در ماههای پیش رو اطلاعات جدیدی از Halo Infinite ارائه خواهد شد
بازی Halo Infinite در ابتدا قرار بود همزمان با عرضهی کنسولهای نسل جدید مایکروسافت منتشر گردد، اما انتشار آن به دلایل مختلف به سال آینده موکول شد. از زمان اعلام تاخیر، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳Industries) و این بازی به سکوت خبری رفتند. اما به نظر میرسد در ماههای آینده اخبار و اطلاعات جدیدی از این بازی ارائه خواهد شد.
آقای جان جونیژک (John Junyszek)، مدیر روابط عمومی ۳۴۳ اینداستریز، با انتشار پستی در Halo Waypoint اعلام کرد که در ماههای پیش رو اطلاعات جدیدی از بازی Halo Infinite ارائه خواهد شد. به نظر شواهد حاکی از آن است که تا پیش از پایان سال جاری میلادی، اطلاعاتی از این بازی منتشر شود.
آقای جونیژک در این بار گفت:
میدانیم که همهی طرفداران منتظر شنیدن اخبار جدیدی از Halo Infinite هستند. از زمان اعلام تاخیر در انتشار بازی، هیچگونه اطلاعات جدیدی را ارائه ندادیم. ما با تیم توسعهدهنده در تلاش هستیم تا پایان سال یک بهروزرسانی کامل از بازی ارائه داده و تعامل بیشتری با طرفداران داشتیم. بهروزرسانی بزرگ بعدی ما در تاریخ ۲۷ آذر (۱۷ دسامبر) تحت عنوان بهروزرسانی جامع “پایان سال” خواهد بود. با وجود آنکه ۲۰۲۰ یک سال دیوانهوار و عجیب بود، اما فکر میکنم سال را با یک ارائهی قوی به پایان خواهیم رساند.
مدتی پیش اعلام شد که بازی Halo Infinite در رویداد The Game Awards 2020 حضور نخواهد داشت. این بازی در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۱ میلادی برروی کنسولهای اکسباکس وان، اکسباکس سری اکس، سری اس و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
عالی :yes:
سال ۲۰۲۱ همه درامدمونو بجای کنسول های نسل بعد باید بدیم بازی بخریم.از بس قراره شاهکار بیاد.یه پی اس فور با یه وان اس برای دو سال اینده جواب گو.
خدا کنه وقتی منظورشون بازگشت به ریشه هاست واقعا مثل هیلو ۲یه شاهکار بشه
چند تا تون تو کف پایان هیلو ۲موندیم سال ۲۰۰۶ ؟
منظور از بازگشت به ریشه ها گیمپلی بازی هست که کاملا شبیه halo 2 و halo 3 شده
Craig ها دشمنانی توی halo 3 بودند
پهن کردن شیلد توی halo 3 بود
Halo combat evolved هم سندباکس بود مثل این قسمت
و خیلی چیزهای دیگه….
این نزدیک شدن به ریشه هاست
قبول دارم خیلی عین قدیمیش کرده بودن منم همینو میخوام ولی مشکل اینه که گرافیکش رو هم برگردونده بودن به ریشه ها
خوب گفتی آخه کسی که هیلو چهار و پنج با اون گرافیکا رو داده نمی دونم چطور تونسته همچین گرافیک آبکیی بده 😐
درسته، گرافیکش ناامید کننده بود. نمیدونم شاید نتونستند از موتور گرافیکی جدیدشون نهایت استفاده رو ببرند. من فکر میکنم این مونور رو برای پروژه های جدیدشون ساختند، ای کاش halo 6 رو با unreal engine 4 میساختند مثل قسمت های قبلی
عالیییییی :yes:
ممنون :rose:
مخلصم :heart: :rose:
۳۴۳ یک خواهشی ازت می کنم رد نکن: جان مادرت فقط هر کار می کنی این آیپی به این بزرگی را خراب نکن.
به نظر من دیر آمدن بهتر است از خراب آمدن است.
:inlove: :inlove: :inlove:
بهترین FPS نسل میشه
بقیه هم میتونند از دکل مولتی ها بالا بروند
تا دیرورز که بهترین fps کالاف مدرن وافر ۲۰۱۹بود شما هم که به زبان کاملا مسلطی از اخبار و سیاست های جهانی هم اگاهی داری
اگز منظورت نسل هشته ، متاسفانه اون جایگاه دست دووم اترنال هستش و چون هدف اون بازی فقط شوتر اول شخصه همینه.
ولی هدف هیلو فقط گیم پلی نیست. هیلو بخاطر داستان شاهکارش بوده که موندگار شد و تنها ایراد نسخه ۵ هم این بود سطح داستان در حد نسخه های قبل نبود
دوست من . به عنوان یه فن ۲ آتیشه سری و کسی که حتی نوول های سری رو خونده میگم که مشکل هیلو ۵ فقط سطح داستان نبود.
بزرگترین مشکل بازی مارکتینگ غلطش بود. کل مارکتینگ قبل انتشار در مورد یاغی شدن مستر چیف و تقابلش با اسپارتان لاک بود. چیزی که انتهای سومین میشن تکلیفش مشخص میشه و سمت داستان عوض میشه.
مورد بعدی نا مفهوم بودن داستان بود. شما باید حتما هیلو ۴ رو بازی میکردی. دموی شروع هیلو ۲ ریمیک داخل باندل مستر چیف کالکشن رو میدیدی. نوول های بازی رو میخوندی. و حتی یکی از تریلر های مارکتینگو میدیدی تا بطور کامل بفهمی چی به چیه. وگرنه مثلا پلیر بیچاره از کجا بدونه اوریجین اعضای بلو تیم چیه و چطوری یهو پیداشون شد ؟
از شخصیت پردازی ضعیف رد تیم نگم.
کمپین ضعیف بود. نه از نظر شوتر بودن. بلکه از نظر هیلو بودن. دی ان ای هیلو نداشت بنظرم. از کوتاهیش گرفته تا نداشتن داستانی که پیگیرت کنه. و صد البته نبود مستر چیف تو بیشتر بازی!
همچنین متاسفانه ۳۴۳ اینداستریز اومد امضای خودشو داشته باشه و دیزاین خیلی چیزارو تغییر داد که نیاز به تغییرشون نبود. مثل دیزاین کاوننت ها، ادوات نظامی انسان ها و …
مشکل دیگه ی کمپین این بود که خیلی مارول طور شده بود. کلا از فظای نظامی سری هیلو فاصله گرفته بود . دیگه مارین ها و سرباز های عادی مثل سیاهی لشگر بودن و اسپارتان ها مثل ابرقهرمان های دی سی یا مارول ! فقط کافیه تریلر شروع بازیو یبار دیگه ببینی وقتی از رد تیم از پلیکان میپرن تا متوجه منظورم شی.
این قضیه فقط در حد تریلر نیست و تو گیم پلی کمپین هم اتفاق میوفته. البته این متاسفانه از هیلو ریچ شروع شد. :/
در کل اینارو گفتم منظورم این نیست که از هیلو ۵ خیلی بدم میاد یا بازی خیلی بدیه بنظرم. من هنوزم بازیش میکنم و به هر حال یه هیلو عه برام و جز تاپ ۳ فرست پرسن شوتر های نسل. ( نظر شخصی )
بخش مالتی پلیر خیلی خوب دراومده بود فکر نکنم هیچ هیلوی دیگه ای نزدیکشم بوده باشه.
گرافیک بازی تو زمان عرضه فک برانداز بود . حداقل برای من. و هزار نکته ی مثبت دیگه. کاش ۳۴۳ انقدر ماجراجویی نمیکرد و سعی نمیکرد امضای خودشو داشته باشه تا این بازی خیلی بهتر در بیاد.
پ ن:
اگر کسی در مورد داستان ها و وقایع دنیای هیلو و به طور کلی lore هیلو سوالی داره میتونه از من بپرسه
من ازتون یک سوال دارم، به نظرتون سرنوشت کورتانا چی میشه؟
قراره با جان رو در رو بشه؟
طبق پایان halo 5
راستش من اصلا تو پیشبینی خوب نیستم و بیشتر منظورم تو جواب سوالا تو مواردی بود که از پیش منتشر شده. ولی خب دروغ چرا یه حدسایی داشتم. ولی خب با تریلر جدید و تایید شدن بنیشد به عنوان دشنمنان اصلی بازی غافلگیر شدم و تئوری هام مطمئنا اشتباه هستن.
قابل جالب ترین چیزی که تو تریلر امسال دیدم مکالمه ی بین چیف و خلبانه بود. نوع نرمش چیف جلوش نشون میداد قراره ابعاد انسانی بیشتریو از چیف ببینیم. چیف کمتر با کسی انقدر نرم و با ملایمت برخورد میکرد. (رفرنس میدم به میشن اول کامبت ایوالو وقتی چیف یه مارینو پرت میکنه تو کپسول پرتاب برای نجات از پیلار D: )
این میتونه حس جدید و خوبی به داستان بده.
راستی اینم بگم به عنوان هیلو فن از تریلر امسال لذت بردم. قابل توجه کسایی که کاسه داغ تر از آش شدن :)))
مشکلات بازی مشکلاتی نبودن که زمان لانچ بازی وجود داشته باشن. ولی کلیت تریلر نشون میداد مسیر رو درست رفتن ( برخلاف هیلو ۴ و ۵ )
تنها چیزی که به شک انداخت منو قضیه اوپن ورد بودنه که مطمئن نیستم در عمل خوب در بیاد یا نه
ممنون بابت جواب :yes: 🙂
هیلو ۴ به نظرم بزرگترین نقطه قوتش شخصیت پردازی و اون روی انسانی جان بود
من هم از گیمپلی واقعا خوشم اومد و به ریشه ها نزدیک شده بود.
منم بابت سندباکس شدن بازی میترسم، امیدوارم درست درش بیارند
خسته نمیشید انقدر ترول میکنید الان مثلا چی به شما میرسه با تزول هاتون فقط جو سایت رو خراب میکنید
الان کی ترول کرد تو این پست با رسم شکل توضیح بده
کلی گفتم 😐
الان توی این پست که کسی ترول نکرد 😕
حداقل صبر میکردی جیب یه چیز بگه این حرفو میزدی
دست پیش میگیره پس نیفته
کلی گفتم ترول نکنید 😐
من این بازی رو قبول دارم و میدونم که یه چیز خفن ازش در میاد.
به امید موفقیتش. :heart:
منکه چشمم اب نمیخوره.تو تریلر که کیمپلی به هیلو های قدیمی نزدیک شده بود ولی همون وفاداری به ریشه ها کیفیت لازمه ی این سری رو نداشت.
به امید شاهکار شدنش خیلی دوست دارم ازهیلو۳برام بهتر بشه
هیلو ۱ و ۳ رو روی اکسباکس ۳۶۰ تموم کردم که به یکی از بهترین خاطرات من تبدیل شد. حالا هم دارم روی پیسی، مسترچیف کالشکن رو تجربه میکنم. چه نوستالژیهایی که داره زنده میشه 🙂
امیدوارم هیلو اینفینت یه بازی عالی بشه. چیزی که طرفدارهای اکسباکس منتظر و شایستهش هستند. تحت مدیریت فیل اسپنسر، خیلی تغییرات مثبتی در اکسباکس ایجاد شده. شاید ۳۴۳i هم دستخوش تغییرات شده باشه و نتیجه واقعاً خوب باشه.