حالت رهگیری پرتو با نرخ فریم ۶۰ برای Marvel’s Spider-Man Remastered منتشر شد
به تازگی استودیوی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) در خبری اعلام کرده بود که بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales قادر است با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه از قابلیت رهگیری پرتو بهره ببرد و این قابلیت در واقع سومین بخش تنظیم گرافیکی بازی برای بازیبازان به شمار میآید. در حالی که برروی کنسول پلیاستیشن ۵، بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales دارای دو حالت مختلف جهت اجرا شدن بود، این تنظیمات جدید با کاهش برخی موارد به مانند رزولوشن کلی تصویر خروجی، میتواند بهترین کیفیت ممکن را از نظر پشتیبانی از رهگیری پرتو و نرخ فریم را برای علاقهمندان فراهم کند. پس از انتشار این تنظیمات، استودیوی اینسومنیاک گیمز به بازیبازان وعده داده بود که این حالت جدید برای عنوان Marvel’s Spider-Man Remastered برروی کنسول پلیاستیشن ۵ نیز منتشر خواهد شد و امروز شاهد تحقق این وعده بودیم.
این حالت که Performance RT نام دارد، به صورت مشابه با بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales میتواند حین استفاده از قابلیت رهگیری پرتو، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را به اجرا در آورد. این حالت رزولوشن صحنههای مختلف، کیفیت انعکاس تصاویر و تراکم NPCهای درون شهر را به صورت هوشمند تغییر میدهد تا به این دستاورد اجرایی دست یابد.
عنوان Marvel’s Spider-Man Remastered تنها برروی کنسول پلیاستیشن ۵ در دسترس قرار دارد و علاقهمندان میتوانند با خرید نسخهی Ultimate Edition بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، با دریافت یک کد به آن دسترسی داشته باشند. شما میتوانید نقد و بررسی ویدئویی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را از طریق این نشانی مشاهده نمایید.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
نظرات
1080p دیگه درسته ؟
ولی خوبه دیگه دمشون گرم !
منم مانیتورم ۱۰۸۰ هستش مشکلی ندارم
نه، 1440p فکر کنم
باشه عالیه عالی
میتونم رو tv پلی بدمش چ بهتر
الان ینی rt با ۶۰ فریم کیفیت بافت ها و غیره میاد پایین تر؟؟ یا رزولوشن میادو پایین و بافت ها و سایه ها و غیره تغییر نمیکنند
فقط رزولوشن میاد پایین تر ( تا ۱۴۴۰)
خیلی خوبه حتما روی این حالت تجریش میکنم.
ولی یه بار خبرشو گذاشتید تکراری شد
بهترین حالت برای من و احتمالا اکثر افراد
بازیش واقعا شاهکاره ۲ سال که تمومش کردم ولی هر روز میرم تو بازیش فقط میچرخم انقدر که تار زدنش لذت بخشه دیگه ببین ۶۰ فریم چی میشه…
واقعا تار زدن تو شهر بهترین تجربه ی من تو بازیاست
مخصوصا وقتی خیلی میری بالا بعد دایو میکنی نزدیک زمین تار میزنی خیلی لذت داره
دقیقاااا….
حتی توی اونایی که اکتیویژن ساخته هم این کار لذت بخشه
#wake up x fan
به عنوان کسی که همشو تجربه کردم میگم: نه نیس
کلا تعصب اکس فنارو …
خدا خوبت کنه
خود اینسومنیاک هم گفت که مکانیزم تار زنی رو از امیزینگ اسپایدرمن الهام گرفته
Wake up ps fan#
دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه
هر دو جانسوزند، اما این کجا و آن کجا
فرق زیادی بین اسپایدرمن اینسامنیاک و اکتیویژن هس
من امیزینگ ۱ رو بازی کردم حال میده ولی اینسامنیاک به کمال رسونده تار زدنو از شباهت هاش به امیزینگ ۲ هم نمیشه گذشت واقعا
شباهتشو نمیشه کاری کرد
چون تو جفتش کاری کردن تارا بخوره به ساختمون
ولی خداوکیلی تار زدن تو این خیلی روون تر و بهتر از اونه
تو امیزینگ دو بد نبود
ولی این بازی محشره
کلا کیف میده اینکار اما تو مالای اینسامیناک باحال تره
چه خوبع که سایت تیتر یک نداره
واقعا خیلی عالی میشه یه بازی رو با نهایت کیفیت بدون لگ بازی کنی :-((
اینسامینیاک فکر کنم شدیداً میخواد جای ناتی داگ رو بگیره
بابا یکم استراحت کن تازه بازی دادی بیرون لعنتی :laugh:
جای خالی نه منظورم جای یکی از بهترین استودیو های دنیا
با بقیه حرفام موافقم :yes:
داداش ؛ اعضا اینسامنیاک چند برابره ناتی داگه؟!!!!!
ناتی داگ هزار نفره ؛ اینسامیناک بین ۷۰۰~۸۰۰
درباره بازی ها هم ؛ اون دوستمون شوخی کرد ؛ معلومه به پای ناتی نمیرسه ؛