اطلاعاتی در مورد بخش چند نفرهی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد
دیگر زمان زیادی تا عرضهی بازی نقشآفرینی و جهان باز Cyberpunk 2077 باقی نمانده است و از هفتههای گذشته شاهد اوج گرفتن اخبار مختلف در مورد اثر جدید استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Projekt RED) بودیم. حال به تازگی تایید شده است که نسخهی نهایی این بازی بعد از چند بار تاخیر باگهایی خواهد داشت اما با توجه به گستردگی و وسعت عنوان Cyberpunk 2077 این مسئله تعجب برانگیز نخواهد بود.
در همین راستا اخیرا آقای آدام کشینسکی (Adam Kiciński) رئیس استودیوی سیدی پراجکت تایید کرد که بازی Cyberpunk 2077 ممکن است باگ یا نقصهایی داشته باشد اما به قدری جزئی و اندک خواهند بود که به هیچ وجه به تجربهی بازیبازان آسیبی نرسانند. وی تایید کرد که تیم توسعهدهنده از اشکالات و باگهای نسخهی نهایی آگاه است و آنها را برطرف خواهد ساخت. با این حال این موارد اندک هستند و بسیاری از بازیبازان ممکن است هرگز با آنها برخوردی نداشته باشند.
آقای کشینسکی در این باره افزود:
در مورد باگهای بازی باید بگویم که تیم توسعه از آنها آگاه است. البته که چنین پروژهی بزرگی نمیتواند بدون باگ و مشکل باشد. واضح است که باگهایی در نسخهی نهایی وجود دارند اما به قدری جزئی هستند که بسیاری از بازیبازان متوجه آنها نخواهند شد. خوشبختانه بسیاری از اشکالات عمومی که در نسخههای قبلی بازی رخ داده بود شناسایی شده و بیشتر آنها به صورت کامل رفع شدهاند. ما معتقدیم محصولی که به دست بازیبازان میرسد با نمایشهای قبلی این بازی متفاوت و از آنها بهتر خواهد بود.
رئیس استودیوی سیدی پراجکت رد همچنین در مورد بخش چند نفرهی بازی Cyberpunk 2077 که قرار است پس از عرضهی رسمی آن در سال بعد منتشر شود نیز به بیان مطالبی پرداخت. وی اظهار داشت که در حال حاضر نمیتواند اطلاعات زیادی در مورد این قسمت ارائه دهد اما علاقهمندان میتوانند در فصل بهار سال ۲۰۲۱ میلادی منتظر اخبار جدیدی از این عنوان باشند:
ابتدا باید بگویم که ما بخش چند نفره را یک حالت برای بازی Cyberpunk 2077 نمیدانیم بلکه این قسمت یک پروژهی بزرگ، اختصاصی و جداگانه به شمار میآید. طبق برنامهریزیهایی که داریم، به این قسمت به عنوان یک محصول متفاوت نگاه میکنیم. از طرفی من فکر میکنم این قسمت زیاد مستقل نخواهد بود؛ چرا که در دنیای Cyberpunk دنبال میشود و وقایع آن ارتباط کاملی با بخش داستانی اصلی و تک نفره خواهند داشت. با این حال بخش چند نفره از دیدگاه توسعه مستقل بوده و تیم مجزایی فرآیند تولید آن را بر عهده دارند. من قبلا گفتم که در حال حاضر امکان بحث بیشتر بررروی محصولات آینده و پس از عرضهی بازی Cyberpunk 2077 وجود ندارد. در سه ماههی نخست سال ۲۰۲۱ اطلاعات زیادی را در مورد پروژههای آیندهی استودیو با مخاطبان به اشتراک خواهیم گذاشت. من اعتقاد دارم که بخش چند نفرهی Cyberpunk 2077 امکانپذیر است.
عنوان Cyberpunk 2077 در روز ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، پلتفرم رایانههای شخصی و سرویس گوگل استدیا عرضه خواهد شد. این بازی در زمان انتشار ماه دسامبر از کنسولهای نسل نهمی پلیاستیشن ۵ و اکسباکس سری اس و سری اکس پشتیبانی خواهد کرد اما نسخهی مخصوص نسل نهم آن در تاریخ دیرتری به بازار عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
به به :yes:
اگه باگ داره پس دلیل این همه تاخیر مخصوصا این اخریه چی بود 😐 😐
بیخودی برداشتن ۲۱ روز تاخیر زدن
حالا ۱۰ دسامبر هم نمیرسه تا ۱۴۰ سال دیگه 😐
دوست عزیر تمام بازی ها باگ دارن بخصوص بازی خیلی بزرگی مثل سایبرپانک حتی چند سال دیگه هم صبرکنی بازم باگ های ریزی میتونی توشون پیداکنی
مگه من میگم بازی های دیگه باگ ندارن میگم دلیل این همه تاخیرشون چی بود پس
باگ داریم تا باگ
یه زمانی باگ ها انقدر زیادن که انجام بازی غیر ممکنه مثل empire و rome 2 total war
یه زمانی باگ ها زیاد به چشم نمیان مثل tombraider 2013
یه زمانی هم باگ ها گرافیکی هستن رو نمرات اثر تاثیر میزاره (البته همه باگ ها تاثیر داره ولی این بیشتره) مثل mass effect andromeda
یه زمانی ام سازنده باگ رو رفع میکن یه باگ دیگه درست میشه
من تو دانشگاه استاد تمرین داده بود برای برنامه نویسی ۲۰ خط برنامه نوشتم ۷۰ ۸۰ تا مشکل داشت نزدیک ۲ ساعت وقت گذاشتم رسوندمش به ۰ بعد برنامه اجرا نشد همونه سیو کردم برای استاد فرستادم به عنوان تمرین
اصلا برنامه نویسی خیلییییییییییی تو مخه باید صبر عیوب داشته باشی
دقیقا
واسه منم پیش اومده
شما بازی دیدی که باگ نداشته باشه؟باگ اگه زیاد باشه اذیت میکنه.
من توی عمرم بازی بدون باگ ندیدم.
اره گاد اف وار بدون باگ بود
https://www.youtube.com/watch?v=Ah-HI9V90Co
اگه بازم بازی میشناسی که باگ نداره بگو
هنوزم میگم گاد اف وار باگ نداشت نداره و نخاهد داشت این ویدیو ها هم ک میبینی میسازن ی سری احمق بیکار واقعا میرن ی کارایی میکنن ک بازی باگ بشه بعد ویدیو میگیرن ک میگن بازی باگ داره تو ۱۴۳ ساعت پلی تایمم تو گاد اف وار ن ی باگ دیدم ن افت فریم
خدایی یعنی منطق رو کلا گذاشتی کنار چون تو باگ ندیدی تو بازی یعنی باگ نداره خدایی چند سالته
چرا دیترویت امروز کامنت نذاشت :-((
بابا ول کن بزار یه روز مخمون استراحت کنه
تنها نیاز من کلیک کردن رو ایکونته لعنتی. مردم انقدر واست صبر کردم. بیا دیگههههه :heart:
روز اول کرکه بازی دیگه؟ چون شنیدم بازیهای cd projekt قفل ندارن
اره سیاست شرکته
گفته کرکی بازا هم اخر بازیمونو میخرن درستم گفته هم ویتچرو دیدم ملت خریدن سایبرم خیلیا پیشخرید کردن عکسشو گذاشتن
سر ویتچر ۲ هم با ناشر مشکل پیدا کردن چون قفلشو با اپدیت حذف کردن
امروز تو صفحه بازی تو استیم زده بود نسخه استیم پیش خرید کنی چند تا ایتم و ۱ qeust اضافی بهت میدن
من که هنوز پولشو ندارم دمت گرم یه دو ماه دیگه هم تاخیر بزن که هم من بتونم پولشو در بیارم هم بقیه نتونن قبل من بازی کنن :devil:
فعلا کل قسمت کاتانای بازی باگ به حساب میاد مخصوصا در قیاس با بازی هایی مثل ghost runner که عالی پیاده کردن این بخشو :struggle:
شاید بخاطر اینه که بازی درمورد جنگ با کاتانا نیست ؟
از این بازی انتظار یه rpg خفن داشته باشین نه کالاف و ghost runner
این بازی rpg خالص نیست
action_rpg هست که دو بخشه:
۱) اکشن که شامل مبارزات نزدیک ( دست رباتی ، مشت ، کاتانا)و دور (گان پلی)
۲) بخش role playing
و هریک ازین بخش ها دقیقا به یک اندازه اهمیت دارن
نمیشه انتظار داشته باشم بازی بخش مبارزاتشو به صلوات بگیره به بهانه ی rpg بودن
گوست رانر یه بازی اکشنه و وظیفه اکشنشو خوب انجام داده
سایبرپانک هم یه action_rpg هست و موظفه وظایفشو در این ژانر سخت خوب انجام بده
خب وقتی بازی اکشن rpg هست نباید انتظار داشته باشیم همه بخشاش شبیه بازی هایی باشه که تمام تمرکزشون رو اون بخشاس و قیاس با اونا فقط انتظاراتمونو بالا میبره و به تجربه بازی اسیب میزنه.الان گاد اف وار هورایزن هم اکشن ار پی جی هست ولی تمرکرشون رو rpg به شدت کمتره و روی اکشن هستش و این بازیم تمرکزش روی rpg و شاخه ای بودنه و اثر گذاری دیالوگاس و اکشن بسیار خوبی هم بنظر داشته برخلاف اکثر بازی های اکشن ار پی جی که تمرکزشون رو rpg هست..بهتره انتظار شمشیر زنی گوست رانر ماشین سواری گرن توریسمو.کامبت کال اف و گرافیک لست و یا رددد رو نداشته باشیم تو چنین سبکی چون اینجوری شاید همون سال ۲۰۷۷ میومد بازی.
اینکه از سایبرپانک انتظارات بالا بره و به تجربه آسیب بزنه تقصیر من نیست
تقصیر استودیو هست که چنین هایپ عجیبی دور بازیش ایجاد میکنه
اینهمه تبلیغات!!!
هایپم بره بالا طبیعتا انتظار از محصول نهایی میره بالا
دقیقا بلایی که سر لست ۲ ، دث استرندینگ و خیلی از بازیای دیگه اومد
breath of the wild 2 هم سال بعد میاد ولی تا حالا دیدی شرکت سازندش بیاد براش هایپ ایجاد کنه؟ کاملا ساکت نشستن عین ادم بازیشونو میسازن
نه مسخره بازی تاریخ زدنو عوض کردن تاریخو دارن
نه بازیگر هالیوودی میارن ملتو هایپ کنه
نه از خودشون تعریف میکنن
همین انیمال کراسینگ که امسال اومده و ۲۷ میلیون فروخته (که صد در صد سایبرپانک باید تو رویا ها چنین فروشیو ببینه برای یکسال)
تا حالا دیدی یکم هایپ بسازن براش؟ نه خیلی اروم بازیو ساختن و ترکوند
خوشبختانه گاد آف وار بعدی هم بدون هایپ و انتظارات عجیب غریب داره ساخته میشه
خلاصه اینکه این منجلاب رو خود سی دی پراجکت ساخت برای خودش…
با فضایی بودن هایپ موافقم ولی بازم بازی اکشن rpg اونم جهان باز با با تمرکز رو تاثیر انتخابا تو تاریخ انگشت شماره و اکثرا هم کارای بتسدا بودن.تازه همونام همیشه خیلی ابعاد اکشن و گرافیکشون پایین بوده نسبت به بازیای دوره خودشون .ولی سی دی پراجکت در کنار نقش افرینی پررنگ گرافیک انیمیشن و گیمپلی فوق العاده اگه ارائه نده خیلی خوب هست حداقل با توجه به تریلراش.که همین تبدیلش میکنه به ترکیب و تجربه ای که شاید تا سال ها تکرار نشه.این برای من که هایپ خیلی زیادی ایجاد میکنه شمارو نمیدونم.
داداشم واسه کسی توضیح میدی کسی که بازی نیومده رو میبره زیر سوال؟
شخصا میگم من بازی که نیومده و بازی نکردم هیچوقت راجبش نظر نمیدم و خدایی زشته واسم دهنمو باز کنم حرف الکی بزنم راجبشون بدون تجربه به خودم اجازه نمیدم
حالا این آقا از الان داره میگه بازی بد میشه
نوسترادامبول
شما هیتری میتونی بازی نکنی ساکت بمونی من ب عنوان کسی که پیش خرید کردم رو استیم راضیم از همه چیز بازی و اولین چیزی ک ازش میخوام اینه که یه rpg درست درمون باشه که خداروشکر هس…کلا هم تو پستای سایبر پلاسی در حال تخریب کردن چی بهت میرسه؟؟؟
۷ ۸ سال کار کردن که با خط دوم کامنتت گند بزنی توش
بازی اتفاقا شوتر یا gta که تو فک میکنی نیست و یه rpg خالصه غربی هست با کلی نو آوری
“اکشن که شامل مبارزات نزدیک ( دست رباتی ، مشت ، کاتانا)و دور (گان پلی)”
فال اوت گوشه ایستاده و اشک میریزه
شما رفرنست برای اینکه سایبرپانک rpg خالص غربیه چیه؟
تو ویکی پدیا نوشته : action_rpg
تو وبسایت خود سایبرپانک(cyberpunk
. net ) نوشته: Cyberpunk 2077 is an open-world, action-adventure
من جایی rpg خالص نمیبینم
حالا دو حالت پیش میاد:
یا اینکه سی دی پراجکت جون شما دروغ گفته و بازی rpg خالص قراره باشه برخلاف چیزی که تو سایتش نوشته
در این حالت باید از cd project شکایت کرد بخاطر دروغ گویی و فریب گیمر ها و false advertisement
و یا حالت دوم اینکه واقعا بازی قراره اکشن رول پلینگ و ادونچر باشه که در اون صورت برمیگردیم به حرف بالاییم
چرا ضعیف عمل کرده ظاهرا تو اون موارد؟ ( تا ریلیز رسمی بازی و تموم کردنش نمیشه قطعی گفت ولی از نمایش ها چنین چیزی برمیاد)
در مورد اون “نوآوری ” هم که گفتی، منتقدایی که بازیش کردن گفتن قرار نیست چیزی به صنعت اضافه کنه و نواورانه باشه بلکه از فرمول های بازیای قبلی استفاده کرده پس مدرکی دال بر نوآوریش فعلا وجود نداره
(اون فالوتیم که ازش نام بردی دقیقا به همین دلیل ازش بدم میاد
بازی ای که سیستم مبارزات درست درمون نداشته باشه کلا خوشم نمیاد و فالوت یکی از بدترین گان پلی هاییو داشت که دیدم طبیعتا و مشخصا خوشم نمیاد سایبرپانک از سیستم های مبارزاتی بی حال و خسته ای مثل فالوت استفاده کرده باشه )
شکی در این نیست که سایبرپانک یه بازی خیلی خوب از آب در میاد
من هیتر بازی نیستم
ولی این بازی بخاطر هایپش صد در صد ریزتر بازبینی و نقد میشه
عملا در تاریخ این صنعت یادم نمیاد بازی ای اندازه سایبرپانک هایپ شده باشه
دلم برای دولوپر هایی میسوزه که سالها سر بازی کار کردن و رنج کشیدن و بخاطر تصمیمات غلط استودیو، تحت فشارن تا بازی پرفکت باشه عملا
یادته من چند وقت پیش گفتم بهت تا به حال یه بارم xenoblade بازی نکردی ؟ یادته؟
الان مشخص شد حق میگفتم خود xenoblade اکشن آر پی جی هست که اکشن خالص نداره اصلا و حتی اکشنشم انتخاب و اکشن قاطی شده
حالا شما بشین تومار بنویس واسه ما ولی من یه rpg بازم و شما یه هیتر بیشتر نیستی که عکس پروفایلت رو ۱ مین پلی ندادی
خوش باش
خدایی من خودم فن xenoblade هستم و خودم همیشه گفتم اکشن xenoblade اصلا جالب نیست و بخش خسته کننده ماجراست بجز یه سری موارد تو کل بازی از اکشن لذت خاصی نمیبرم (نه که حال نده نه خیلیم حال میده ولی میگم اون اکشن و حالی که از اکشن مثلا تو gow یا دارک سایدرز میبری کجا این کجا )
حالاتویی که اکست xenoblade هست و مشخصا باید فنش باشی چطوری این جمله رو میگه :
“بازی ای که سیستم مبارزات درست درمون نداشته باشه کلا خوشم نمیاد و فالوت یکی از بدترین گان پلی هاییو داشت که دیدم طبیعتا و مشخصا خوشم نمیاد سایبرپانک از سیستم های مبارزاتی بی حال و خسته ای مثل فالوت استفاده کرده باشه”
لووووول الحق لووووووووووووول فقط لووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول
آخه مجبوری خودتو خاص نشون بدی ؟ بازی که نکردی رو چرا میزاری پروفایلت ؟
لست ۲ و گاد باگ نداشتن
لست ۲ باگ نداشت 😐
عامو همین دنیای واقعی هم باگ داره
نمونش خودت