استودیوی کوجیما پروداکشنز تولد ۵ سالگی خود را با انتشار ویدئو و محتوای دیگر جشن گرفت
استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) به تازگی پنجمین سالگرد تأسیس خود را پشت سر گذاشته است. به همین مناسبت این شرکت تصمیم گرفته است با انتشار ویدئو، تصاویر و معرفی محصولات مرتبط با استودیوی کوجیما پروداکشنز، این مناسبت را جشن بگیرد. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به موارد تازه معرفی شده از سوی استودیوی کوجیما پروداکشنز داشته باشیم.
حدود پنج سال قبل بود که آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، از مشهورترین کارگردانهای صنعت بازیهای ویدئویی پس از سالها همکاری خود با کمپانی کونامی (Konami)، سرانجام به دلیل اختلافات به وجود آمده در فرآیند تولید بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، از این شرکت جدا شد.
اما طولی نکشید که آقای هیدئو کوجیما اقدام به تأسیس استودیوی مستقل خود، با همان نام گذشته یعنی کوجیما پروداکشنز در شهر توکیوی ژاپن کردند. استودیوی کوجیما پروداکشنز در کمتر از چهار سال و با همکاری شرکت سونی توانست بازی Death Stranding را خلق و روانهی بازار کند؛ اگرچه این اثر با واکنشهای کاملاً متفاوتی از سوی منتقدین و بازیبازان مواجه شد، اما در نهایت با موفقیتهایی که (چه از لحاظ فروش و چه از لحاظ دریافت جوایز معتبر صنعت بازیهای ویدئویی) برای استودیوی تازهتأسیس کوجیما پروداکشنز به ارمغان آورد، توانست اثر شاخص دیگری را در کارنامهی فعالیت آقای هیدئو کوجیما به ثبت برساند. اما روز گذشته بود که سرانجام استودیوی کوجیما پروداکشنز ۵ ساله شد و به همین مناسبت این شرکت به تازگی موارد گوناگونی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است که در ادامه به تمامی آنها میپردازیم.
استودیوی کوجیما پروداکشنز به تازگی دو ویدئو در کانال یوتیوب (YouTube) خود منتشر کرده است. اولین ویدئو مربوط میشود به جایزه آکادمی فیلم بریتانیا و یا به اختصار بَفتا (BAFTA). مدتی قبل بود که مراسم BAFTA 2020 رسماً جایزهی بفتا فلوشیپ (BAFTA Fellowship) را که مربوط میشود به “دستاورد و موفقیت برجسته در هنر فرم برای فیلم” به آقای هیدئو کوجیما تقدیم کرد. از جمله افراد نامداری که تا کنون موفق به دریافت این جایزه شدهاند میتوان به آقایان، آلفرد هیچکاک، چارلی چاپلین، استنلی کوبریک و وودی آلن اشاره کرد. حال به تازگی استودیوی کوجیما پروداکشنز ویدئویی از رسیدن مجسمهی این جایزه به دستان آقای هیدئو کوجیما (که به نظر میرسد به تازگی نیز اتفاق افتاده) منتشر کرده است که شما میتوانید آن را در ادامه مشاهده کنید.
دانلود با کیفیت 480p | دانلود با کیفیت 720p | دانلود با کیفیت 1080p
همچنین در دومین ویدئویی که به مناسبت ۵ سالگی استودیوی کوجیما پروداکشنز به اشتراک گذاشته شده است، آقای هیدئو کوجیما در ابتدا از تمامی افرادی که در این پنجسال حامی و دنبال کنندهی استودیوی کوجیما پروداکشنز بودهاند، تشکر کرده و در ادامه شاهد به نمایش درآمدن پازلی از افرادی هستیم که در این سالها با حضورشان باعث به وجود آمدن این استودیو و موفقیتهای آن شدهاند. شما در ادامه میتوانید دومین ویدئوی جدید به اشتراک گذاشته شده از سوی استودیوی کوجیما پروداکشنز را مشاهده کنید.
دانلود با کیفیت 480p | دانلود با کیفیت 720p | دانلود با کیفیت 1080p
همچنین یکی از مواردی که استودیوی کوجیما پروداکشنز توجه ویژهای در این سالگرد به آن داشته است (و احتمال دارد ارتباطی با پروژهی آیندهی این شرکت ارتباطی داشته باشد)، شخص لودنس (Ludens) است که تاکنون در تمامی لوگوهای این استودیو شاهد حضور آن بوده و هستیم. وبسایت رسمی کوجیما پروداکشنز به تازگی طراحی متفاوتی را از لودنس منتشر کرده است؛ شما میتوانید با مراجعه به این لینک طراحی جدید شخصیت لودنس را با کیفیتهای گوناگون دریافت کنید.
آقای یوجی شینکاوا (Yoji Shinkawa)، طراح ارشد شخصیتهای استودیوی کوجیما پروداکشنز و از دوستان و همکاران قدیمی آقای هیدئو کوجیما نیز فایل PDFای از فرآیند طراحی لودنس به اشتراک گذاشته است که شما میتوانید آن را دریافت کنید.
این استودیو همچنین محصولات متنوع جدیدی را به مناسبت پنج سالگی کوجیما پروداکشنز در فروشگاه رسمی خود در دسترس قرار داده است که از جملهی آنها میتوان به پوششهایی با طرحهای جدید از لوگوی استودیوی کوجیما پروداکشنز و عروسکهای بند انگشتی از شخصیت BB در بازی Death Stranding اشاره کرد.
در نهایت با توجه به مواردی که به تازگی به اشتراک گذاشته شده است، به نظر میرسد طرفداران باید کمی بیشتر برای معرفی پروژهی درحال توسعهی استودیوی کوجیما پروداکشنز منتظر بمانند. نظر شما در رابطه با مواردی که به تازگی استودیوی کوجیما پروداکشنز با طرفداران به مناسبت پنج سالگی تأسیس این شرکت به اشتراک گذاشته است چیست؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
ایستگاه بعد
ستارخان :rotfl:
همچین گفتش منتظر باشید فک کردم دس اترندینگ بعدیه 😐 اینروزا همه چی شده سرکاری از گیم اوارد تا این
:smug: :smug: :smug: :smug: .این بود سوپرایز؟ :struggle: :-/
ستارخان؟تو شیراز نیستی؟
خیر عزیز
تو بدترین شهر ایرانم از لحاظ کروناز :rotfl:
مازندران؟
حالم از تهران بهم میخوره لامصب از نایتسیتی هم کثیف تره این تهران
واقعا همینه
ولی چاره ای نیست دیگه باید همینجا بمونم
لعنتیا دلم ریمیک متال گیر ۳ میخواد چیکار کنم؟
لعنت به کونامی لعنت به کوجیما لعنت به سونی لعنت به همه
لعنت لعنت لعنت لعنت
فقط کافیه این لباس هارو بخرین برم ی ps5 بگیرم 😀
صد تومن دستی بهت میدم فقط ادامه ی دث رو نساز 😀
:idk:
با ۸۸ ساعت پلی تایم و پلاتینوم تروفی بازی،با اطمینان میتونم بگم که death stranding از معدود عناوینی هست که تو این نسل به صورت تمام و کمال لیاقت لقب “شاهکار” رو داره
گیمپلی بازی هم برای من جزو جذاب ترین گیمپلی هایی که تا به حال دیدم بودش
حیف که حقش رو تو اون سال خوردن در حالی که اکثر سایت ها همین بازی رو بهترین بازی سال میدونستن و ۹۰ تا game of the year دریافت کرد و بیگ وینر شد
حالا دث رو خیلی دوست داری
ولی حق استاد میازاکی یه گوتی تو کارنامش بود حداقل
البته خیلیا حق یه گوتی حداقل تو کارنامشون رو دارن ولی نگرفتن
مثل بایوور
مثل کوجیما
مثل یوبیسافت
وووو
خیلی خوشحالم کوجیما با سر خورد زمین
باید بدونه عملا هر چیز نویی خوب نیست(هرچند تمام المان های بازیش کپی از سولزبورن بود)
و اینکه دیگ نمیتونه با تریلر سینمایی مردم رو خر فرض کنه و چندماه قبل انتشار بیاد تدیلر گیم پلی بورینگ و خسته کننده بده که مردم بازم فکر کنن سرکارن
این اون کوجیمایی نیست که بهترین بازی مخفی کاری تاریخ یعنی متال گیرو ساخت
این بیشتر یه شومن که شبیه ساز جیش و حمالی یاد گرفته بسازه و اینکه تو چشم باشه و فالوور اینستاش بیشتر باشه براش مهمتر از اینه که المان های گیم پلیش درهم تنیده باشن!
آره واقعا
یعنی هیچی از اونی که سری متال گیرو ساخت نمونده
همش از وقتی استدیو ی جدا زد عقده شده زده بیرون
“گیمپلی بازی هم برای من جزو جذاب ترین گیمپلی هایی که تا به حال دیدم بودش”
کدوم گیمپلی؟
انصافا جز شاهکار چیزی نمیشه به بازی گفت :yes:
.
کیفیت ؛ داستان ؛ محیط ؛ و ….. همه فراتر از شاهکار :yes:
.
ماشالا کوجیما پروداکشنز و اون تیم ۷۰ نفره گوریلا گیمز :yes:
.
جا داره یه تشکر از کوجیما و هرمن هالست بابت ساخت موتور دسیما کرد :yes: ( انصافا جز بهترین موتور های گرافیکی دنیاس)
اما من که یه عمری متال گیر بازی کردم ، هرچقدر خواستم با بازی دث استرندینگ کنار بیام نشد که نشد ، خدا کنه بازی بعدی ش ادامه ی این بازی نباشه
انصافا گیمپلیش خوب نبود فقط راه میری بعد از چپتر ۴ به بعد یا اونجایی که بهت موتور میده بازی جالب میشه قبل از اون خسته کنندس من که بازی کردم واقعا بعد از یه جایی دیگه خسته شدم دیگه رسیدم به یه جای دور بعد بازی گفت برو به همون جایی که بازی شروع شد و از اونجا شد که دیگه بازی نکردم ولی غیر از گیمپلی بقیش عالیه
اتفاقا وقتی موتورو میده کل مزش از بین میره بزرگترین مکانیزم بازی که پیاده رویه از بین میره دیگه بی تی ها هم برات دلهره آور نیستن
از وقتی موتورو میده فقط سرعت بازی میره بالا وگرنه بازیو تبدیل می کنه به یه بازی که از نقطه A بری به B بدون چالش تا دیگه برسی به قسمتی که اسلحه به دست میاری و این یه نقطه ضعفه
آدم خالی بند و تموم شده و مغرور
جا داره به دایی کوجیما عزیز یه تبریک بگیم 😀
امیدوارم هردو شعبه کوجیما پروداکشنز ؛ گیمرا رو سوپرایز کنن :yes:
دو تا شعبه نداره، بیست تا شعبه داره!
منبعت واسه افتتاح شعبه دوم این استودوی چیه؟ چون اگر درست بود خیلی از سایت ها پوشش میدادند.
دوست عزیز :
.
کوجیما پروداکشنز ۲ شعبه داره : توکیو و آمستردام
.
توکیو شعبه اصلی و بزرگ
آمستردام یه شعبه کوچیکه که با یه تیم ۷۰ نفره از گوریلا گیمز در ساخت استرندینگ به شعبه اصلی کمک کرد ؛ با توجه با افزایش شدید جمعیت گوریلا احتمالا این شعبه کوجیما هم بزرگ شده و با همکاری گوریلا داره یه بازی میسازه
اون ۷۰ نفز از گوریلا توی دث کمکی بودند. اصلا ربطی به کوجیما پروداشکن نداره.
خب اگر راست میگی منبع بده. لطفا منبع بده!
منبع رشد گوریلا : توییتر خود گوریلا !!!!
.
منبع ۲ تیمه بودن کوجیماپروداکشنز : سرچ ساده ! اگه اونم نتونستی ویکی پدیا !!!! ( البته من گفتم که شعبه آمستردام خیلی کوچیکه و با همکاری گوریلا اداره میشه )
اگه سایت دقیق در رابطه با کوجیما خواستی
.
wccftech ؛ اونجا گفته که در سال ۲۰۱۶ کوجیما یه استودیو کوچیک در آمستردام و با همکاری گوریلا احداث کرده و با کمک گوریلا هدایت میشه
نه عزیز من فقط یک شعبه داره
ویدیو دومی رو دیدم دهه هفتاد زنگ زد بهم. گفت دلش بره وی اچ اس تنگ شده
یادش بخیر یه زمان اگر کسی میفهمید دستگاه وی اچ اس داری به چشم ادم بدکار میدیدنت و ممنوع بود
باید از زیر پیرهن میرفتی یه نوار جور میکردی تا بتونی مثلا پلیس اهنی رو نگاه کنی
یا جان سخت رو یا استاروارز
چه دورانی بود
حال اونایی که میگفتن سایلنت هیل کوجیما کیلر پیسی و اکس باکس هست رو خریدارم
آقا هیچوقت با خبرای کوجیما هایپ نشین طرف دوست داره ملت رو اسکل کنه
البته شاید این یه پیامی باشه که بازی بعدی کوجیما تو فضا جریان داره
منتظر اسطوره ی بعدیت هستیم کوجیما
استاد اول صبحی ایسگامونو گرفت :laugh:
از بزرگان و پیشروان صنعت گیم استاد کوجیما
واقعا کمتر از این انتظار نمیرود
جوایزی که نشان از لیاقت و زحمت های این مرد افسانه ای هست
امیدوارم همچنان در صنعت گیم فعالیت کنه که واقعا بدون کوجیما انگار چیزی کم هست
.
تبریک به کوجیمای بزرگ :rose: :heart:
خدایی کوجیما هممون رو ایسگا کرده بود من رو باش که منتظر Silent Hill جدید بودن آخه مرد حسابی واسه چی اینکارو کردی نمیگی از شدت هایپ میمردیم 😀
حالا من فکر می کردم قرار Metal gear یا سایلنت هیل باشه اما هیچی به هیچی فقط حال گیری
کوجیما اول میخواست کارگردان سینما بشه ولی شرایطش براش پیش نیومد و رفت سراغ بازی کاری که خیلی هم درش موفق هست
ولی اگه فیلم ساز میشد خدا میدونه چه شاهکار های سینمایی رو تقدیممون میکرد
کوجیما اول میخواست کارگردان سینما بشه ولی شرایطش براش پیش نیومد و رفت سراغ بازی کاری که خیلی هم درش موفق هست
ولی اگه فیلم ساز میشد خدا میدونه چه شاهکار های سینمایی رو تقدیممون میکرد :blush: :blush: :blush: :blush:
کوجیما و میازاکی رو انقدر گندشون نکنید
بازیاشون به درد خود ژاپنی ها میخوره.
شعور و دانش میخواد در ک بازیهاشون
عجوبس این بشر