گیفت کارت
گیفت کارت

صدا‌پیشه‌گان سری Metal Gear Solid یک Reunion خواهند داشت

۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴

به نظر می‌رسد صداپیشه‌گان اصلی سری Metal Gear Solid به‌زودی برای یک پنل Reunion در اواخر این ماه دور هم جمع خواهند شد. این خبر از طریق دو صداپیشه‌ی برجسته‌ی بازی ارائه می‌شود که اولین جزئیات مربوط به رویداد پیش رو را ارائه داده‌اند.

اخیراً در توییتر، تاسیا والنزا (Tasia Valenza)، بازیگر نقش Sniper Wolf در اولین نسخه از سری Metal Gear Solid، اظهار داشت که طی چند هفته‌ی آینده یک پنل برگزار می‌شود. در حالی که هنوز جزئیاتی در مورد این‌که چه کسی به آن‌ها خواهد پیوست منتشر نشده است، اما به‌نظر می‌رسد به‌زودی تایید خواهد شد که صداپیشه‌ی محبوب سالید اسنیک (Solid Snake)، دیوید هیتر (David Hayter)، در آن شرکت خواهد کرد. طرفداران از این موضوع بسیار هیجان‌زده شده‌اند. هیتر این موضوع را در صفحه‌ی توییتر خودش به اشتراک گذاشت و از هواداران خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشند.

دیوید هیتر Metal Gear Solid

به‌نظر می‌رسد که صداپیشه‌گان بازی Metal Gear Solid برای یک دیدار دوباره در کنار هم قرار خواهند گرفت، اما همین موضوع طرفداران را بسیار هیجان زده کرده است. در حالی که در طول این سال‌ها، ستاره‌های بسیاری در صعنعت بازی‌های رایانه‌ای حضور داشتند، اما شاید هیچ بازی دیگری از این نظر دارای محبوبیت بیشتری نسبت به سری Metal Gear Solid نباشد. شاید فقط هیتر و والنزا در این پنل حضور داشته باشند، ولی این احتمال وجود دارد که  به‌‎زودی نام‌های بیشتری اضافه شوند.

با توجه به این‌که گفته می‌شود این رویداد در این ماه اتفاق می‌افتد، در روزهای آینده سایت گیمفا را برای اخبار تکمیلی دنبال کنید.

0
0
برچسب‌ها:

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mohsenj74 گفت:

    اگر خبر بیاد که متال گیر ۱ رو دارن ریمیک میکنن از خوشحالی بال در میارم In Love کوجیما افسانه ایی انقلابی به پا کرد در ویدیو گیم با این اثر و در پلی استیشن ۲ متالگیر ۲ رو داد که من هیچ وقت یادم نمیره چقدر به خاطر زودتر تموم کردن بازی از بقیه Grin تو کلوپ چقدر از مدرسه زدم فرار Laugh و باز به این هم بسنده نکرد با شاهکار متال گیر ۳ از دوباره در انقلابی که راه انداخته انقلابی دیگر کرد واقعا ویدیو گیم و گیمرا به این افسانه خیلی مدیون هستن و خدماتی که برای این هنر انجام داده
    .
    .
    در زمان پلی استیشن ۱ و ۲ زمان قدرت نمایی دو اسطوره بزرگ بود کوجیما و میکامی چه انقلاب افرینی هایی کردن و چه دورانی برا ما ساختن ، ویدیو گیم رو ۲ نفری متحول کردن Heart

    0
    0
  • Hamid گفت:

    چی میشد یه reunion با کوجیما میکردن Blush

    0
    0
  • mateus_bk گفت:

    لعنتی ها ؛ بگین که سلطان کوجیما داره متال گیر و سایلنت هیلز جدید میسازه ؛ بگین که بلوپوینت داره ریمیک متال گیر بسازه
    چه شود ! Cool Cool Cool

    0
    0
  • خیلی خورد توی ذوقم فصل سوم فانتوم پین حذف شد فقط یه مرحله ۵۱ که نبود کلی بعدش مرحله بود
    طبق اطلاعات استخراج شده قرار بود ونوم اسنیک بره سراغ لیکوئید اسنیک بعد این که متالگیر رو دزدید باهاش مبارزه کنه
    شکستش بده و دستور بمباران جزیره رو بده
    بعد ولش کنه بره ، سایکو مانتیس بیاد لیکوئید را نجات بده از جزیره
    و ادامه بازی در آمریکا باشه
    حتی به نظرم چون بعدا موفق میشن برای انگل خاصی که افراد را میکشت پادزهر بسازن
    ممکن بود ونوم بره توی بیابون ها کوایت رو پیدا کنه هر چیزی ممکن بود واقعا
    فصل دوم هم کلی مرحله تکراری داشت که همشون تکرار مراحل قبلی با درجه سختی بالاتر بودن
    شخصیت کوایت از نظر تحریکی خوب بود شاید دو تا بچه رو می تونست جذب بازی کنه
    اما برای منی که مخفی کاری رو جدا علاقه مند هستم شخصیت بی مصرفی بود
    قابلیتش برای مخفی کاری اصلا کارامد نبود
    ddog بسیار بهتر بود دشمنان رو مشخص می کرد اگر بیشتر باهاش مبارزه می کردید قوی تر میشد
    مین ها و .. هم نشون میداد و شعاع بویایی قوی تر میشد
    میشد بهش دستور داد یه سرباز رو مشغول کنه تا شما بهتر حمله کنید
    در کل فانتوم پین تجربه بدی نبود اما خیلی ناقص بود خدایی
    چه داستان چه گیمپلی خیلی لنگ میزد

    0
    0
    • این رو یادم رفت اضافه کنم که پایان کوایت واقعا جالب درست شده بود خیلی سینماتیک و غم انگیز بود
      هر چند به نظر خودم اون پایان کوایت نبود و ماجرا ادامه داشت که ما هرگز ندیدیمش

      0
      0
      • 47 گفت:

        خداوکیلی تموم حرفات حرف دل من بود و با همه حرف هات کاملاً موافق بودم به جز 《در کل فانتوم پین تجربه بدی نبود اما خیلی ناقص بود خدایی
        چه داستان چه گیمپلی خیلی لنگ میزد》چون الله وکیلی گیمپلی به شدت لذت بخش و عالی داشت و واقعاً خیلی خوب میتونه پلیر رو برای تقریباً طولانی مدت سرگرم کنه. انصافاً این بازی از نظر داستانی داد میزد که کلی ادامه داره (خصوصاً چقدر دلم میخواست این اتفاق هایی که گفتی بیوفته:《حتی به نظرم چون بعدا موفق میشن برای انگل خاصی که افراد را میکشت پادزهر بسازن
        ممکن بود ونوم بره توی بیابون ها کوایت رو پیدا کنه هر چیزی ممکن بود واقعا》).
        این بخش حرفت که گفته بودی:《شخصیت کوایت از نظر تحریکی خوب بود شاید دو تا بچه رو می تونست جذب بازی کنه
        اما برای منی که مخفی کاری رو جدا علاقه مند هستم شخصیت بی مصرفی بود
        قابلیتش برای مخفی کاری اصلا کارامد نبود
        ddog بسیار بهتر بود دشمنان رو مشخص می کرد اگر بیشتر باهاش مبارزه می کردید قوی تر میشد
        مین ها و .. هم نشون میداد و شعاع بویایی قوی تر میشد
        میشد بهش دستور داد یه سرباز رو مشغول کنه تا شما بهتر حمله کنید》موافق هستم ولی تو شرایت های مختلف فرق میکنه و بازم برای پلیر که بخواد مخفی بره هم فرق میکنه چون یک سری پلیر ها هستن که بی اهمیت میکشن (حالا چه مخفی چه اکشن) ولی یک سری پلیر هایی هستن مثل من که علاوه بر مخفی رفتن، میخوان سرباز های توی محیط هم بدزدن و بفرستن base که قوی تر بشه baseشون و برای افرادی مثل من کوایت خیلی کاربرد کمی داره یا حتی کاربرد نداره مگر اینکه براش اگه اشتباه نکنم میشد دست کوایت هم اسنایپ بیهوشی بدی ولی برای پلیری که بخواد مخفی بره ولی با این حال کشته شدن سرباز ها براش اهمیت نداشته باشه، برای کوایت باید اسنایپ صدا خفه کن دار بگیره. از نظر پیدا و شناسایی دشمنان و افراد توی محیط از نظر تعداد که واقعاً هیچ چیز به خوبی ddog نیست ولی با این حال کوایت هم این قابلیت رو داره که یک حد محدود و مشخصی رو شناسایی که ولی خوب بدیش اینه که فقط محدوده و هر سری هم باید مپ رو باز کنی و براش محدوده انتخاب کنی و از این نظر که ddog خودش اتوماتیک و تا محدوده های زیادی رو شناسایی میکنه، واقعاً ویژگی برتری از این منظر نسبت به کوایت داره ولی کوایت از این نظر بهتره که واقعاً واکنش سریع تری داره و وقتی اتفاقی گیر یک یا دوتا سرباز بیوفتی که اتفاقی دیدنت، سریع بهشون شلیک میکنه و نمیزاره سر صدا ها در بیاد ولی این قابلیتش هم یک وقتایی برای کسی که مثل من سرباز زیاد میدزده، بد هست چون اشتباهی میگیره سربازی که میخوای رو حتی تو وقتی که گرفتی خلع سلاح کردی و از خفتش کردی رو هم میکشه (حالا حساب کن یک سربازی باشه همه اسکیل هاش a+ یا بالاتر باشه یا یک ویژگی s یا s+ داشته باشه و این اتفاق بیوفته البته همیشه هم نیست این اتفاق ولی کم هم نبوده). به نظر من اگه بازی این امکان رو میداد که هردو رو ببریم بهتر میشد ولی با این حال با استراژی من بهترینش همون ddog با اسلحه بیهوشی هست. هوش مصنوعی همراه ها هم واقعاً عالی طراحی شده.
        به نظر خودمم ساید کوئست هاش با اینکه تکراری بودن و چیز خاصی نداشتن، ولی عجیب از انجامشون خسته نمیشدم و بازم یک لذت عجیبی داشتن برام و تکراری نمیشدن برام. واقعاً نمیدونم چرا پیشم با وجود کاملاً ساده بودن و شبیه هم بودن و اینکه مثل ساید کوئست هایی هست که تو اکثر بازی هستش، ولی بازم مال متال‌گیر فانتوم پین برام لذت بخش تر بودن و ازشون خسته نمیشدم.

        0
        0
        • 47 گفت:

          از بهینه سازی محشر و شاهکار بازی یادم رفت بگم که یعنی این بازی بهترین بهینه سازی رو بین تموم بازی های ویدیویی تا به الان به نظرم داشته و واقعاً بازی بهینه تر از این تو عمرم تا الان ندیده بودم. با یک pc ذغالی از رده خارج با کارت gt740 و i3 6100 و رم ۸ ۲۱۳۳ مگاهرتز داشتم رو رزلوشن ۹۰۰p رو تنظیمات high داشتم بالای ۳۰ فریم میگرفتم و برای اولین بار که دیدمش اصلاً باورم نمیشد و خداوکیلی گرافیک بازی هم به شدت بالا و خیلی خوب بود.
          واقعاً متال‌گیر فانتوم پین از بهترین و به یادمونی ترین تجربه های گیمینگم هست که واقعاً ازش لذت بردم و عالی بود.

          0
          0
        • برادر من کوایت کل دشمنای یه بیس رو مشخص میکرد ddog فقط دشمنای نزدیکش رو وقتی هم نزدیک بود لو بری اونی رو که دیدتت میزد باز شما میگی به درد نمیخورد؟
          اگه با مین ها هم مشکل داشتی خب از دید حرارتی استفاده میکردی.

          0
          0
    • mm_44 گفت:

      گیم پلی خوبی داشت به نظرم ولی داستان بازی واقعا فاجعه بود برای منی که نسخه های قبلی متال گیر رو تجربه کردم داستان فانتوم پین راضی کننده نبود

      0
      0
      • گیمپلی خیلی خوب بود ولی فصل دوم تعداد زیادی مرحله تکراری قبل با درجه سختی بالا بود که مخطاب رو خسته می کرد.
        داستان به خاطر این فاجعه به حساب میاد که نیمه تمام ماند و مشخص نشد خیلی چیزا.
        الان لیکوئید متال گیر رو دزدید بعدش چی شد؟ چطوری شد اون لیکوئید که ما می شناسیم؟
        ونوم و سالید مبارزشون رو نشون میدن تو فانتوم پین؟ بیگ باس چی ؟ فقط همون ویس “تو از الان بیگ باس هستی” بود یا کات سین از ایشون توی هون اتر هم بود؟
        خیلی چیزا حذف شد.

        0
        0
    • خو اگه با لباس کوایت مشکل داشتی یه لباس دیگه تنش میدادی این که دیگه ناراحتی نداره.

      0
      0
      • با لباس مشکلی نداشتم که ، دارم میگم DDOG برای کسی که مخفی کاری اصیل و جدی دوست داشته باشه مفید تر هست.
        بالاتر گفتی DDOG فقط سرباز نزدیک رو نشون میداد که من از بس ارتقاش دادم و باهاش ماموریت رفتم و قوی شد اصلا اینطور نبود و بسیار بویایی قوی داشت.
        خیلی ازش راضی بودم.
        با تفنگ بیهوش کننده و DDOG ترکیب بی نظیری درست کرده بودم.
        کوایت هم میدونم میشد تفنگ بیهوش کننده واسش گذاشت اما بازم به دل من نبود.
        شما برای DDOG می تونید زره الکتریکی درست کنید که وقتی به دشمن حمله کرد سریع بیهوششون بکنه.
        اینم مشابه صدا خفه کن کوایت هست.
        در کل DDOG هم حمله می کنه هم شناسایی محیط رو انجام میده.
        من که بیشتر دوستش داشتم.

        0
        0
    • شمارو چ ب فانتوم پین
      شما برو همون کال آفتو بزن برادر

      0
      0
  • Ninja theorey گفت:

    متال گیر فقط متال گیر سالید .شماره ۳ فقط واسه تازه کارها خوبه با اون گیم پلی ساده و راحتش.امیدوارم شماره ۱ هر چه سریعتر ریمیک کنن و کنترل بازی هم از طریق آنالوگ قابل کنترل نباشه یعنی فقط با pad بشه بازی کرد

    0
    0
  • هعیییی،چقدر با این صدا خاطره هست Cry چقدر با این صدا شاهکار بازی کردیم Cry چقدر دلم تنگ شده برای متالگیر،این دنیا دیگه بدرد نمیخوره Cry

    0
    0
  • کل این سری فوق العاده بود. بجز پیش درآمد گراند زیروز و نسخه چهارم که زیاد جالب نبودن.
    ولی سه گانه اول و فانتوم پین شاهکار بودن.
    امیدوارم ریمیک ۳گانه رو داشته باشیم

    0
    0
  • cast away گفت:

    هیتر ، والنزا ، نماینده یی از بلوپوینت و نماینده ایی از سونی
    .

    .

    یعنی ممکنه یه روزی واقعیت پیدا کنه !؟

    0
    0
  • Metal gear solid phantom pain v
    بهترین بازی زندگیم
    کامل ترین گیم پلی و جامع ترین سلاح ها
    بهترین شخصیت ها و روایت فوقالعاده حرفه ای
    هنوز هم دیسکشو دارم و باور نمیکنید بالای ۱۰ بار تمومش کردم
    حتی مراحل فرعی بازی رو بارها و بارها ب اتمام رسوندم
    این بازی برای من حکم زندگی رو داره
    انتظار داشتم دث استراندینگ هم همین مسیر رو طی کنه
    اما متوجه شدم موضوع فقط استاد کوجیما نیست
    و همه چیز ب جادوی داستان بی نهایت محبوب بیگ باس اسنیک کاز میلر آتاکان رایدن آسالات لوکوئید کوآیت و باس مربوطه
    رسالت کوجیما در صنعت گیم ساخت متال هست فقط و فقط متال

    0
    0
  • حتما اگر جلسه ای گزاشتن پوشش بدید
    خیلی ممنون Big Smile Rose

    0
    0