مراحل پایانی توسعهی Psychonauts 2 آغاز شده است
بر اساس اطلاعات منتشر شده، روند توسعهی بازی مورد انتظار Psychonauts 2 به مراحل پایانی خود رسیده و در حال حاضر، تیم سازنده بر روی بهینهسازی نهایی و رفع مشکلات این عنوان تمرکز کرده است. این یعنی احتمالا در آیندهی نزدیک، شاهد مشخص شدن تاریخ انتشار بازی Psychonauts 2 خواهیم بود.
بازی Psychonauts 2 تا به این لحظه راهی طولانی و البته پر پیچ و خم را سپری کرده است. پس از انتشار نسخهی اول بازی در سال ۲۰۰۰، بسیاری از هواداران بیصبرانه منتظر معرفی و عرضهی دنبالهی این سری بودند. این انتظار در نهایت در سال ۲۰۱۵ و با معرفی بازی Psychonauts 2 توسط استودیوی دابل فاین (Double Fine) به پایان رسید. با این حال، این عنوان که برای عرضه در سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی شده بود، در ابتدا تا سال ۲۰۱۹ و مجددا تا سال ۲۰۲۰ میلادی تاخیر خورد و با پایان یافتن سال جاری میلادی، به نظر میرسد باید تا سال آینده برای اعلام تاریخ انتشار بازی Psychonauts 2 منتظر بمانیم.
خوشبختانه به نظر میرسد دیگر زمان زیادی تا عرضهی بازی Psychonauts 2 باقی نمانده است. در جدیدترین مصاحبهی خود با وبسایت خبری IGN، آقای تیم اسکفر (Tim Schafer)، مدیر استودیوی دابل فاین، به این نکته اشاره کردهاند که تولید محتوا برای بازی Psychonauts 2 به پایان رسیده و بازی مراحل پایانی توسعهی خود را آغاز کرده است.
به طور حتم، سال ۲۰۲۰ سرعت تولید بازی Psychonauts 2 را افزایش نداد، ولی ما تقریبا همه چیز را به بازی اضافه کردهایم. این موضوع که من میتوانم بگویم ما کار بر روی تیتراژ پایانی را آغاز کردهایم، به خوبی به شما نشان میدهد که در چه مرحلهای از روند توسعهی بازی قرار داریم. حداقل برای خود ما، این یعنی به انتهای کار نزدیک شدهایم. ما در حال حرکت به سمت بهینهسازی و رفع مشکلات محتوای حاضر در بازی هستیم.
با توجه به اینکه استودیوی دابل فایل توسط شرکت مایکروسافت خریداری شده است، بسیاری از هواداران نسبت به برنامههای آیندهی این استودیو کنجکاو هستند. علاوه بر این، بسیاری از هواداران امیدوارند استودیوی دابل فایل به سراغ احیای برخی از آیپیهای قدیمیتر شرکت مایکروسافت برود. با این حال، به نظر میرسد مدیر استودیو نظر دیگری در این زمینه دارد.
قطعا فکر کردن به این موضوع بسیار جذاب به نظر میرسد، ولی به نظر من این بهترین استفاده از استعداد تیم نخواهد بود؛ چراکه نقطهی قوت ما خلق چیزهای تازه است. برخی از مردم به این فکر افتادهاند که ما باید یک نسخه از بازی Banjo-Kazooie را توسعه دهیم. چرا استودیوی دابل فاین باید یک نسخه از این بازی را توسعه دهد؟ آیا شما نام شرکت ریر (Rare) را تا به حال نشنیدهاید؟ به طور حتم، این موضوع که مردم چنین نظری دارند بسیار جذاب و هیجانانگیز است؛ چراکه من نیز این بازی را دوست دارم و این موضوع که مردم زمانی که از بازیهای رنگارنگ و لذتبخش صحبت میشود، به استودیوی دابل فاین فکر میکنند، بسیار عالی است. با این حال، ما ترجیح میدهیم محصولی جدید را خلق کنیم که مردم به همان اندازه از تجربهی آن لذت ببرند.
بازی Psychonauts 2 در تاریخی نامعلوم برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری اکس و اس و همچنین پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
خرید دابل فاین یه کار درست از جانب مایکرو بود ؛ :yes:
نکته مهم این بازی ؛ صدا پیشگی جک بلکه ؛ امیدوارم بازی موفق بشه :yes:
میگی جک بلک یاد پاندای کونگ فوکار میافتم ناخودآگاه
هنوز که هنوزه بعضی وقتا نسخه ی یکشو نگاه میکنم مثل بار اول لذت میبرم
چی داره این پو؟؟؟ 😀
😀
بیصبرانه منتظر تجربه این بازی هستم. قسمت اول به شدت زیبا و جالب بود و خاطرات خوبی باهاش دارم. امیدوارم این قسمت هم بتونه موفقیت های قسمت قبلی رو تکرار کنه. تیم شیفر مرد به شدت بزرگی توی صنعت گیم هست. نسخه نسل بعدی هم در انحصار Xbox Series هست و مایکروسافت بعد از خرید Double Fine حمایت مالی خیلی خوبی ازشون داشته.
درباره Banjo Kazooie هم ازش پرسیدند و جواب جالبی داده و گفته مگه شما Rare رو نمیشناسید، ما ترجیح میدهیم سراغ “خلق IP جدید” برویم”، همون چیزی که XBOX توش ضعیفه و با استودیوهای جدیدش داره ضعفش رو می پوشونه. مثل Obsidian با Avowed و Ninja Theory با Project Mara. فکر نمیکنم که double fine با ۷۶ کارمند بتونه دو پروژه به شدت سنگین رو توسعه بده. بعد از psychonauts 2 احتمالا سراغ یک ip جدید میروند. نمیدونم این شایعه رو کی درست کرده ولی دو ماه پیش اسپنسر اعلام کرد که استودیو Rare در کنار Everwild به سراغ احیای دو ip به شدت موفق و قدیمی Conker و Banjo Kazooi برای Xbox series رفته. اون هم با ۲۴۸ کارمند:cool:
اینم منبع:
یه سوال برام پیش اومده
چرا بعضی از لینکایی که میفرستن پاک میشه؟
والا خودم هم نمیدومم این چه مسخره بازی هست!
پیغام خصوصی هم حذف شد 😐
ممنون بابت اون اطلاعات :heart: :rose:
خواهش میکنم:rose:
بی صبرانه منتظر عرضه این بازی هستم
برا ps5 هم میاد؟
بله میاد. بازیش قبل از خریداری شدن دابل فاین توسط مایکروسافت واسه هردو پلفترم پلی استیشن و ایکس باکس در دست توسعه بوده و وقتی مایکروسافت خریدتش وظیفه نشرشو به عهده گرفته ولی خب بازم عرضه میشه واسه پلی استیشن
واسه PS4 میاد نسخه نسل بعد انحصاری ایکس باکس
ممنون
از طریق بکوارد می تونی بازی کنی رو پلی استیشن ۵
به شدت منتظریم :inlove:
دم مایکروسافت گرم که با حمایتش نداشت که یک باس و مرحله از بازی به خاطر محدودیت های مالی Double fine کم بشه:yes:
دابل فاین واقعا استودیو خیلی خوبیه و واقعا با حمایت مالی مایکروسافت واقعا میتونه به اون چیزی که حقشه برسه
آره واقعا مشکل اصلیشون بودجه و افرادشون هست که با پیوستن با مایکروسافت همگی حل میشه. مثلا مشکل نیرو توی خیلی از استودیوها حل شده نینجا تئوری ۳۰ نفره به مایکروسافت پیوست و حالا ۱۰۲ نفره. Compulsion با کمتر از ۴۰ نفر به مایکروسافت پیوست و حالا ۶۲ نفره و قراره توی آینده ۹۰ نفر بشوند. یا مثلا آبسیدیان میخواست یک بازی در حد skyrim بسازه ولی به خاطر بودجه نمیتوسن که با پیوستن به مایکروسافت به این راه رسید و در حال توسعه Avowed هست. Double Fine هم تمام اعضاش نابغه و بازی هاش بینظیره از جمله brutal legend و psychonaut و broken age به نظرم با پیوستن به مایکروسافت هیچ چیز جلوشون رو نمیگیره. پتانسیل ساخت هر چیزی رو درآند.
فقط امیدوارم بازنشستگی تیم شیفر به این زودی ها نرسه:-(( 😥
لینکدین کوالیشن گیمز و نینجا تئوری خیلی دقیق نیست. نینجا تئوری در حال حاظر گفته شده بالا ۱۵۰ نفره و کوالیشن بالای ۳۵۰ نفر بر اساس اخرین گزارشی که گرفتن از استودیو ها
بازیش واقعا بی نظیره. قسمت یکش به شدت عالی و خوش ساخت بود اگه بازی نکردین حتما قسمت اولشو بازی کنین .