جزییات بهروزرسان نسل نهمی بازی Ghost Recon Breakpoint منتشر شد
اخبار پیرامون شرکت یوبیسافت حاکی از آن هستند که بازی Ghost Recon Breakpoint به همراه عناوین جدید این شرکت از بهروزرسان نسل نهم بهره خواهد برد. همچنین قرار است تا بهواسطهی این بهروزرسان، این بازی با رزلوشن و نرخ فریمها مختلفی برروی کنسولهای نسل بعد اجرا شود.
در حالی که تاکنون هیچ آماری از میزان فروش بازی Ghost Recon Breakpoint منتشر نشده است، اما بهنظر میرسد که این بازی از این منظر به یک مهرهی سوخته میان بازیبازان تبدیل شده و علیرغم جدید بودن آن، اخبار خاصی پیرامونش شنیده نمیشود و ذوق چندانی نیز میان بازیبازان برای آن وجود ندارد. از طرفی دیگر، بهندرت میتوان عنوانی از شرکت یوبیسافت (Ubisoft) را یافت که حتی در صورت مواجه شدن با بدترین شکست ممکن به طور کامل توسط این شرکت رها شود و همین عنوان Ghost Recon Breakpoint نیز مصداق بارز همین امر است. این بازی با وجود فروش احتمالاً بسیار پایین خود تاکنون بارها میزبان بهروزرسانها مختلفی بوده که عملکرد آن را بهبود میبخشند و مواردی مانند همتیمیهای هوش مصنوعی نیز به آن افزوده شدهاند.
اما حالا و با شروع نسل نهم کنسولهای بازی، این عنوان نیز با یک بهروزرسانی ویژه برای اجرای آن برروی کنسولهای نسل نهمی روبرو شده است که ویژگیهایی نظیر افزایش نرخ فریم را به آن میافزاید. در حقیقت، ساعاتی پیش شرکت یوبیسافت اخباری جدید پیرامون این بازی منتشر و در آن به قابلیتهای بهروزرسان نسل نهمی آن اشاره کرد.
بههرترتیب، براین اساس این بازی در کنسول اکسباکس سری اس تنها به صورت ۱۴۴۰p و ۳۰ فریم و در اکسباکس سری اکس به صورت ۳۰ فریم/۴K و ۶۰ فریم/۱۰۸۰p اجرا خواهد شد. همچنین این اعداد برای پلیاستیشن ۵ معادل ۴K آپاسکیل شده و نرخ ۳۰ فریم و ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم خواهد بود.
بازی Ghost Recon Breakpoint، هماکنون در ذسترس پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، اکسباکس سری اس و اکس، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی قرار دارد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
این پست رو باید آقای بابایی می رفت 😀
استوری این بازی بد نبود ولی بد ترین pvp زندگیم بود.
نمی دونم چرا در مورد اکسباکس سری اس یوبی سافت رزولوشن رو هدف قرار داده مخصوصا برای چنین اثری. کاش نسخهی سری اس رزولوشن ۱۰۸۰ داشت اما ۶۰ فریم اجرا میشد. والهالا هم همینطور کاش ۴K Dynamic نبود سری اس ولی فریم رو میاوردن روی ۶۰٫
روی پلی که باز آپ اسکیل شد :/
هنوز نصف قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری سری ایکس را یاد نگرفتند، آپ اسکیل میشه، وسطای نسل چی بشه، یادمه اون زمان one x و pro وضوح یکی بود، سال بعد رد دد ۲ اومد قشنگ تفاوت ها و اختلاف رو نشون داد
واقعا چرا؟
بنظرم ۱۰۸۰ شصت فریم میشد بیاره .
یعنی مرگ بر یوبی سافت ، اکتیویژن و ea . خدایی یه بازی ای مثل این باید ۸k اجرا بشه رو سری ایکس و ps5 . قدرت همیشه مال انحصاری هاست البته. چون دوتا شرکت سنگ تموم میذارن.
بابا تو دیگه کنسولا رو خیلی دست بالا گرفتی
خیلی همت میکنن بازیای این نسلو فورکا شصت فریم میارن
دقیقاً
البته کپ نمیزاشتن برای نرخ فریم تو سریز اس مطمئن باش رو رزولوشن ۱۰۸۰ فریم به ۴۵ میرسید که نرخ ایده آل و اصطلاحاً کار راه بندازیه بعد از ۶۰
منتها معلوم نیست فاز یوبیسافت، هیچ وقت در مورد نرخ فریم یه حرکت خوب نزد. اتزیو کالشکن یه بازی سال ۲۰۰۹ رو داشت که وقتی با پلی ۴ اجرا میکردی باید ۳۰ فریم بودنشو تحمل میکردی
این بازیا دیگه جای خود دارند…
با اپدیت اضافه میشه 😀 😀 😀
فکر کنم بخاطر اینه که بهینه سازی برا ۶۰ فریم سختره و یوبی هم بد ترین بهنه سازه
خدایی بدون بازی نمیشه تفاوت نسل جدیدو فهمید صبح تا شب تو یوتیوبم بچرخی نمیفهمی.بنده با وان اس سر میکنم تا سال بعد شاید سری اس بگیرم.شایدم دیگه نتونم گیم بزنم.
ما ایکس گیمرا شانسی اوردیم اینه که تو ایران اصلا زیاد طرفدار نداره ایکس باکس، من خودم خوشحالم از این قضیه
تو دنیا طرفداراش زیاد بشه ولی تو ایران کم بشه خدمات بیشتر هزینه کمتر.
تو ایران کم هست نمیدونم چرا. کم هم باقی میمونه
چرا ۴ک آپ اسکیل؟ استادان گرامی گیمفا بگین ایا دلیلش همون ضعف جزیی سخت افزاری هست واقعا؟
ترولای دوزاری جواب ندن هرکی اطلاعات داره بگه
دلیلش اینه که کنسولهای نسل بعدی بازیها رو بر اساس کنسولهای میان نسلی نسل هشتم (PS4 Pro و ONE X) اجرا می کنن و بهبود میدن. بنابراین اگر اثری برروی پلی استیشن ۴ پرو ۴k Dynamic باشه روی پلی استیشن ۵ هم Dynamic هستش. آثاری هم که در بازهی سه سالهی قبل از عرضهی کنسولهای میان نسلی عرضه شده باشن برروی کنسولهای نسل نهم با توجه به کیفیت اجراییشون برروی پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان ران میشن. اگر نسخهی پلیاستیشن ۴ اثری عملکرد بهتری داشته باشه نسبت به اکس باکس وان بنابراین توی نسل جدید روی پلیاستیشن ۵ هم بهتر اجرا میشه.
مثلا Sekiro برروی One X با رزولوشن ۱۸۰۰p Native اجرا میشه و روی PS4 Pro با رزولوشن ۱۸۰۰p Dynamic. (واضحه که وان اکس قدرت بیشتری داشته) حالا روی نسل نهم هم این اتفاق تکرار میشه با این تفاوت که بابت Native بودن رزولوشن فریم افت پیدا می کنه روی سری اکس اما چون پلیاستیشن ۵ با رزولوشن Dynamic اجرا می کنه قدرت بیشتری برای حفظ نرخ فریم در اختیار بازی قرار میگیره و می تونه فریم رو ثابت کنه در ازای رزولوشن داینامیک.
امیدوارم متوجه قضیه شده باشین. بازی های قدیمی (bc) اگر بهتر یا بدتر برروی کنسولی اجرا بشن (چه از نظر لودینگ و چه از نظر فریم یا رزولوشن) ربطی به قدرتشون نداره بلکه ربط به نسخههای میان نسلی نسل هشتم داره و به عبارتی نسخهی پلی استیشن ۴ پرو و اکس باکس وان اکس رو اتوماتیک شبیه سازی می کنه با این تفاوت که نرخ فریم بهبود پیدا می کنه)
این توضیحاتو توی پستای قبلی هفته پیش دادین نمیدونم چرا به کل یادم رفت
انقدر مشغله ذهنی دارم مثل ماهی شدم اقای کریمی
ممنونم از توضیح کاملتون :inlove:
۹۰% دلیلش مثل ۱۲۰ فریم بودن راکت لیگ یا فورتنایت رو سریز اکس هست وگرنه تابه حال تو این همه سال قدرت تاثیر چندانی رو موفقیت یه کنسول نداشته. مثال بارز، نینتندو سوییچ.
به زبان ساده بگم یعنی پشتیبانی راحت تر از بازیای نسل قبل تو معماری اکس باکس.
ممنونم استاد بزرگوار :-*
مال ایکس باکس سری ایکس هم اپ اسکیل هست؟؟
خیر