیر ۳۲,۵۱۵
Red Dead Redemption 2 = بیشترین پلیر ۵۵,۲۷۱
Horizon Zero Dawn = بیشترین پلیر ۵۶,۵۵۷
The Witcher 3: Wild Hunt = بیشترین پلیر ۱۰۳,۳۲۹
The Elder Scrolls V: Skyrim = بیشترین پلیر ۲۸۷,۴۱۱
Cyberpunk 2077 = بیشترین پلیر ۱,۰۵۴,۳۸۸
هر بازی افلاینی که فکر میکنی بیشتر از سایبر پلیر داره اسم ببر امار بگیر
تو انلاین ها هم بجز
PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS با ۳,۲۵۷,۲۴۸ بیشترین پلیر
Counter-Strike: Global Offensive با ۱,۳۰۸,۹۶۳ بیشترین پلیر
Dota 2 با ۱,۲۹۵,۱۱۴ بیشترین پلیر
ندیدم بیشتر از سایبر باشه
تمام امار پلیر همزمان هست یعنی این تعداد با هم داشتن بازی میکردن نه امار هفتگی و ماهانه
شما فعلآ بزن جاده خاکی
فقط خوردی به خاکی پاشو خودتو بتکون
:yes:
باشه,بازی مشکلات زیادی داره ولی بازی سینگل پلیر,داستانی که تا ابد پلیر نداره,رفیق من همون هفته اول ۱۵۰ ساعت پلی داد تمومش کرد,دیگه بازیو باز نکرد خب پلیرا همینجور میریزه:/
خیلی جالب بود که مردم فکر می کردن این بازی از last 2 قراره بهتر باشه جکه سال ۲۰۲۰ :laugh:
خب معلومه کاهش پیدا میکنه چون بازی آفلاینه و تا الان تعداد خیلی زیادی تمومش کردن حتی بازی های آنلاین هم به مرور پلیراش کاهش پیدا میکنه قشنگ مشخصه نویسنده با جبهه گیری و کاملا یکطرفه مقاله نوشته نمیدونم چه مشکلی با بازی دارید. حداقل انصاف داشته باشید بازی باگ داره درست اما فروشش خیلی خوب بوده
ما pc پلیر هستیم انتظار دارین یه بازی که آنلاین نیست رو چند ساعت پلی بدیم :rotfl: خب معلومه بعد اینکه بازی به آخر رسید تعداد پلیرها کم میشه .مثل این میمونه بگی نمک شوره و از اینکه نمک شوره برای کوبیدن و هیت کردن نمک استفاده کنی