اطلاعات جدیدی از برنامههای تیم سازنده برای محتوای آیندهی بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد
تهیهکنندهی جدیدترین نسخه از سری Assassins’ Creed، اخیرا به صحبت دربارهی برنامههای تیم سازنده برای محتوای آیندهی بازی Assassin’s Creed Valhalla پرداخته است. به گفتهی آقای لافریِر (Laferrière)، شنیدن بازخوردهای هواداران و خلاقیت بر اساس این نظرات، در اولویت اول تیم سازنده قرار دارد.
بازی Assassin’s Creed Valhalla مدتی پیش منتشر و با استقبال بسیار خوب هواداران و منتقدین روبهرو شد. پس از عرضهی موفق بازی، شرکت یوبیسافت (UbiSoft) قصد دارد هر چه سریعتر بستههای گسترش دهنده و سیزن پس این عنوان را در اختیار هواداران قرار دهد. با این حال، به نظر میرسد تیم سازنده تنها بر روی انتشار بستههای گسترش دهندهی جدید برای این بازی تمرکز نکرده است.
بازگشت ویژگیهای قدیمی سری مانند مخفی شدن در مکانهای عمومی و اضافه شدن المانهای نقشآفرینی جدید به بازی Assassin’s Creed Valhalla، با استقبال بسیار خوب هواداران روبهرو شد. با این حال، متاسفانه همانند بسیاری از عناوین جدید عرضه شده، بازی Assassin’s Creed Valhalla نیز از مشکلات فنی مختلفی رنج میبرد. اگرچه تیم سازنده با انتشار بهروزرسانهای مختلف بسیاری از این مشکلات را برطرف کرده است، ولی همچنان بازی Assassin’s Creed Valhalla با تبدیل شدن به یک محصول کاملا بینقص، فاصله دارد. خبر خوب این است که شرکت یوبیسافت قصد دارد در سال جدید میلادی بهبودهای بیشتری را در این بازی پرطرفدار اعمال کند.
در مصاحبه با وبسایت GameInformer، آقای جولین لافریر (Julien Laferrière)، به صحبت دربارهی محتوای آیندهی بازی Assassin’s Creed Valhalla و برنامههای تیم سازنده برای این عنوان پرداخته است. زمانی که از تهیهکنندهی بازی دربارهی اولویتهای تیم سازنده سوال شد، ایشان به اضافه کردن ویژگیهای پیشرفته و نسل جدید بیشتر به این بازی اشاره کردند. به گفتهی آقای لافریر، بازیبازان از ویژگیهای کنسولهای نسل جدید مانند نرخ فریم بالاتر و یا رهگیری پرتو به خوبی استقبال کردهاند و شرکت یوبیسافت نیز مصمم است تا مسیر خود را بر اساس بازخوردهای هواداران تعیین کند.
البته احتمالا آقای لافریر به صورت غیرمستقیم به بهروزرسان ۱٫۰۴ و مشکلات آن نیز اشاره داشتهاند. همانطور که میدانید، بازی Assassin’s Creed Valhalla با نرخ فریم ۶۰ بر روی کنسول پلیاستیشن ۵ اجرا میشد، ولی با انتشار این بهروزرسان، نرخ فریم بازی در حالت Performance Mode به زیر ۴۰ فریم کاهش پیدا کرد که این موضوع خشم بسیاری از هواداران را نیز به دنبال داشت. از آن زمان، شرکت یوبیسافت با انتشار چندین بهروزرسان، اکثر مشکلات موجود در بازی را رفع و اولین محتوای فصلی را نیز به این عنوان اضافه کرده است.
بازی Assassin’s Creed Valhalla در حال حاضر بر روی کنسولهای ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس و اس، پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵ و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. شما میتوانید تمامی اخبار مربوط به این بازی را از طریق وبسایت خبری گیمفا دنبال کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
آقا از من میشنوید این رو تو نسل ۸ بازی نکنید برید یه سری اس بگیرید رو اون با نرخ فریم ۶۰ بازی کنید باور کنید زمین تا آسمون فرق میکنه
سری اس مگه ۳۰ فریم نبود؟
اسپویل شدید سریال وایکینگ ها
.
.
.
.
.
من چاهی که رگنارو انداختن توش رو پیدا کردم تو بازی 😀 کلا ۴ تا مار توش بود 😀 زدم همشونو کشتم و یه فاتحه هم برای رگنار فرستادم. من بعد مرگ رگنار کبیر، دیگه سریالو نگاه نکردم. چون سریال دیگه تموم شد
خدایا عالی بود :rotfl:
خیلیا گفتن بعد مرگش دیگه رغبتی به سریال نداشتیم
اسپویل سریال وایکینگ هت در ادامه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اصلا وایکینگ هارو نگو که کل ابهت سریال به رگنار بود و ۹۹ درصد بخاطر اون سریال رو میدیدم و درسته بعد رگنار منم با علاقه خیلی کمتر ادامشو میدیدم
دقیقا دوست من
Rog stix
شدیدن اشتباه کردی که ندیدی.
اگه پولشو تو میدی باشه حتما رو کنسولای نسل ۹ تجربش میکنم 😉
دقیقا موافقم
این بازی محشره
یکی از بهترینای نسل هشت
کامل کامله
یکم مشکل هوش مصنوعی داره که اونم زیاد نیست
اکثرا برای اینه که وقتی خود میندازی رو سرت حتما باید تو زاویه ی نود درجه ی جلوشون باشی تا ببیننت
کامندر جان ( اگه مایل بودی اسمتو بگو خوشم نمیاد می گم کامندر من امیررضا هستم) تو که سایبر و والهالا رو بازی کردی بگو با کدوم بیشتر حال کردی؟ بی طرفانه بگو
آرمان هستم امیر رضا جان
من خودم به شخصه با والهالا خیلی بیشتر حال کردم
سایبر هم بازی عالی ایه ولی هم والهالا مشکلاتش کمتره
هم اینکه مبارزات تن به تن و مخفی کاریش خفن تره
ولی سایبر هم نقاط قوت داره زیاد داره مثلا داستان بازی یا تاثیر انتخاب ها
ولی من خودم جهان والهالا و نوع بازیش رو بیشتر دوست داشتم
تو پست اول بهترینای گیمفا یه نقد طولانی گذاشتم اگه دوست داشتی میتونی بخونی
امیر
احتمالا بگه والهالا :laugh:
آره حدس می زدم :))
.
مرسی آرمان جان بابت صداقتت اسمتم خیلی خوشگله .. ایموجی نداریم 🙁
ممنون عزیز :rose:
بیچاره والهالا باگی نداشت فقط یه بار دیدم یه سپر روی زمین حرکت میکنه توی ۱۴۰ساعت. واقعا عالی بود
یک سری باگ های فنی داره مثلا صدا شخصیت ها صاف نیست هی مکث میکنن یا انیمیشن ها درست اجرا نمیشن و لگ دارن و افت فریم های کم در کنسول های پایه ps4 و xone که با آپدیت و پچ ها حل امیدوارم حل بشه
خداییش این بازی شاهکاره محتوای خالصه خیلی مسخرس که متاش ۸۷باشه بخاطر پدر کشتگی منتقدا با یوبی حداقل لایق متای ۹۱بود این عنوان 🙁 خیلی در حقش ظلم کردن خدایی انیمال کراسینگ که یه بازی بچه گونستو کاندید کردن بعد والهالارو نکردن ینی واقعا والهالا کمتر اینیمال کراسیگ بود 😐
یه سری غیرگیمر که همینجوری دست زدن ببینن بازی به چی میگن، از انیمال کراسینگ خوششون اومده و انداختن به جان ما گیمرها