انتظاراتی که از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 داریم؛ زلدای دوستداشتنی
چندی پیش اخبار جالبی از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 عرضه شد و آگاه شدیم که این عنوان در آیندهای نه چندان دور به دست هواداران خود خواهد رسید. البته این هواداران انتظاراتی از این نسخه دارند که هر یک از آنها منطقی هم هستند. با توجه به پیشرفتی که این روزها در بازیهای مهم شاهد هستیم، پیشبینی میشود که این اتفاق در اثر ذکر شده نیز رخ دهد.
Zelda همیشه از محبوبترینهای دنیای بازیهای ویدئویی به شمار میرود و هیچ شکی در این قضیه نیست. میدانیم که بازیهای متنوعی با محوریت این کاراکتر در گذشتههای دور منتشر شده بودند، اما شرکت نینتندو هنوز هم برنامههایی برای ادامهی آن دارد. به همین منظور، نسخهای از آن با نام The Legend of Zelda: Breath of the Wild در سال ۲۰۱۷ میلادی بر روی کنسولهای نینتندو سوییچ و Wii U در دسترس قرار گرفتند.
اگر هنوز هم با نسخهی اول آشنایی ندارید، بهتر است همه چیز را از ابتدا آغاز نماییم. این بازی از سری عناوین اکشن و ماجراجویی است که تحول عظیمی را در سری Zelda به وجود آورد. به سادگی میتوان دریافت که همه چیز در این بازی پیشرفت داشته است و بازیبازان لذت بیشتری هم از آن میبرند. این عنوان به کارگردانی هیدمارو فوجیبایاشی (Hidemaro Fujibayashi) توسعه یافت و هنوز هم از برترینهای کنسول نینتندو سوییچ به شمار میرود. البته یکی از ایرادات بازی این است که تنها حالتهای تکنفره پیش روی بازیبازان قرار دارد؛ در حالی که نینتندو میتوانست تنوع بیشتری در بخشهای آن به وجود آورد. این شرکت به صورت همزمان وظیفهی ساخت و انتشار این نسخه را به عهده داشته است و این موضوع برای دومین نسخه هم تکرار خواهد شد. حال اگر از دوستداران سبکهای گفته شده هستید و یکی از این کنسولها را در اختیار دارید، The Legend of Zelda: Breath of the Wild را به هیچ وجه از دست ندهید.
با وجود این که تقریبا سه سال از عرضهی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild میگذرد، اما به گفتهی منتقدان و هواداران، این عنوان هنوز هم تازگی و طراوت خود را حفظ کرده است. بسیار کم پیش میآید که یک بازی بتواند به چنین موفقیتی دست پیدا کند و به همین دلیل باید به سازندگان آن تبریک گفت. در کل باید گفت که ساخت Breath of the Wild امری حیاتی بود و راه را برای توسعهی نسخههای جدیدتر و جذابتر برای سازندگان هموار ساخت. شرکت نینتندو برای چند سال میتواند روی این مجموعه مانور داده و نسخههای بینظیری را به دست هواداران برساند. تنها باید منتظر بود و دید که چه اتفاقاتی برای این کاراکتر دوستداشتنی رخ خواهد داد.
با توجه به موفقیتها و جوایزی که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild برای نینتندو به ارمغان آورد، ساخت دنباله برای این سری جای تعجب ندارد. البته کار این استودیو برای ادامه دادن این مجموعه اصلا ساده نیست و آنها از انتظارات هواداران آگاهی دارند. در همین راستا، در این مقاله سعی داریم تا به انتظارات طرفداران نسخهی دوم یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 پرداخته و هر یک از آنها را بررسی کنیم. پس مثل همیشه، در ادامه با گیمفا همراه باشید.
سرزمین جدید
بیشک هواداران اشتیاق زیادی برای هدایت شخصیت محبوبشان در جهانی جدید و با حس و حالی متفاوت را دارند. البته این موضوع برای بازیبازان دغدغهای جدی نخواهد بود؛ چرا که شرکت نینتندو به احتمال فراوان برای طراحی دنیایی تازه دست به کار خواهد شد. اعضای این استودیو در گذشته این قضیه را ثابت کردهاند و برای دنبالههای نسخههای مختلف، جهانهای متنوعی را هم در نظر گرفتهاند. تنها نگرانی بازیبازان در مورد سرزمین The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2، انتشار شایعات عجیبی در سال ۲۰۱۹ میلادی است. ظاهرا یکی از سازندگان اعلام کرده بود که نسخهی دوم در همان فضا جریان خواهد داشت که البته شرکت نینتندو هیچ وقت این خبر را تایید نکرد.
البته جهان نسخهی اول هم زیباییهای خاص خود را دارد. در این نسخه شاهد محیطی وسیع با چشماندازی زیبا هستیم و به طور کلی، هرگز نباید نقشهی آن را دست کم گرفت. با این وجود، این سرزمین پس از مدتی از نگاه بسیاری از طرفداران تکراری میشد؛ تا جایی که آنها از ادامه دادن آن پشیمان میشدند. با انتشار نخستین تصاویر و تریلرهای مربوط به The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2، اطلاعات خوبی از جهان این نسخه به دست علاقهمندان خواهد رسید.
بخش دونفره
شرکت نینتندو برای کسب محبوبیت بیشتر با The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2، میتواند از راهها و ترفندهای متنوعی بهره ببرد. مطمئنا یکی از همین راهها، طراحی حالتی دونفره است. بازیبازان در این صورت میتوانند یکی از دوستان و یا اعضای خانوادهی خود همراه شده و لحظات شاد و سرگرم کنندهای را تجربه نمایند. بخش اصلی نسخهی دوم میتواند به دو صورت تکنفره و یا دونفره طراحی شود.
با توجه به این که این شرکت سابقهی خوبی در خصوص ساخت عناوین دونفره دارد، میتوان برای دونفره شدن این اثر نیز امیدوار بود. همانطور که در بالا هم گفته شد، نبود یک بخش دونفره در The Legend of Zelda: Breath of the Wild حس میشد و این موضوع به احتمال زیاد به گوش سازندگان نیز رسیده است. تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم، این است که همراه شدن با یک فرد دیگر و قدم گذاشتن در دنیای رازآلود و پرماجرای این سری، هیجان فراوانی خواهد داشت. به نظر شما آیا شاهد این اتفاق جذاب در The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 خواهیم بود؟
قسمتهای خاطرهانگیز
با توجه به پیشرفتهای اخیر بازیهای ویدئویی که بسیار چشمگیر و لذتبخش هم هستند، تغییرات اساسی و عجیب و غریبی را در سری بازیهای مختلف شاهد بودهایم. سری Zelda نیز در این دسته از عناوین قرار دارد و با عرضهی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، دیدیم که یک بازی تا چه اندازه میتواند نسبت به نسخههای گذشتهی خود متحول شود. فرمول این بازی تا حد زیادی تغییر پیدا کرد و این موضوع باعث تعجب هواداران بیشماری شد. البته باید گفت که درصد فراوانی از این بازیبازان حس خوبی نسبت به این تغییرات داشتند، اما عقیدهی آنها این است که سنت بازی و قسمتهای خاطرهانگیز باید حفظ شوند. این دقیقا همان چیزی است که افراد از نسخهی دوم این سری میخواهند.
هواداران میخواهند حداقل برخی از آیتمها، امکانات و قسمتهای خاطرهانگیز Zelda باقی بماند و ماهیت آن همواره در ذهنها باشد. ظاهر و لباسهای Zelda نیز یکی از همین نکات است که تیم سازنده نباید تغییرات فراوانی در آنها اعمال کند. بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild به صورت جهانباز طراحی شده بود و بازیبازان میتوانستند در آن به گشت و گذار بپردازند. حال ترکیب سبک جهانباز با قسمتهای خاطرهانگیز گذشته، میتواند انتخاب جالبی از سوی نینتندو به حساب بیاید.
کیفیت بالاتر
درخشش بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در خصوص گرافیک را هرگز نباید نادیده گرفت. با این حال، با توجه به همان پیشرفتهایی که در بالا گفته شد، انتظار میرود که تیم سازنده باز هم کیفیت عنوان جدید خود را بیشتر کند تا هواداران بار دیگر به وجد بیایند. از این پیشرفتها باید تنوع بصری را نام برد که هواداران زیادی هم به آن اشاره داشتهاند.
بیشک مطلع هستید که اماکن مقدس زیادی در The Legend of Zelda: Breath of the Wild وجود دارند و بازیبازان باید ماموریتهایی را در آنها داشته باشند. متاسفانه مشکلات عجیبی در این اماکن دیده میشد. علاوه بر این ایرادات، خستهکننده بودن این مراحل نیز برای طرفداران خوشایند نبود. امیدوار هستیم که نینتندو فکری به حال این مسئله کرده و نسخهی دوم را با حداقل نواقص در دسترس قرار دهد که چندان دور از ذهن هم نیست؛ چرا که همواره افراد با استعداد و خلاقی در این شرکت فعالیت داشتهاند و پتانسیل بالایی برای ساخت و عرضهی عناوین دارند.
باسهای بهتر
از زمانهای دور تا کنون، سیستم مبارزات سری Zelda مورد توجه افراد زیادی بود و آنها همیشه از نبردهای موجود در این نسخهها لذت میبردند. در این بین، باسها نقش مهمی در جذابتر شدن این مبارزات دارند و نینتندو نیز با اضافه کردن این کاراکترهای قوی، محبوبیت بیشتری را در آثار خود به وجود آورده است. این اتفاق در The Legend of Zelda: Breath of the Wild به اوج خود رسید و هر چند وقت یک بار، موجودات عجیب و غریبی سر راه بازیبازان سبز میشد. با وجود بهتر شدن این نسخه از این نظر، باز هم مشکلاتی در روند مبارزات و چالشهای مربوط به آن مشاهده میشد. بسیاری از هواداران عقیده داشتند که نبرد با این باسها، آنها را چندان هم به دردسر نمیاندازد.
پیشبینیها حاکی از آن است که در The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 بتوانیم باسهای بیشتر و قدرتمندتری را ببینیم و با چالشهای مختلفی برای مبارزه با آنها دست و پنجه نرم کنیم. نینتندو میتواند تنوع بیشتری را در ظاهر و تواناییهای باسها ایجاد کند. با طراحی این نوع باسها، این استودیو میتواند گام بلند دیگری را در جهت بهتر شدن این نسخه بردارند.
داستان گیراتر
خوشبختانه سری Zelda در بخش داستانی خود همیشه حرف اول را زده است. قبل از عرضهی نسخههای مربوط به این شخصیت، نگرانیهایی از نظر داستان برای بازیبازان وجود دارد، اما نینتندو همچون گذشته در این زمینه نیز سربلند بیرون میآید. البته در The Legend of Zelda: Breath of the Wild بیشتر شاهد افزایش کیفیت و گرافیک این عنوان بودیم و به مسائل مهمی مانند داستان، کمتر از قبل پرداخته شده بود. همین قضیه باعث شده است تا طرفداران انتظار داستانی گیراتر و هیجانانگیزتر را داشته باشند.
دست شرکت نینتندو برای روایت داستان خوب در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 کاملا باز است و آنها میتوانند موضوعات متنوع و سرگرم کنندهای را به بخش داستانی آن اضافه کنند. تمرکز بر روی این بخش نیز نکتهی برجستهای به شمار میرود. حتی این استودیو میتواند بازگشتی به نسخههای بسیار قدیمی این سری داشته باشد و در نسخههای جدید به آنها اشاره کند. در نهایت همه چیز به عهدهی اعضای تیم سازنده است و امیدواریم که تلاش آنها بینتیجه نباشد.
تنوع بیشتر دشمنان
اگر بخواهید نگاهی به تنوع دشمنان در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild داشته باشید، متوجه تعداد نسبتا بالای آنها خواهید شد. حال اگر این تعداد را در جهان وسیع بازی تصور کنیم، میبینیم که تیم سازنده میتوانست تنوع بیشتری را در دشمنان آن به وجود آورد. این نسخه بیش از ۵۰ ساعت گیمپلی در خود دارد و به همین دلیل، انتظار دشمنانی با گوناگونی بیشتر را در آن داشتیم. در زمان عرضهی بازی نیز بسیاری از منتقدان به این مشکل پرداخته بودند.
انتظار دیگر هواداران از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 این است که دشمنان متنوعی در آن به چشم بخورند. این تنوع تنها به ظاهر آنها مربوط نمیشود و مهارتهای هر یک از آنها نیز مد نظر قرار دارد. این فرصت مناسبی برای شرکت نینتندو است تا بتواند نواقص گذشتهی خود را تا حد زیادی برطرف نماید. مسلما گوناگونی دشمنانی که به خون شما تشنه هستند هر لحظه ممکن است به کاراکترتان حملهور شوند، به جذابیتهای این اثر کمک خواهد کرد.
ماندگاری بهتر سلاحها
متاسفانه دوام کم سلاحها در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild یکی از مشکلات مهم به حساب میآید و گاهی بازیبازان را کلافه میکند. منظور از ماندگاری کم سلاحها این است که در هنگام مبارزات، احتمال زیادی وجود دارد که سلاح شما از بین برود و آن را به سادگی هر چه تمامتر از دست بدهید. حال نینتندو برای The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 میتواند دوام سلاحها را بهتر کند تا بازیبازان مدت زمان بیشتری از آنها بهره ببرند.
در مقابل، بسیاری از بازیبازان این مشکل را قبول ندارند و به شدت مخالف ماندگاری بیشتر سلاحها هستند. آنها میگویند که دومین نسخه نیز باید به همین صورت طراحی شود؛ چرا که جذابیت خود را همچنان حفظ خواهد کرد. به نظر میرسد که نینتندو در این خصوص با دوراهی دشواری مواجه خواهد شد. اعضای این استودیو زمانی با The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 میتوانند به محبوبیت برسند که توجه اکثر هواداران را به عنوان خود جلب کنند. بنابراین آنها باید برای این دو جبههی به وجود آمده میان هواداران Zelda تصمیم عاقلانهای بگیرند.
مهارت Hookshot
همانطور که در جریان هستید، سلاحها، آیتمها و فنون موجود در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild کم نیستند و تنوع خوبی را از این لحاظ شاهد هستیم. تیر و کمانها و بمبها از برجستهترین ابزار برای انجام مبارزات به شمار میروند که نباید از آنها به راحتی عبور کرد. یکی از فنونی که در نسخههای قبلی وجود داشت، Hookshot بود که اتفاقا از محبوبترینها هم به حساب میآمد. متاسفانه این مهارت در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild وجود نداشت؛ در حالی که بسیاری از بازیبازان انتظارش را داشتند.
با این که بعید به نظر میرسد، اما بازگرداندن Hookshot در عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 ایدهی بدی نیست. حداقل بازیبازانی هستند که به واسطهی این مهارت، لذت بیشتری از این اثر خواهند برد. با به کار بردن Hookshot، حسی همچون یکی از مهارتهای مرد عنکبوتی به بازیبازان دست میدهد و در نوع خود بسیار جالب است. شاید این بخش برخلاف نکات قبلی کمرنگتر باشد و کمتر به آن توجه شود، اما به هر ترتیب در حال بررسی ایدههای متنوع برای نسخهی دوم هستیم و این فن نیز هواداران خاص خود را دارد.
شخصیت اصلی
سرانجام، آخرین انتظار هواداران به شخصیت اصلی بازی مربوط میشود. میدانیم که این کاراکتر تا چه اندازه در میان افراد محبوب است و حتی نام وی در دیگر بازیهای غیرمرتبط نیز به چشم میخورد. در وهلهی اول، بازیبازان انتظار دارند که تا مدتها به این شخصیت پرداخته شود و نسخههای متنوعی از آن به دستشان برسد.
علاوه بر مورد بالا، شرکت نینتندو در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 میتواند بیشتر از گذشته به زندگی این کاراکتر بپردازد تا بازیبازان بیش از پیش با وی آشنایی پیدا کنند. بدون شک زندگی Zelda میتواند مملو از اتفاقات تلخ و شیرین باشد و باید دید تیم سازنده تا چه حد بر روی این بخش تمرکز خواهد کرد. حتی این تیم قادر است تا شخصیتهای قابل بازی دیگری را هم به این عنوان اضافه کند تا هواداران از این نظر هم با تنوع خوبی مواجه شوند. بخش شخصیسازی نیز ممکن است با پییشرفتهایی همراه باشد و این از آرزوهای هواداران است که شاید برآورده شود.
ظاهرا در آیندهای نزدیک، اطلاعات بیشتری پیرامون بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 از سوی نینتندو در دسترس قرار خواهد گرفت. این شرکت میتواند بازی گفته شده را به یکی از برترین عناوین خود تبدیل کند. پس در صورت دریافت اخبار بیشتر از این اثر، تیم گیمفا آنها را با شما عزیزان به اشتراک خواهد گذاشت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
اول یه تشکر میکنم برای مقاله ولی متاسفانه هنوز نخوندمش چون وقتش رو در حال حاظر ندارم و فقط یه نگاه کوتاه بهش انداختم.
میتونم بگم انتظارات بشدت بالاست از این عنوان (هرچی باشه نسخه قبلی یه شاهکار تاریخی بود) انتظار یه متای افسانه ای دیگه رو داریم.
و به نظرم یکی از نامزد های گوتی سال خواهد شد
دوستان یه سوال دو تا شخصیت که عکسشون روی پست هست داستانشون چیه؟
اینو میدونم یکیش شخصیت اصلی
شخصیت دختره زلدا هستش که ملکه سرزمین hyrule هست و اون یکی هم یه شوالیهس که اسمش لینکه که باید کنترلش به دست بگیری و بری زلدا رو نجات بدی
یعنی لینک و اون ملکه قراره سفری رو برای نجات زلدا اغاز کنن؟
لینک همیشه شخصیت اصلی بوده؟
نه داداش
.
زلدا ملکست
.
لینک میره نجاتش میده
.
آره لینک همیشه کاراکتر اصلی بوده
.
اگه میخوای بازیرو شروع کنی و داستانای دارک دوست داری بهت نسخه های twilight princess(نسخه مورد علاقه خودم) و major`s mask رو بهت پیشنهاد میدم
.
ولی اصلا این دو رو مثل بقیه بازی های سری تصور نکنی
.
اون فضای رنگی و گوگولی بقیه رو زیاد ندارن و دارک ترن.
اها الان گرفتم چیشد تشکر فراوان دوست عزیز :blush:
خود ملکه زلداست، توی نسخه اول نجاتش داد لینک. توی نسخه دوم معلوم نیست داستان هنوز که اصن زلدا رو باید نجات داد یا نه
و در آخر گوتی شدن گاد رگنوراک :inlove: :yes:
با وجود زلدا ۲ رزیدنت ایول ۸ سایبر پانک گاد هیچ وقت نمیتونه گوتی بگیره شاید تو بخش های دیگه
ولی به احتمال خیلی زیاد گوتی از آن زلداست
سایبرپانک همین امسال تو سایر جوایز خیار همنگرفت چه برسه گوتی
اگه نامزد گوتی هم بشه باید کلاهشو بندازه هوا
سال بعد گوتیبه احتمال قوی زلداست
دقت کنین نوشتم “سایر جوایز ”
منظور جوایز سایت هایی بود به غیر از گیم اواردز که سایبرپانک رو بازی ۲۰۲۰ محسوب کردن و شرکتش دادن تو رای گیری هاشون
زلدا رو من روی pc با شبیه ساز بازی کردم.اولش خیلی زد تو ذوقم چون گفتم این بازی متای ۹۷ داره چرا اینجوریه.اما جلو تر رفتم.کلن پشمام ریخت.توی بازی رسمن هرکاری بخوای میتونی بکنی.هر چیزی که به ذهنت برسه توانایه نجام دادنشو داری.یعنی ازادی عمل داخل زلدا با هیچ بازی قابل مقایسه نیست
بیلدت چیه؟
دقیقا
یعنی هر چیزی رو به دهها روش مختلف میشه انجام داد
و این ته پشمه 😀
منم درست مثل شما 😀
دقیقا به نظرم تنها مشکل نسخه قبلی موندگاری سلاحا بود.ینی بعضی وقتا دلم میخواست سرمو بکوبونم توی دیوار اینقد که سلاحا زود خراب میشدن.
سلاحهاش خراب نمیشن، سلاحهاش میشکنن.
دوستان یه سوال چرا اسم بازی لجند او زلداس ولی شخصیت اصلیش لینک ؟؟؟ اصلا کنترل زلدا رو یه بار هم بدست میگیریم ؟؟؟؟
در واقع یه جورایی معنی اسم میشه شاهزاده ی زلدا یا یه همچین چیزی
مثل شرک 😀
اها من همین سوال رو دارم
“”این عنوان در آیندهای نه چندان دور به دست هواداران متعصب خود خواهد رسید.””
واقعآ منظورتون از هواداران متعصب چی هست؟
چون بازی انحصاری نینتندو هست اینجوری میگید؟
چون ندیدم برای هیچ کدوم از انحصاری های سونی و ماکرو بگید
در مورد “”سرزمین جدید”” باهاتون مخالف هستم شاید بازی نکردین
تو The Legend of Zelda: Breath of the Wild
مکانهای مختلف و متفاوت و جالب زیاده
منطق بیابانی
منطق جنگلی
منطق اتش فشانی
منطق کوهستانی
منطق برفی و یخبندان
منطق بارانی و آبی
منطق مه
دیگه بیشتر از این تنوع میخواید؟!
تو چیزایی که گفتین با
“”ماندگاری بهتر سلاحها”” و “”مهارت Hookshot”” موافق هستم
اما برای ماندگاری بهتر سلاحها
نباید اینجوری باشه که دیگه اسلحه خراب نشه
به نظر خودم باید مهارت اهنگری به لینک بدن
هم میتونه اسلحه بسازه هم میتونه اسلحه تعمیر کنه
مواد اولیه اهنگری هم تو نقشه و مناطق مختلف پرامده کنن که خیلی جالب هم میشه
مثلآ اگر کسی شمشیر اتشی خواست باید بره منطق اتش فشانی و مواد اولیش رو جمع کنه
اصلا نمیشد این بازی تکراری بشه
انقدر که تنوع توش بالا بود
اون تیکه متعصب رو هم نگرفتم 😐
یعنی چی الان یکی بیاد تو انتظارات گاد بنویسه دو سال دیگه هوادارای متعصبش میخرن توهین نیست؟؟؟
داداش من که نگفتم این تو متن خبر بود
مثل اینکه اشتباهی شده بود و نویسنده ای عزیز هم تصحیح کرد
من هم در مورد ”سرزمین جدید” با شما موافقم.
“سرزمین پس از مدتی از نگاه بسیاری از طرفداران تکراری میشد”.
“متاسفانه مشکلات عجیبی در اماکن مذهبی دیده میشد”.
این دو تا جمله واسه من عجیبه، حداقل واسه من که نزدیک یکسال و نیم درگیر این بودم، نه مشکلی توی معابد دیدم و نه سرزمینش واسم تکراری شد.
“اگر بخواهید نگاهی به تنوع دشمنان در بازی داشته باشید، متوجه تعداد نسبتا بالای آنها خواهید شد”، برعکس نویسنده محترم، تعداد و تنوع باسها و دشمنان حتی نسبت به یه بازی کوتاهتر هم کم بود، چه برسه به یه بازی جهان باز.