۳۴۳ به انتقادات هواداران از Halo Infinite واکنش نشان داد
بسیاری از هواداران از عدم انتشار اخبار جدید در مورد Halo Infinite ناراضی هستند و حالا رئیس انجمن استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries)، به این انتقاد هواداران پاسخ داده است.
رئیس انجمن ۳۴۳ به هوادارانی که از عدم انتشار اخبار جدید در مورد Halo Infinite ناراضی هستند، واکنش نشان داده است. هواداران به طبع دوست دارند که بیشتر در مورد بازی محبوب خود اطلاعات کسب کنند و اگر به خاطر تاریخ ناامیدکنندهی Halo Infinite نبود، آنها در کمتر از دو هفته میتوانستند که به تجربهی این بازی برروی کنسول جدید مایکروسافت یعنی اکسباکس سری اکس بپردازند. البته در نهایت این تاخیر به نفع بازی تمام خواهد شد.
جان یونیشک (John Junyszek) که رئیس انجمن ۳۴۳ است، بدون شک وظیفهی سختی از زمان اعلام تاخیر در عرضهی Halo Infinite داشته است و او در واقع باید خشم و ناامیدی هواداران را کنترل میکرده است. یونیشک در پاسخ به یک هوادار در توییتر که ۳۴۳ را متهم به عدم ارتباط کافی با هواداران کرده بود، گفت:
با این باور که ما هواداران ارتباط نداریم مخالفم. همین تازگی بود که ۳۴۳ از دو Coating جدید، یکی برای مسترچیف و دیگری برای Warthog او، رونمایی کرد. شاید به دنبال خبر متفاوتی بودید و این قابل قبول است، اما قطعا ما با هواداران خود در ارتباط هستیم.
متاسفانه Halo Infinite در نمایش اولیهی خود کمی ناامیدکننده ظاهر شد و البته با وجود گیمپلی جذاب، نتوانست در زمینهی بصری چندان دلچسب عمل کند و قدرت اکسباکس سری اکس را به نمایش بگذارد. برای همین است که این تاخیر به نفع بازی است تا شاهد عنوان زیبایی باشیم و Halo Infinite میتواند با یک نمایش بسیار بهتر در سال ۲۰۲۱، شوخیهای اینترنتی علیه خود را از بین ببرد.
شاید هم دلیل کمخبر بودن بازی، تمرکز تیم توسعه برروی بهبود جلوههای بصری بازی باشد. بازی Halo Infinite در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۱ برروی اکسباکس وان، اکسباکس سری اکس و اس و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
به امید موفقیت این بازی :yes:
البته این بحث content drought برای دو هفته پیشه بعد از اون چندین خبر درمورد بازی اومد.
بنده خدا هم استعفارو تقدیم کرد.هیلو رو ببین به کجا رسونده حاج اقا اسپنسر
حدس میزنم تا دو ماه دیگه یک گیمپلی میدهند
و یک کامبک قشنگ میزنند
و تغییرات رو نشون میدهند
اینکه هوادارها میگند که اخبار نمیدهند درست، ولی بعضی چیزها رو نشون میدهند.
در ضمن برید موسیقی های بازی رو گوش بدید، با روح و روان آدم بازی میکنه
کارگردان انصراف داد بازی کلا کنسل نشه خوبه چون ماکروسافت تاریخ خوبی توی کنسل کردن عنوان ها داره
نگران نباش یکی بهتر میاد
موندم چ ربطی ب شماها داره شماهایی که نه طرفداشید نه قرار بازیش کنید فقط قصد تخریب دارید برید لستتونو بازی کنید باو
من طرفدارشم دوست عزیز و از نسل ۷ دارم هیلو بازی میکنم ؛ و آرزوی موفقیت براش دارم تا وقتی که ۲۰۲۲ سری اکس خریدم ازش لذت ببرم :heart:
.
بی صبرانه هم منتظر سری جدید فورزا هستم
Electronic Music
این قضیه واسه شما صدق نمیکنه؟
تو حتی تو همین جملت داری ب لست توهین میکنی !
بعد میایی میگی ب شما ربطی نداره !!!
لست امسال گوتیه خیالت راحت
چرا ربط نداشته باشه. خیلی ها ممکنه بخوان دوتا کنسول رو بخرن حق دارن راجب همه بازی ها نظر بدن.
کارگردان بازی از پروژه انصراف داد…
فقط امیدوارم بتونن ابهت مستر چیف افسانه ایی رو از دوباره برگردونن این تنها خواسته گیمر ها هست اگر ۳۴۳ و به طبع اون تیم اکس باکس نتونن با اینفیتی نام هیلو رو دوباره زنده کنن باعث نا امیدی طیف وسعی از گیمر ها میشن . به نظر من بزرگترین ماموریت کل تیم اکس باکس باید رو این عنوان باشه موفقیت هیلو بیشتر از هر چیزی برای برند اکس باکس مهم هست و باید باشه اگر بدرخشه مستر چیف افسانه ایی مطمئنا اکس باکس هم خیلی خواهد درخشید
.
.
این بازی ها هستن که سلاطین این صنعت هستن نه پول نه استودیو تازه و نه هر چیز دیگه ایی …. امیدوارم و منتظرم که مستر چیف و کورتانا دوباره یکه تازی کنن
اگه حضرت MC ب لانچ X و S می رسید باحال تر میشد ولی بدم نشد میتونن رو گرافیکش Bشتر کار کنن (هر چند گرافیک دموی جولای هم عالی بود) :yes:
Go_Green#
اینکه شما اون گرافیک رو لایق فرانچایز بزرگ هیلو میدونید، دیگه جای بحثی باقی نمی مونه!
انتظاراتتون پایین نباشه
انتقاد پذیر باشیم
کریس لی از تیم توسعه جدا شد. چقد توسعه بازیا سخت شده همه هی از همه جا جدا میشن
گذشت و گذار توی جهان های حلقه ای Halos با سلطان چه حالی بده
مخصوصا که بازی سندباکسه
مرسی ۳۴۳i
کارگردان سلطان رفت
۲تا کارگردان خارج شدن از پروژه اش
لذت ببر :laugh:
با جدا شدن کارگردان بوی کنسل شدن میاد،این است قدرت ۱۲ ترافلاپس…. وقتی که بازی نمیخواین و قدرت بی استفاده میخواین میشه این…
چ ربطی ب قدرت داره مسلمون. ن من از تک تک کسایی که منفی و مثبت میدن میپرسم لطفا جواب منو بدید این داداشمون چرا هرچی میشه میگه (( این است ۱۲ ترافلاپس)) واقعا برام جالبته. دارم جدی میگم. ترول نمیکنم ب خدا. فقط بگید
ربطش اینه شمارو با قدرت بی خود سره کار گذاشتن به جای ساخت بازی درست فقط هی ۱۲ ترافلاپسی براتون مهمه که هیچ گرافیک شاخیم روش ندیدیم….
باید پیگیر بازی خوب بود گرفتی منظورمو؟
چون شما نبودی ببینی بعد از مراسم road to ps5 وفقتی مشخصات سخت افزاری پی اس فایو اومذ کل نظرات شده ۱۲ ترافلاپس میخوره ۱۰ ترافلاپس رو.البته یکی مثل اشکان پی اس فایو رو رسوند قدرتش رو به ۷/۹ ترا.خلاصه خیلی مسخره کردن و تو بوق و کرنا کردن ۱۲ رو.واسه اینه
متاسفانه ماکروسافت به اندازه قدرت کنسول محتوای قوی نمایش نداده و تمام بازی هایی که معرفی شدن روی کنسول های نسل ۸ هم قابل بازی هستن. این یعنی از قدرت ۱۲ ترافلاپس فقط در حد اجرای بازی روی ۴k و ۱۲۰ fps استفاده میشه نه پیشرفت گرافیکی و فنی که این خودش بیشتر جنبه تبلیغاتی داره. اسپنسر قصد داره فقط تعداد کاربران گیمپس رو با تبلیغات بالا ببره درحالی که مهمتر از اون دادن عناوین ماندگار تو صنعت گیم هستش.
میخاستن بازی ناقص بدن با اپدیت طی ده سال پشتیبانی کنن.ولی به نظر اگه پولیشش کنن محبوبیتش از همون اول بالا باشه خیلی به نفعشون هست.بهترین تصمیم تاخیر بود امیدوارم کریتوس ایکس باکس موفق بشه
سازنده بازی روش نمیشه ازش خبری منتشر کنه
بعد اینا میگن شاهکاره فلانه فلانه
کارگردان بازی همین الان از استودیو جدا شد
شععععت 😐
فوری
کارگردان هیلو اینفینیت از تیم توسعه جدا شد.
power your dream
feel true power
طبیعیه
جدا شدن و پیوستن طبیعیه
میدونستی الان مثلا میخواستی این بازیو بازی کنی و رقیب لست بود مثلا؟
هیترا هیچ وقت خسته نمیشن از حمایت بیخود
مگه متاش اومره یا عملکردش رو دیدی
بازی هایی هست که توی ۵ ماه از فرش به عرش رسیدند
متای ۹۰ میگیره، هیترهاش میسوزند
اره طبیعیه. مخصوصا اونجا که برای بار دوم کارگردان یه بازی تیم توسعه رو ترک میکنه. اونم یکسال قبل از انتشار بازی. دقیقا چند ماه بعد از نمایش یه گیم پلی ضعیف و تاخیر بازی.
it’s normal
کارگردان دوم هیلو هم از پروژه خارج شد
چرا به کارمندهات و استودیهات تحمیل میکنی چی بسازند مایکرو؟
عمو فیل در نابود کردن عناوین زبان زده
امیدوارم سر بتسدا این بلاها نیاد. ip های قوی داره حیفه که دووم یا الدر های بعدی خراب بشن.
شاهکارها در راه اند
ریتریسینگ بازی را از ۰ به ۱۰۰ میفرسته
به قول دیجیتال فاندری
که با تاخیری که خورد روز عرضه قابل استفادست
یه ۲۰ سالی هست شاهکارها تو راه اند اره ؟
سخت نگیر بابا یه ۳۰ الی ۴۰ سال دیگه میرسن
تو اون بیست سال شاهکارا اومدن
شما به دنیا نیومده بودی
مثلا سه گانه ی هیلو به علاوه ی ریچ
مس افکت یک و دو
سه گانه ی گیرز
سانست اوردرایو
فورزا هورایزن سه و چهار
فورزا موتور اسپرت های گوناگون
دیگه یادم نمیاد
ولی میخوای تخریب کنی همین نسل هشتو تخریب کن
و گروه تو نسل شیش و هفت عملکرد مایکرو عالی بود
کل ایکس باکس خلاصه شده تو گیرز و هیلو و فورزا
تمام
ن مثلا پلی استیشن با یک ابر قهرمان کاملا جدید پا به عرصه گذاشت. ( اسپایدرمن درحال ساخت بود که سونی اینسامونیاک رو خرید) این هیچی. ن خیلی دیز گان و هورایزن آی پی های شاهکاری هستن. فقط در حد عالی هستن. اینم هیچی. پلی هم به گاد و لست و گوست خلاصه شده. تازه گوست هنوز معلوم نی بازم ازش بازی بسازن یا ن.
گاد ، بلادبورن ، دمون سولز ، سک بوی ، هورایزن ، دث استرندینگ ، دریمز ، انچارتد ، گوست ، لست ، این فیمس ، رچت ، دیزگان ، فاینال فانتزی ، گرن توریسمو ، کیلزون ، یاکوزا ، کرش ، دیتروید ، بیاند ، پرسونا ، اسپایدرمن ، آیرون من ، آستروباتس ، لست گاردین ، انتیل داون ، مداویل ، ام ال بی و صد ها بازی دیگه.
همینایی که نام بردن با نسخه های قبلی (اصلی و فرعی) بیشتر از ۱۰۰تا بازی میشن. برای همینه که من طرفداره PS هستم 😉
خود فینال فانتزی کل ایکس باکسو می خره
من ۱۹ سالم هر نسل تمام کنسول هارو داشتم PS2 /PS3 / XBOX 360/ PS4 FAT / PS4 PRO / PS VR/XBOX ONE S هیچ کونسولی به PS4 / PS2 نمیرسید / من تمام کنسول هارو داشتم میدونم که PS4 ترکوند البته XBOX به نظرم کنسول شیکی بود اما چه فایده که بازی خوبی نداشت / فقط فورزاش خوب بود اما بازی های PS4 شاهکار بودن مخصوصا GOD OF WAR در گاد اولین بازی بود که تو زندیگم وقتی ۷ سالم بود روی PS2 کردم / هیچ وقت اون تجربه رو یادم نمیره / البته هیچیم بلد نبودم / در هر حال بهترین تجربه زندگیمو سونی به من هدیه داد
مجموعه هیلو بهترین بازی بود که انجام دادم و تنها فیگور اکشنی که بابتش پول دادم مسترچیف بود به امید موفقیت این بازی