توسعهدهندگان بازی The Medium از منابع الهامشان صحبت میکنند
![the medium release date توسعهدهندگان بازی The Medium از منابع الهامشان صحبت میکنند - گیمفا](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2020/11/The-Medium-Release-Date.jpg)
بسیار دور از انتظار به نظر میآید که بازی ترسناکی ساخته شوند و دو سری بزرگ و موفق این سبک یعنی Resident Evil و Silent Hill الهام گرفته نشود. در حقیقت، بلوبر تیم (Bloober Team) بارها در مورد الهامشان از سری Silent Hill صحبت کردهاند. بازی The Medium حتی با آکیرا یامائوکا ، آهنگساز افسانهای سری Silent Hill نیز همکاری میکند.
استودییو لهستانی بلوبر تیم که این روزها به غیر از توسعهی عنوان The Medium نسخهی بازسازی بازی Observer را منتشر کردهاند ( نقد این بازی توسط گیمفا را میتوانید از اینجا مطالعه کنید.) جاکک زیئبا (Jacek Zieba)، تهیه کنندهی بازی The Medium، در صحبتهای اخیرش دوباره توضیحاتی در مورد منابع الهامشان بیان کرد. زیئبا به طور خاص در مورد زاوییه دوربین ثابت عنوان The Medium که بر خلاف آثار پیشین این استودیو که از نمای دید اول شخص بودند، به سراغ سوم شخص رفتهاند. او در این مورد توضیح داد که یکی از دلایلی که بازی از این روش استفاده میکند، پژواک سبک ترس کلاسیک است که نمونههای آن را قبلا در سری بازیهای Resident Evil و Silent Hill دیدهایم از طرفی بلوبر تیم احساس میکرد نمای دوربینهای ثابت به بهترین وجه برای گیمپلی بازی The Medium که در دنیای مختلف روایت میشود مناسب است. او در ادامه افزود:
ما در هنگام توسعهی بازی زوایای مختلف دوربین را آزمایش کردیم و در نهایت تصمیم گرفتیم که هنگام جستجوی جهان بازی در یک واقعیت واحد یا دوگانه، استفاده از زاویهی دوربین نیمه ثابت بهترین راه حل برای راحتترین و مناسبترین تجربهی بازی است. به دلیل زاویههای ثابت دوربین، ما توانستیم احساس سینمایی حتی قویتری را به کل بازی منتقل کنیم. در همان زمان، ما به نوعی به بازیهای ترسناک قدیمی مانند Silent Hill یا Resident Evil اشاره میکنیم، که الهام بخش خوبی برای ما در هنگام طراحی بازی The Medium بودند.
زیئبا در مورد علاقهی بلوبر تیم به سری Silent Hill صحبت کرد و او چیزهای درخشانی برای گفتن در مورد سری افسانهای شرکت کونامی (Konami) در ذهنش داشت. در این مورد وی گفت:
بازی Silent Hill 2 همیشه الهام بسیار خوبی برای استودیوی ما بوده است. از نظر ما عنوان Silent Hill 2 یکی از بهترین عناوین ترسناک دنیای بازیهای رایانهای به حساب میآید. سری Silent Hill همیشه با نزدیک شدن به وحشتهای روانشناختی الهام بخش بزرگی برای ما بودهاند. بازی Silent Hill 2، برای عنوان The Medium یکی از اصلیترین الهامات در مورد فضای بازی بود. در زمان تجربهی بازی The Medium، بازیبازانی که با سری Silent Hill آشنایی دارند باید مضامین و زیباییهای مشابهی را در بازی به خصوص جو آن تجربه کنند.
بازی The Mediumدر تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۹ (۲۸ ژانویه ۲۰۲۱) منتشر خواهد شد. این بازی قرار است برروی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای اکسباکس سری اکس و سری اس عرضه شود. همچنین این بازی در هنگام عرضه برروی سرویس اکسباکس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.
پر بحثترینها
- مدیر سابق پلیاستیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین میکند
- فروش ۸ میلیون دلاری Marvel’s Spider-Man 2 روی استیم تنها در دو روز ابتدایی عرضه
- بیاحترامی دوباره Assassin’s Creed Shadows به فرهنگ و سنتهای ژاپن
- عملکرد ضعیف Spider-Man 2 روی PC همچنان ادامه دارد
- نویسندگان سابق بایوور روی Ghost of Yotei کار میکنند
- پلی استیشن اجازه توسعه Resistance 4 را نداد
نظرات
خدایا من کلون سایلنت هیل نمی خوام سایلنت هیل واقعی میخوام که کوجیما ساخته باشه نه کونامی
محض اطلاعت سایلنت هیل های واقعی رو کوجیما نساخته 😐
کوجیما آخه کی هست انقدر گندش کردید!؟
کوجیما قرار بود یک دونه بسازه که کنسل شد
کونامی اون سایلنت هیل های افسانه ای رو ساخته نه اون
چون دموی p.t رو نرفتی بهت حق میدم اینو بگی فقط جامپ اسکر های دمو میتونست ادمو سکته بده فکر کن بازی اصلی میومد چی میشد
مشخصه که شما اصلا سایلنت هیل بازی نکردی.
یا سالها پیش فقط یه چیز دیدی و از روش رد شدی.
چون اصلا ما جامپ اسکیر نداشتیم تو سایلنت هیل مثالش رادیو تو سایلنت هیل ۲ که قبل از اومدن دشمنان شروع میکرد نویز انداختن. و یا در سایلنت هیل ۶ : رگبار ، وقتی نزدیک دشمنا میشی شروع میکنه به بارون اومدن.
P.t هر چقدر هم خوب بود سایلنت هیل نبود و کشش یه بازی AAA شدن رو نداشت.
ایول یعنی جامپ اسکیر نداره؟؟
همین الان دانلود میکنم
عنکبوتم نداشته باشه دیگه واویلا 😀
کوجیما کسی هست که سبک اکشن مخفی کاری ، داستان گویی در بازی ها رو به لول دیگه ای برد
اگر در مورد زندگی و کارهاش بخونید این ها کاملا مشهوده و زندگی و اثر های خیلی جالبی داره
کوجیما کسیه که خلاف جهت اب شنا کرد و دث رو ساخت
کسیه که با وجود فشار کونامی روش اثر خودش رو تا جایی که میتونست پولیش کرد
و …
.
.
.
.
.
کونامی نساخته . کمپانی و ناشرش و حامی بوده
تیم سایلنت و تویاما ی افسانه ای دولوپر هاش بودن
ببخشید ولی کسی درباره زندگی و کارهاش صحبت نکرده
درباره کوجیما و سایلنت هیل حرف زدم، گفتم که کوجیما هیچ کاری برای سایلنت هیل نکرد و تیمی ساختند توی کونامی بودند
بله میدونم
بابت لحن تند هم معذرت
عمده ی کامنتم مربوط به اون بخشیه که گفتید : کوجیما کی هست اینقدر گندش میکنید
اشکالی نداره، خودم هم میشناسمش و میدونم به سبک مخفی کاری خدمت بزرگی کرده
من کیم /= من کسی هم صعنت گیم جلو بردم این سوال باید از تو بپرسیم که فیل اسپنسر کی که انقدر گندش کردین :/
:laugh:
فیل اسپنسر کسی هست که بخش xbox رو به این بزرگی کرده و جلوی بسته شدنش رو گرفته و انقدر اعتمادش رو بالا برده که ۷ میلیارد بهش میدهند
نزار بگما نزارا :laugh:
کوجیما هیچ موقع نمیتونه سایلنت هیل خوب بسازه.
چون تو بازیهاش یه جورایی کارکتر و شخصیت خودش در طول بازی بیشتر خودنمایی میکنه تا اصل بازی.
در صورتی که در سایلنت هیل این شهر سایلنت هیله که کارکتر و ستاره اصلیه.
امیدوارم منظور رو رسونده باشم.
سایلنت من نساختم تیم ژاپن استودیو ساخته من فقط دمو pt ساختم /=
به به، شاهکار جدیدمون
Silent hill کیلرمون اومد :inlove:
کرک دان ۳هم قرار بود جی تی ای کیلر باشه عجب چیزی بود :rotfl:
بپایید شبیه هیلو کیلر نشه
منظورت KILLZONE هست ?:-) 😀
دقیقا منظورم همونه
که با اسم هیلو کیلر اومد و تو اولین نسخه که هیفده نمره اختلاف داشت (متا)
تو نسخه ی دوم هم دو نمره
نسخه ی سوم هم چهارده نمره
شدوفال هم که از ضعیف ترین هیلو نه نمره کمتر داشت
بازی خوب رو قبول دارم حتی ممکنه شاهکار در بیاد و متاش از ۸۰ بالاتر بزنه
ولی هیچوقت در طول تاریخ کسی به دو قدمی سایلنت هیل نزدیک هم نشده چه برسه به کیلر
هنوز افرادی هستن که سایلنت هیل رو درک نکردن
هیچوقت کسی نزدیک سایلنت نمیشه
‘ما به نوعی به بازیهای ترسناک قدیمی مانند Silent Hill یا Resident Evil اشاره میکنیم، که الهام بخش خوبی برای ما در هنگام طراحی بازی The Medium بودند.”
“بازی Silent Hill 2 همیشه الهام بسیار خوبی برای استودیوی ما بوده است.”
“عنوان Silent Hill 2 یکی از بهترین عناوین ترسناک دنیای بازیهای رایانهای به حساب میآید”
“سری Silent Hill همیشه با نزدیک شدن به وحشتهای روانشناختی الهام بخش بزرگی برای ما بودهاند”
“بازی Silent Hill 2، برای عنوان The Medium یکی از اصلیترین الهامات در مورد فضای بازی بود”
الکترو پاپ خوبی؟
دیروز درمودرت حرف میزدیم ترسیدم نکنه رفته باشی
اسکی میرن بعد از منابع اسکی صحبتم میکنن
امیدوارم حالا که منبع الهامش دو تا از بهترین بازیا بودن و حتی از سبک اون بازیا استفاده کردن ، بازی خودشون هم بتونه موفق بشه.
“استفاده از زاویهی دوربین نیمه ثابت بهترین راه حل برای راحتترین و مناسبترین تجربهی بازی است. به دلیل زاویههای ثابت دوربین، ما توانستیم احساس سینمایی حتی قویتری را به کل بازی منتقل کنیم”
:yes: :inlove:
این بازی تا الان هایپشو کامل حفظ کرده. به شدت هم یاد رزیدنت اویل های کلاسیک می افتم.
اتمسفر و موسیقی و حس وحشت بازی هم با این ویدئوهایی که نشون دادند عالیه
پیش بینی متا: ۸۵ تا ۸۰
خودت مگه نگفتی بازی های سینمایی بده و ما کاتسین پلیر هستیم حالا خودت از یه بازی کاتسینی حمایت میکنی
ما این اولین بازیمونه که سینماتیکش زیاده ولی برا شماها همش سینمایی هست.
به medium کاتسینی بگند به order 1886 چی میگند ?:-) :-/
منم همین متارو پیش بینی میکنم
تا اینجا این بازی اتمسفر و موسیقیش عالیه :inlove: ، پیش بینی من : ۷۵ تا ۸۲ هست
واقعا به نظرت بازیی که اسلحه و مبارزه نداشته باشه میتونه احساس سایلنت هیل و رزیدنت اویل بودن رو منتقل کنه؟
من هم خیلی هایپ بودم به خاطر این بازی ولی هرچه تریلر ها بیشتر شد امیدم نسبت به گیمپلی بازی کمتر شد مخصوصا وقتی میبینم که بلوبر تیم خیلی تخصصی در طراحی مکانیک گیمپلی نداره و شهرتش صرفا به خاطر اتمسفرسازیه.