سازندهی عنوان The Last Guardian به بازی بعدی خود اشاره کرد
به تازگی سازندهی عنوان The Last Guardian، با انتشار تصویری مفهومی به بازی جدید خود اشاره کرده است. برای جزئیات بیشتر این خبر با گیمفا همراه باشید.
فامیتو اوئدا (Fumito Ueda) به عنوان رئیس فعلی استودیوی جندیزاین (GenDesign)، سابقهی کار بر روی عناوین Ico، Shadow of the Colossus و The Last Guardian را در کارنامهی خود دارد. وی در حال حاضر بر روی یک بازی جدید کار میکند که گفته میشود جاهطلبانهترین پروژهی این استودیو خواهد بود.
وبسایت رسمی استودیوی جندیزاین به تازگی با انتشار تصویری هنری از بازیهای Ico, Shadow of the Colossus و The Last Guardian سال نوی میلادی را تبریک گفت. در این بین، تصویری دیده میشود که به نظر میرسد به پروژهی جدید این استودیو ارتباط دارد. در این تصویر یک فرد تنها دیده میشود که به یک صخره تکیه زده است. در ادامه میتوانید این تصویر هنری را مشاهده کنید.
در اوایل سال ۲۰۲۰ اعلام شد که استودیوی جندیزاین با همکاری شرکت اپیک گیمز (Epic Games) در حال کار بر روی یک پروژهی جدید است. گفته میشود تمامی سرمایهی عنوان جدید استودیوی مذکور را اپیک گیمز فراهم کرده است و ۵۰ درصد سود حاصل از فروش بازی به این شرکت و ۵۰ درصد دیگر به تیم توسعهدهنده تعلق خواهد گرفت. انتظار میرود در ماههای آینده اطلاعات بیشتری در خصوص این عنوان جدید منتشر شود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
نظرات
مطمئنم سونی سورپرایز های ویژه ای داره که نمیخواد یهو لوبده…فقط صبور باشید..تاریخ تکرار خواهد شد
این بازی ارتباطی به سونی نداره
GenDesign یه استودیوی تقریباً مستقل هست و پروژه جدیدشون رو با همکاری اپیک گیمز میسازه
خب سونی در اپیک گیمز هم سهام دارد
خب ۱ درصد سهام تاثیر انچنانی نداره اونوقت باید انحصاری تنسنت میشد چون ۴۰ درصد سهام (شایدم بیشتر دقیق نمیدونم) داره
ربطی به سهام نداره
۱ درصد که اونم برای آنریل ۵
میدونم.اخه تو مراسمای سونی تاریخش مشخصی شد جالب بود
فقط شادو آف کلوسوس رو بازی کردم از بین بازی هاشون و خیلی ازش خوشم اومد
موسیقی مو به تن سیخ کنی داشت که خیلی هنرمندانه نواخته شده بود.
گیمپلی ولی چندان درگیر کننده نبود.
بیشتر هدف بازی روایت یک داستان بود و گیمپلی رو برای روایت داستان و نه هیجان مخاطب به کار میگرفت.
کلوسی ها اگر اشتباه نکنم باس فایت هایی بسیار بزرگ در بازی هستند که میشه گفت تنها دشمنان شما هم هستند و مبارزه با اکثرشون بسیار ساده است و چالش برانگیز نیست.
به خاطر ایرادات گیمپلی از ۱۰ بهش ۹ میدم.
صد درصد شاد اف کلوسس بازی نکردی چرا که اولا هر کدوم از اون کلوسس ها کلی وقت میخواست تا دشمنو ببینی و نقطه ضعفشو پیدا کنی هر کدوم هم حداقل ۱۰۱بربر تو بودن بازی هم اتفاقا هر کدوم از اون باس ها کلی هیجان داشتن برعکس داستان بازی یکی از اخرین اولویت های بازی بوده گیم پلی هم اگه این در گیر کننده نیست حتما گیم پلی بکش بکش بازی هایب انلاین بی محتوا خوبه حتما
مشخصه کسی که بازی نکرده حضرت عالی هست.
گیمپلی بازی اصلا جذابیت رو در مقایسه با عناوین مشابه نداره نمیدونم طرفداری چی رو میکنی؟
بازی هنری و خوبی هست قبول ولی گیمپلی هم ایراد داره.
الان مثلا اندازه کلوسی ها که بهش اشاره کردی چه تضادی با حرف من داشت.منم گفتم که باس فایت های بسیار بزرگی داره.
بازی توی سیستم مبارزات و گیمپلی خیلی جای کار داشت.
“حتما گیم پلی بکش بکش بازی هایب انلاین بی محتوا خوبه حتما”
همچین حرفی زدم؟ گفتم باید انلاین و بی محتوا باشه؟بهتره یاد بگیریم حرف تو دهن کسی نندازیم.
اوئدا هنرمندی هستش که شاید هر ۱۰ سال یکبار بازی بسازه و همون اثرم به شدت متفاوته…از اون افرادی هستش که ایدئولوژیش توو بازی ساختن صرفا کشتن چند تا انپیسی برای سرگرم کردن پلیر نیست و به نظرم چیزی که اونو خاصتر میکنه..نوع نگاهش به هنر هشتمه..از دنیایی که میسازه تا اتمسفری که توو اثر حسش میکنی و کاراکترایی که مثلشونو ندیدی..کاملا دغدغش نسبت به سازندههای دیگه فرق داره و این موضوع در کنار سابقهی زیاد و تاثیرگذاری آثارش باعث شده که اسمش جاودان بشه…
بازی جدیدش دیگه انحصاری سونی نیست اما امیدوارم این موضوع تاثیری توو عملکردش نذاره..این آرزو رو نسبت به ساختهی جدید دیوید کیج هم دارم
ماجرایی که اوئدا با بازی ایکو داشت ، تقریبا شبیه ماجرای میازاکی با بازی دیمن سولز بود
بخاطر سبک خاص ایکو و همه پسند نبودنش در اون دوره حتی ممکن بود اقای اوئدا از شغل توسعه ی بازی های کامپیوتری کناره گیری کنه
بخاطر همین برای ساخت شادو اف کلوسوس ترس از برکنار شدن نداشت و برای همین با خیال راحت تری ایده های خودش رو توی بازی پیاده کرد و جالب اینکه موفق هم شد
برا همین تبدیل شد به یه مسیری که توش بهترین بود
مصاحبه های اخرش درمورد توسعه ی بازی ها جالبه اگه مطالعه کرده باشید
Nice talk :yes: :rose:
چه عجب بابا !
همین هم غنیمته
امیدوارم اخبار بیشتری از بازی بیاد
Fumito Ueda یک الگو برای همه بازیساز ها هستش
به راحتی میشه هنر رو داخل شاهکار هایی که ساخته پیدا کرد
شاهکار های shadow of the colossus و ICO جزو تاثیرگذارترین گیم های تاریخ بودن
حیف که این نسل هیچ بازی ای نساخت…The last guardian در واقع برای نسل هفت بود
این تاریخ ۲۰۲۱ فقط تاریخ معرفی هست فکر کنم ، سر The Last Guardian هم همین شد ، بازی سال ۲۰۰۹ معرفی شد سال ۲۰۱۶ عرضه شد ، البته در نهایت یه شاهکار تحویل داد ، تریکو بهترین هوش مصنوعی ممکن رو داشت ، انگار با یه حیوون واقعی ارتباط برقرار میکردی
بازی های اینا انگار یه نقاشیه :inlove:
بازی های اوئدا جادوی عجیبی دارن شادو او کلوسوس و لست گاردین یکی از شگفت انگیز ترین تجربه های گیمینگ من بودن هنر رو تو بازی های ویدیویی تعریف میکنه آقای اوئدا
Ico رو ریمیک کنین لطفاااا
اگر کارگردان بازی کلوسوس بخواد بازی بسازه که احتمالا نسل نوه های ما میرسن بازی رو انجام بدن