بازیبازان Cyberpunk 2077 یکی دیگر از ویژگیهای این عنوان را کشف کردند
به نظر میرسد بازیبازان Cyberpunk 2077 یکی دیگر از ویژگیهای این عنوان را کشف کردهاند که احتمالا به دلایلی از بازی کنار گذاشته شده است. از زمان انتشار اولین تریلر تا زمان عرضهی بازی، سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) چند نمونه از ویژگیهای جالب آن را حذف نمود.
در سال ۲۰۱۸ و زمانی که سیدی پراجکت اولین تریلر از گیمپلی بازی را نمایش داد، در بخشی از آن شاهد آن بودیم که وی (V)، شخصیت اصلی بازی، با دویدن بر روی دیوارها خود را به دشمنان میرساند. اما همانطور که میدانید، در بازی نهایی این ویژگی حرکت روی دیوارها حذف شد. همچنین به نظر میرسد که این بازی دارای یک سیستم قطار کاملاً کاربردی بوده که در بازی نهایی کنار گذاشته شده است.
در بالای خیابانهای نایت سیتی (Night City)، بازیبازان میتوانند چیزی شبیه ریل قطار را ببینند. این که آیا این مورد فقط برای طراحی محیط استفاده شده یا امکان سوار شدن قطار در آن وجود داشته است، مشخص نیست. یکی از بازیبازان در وبسایت ردیت (Reddit)، توانست تمام طرحهای هنری و مفهومی تمام شده و یا ناتمام بازی را پیدا کند و نشان دهد که نه تنها یک سیستم قطار، بلکه ایستگاههایی هم در بازی وجود داشته که تماماً قابل استفاده و راندن بودهاند.
در حال حاضر، دقیقاً مشخص نیست که آیا این ویژگی به طور کامل از بازی حذف شده و یا تنها یک ویژگی ناتمام است که در آینده اضافه خواهد شد. اما یافتههای بالا این را نشان میدهد که سیستم مورد اشاره به صورت تقریبا کاملی طراحی شده بوده و به دلایلی از ادامهی توسعهی آن جلوگیری شده است. نایت سیتی حتی در حال حاضر هم فوقالعاده عمیق است که متاسفانه از مشکلات فنی رنج میبرد و این ویژگی میتواند به این شهر، عمق بیشتری ببخشد.
Cyberpunk 2077 بر روی رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در دسترس است. شما میتوانید نقد و بررسی این بازی را به قلم مهدی رضایی و از این نشانی مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
سی دی پراجکت اگه میخواد سایبرپانکو احیا کنه باید تا میتونه علاوه بر رفع مشکلات فنی کلی محتوا و دی ال سی بده تا اعتبار سابقشو به دست بیاره
اینو نمیشه با اطمینان گفت که میخواستن اضافه کنن ولی بیشترین حسرتم برمیگرده به wall runing
فکرشو کنید با منتیس بلید وال رانینگ میکردیم بعد رو دیوار خط میگرفتیم
فکرشم رویایی بود..ولی حیف که بخاطر عجله حذفش کردن
بازی واقعا ناقصه
انگار وسط توسعه بازی رو دادن بیرون
مثلا کارمنده شب خوابیده صبح بلند شده دیده بازی که دیروز تازه یه بخش جدید رو شروع کرده روش کار کنه و کلی دیگه مونده منتشر شده
پس اون چیزی که یکسال پیش تو ۴chan لیک شده بود و تمام حذفیات بازی رو نشون میداد،حقیقت داشته
قابلیت قطار سوار شدن
حذف کاتسین های سوم شخص
ماشین های پرنده
شخصی سازی آپارتمان
شخصی سازی ماشین ها
حذف قابلیت wall runing
دانگرید شخصی سازی کرکتر
حذف کلاس بندی
عضو شدن تو trauma team
و کلی ویژگی دیگه…
نامردا خیلی از سر تهش زدن
هی فشار اوردن به این دولوپرهاش اخر مخشون پیچید دیلیت آل زدن شد این سایبر 😀
دویدن روی دیوار خیلی جالب می شد..
من عاشق این ویژگی بودم تو پرنس
چه باحال
پس خیلی باید منتظر dlc هاش باشیم
(یکی بره مود راه رفتن روی دیوار هارو بسازه :curse: )
فقط مودش مهم نیست
بازی باید کامبت و لول دیزاینش بر اساس وال رانینگ باشه
وگرنه درست کردن انیمیشنش واس استدیو چند روز بیشتر کار نداره
منتهی بخاطر سختی دیزاین کردن لول های بازی حذفش کردن
واقعا #ویرایشم_آرزوست
سلام به نویسنده جدید گیمفا ، پست خبریتون جالب بود ، آرزوی سلامت و موفقیت دارم
اینا هم مثل قم کمبود بودجه اوردن قطار هوایی رو ول کردن نیمه کاره :rotfl: :rotfl: :rotfl:
بچه ها شهر قم میدونن چی میگم 😉 :rotfl:
البته بهش میگن مونوریل فکر کنم
من مال شهر قم نیستم ولی خبر دارم ازش :-))
واسه زیارت اومده بودیم.. راننده تاکسی راجبش حرف می زد..
تا جایی که یادمه گفت مال دوره جناب احمدی نژاد بوده ..
واقعاً متاسفم واسه اونهمه هزینه ای که داره از ناکامی پروژش تلف می شه
وقتی یه تیم با استعداد بره زیر نظر مدیر های نالایق میشه سی دی پراجکت و کوجیما پروداکشنز سابق
و همچنین بایوور
منظورت همون کوجیما پروداکشنزی که بیگ وینر شد و حقش رو تو مراسم گیم آواردز خوردن اون رو میگی؟
اگه سنت بکشه کونامی را میگم
https://gamefa.com/279455/%d9%85%d9%86%d8%a8%d8%b9-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-kojima-productions-%d8%aa%d8%b9%d8%b7%db%8c%d9%84-%d8%b4%d8%af-%d9%88%d8%af%d8%a7%d8%b9-%da%a9%d9%88%d8%ac%db%8c%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%a7/
نمیکشد دیده ایم ما
نه همونی رو میگه که فانتوم پین رو نصفه نیمه داد بیرون 😀
واقعا خیلی حرص میخورم وقتی شاهکارای بایوور یادم میاد 😥
خوشم میاد هرجا گندکاری سایبرپانک رو میشه میخای با اوردن اسم کوجیما یا دث استرندینگ گندکاری سی دی پراجکت رو جمع کنی…بازی ناقص؟منظورت همون بازی که متای ۹۵داره؟همونی بازی ناقصی که متاش و یوزر اسکور سایبرپانک جلوش شوخیه؟همون بازی ناقصی که یکی از خفن ترین هوش مصنوعی های تاریخ بازیای کامپیوتری رو داره ؟البته هوش مصنوعی سایبرباگم انقلابیه البته واسه نسل ۵:) ینی این اخرین دلکلتون بود که جلو لست ازش بالا میرفتین حالا که اینجوری شده گیر دادین به بازیای دیگه:) فن بوی های سایبرپانک از خود سهامدارای شرکت که از شرکت شکایت کردن راضی ترن:)بازی ناقص فقط سایبرباگ و مس افکت اندرومدا با اون ایمیشنای بینظیر نسل ششمیش:)
ادیتم که کلن تعطیل شده
حالا اجازه بدین همین بازی که منتشر کردنو فعلا درست کنن انشالله قطار و ایستگاهاش تو اپدیت های بعد…
PS1
خود زنی مگه داری مرد :rotfl:
ولی دمت گرم لبخند میاری رو لب
دو سال گذشت و همچنان ایشون منتظر اولین خبر از gta vi 😀
😐
آقا کم کم داره جو منفی علیه بازی از بین میره و از این به بعد باید شاهد زیبایی های بازی باشیم
من هنوز این عنوانو تجربه نکردم…
توو این مدت اخبار ناراحت کننده زیادی از سمت سیدیپراجکترد اومد که قلب هر گیمر((واقعی)) شکوند
اینطور که از شواهد پیداس بازی از هر نظر عالی هستش(انقلابی که قرار بود رخ نداد)
سایبرپانک از مدیران بالا رده خودش شکست خورد و از بیتجربگی بازاریاباش که هایپو اونقدر بالا بردن که دیگه نتونستن مهارش کنن..
بازی مشخصه که ایدههای بکری داشته که به دلایل نامعلوم وسط راه کنسل شده…
امیدوارم این اثر برای کل صنعت گیم دو تا نصیحت در بر داشته باشه
۱-زود معرفی نکردن اثر
۲-هایپ نکردن غیر متعارف
ولی cdpr یکاری کرد که تو کل صنعت ویدیو گیم نظیر نداشته
چنان گیمرا رو برای بازیی مثل سایبرپانک (که ایپی جدیدی بود) هایپ کرد که بازی ۸ میلیون نسخه پیش فروش کرد !!!!!!! :hypnotized: :hypnotized: :hypnotized: 😮
درسته که نتونستن خواسته هارو براورده کنن ولی خداوکیلی یه جوری هایپ کردن که مدیر خود راکستار هم بازی رو پیش خرید کرد :laugh:
نه این هایپی که واسه سایبر داشتیم نه این وضعیت الدن رینگ 😐
کلن تصمیم گرفتن هرچی خوب بوده مث راه رفتن روی دیوار
دوربین سوم شخص یا همین ریل قطارو بردارن بجاش باگ بزارن :/
چوبشم خوردن دیگه تا الان فکر می کنم
هنوز دلیلی که گفتنو درک نکردم 😐
تو GTA V هم قطار هست ولی نمیشه سوار قطار شد اینکه نشد دلیل
چه جالب
Mafia 1 سال ۲۰۰۲ ساخته شده ولی دقیقا یه سیستم ثطار شهری داشت.
ثطار=قطار
دقیقاً داشتم به همین موضوع فک می کردم :yes:
مشخصه که بازی رو خیلی زود منتشر کردن
بازی خیلی راحت میتونس متا بسیار بالایی بگیره ولی مدیریت بد، نذاشت همچین چیزی تحقق پیدا کنه
با این همه مشکلات فنی و باگ و هوش مصنوعی، اما بازی دارای نکات بسیار عالی و فوق لعادهای هس که تو هیچ بازی نمیشه پیدا کرد
امیدوارم با آپدیتها و بستههای الحاقی درست بشه
چون واقعا ارزشش رو کاملا داره
میشه اون نکات عالی که تو بازی های دیگه نیست رو بگی؟
پشت پانام :rotfl:
لعنتی ترکیدم :rotfl: :rotfl: :rotfl:
خودشه :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
البته وال رانینگ بازی خیلی جذابه منتها حیف شد که از بازی حذف شده البته قبلا دلیلشو رو خودشن گفتن اما اینکه قطار از بازی حذف شده دیگه واقعا حیف شد به شخصه امیدوارم در بروزسانی های اینده اضافه بشه خیلی به جذابیت بازی افزوده میشه البته همراه با ارایشگاه
ولی با این حال وقتی فکر میکنم و میبینم کلی ویژگی بسیار باحال از بازی حذف شده خیلی ناراحت میشم ایکاش یه دلیل درست و حسابی بیارن :-((
به وقت خودش قدر این بازی رو میدونن.
برای من شاهکار بودن یک بازی رو در نهایت داستان بازی معلوم میکنه امروز بخش داستانی بازی رو تموم کردم با انتخاب هایی که داشتم اگه نگم بهتر از ویچر بود داستان بازی قطعا برای من کم از ویچر نیست مشکلات بازی که حل بشه در بلند مدت این بازی یکی از یازیهایی خواهد بود که فراموش نمیشه بازی های خیلی خوبی هستن که یکی دو سال بگذر کسی یادش نمیاد ولی بازی های کمی هست که همیشه میمونن