گزارش: مدت زمان زیادی تا رونمایی از Elden Ring فاصله نداریم
بر اساس صحبتهای برخی منابع داخلی، ما تا رونمایی از بازی Elden Ring، عظیمترین و بلندپروازانهترین نقشافرینی اکشن فرامسافتور (FromSoftware)، نباید مدت زمان زیادی صبر کنیم.
واضح است که آنها برروی این بازی کار میکنند … اما آن را در این مراسم نشان ندادند. من فکر میکنم که آنها توانایی این کار را داشتند و بازی به مرحلهای از ساخت رسیده است که توانایی نمایش آن وجود داشته باشد اما تیم توسعه تصمیم گرفت که این کار را نکند. به نظر من یک تا دو ماه به آن زمان دهید. من چیزی را شنیدهام و در رابطه با آن تنها این را میگویم: کمی صبر داشته باشید اما فقط مقدار کمی صبر! این به معنای چند روز یا چند هفته نیست اما از طرفی ماهها و ماهها صبر لازم نیست. تنها یک تا دو ماه به آن فرصت دهید.
چندی پیش یکی از سازندگان ماد برای سری Dark Souls و Bloodborne با نام لنس مکدونالد (Lance McDonald) در استریم خود گفته بود که بازی در مراحل پایانی توسعه قرار دارد. وی در مورد این بیانیهی خود توضیح داد که فرامسافتور واسطهها و شرکتهای خارج از کمپانی را فراخوانده است. بر اساس صحبتهای مکدونالد، فرامسافتور معمولاََ در زمان اتمام پروژههای خود این کار را انجام میدهد و واسطهها در ماههای پایان توسعه به استودیو فراخوانده میشوند. همچنین وی اعلام کرد که این اخبار را از طریق همان پیمانکاران واسطه شنیده است.
بر اساس اعلانات قبلی بازی Elden Ring در تاریخ نامعلومی برای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد اما به دلیل طولانی شدن پروسهی توسعه احتمالاََ شاهد انتشار نسخهی ارتقاء یافتهی این اثر برروی کنسولهای نسل بعدی نیز باشیم.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
وای خدای من دل تو دلم نیست :inlove: :inlove: :inlove:
سایبرکه عالی از اب در اومد یکم تجربه کردم از بازی رو واقعا شاهکاریه برای خودش اما یکسری باگ های خیلی بدی داره واستین تا اپدیت بیاد ولی بازی عالیه ….
الدن رینگم شاهکار بعدیه خرکیفیم این روزا
به نظر من انحصار زمانی ps5 شده.چون قرار بود یه خبر شکه کننده از سونی بیاد بیرون دو سه ماه دیگه هم مراسم داره.ابکس باکس تبلیغاتشو داشت ولی به نظر من انحصار زمانی نسل نهم سونی شده
همش شایعس به شخصه خیلی دوست دارم ببینم نقص ج ج آر مارتین توی بازی چیه امید وارم نقشش مهم باشه توی نویسندگی مثل کیانو ریوز نباشه که گند میزنه به همچی
امکان نداره انحصاری بشه حتی زمانی … فرام سافتور هیچوقت همچین کاری نمیکنه یا کلا انحصاری میزنه یا برای تمام پلتفرم ها منتشر میکنه
هایپی که برای این بازی ایجاد شده شدیدا بالائه و امیدوارم بازی بتونه پاسخگوی انتظارات باشه.خودم به شخصه شدیدا براش هایپم.واقعا تصور اینکه گیم پلی این بازی چقدر قراره لذت بخش باشه آدم رو دیوانه میکنه.
احتمالش هست که توی state of play بعدی نمایش داشته باشه.
جون مادرت فقط ی تریلر بده نره مثل گاد ی لوگو نشون بده /:
!!oh my god
بالاخره داره میاد زود باش دیگه تحمل ندارم :worship: :worship: :worship:
تو گیم اواردز نبود خیلی ناامید شده بودم
یا امام کریتوس.یا حضرت گرالت.یا خود زئوس.اگه ۲۰۲۱ بیاد که هچی به هیچی گیم اواردز میره رو هوا
۱٫گاد اف وار
۲٫هیلو اینفینیت
۳٫الدن رینگ
۴٫هوریزاین
۵٫تا حدودی سایبر
۶٫دمن سولز
۷٫اگه استار فیلد بیاد
۸٫رزیدنت ۸
حالا بازم هست یادم نیست
لجند اف زلدا
مارو دور ننداز ما اونقدرام به درد نخور نیستیم :rotfl:
او شت.اون را یادم رفت.اگه مثل برث اف ده وایلد باشه که هیچی.چند تا نقد داشت؟بالای ۱۰۰ تا.متا چند بود؟۹۷.از این نظر حساب کنیم بهترین بازی تاریخه. :silly: اگه نیتدئو قیمت واقعیش تو ایران بود یقینا داشتم شخمش میزدم هنوز.ولی با شبیه ساز پدرم در اومد.واقعا از نظر تعامل با محیط هیچ اپن ورلدی بهش نمیرسه.تا همین الدن بیاد ببینیم چی میشه 😎
گرن توریزمو ما رو دور ننداز ما اینقدرم به درد نخور نیستیم
نه دیگه.اگه به این بود باید فورزا را هم بگیم که این چند سال بد جوری از گرن توریسمو جلو زده.
کلن ۲۰۲۱ سال منفجرکننده ایه :inlove:
تو این بازی هایی که میگی
گاد سال ۲۰۲۲ میاد
هیلو نامزد هم بشه خیلیه عمرا برنده نمیشه
الدن رینگ هرچقدر خوب باشه دوباره بهش جایزه نمیدن یک بار به خاطر سکیرو دادن
دمون سولز ریمیک هستش نمیشه
استارفیلد معلوم نیست چیه بزرگش نکنید
اویل ۸ بعید میدونم
هورایزن شانس داره ولی گوتی رو سایبرپانک اورریت شده میکنن.حتی اگر گاد بیاد باز هم سایبرپانک رو گوتی میکنن چشماشون رو هم روی هوش مصنوعی داغون و باگ ها و افت فریم و حقه بازی هاش سر کنسول های نسل ۸ میبندن
چرا دقیقا؟
اگه به خاطر فمنیسته که لستم داشت
گیرزم داشت
یعنی متای اونا الکی و غیر واقعیه؟؟
من به عنوان یه ارپیجی گیمر متوسط میگم بازی واقعا عالیه اگه گرافیک فنی رو فاکتور بگیریم
گان پلی بسیار واقع گرایانست و باحال و سخت
هندلینگ ماشینا خوبه ولی فیزیکشون نه
سیستم انتخاب دیالوگ قشنگ میتونه سرنوشت مرحله هارو عوض کنه
ارتقا های بازی خیلی از ویچر بهتره
ولی هنوز تا اسکایریم و دیسکو الیسوم و غیره فاصله داره
البته که از همه ی اکشن ارپیجی ها بهتره
هوش مصنوعی دشمنا بد نیست ولی خوب هم نیست
سیستم مخفی کاری بازی خیلی سخته ولی قابل انجامه
انتظار نداشته باشید مثل اسنیک برید همرو درو کنید
مبارزات تن به تن با کاتانا حال نمیده ولی با دست خالی خیلی خوبه
دکمه ی دوج هم داره 😀
یه چیزی که همین الان اتفاق افتاد و کرکام به چه رفت
این بود که برام پیام اومد از طرف ماشینم
گفت من هنوز منتظرم 😐
داداش تو یک پی سی فنی که مثل این ایکس باکس فن ها فکر کردی بازی سایبر انحصاریتون هستش. من خودم در درجه اول پی سی فن بعد سونی فن هستم. همیشه هم اول پی سی میخرم بعد کنسول
و اما در مورد چرا
اصلا بحث فمنیستی چیه چی میگی خوبی؟ بازی هوش مصنوعیش داغونه قبول کن. از ظاهر شدن ناگهانی پلیس تا …
بازی خدای باگه که هر بازی دیگه ای داشت متاش زرد میشد حتی روی پی سی که دارم بازی میکنم
بازی از نظر گرافیکی روی کنسول های نسل ۸ که بازی لست ۲ و ردد دارن افتضاحه
بازی از ئظر گیم پلی خوبه ولی معمولیه.
گان پلی واقعی؟ اتفاقا گان پلی بازی اصلا حال نمیده و معمولیه
هندلینگ ماشین هم معمولیه
سیستم انتخاب دیالوگ که خیلی جاها که من دیدم تاثیری نداشت اگر هم داشته باشه خوب سبک بازی همینه چه ربطی داره
ارتقاها چه کار به ویچر داریم مثل بقیه بازی هاس
سیستم مخفی کاری بازی معمویه و سخت نیست خیلی معمولیه
کاتاناش معمولیه تن به تنش هم خوبه
دوج منظورت داج هستش دیگه؟ خب همه این ها رو گفتی ولی لیاقت این بازی اگر کاری به نسخه کنسول ها نداشته باشیم و باگ هاش رو حذف کنیم میشه ۸۵ در بهترین حالت
مخالفی؟ باش خیلی روی این بازی تعصب داری من ندارم
الان میخوای بگی اگر انحصاری سونی بود فلان. برو پستای گوست آف توشیما وقتی خیلی ها میگفتن بازی شاهکاره من گفتم یک بازی عالیه نه شاهکار با اینکه خودم باهاش حال کردم. این بازی اورریت شده قبول کن
اون بحث فمنیستی در جواب این حرفت بود
هورایزن شانس داره ولی گوتی رو سایبرپانک اورریت شده میکنن.حتی اگر گاد بیاد باز هم سایبرپانک رو گوتی میکنن چشماشون رو هم روی هوش مصنوعی داغون و باگ ها و افت فریم و حقه بازی هاش سر کنسول های نسل ۸ میبندن
دلیلی وجود داره برای این جز فمنیست و igbt؟
گیم اواردز که دسته چک قبول نمیکنه 😀
این جمله خیلی سم بود
بازی از نظر گیم پلی خوبه ولی معمولیه 😐
خب بزار دونه دونه جواب بدیم
هوش مصنوعی کارکترهای شهر داغونه ولی دشمنا بد نیست
به لست نمیرسه در حد گوسته تا حدودی
گان پلی بازی بر پایه ی این نیست که لذت بخش باشه مثل کالاف
مبارزات بازی مثل اسپک اپس واقع گرایانست
تفنگ ها قشنگ چیز دارن
اسمش یادم نیست 😐
اهل یادم اومد لگد
مثلا با پیستول بازی تیر اولت بخوره به بدن طرف صددرصد تیر دوخت میخوره به کلش تیر سومت میله بالا
این وضعیت با اسالت خیلی بدتر میشه و لگد وحشی تر
هندلینگ ماشینا معمولیه قبول دارم
سیستم انتخاب دیالوگ بازیایی ارپیجی با هم فرق دارن
تو یکی مثل اودیسه خودت شخصیتو با تصمیمات میسازی
یا نه تو یه بازی مثل ویچر شخصیت هست طبق اون شخصیت انتخاب داری
این بازی تو گروه دومه
درباره ی تاثیرش هم اینطور بگم که تو یکی از مراحل من پریدم وسط حرف طرف باهاش دعوام شد
بعد همونو دوباره از اول رفتم ایندفعه خیلی باهاش خوب برخورد کردم بدون جنگ و خونریزی همه چی حل شد
حالا اینکه شاخصه ی سبکه رو کار نداریم
ارتقا ها خیلی بهتر از بقیه ی بازیاس
غیر از یکی دوتا بازی مثل دیسکو الیسوم
مخفی کاری بازی سخته واقعا
همون مرحله ی اول فقط خیلی اسونه
تو بقیه ی بازی جر میخوری
کاتاناش واقعا بده
ولی تن به تنش همونجوری که گفتی خوبه
قبول ندارم همین نه نمره ی واقعی بازیه
مشکل داره ولی نه به اندازه ای که خیلی تاثیر بزاره
این هنوم زندست :laugh:
و خداوند حق را آفرید
وقتی کامنت هایی مثل این رو میخونی میگی خداروشکر که عقل سلیمی داری :laugh:
آهان استارفیلد چون توسط مایکروسافت خریداری شده معلوم نیست چیه و نباید براش هایپ بود ولی اگه بازی ای توسط سونی در حال ساخت باشه باید براش هایپ بود
اگه گاد تا ۲۰۲۱ برسه که بعید می دونم صد در صد گوتیه اگه که نه لجند اف زلدا میشه اونم اگر اون موقع بیاد اگه این دو تا نرسن شانس هورایزن از بقیه بیشتره اگه گاد برسه جوایز درو شده است
اسپم نقد ها کنسولی سایبر کی منتشر میشه ؟
اکثر منتقدا رو پیسی نقد کردن
دیگه نمیان رو دوتا نقد کنن
اونایی هم که موندن سیدی ادم حسابشون نکرده 😐
خیلی منتقدا هستن انحصارا روی پلی استیشن نقد میکنن برای همینم تعداد نقدای انحصاریای سونی به طرز عجیب غریبی بالاست مثلا گوست اف سوشیما ۱۲۳ تا نقد داره که فکر نکنم هیچ بازی دیگه ای در تاریخ روی یک پلتفرم اینقدر نقد بگیره تو متا
حالا اینکه چرا ۴ روز از عرضه بازی روی ps4 گذشته و فقط یک نقد اومده با خداست!
و جالبه دو روز گذشته و هیچ نقد جدیدی هم برای نسخهpc نیومده
فکر کنم پول دادن یه مدت نقدا نیاد یا دیر کد نقد هارو دادن
مدت زمان بازیم بلند نیست خیلی
اعتماد به سقفی که تو داری رو هر کی دیگه داشت برا خودش یه پا بیل گیتس میشد
خب آخه چرا تو گیم اواردز نبودی :-((
کات.
سیامک جان این جز دیالوگ های بایا نبود برادر من
ما را از کل صنعت و هنر گیم ، قطرهای از فرام سافتور بس است…
تصور کردن بازی که دارک سولز ها جلوش هیچی نیستن برام خیلی سخته امیدواغرم بترکونه
😐
دیگه اینقدر شایعه پخش تریلر این بازی رو تو مراسمهای مختلف شنیدم که دیگه واسم عادی شده این حرفا.بدلایل زیاد بنظرم گاد و زلدا و الدن دربهترین حالت ۲۰۲۲ منتشر بشن.دلایلی مث انتظارات بالا.فروش کنسولا و …بهرحال اگه خبری هم بو توی tga پخش میشد. ناگفته نماندکه گاد دوسال قبل انتشار تریلرش پخش شد
امیدوارم که مثل سایبرپانک نشه
بالاخره هایپ زیادی پشت بازی هست و اگر مثل چیزی که مردم تو ذهنشون دارن نشه کار فرام سافتور تمومه
امیدوارم این هایپ رو کنترل کنه
من که با درسی که از سایبرپانک گرفتم یاد گرفتم هیچ وقت برای هیچ بازی هایپ نشم!!
دوباره یه شکنجه ی دیگه.
واقعا چرا بعضی از گیمر ها دوست دارن تو یه Entertainment
که یعنی ((((سرگرمی)))) هزاران بار بمیرن؟
خودتون به خودتون جواب بدید که آقا معنی سرگرمی اینه؟
اگه خدای جنگ, آنچارتد, اویل, گیرز و………سرگرمین
بازیای این یارو توهینه
ما از مردن لذت نمیبریم از این لذت میبریم که تمام حواس رو رو گیم میزاریم و با تمرکز و بدون شتاب زده شدن میتونیم برنده بشیم اینه که ارزش داره
در ضمن دوست عزیز اگه اینجوری باشه هیشکی نباید بازی ترسناک انجام بده چون باعث ادم میشه یا چرا باید رزیدنت اویل مهمات کم بده و اذیتتت کنه ؟ هر بازی لذت خودشو داره
بازی های میازاکی به هیچ عنوان چالش غیر منطقی ندارن، خیلی اوقات نشستم کنار کسانی که طرفدار این سری بازی ها نیستن و دیدم چجوری بازی می کنن! دوست دارن به قواعد خودشون ( و یا بازی های دیگری که باب شدن در این صنعت) این آثار رو پیش ببرن در صورتی که هر بازی یک سری قواعد منحصر به فرد خودش رو داره. شما مار و پله هم که بازی می کنی باید یک سری قواعد رو رعایت کنی. زمانی که قواعد رعایت نشه و حریفت هر چقدر خانه خواست جلو بره مطمئناََ بازی به شکنجه تبدیل میشه اما اگر حوصله کنی و با قواعد پیش بری مطمئناََ از بازی لذت خواهید برد. نکتهی دوم اینه که وقی در یک بازی با خدایان و موجودات قدرتمند وارد مبارزه میشوید، منطق میگه که چالش بزرگی پیش روی شما باشه. و منطقاََ بازی های دیگه اشتباه می کنن که خدایان رو در قالب یک مبارزه ی آسان ارائه میدن. میازاکی در مصاحبه ای گفته بود هیچوقت قصد نداشتم اثری چالش برانگیز خلق کنم بلکه تمام سعی من بر این بوده که نشون بدم با خدایان و موجوداتی قدرتمند باید رو به رو شوید و اگر منطقی نگاه کنیم شکست دادن یک چنین موجودیتی نباید کار آسانی باشه. سوماََ تیم فرام سافتور با رویکرد هاردکورد و برای قشری خاص بازی تولید می کنه که سال های اخیر تعداد این افراد بالا رفته بنابراین این آثار برای کسانی که سرگرمی رو در چالش نمیبینن شاید مناسب نباشه اما باز هم بهتون گفتم بهتره با قواعد هر بازی پیشروی کنید. یک بازیباز حقیقی در هر رشته ای کسی هستش که قواعد و قوانین هر بازی رو در ذهن داشته باشه و اگر این پایه ها و قوانین رو از یک بازی بگیریم چیزی جز محتوای پوچ باقی نمی مونه. هر بازی در تاریخ بشریت نام ببرین قواعدی داره. حالا میازاکی از یک سری قوانین خاص خودش استفاده کرده و استانداردهای تازه ای به وجود آورده، این شما هستید که حوصلهی یادگیری ندارین و صرفاََ سرگرمی رو در قالب های استانداردی مثل آنچارتد یا گاد یا …. میبینید. همه ی بازی ها شبیه یکدیگر نیستند.
دقیقا با شما کاملا موافقم الان برای مثال چرا بازی های نقش افرینی کلی انتخاب دیالوگ دارن که باعث میشه پایان های بازی متفاوت بشه و ممکنه پایان بد بازی رو ببینی خب این خودش یه قائده هست که بفهمی هر انتخابی اثراتی داره و این خودش باعث لذت بردن یه سری از گیم میشه
دقیقا خال رو هدف گرفتین زدین بهش
خلاصه بگم
این مدل بازیا مثل بازیای دیگه که فقط چند تاشو اون بالا مثال زدم نیستن و برای افراده (خاصی) ساخته میشن.
.
و در جواب دوستمون lastofus2 عرض کنم که بنده گیم رو از سال ۷۶ شروع کردم. با همون سگا و میکرویی که فرمودند………….
این بازی شاهکاره تو وقتی بازی نکردی چجوری می دونی فقط الکی سختن این بله این یه بازی خیلی سخته اما با تاکتیک مناسب می تونی شکست بدی حریفات رو که با شکست خوردن تاکتیک حریفت رو می فهمی! بله هر بار شکست می خوری می فهمی که اشتباهت چی بود و بعد از شکست دادن باس فایت که کلی ازش باختی تو لحظات نفس گیر شکستنش بدی لذتی داره که قابل وصف نیست پیشنهاد می کنم بازی کنی و اگه می تونی با دیمن سولز شروع کنی
بازیش قلق داره بیاد دستت خیلی کم پیش میاد بمیری
مشکلت این هستش که از نسل حاضر یا قبل گیمر شدی. به اینکه اگر بازی های سگا و میکرو رو بازی میکردی میفهمیدی نه سیوی بود نه چک پوینتی نه هیچی. باید صبح تا شب اینقدر میباختی تا حرفه ای میشدی بازی رو تموم کنی. زمان سونی ۱ هم خوب بود ولی دیگه از ۲ بود فکر کنم یعنی نسل ۶ بازی ها آسون شدن. ما از مردن لدت نمیبریم. از چالش کشیدن خودمون لذت میبریم جیگر
آخ بمیرم تو چه قدر بزرگ سال و با تجربه هستی :rotfl:
از نسل هفت اسون شدن بازیا
یادمه سر اسپلینتر سل قشنگ ادم پاره میشد 😐
خیلی سخت بود مخفی کاریش
سیس ماست
میخوام یکمی راجب میازاکی ینویسم
میخوام بهت بفهمونم بارها مردن چیزیو به من یاد داد که مدت ها فراموش کرده بودم
میخوام بهت بگم تو از اون گیمرهای راحت طلبی هستی که فکر میکنن رو هوا تیر بزنن باید بهشون جایزه بدن و اما
میگم نوشتی که بارها مردن چه ارزشی داره
اخه اینم شد گیم بله شدش گیم و شدش گیمی که صنعت گیمو تعریف کرد ژانرش دوباره از نو تعریف شد و غیره وغیره و اما همه این اتفاقات زیر اسم و سایه یک فرد بود به اسمه
میازاکی
حالا سوال فنی:
من گفتم یک چیزیو از این گیم یاد گرفتم که مدت ها فراموش کرده بودم اره من یک چیز خیلی ارطشمند یاد گرفتم
تلاش کردن برای هدف هر چه قدر که سخت باشه
نباید هیچ وقت جا بزنی
بله این شدش بازی
من کلا تو سه تا بازی نفسم رو قشنگ بیشتر از ۳ دقیسه حبس کردم
اولیش سری دارک سولز بودنش
دومیش سری Doom رو حالت نایتمیر
سومیش Hades باس اخر بازی…….
و اما چرا این حرفو زدم
چون بازی مثله الدن و دارک سولز تنها گیمی بودن که مغزمو جوری خسته کردن که بعد از همون باس رفتم خوابیدم در حالی که کلا ده دقیقه نشسته بودم…..
چون دارک بهم یاد داد شاید واسه هدفت تک تک چیزایی که داری تا قطره اخرشو از دست بدی ولی اخرش مشکلات برات اسون میشن
کسایی که دارک سه رو بازی کردن قطعا پانتیف سالیوان رو با اون موسقی گادش خوب به خاطر دارن
چون سریع ترین باس و جز سخت ترین باس های سری دارک هستش
و جالبه بدونی که کلا قبل اون باس هیچ موجودی با سرعت بالا نبود که بتونی تمرین کنی و یا چشمات عادت داشته باشه
اوت باس فیکس مغزتو جوری شستشو میداد که حتی از حملات باس های بعد راحت جاخالی بدی(حالا نه اونقدر راحت ولی خب کارت راحت تر میشد)
من کلا تو این متن به بدترین وجه و شکل نوشتاری ممکن احساساتمو از سری سولز بیان کردم
ولی هنوز خاطرات شیرینی ازش دارم خلاصه در کل سلایق دیگران به خودشون مربوطه و شما بری فورت بازی کنی شاید بهتر باشه
چشم
:hypnotized:
میازاکی و فرام سافتور ارزش صبر کردن در حالی که تا خرخره هایپ هستیم رو همیشه داشتن. مثل این لهستانیا نیستن که روو حساب همون ۱ دونه بازی (ویچر) که ساختن که تازه همونم پر از مشکل بود، بخوان ملت رو سر کار بذارن. بعد هم چارتا منتقد فن بوی و بی خاصیت هم بیان اور ریت بهش نمره بدن. چجوری میشه بازی به این مهمی فقط ۴۰ تا متا داشته باشه و نسخه ی کنسولی رو هم که اصلن ندادن، منتقدا باید زحمت بکش تشریف ببرن بازی رو از توپ خونه شون بخرن و بیان روو 10fps پلی بدن.
وقتی دیدم توی گیم اواردز نیست واقعا ناامید شدم
بیاکویاجان منم همینطور
من که کل شب بیدار بودم به امید خبر این بازی ولی آخرش که خبری نشد اصلا احساس پوچی میکردم
واقعا گلبم :inlove: :inlove:
.
الان از حال میرم :dance: :dance:
شدیدا براش منتظرم تا ببینم استاد میازاکی چه کرده شاید باورتون نشه ولی برای این حتی از God of War Ragnarok هم بیشتر هایپم 😎 :inlove:
خب خداروشکر
صبر ندارم تا یکبار دیگه توی دنیا هایی که فرام سافتور میسازه قدم بزنم و نهایت لذت رو ببرم
میبیند دوستان درستش هم همینه تا وقتی که بازی تکمیل نشده الکی طرفدارا رو منتظر نزارید برای من یکی که از وقتی بازی معرفی شد تا الان مثل یه چشم بهم زدن گذشت
باید همین روزا دیگه شروع کنن به پخش نمایش های زیادی از بازی