تصویر جدیدی از Cyberpunk 2077 منتشر شد
چندی پیش تصویر جدیدی از عنوان Cyberpunk 2077 منتشر شده است که کیفیت فنی بینظیر اثر را به رخ میکشد.
تصویر مذکور از طریق حساب کاربری رسمی بازی در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. شما میتوانید این تصویر را در ادامه مشاهده کنید:
Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰) برای پلتفرمهای اکسباکس وان، رایانههای شخصی و پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد. نسخهی نسل بعدی این اثر نیز در زمان عرضهی کنسولهای نسل بعدی در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت اما بر اساس بیانیههای قبلی تیم سازنده، به روز رسانی اصلی نسل بعدی که کیفیت را متحول خواهد کرد در سال ۲۰۲۱ منتشر میشود.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
او مااای لرد
چرا این یک ماهه لعنتی تموم نمیشه
دقیقا قراره مث صد سال بگذره این یک ماه
دقیقا ، اصلا نمیشه تحمل کرد خیلی سخته
:worship: :worship: :worship: :worship:
دقیقا واقعا تحمل براش سخته. دوستان من میخوام گیم پلی این بازیو از موقع انتشار به صورت دوبله همزمان تو کانال یوتوبم قرار بدم. الانم گیم پلی مافیا ۱ ریمیکو به همین صورت قرار دادم.
لینک کانال یوتوبم: https://www.youtube.com/user/mrdot2010
داداش امیدوارم توو این کار موفق باشی
ممنون امید جان
حرفای خودت رو به خودت بر میگردونم
این چه بازی ایه هنوز نیومده براش دی ال سی معرفی کردن
تازه دی ال سی هم داره
Commeder shepard
خدایی خودت خجالت نکشیدی همچین حرفی زدی ؟ ن ناموسا
دی ال سی های سی دی پراجکت و میخای با دی ال سی های یوبی سافت مقایسه کنی ؟
پسر خوب دی ال سی های سی دی پی برا خودش ی بازی AAA عه این و با بلاد اند واین نشون دادن ۶۰ ساعت گیم پلی ناب به ویچر ۳ اضافه کرد
ولی دی ال سی های یوبی چی ؟ کلا دو ساعت به بازی اضافه میشه
مناطق ک همون بازیه اصلیه
داستانش هم چشم بهم بزنی تموم میشه
اصلا توسانت و تو ویچر ۳ دیدی ؟
داستانش و چی تموم کردی ؟ خود مپش اندازه ی بازی AAA بهت سرگرمی میداد حالا quest عه fairy tail ش بماند ک بازم ی منطقه جداگانه بود
دی ال سی های اساسین اودیسه هر کدوم ده ساعت حداقل محتوا داشتن
کلا دی ال سی فیت اف اتلانتیس یک محیط کاملا جدید درست کرد
چرا باید خجالت بکشم؟
تازه این حرف من نبود حرف تو بود
تو خودت خجالت نمیکشی چهل ساعت دی ال سی های اودیسه رو بگی دو ساعت؟
ده ساعت ؟ :rotfl: والا ما ک تو یوتوب میدیدم سر جمع سر سه ساعت دی ال سی هاش تموم شد
بیخیال مقایسه ویچر با ادسی و بازیای یوبی باگ مث مقایسه بوگاتی با پراید میمونه
تو خجالت نمیکشی چ ر ت پ ر ت میگی گیم پلی دی ال سی ویچر ۴۰ ساعت بو سرجمع دی ال سی اساسین کرید آدیسی سرجمع ۶۰ ساعت بود یعنی دی ال سی های این دو تا بازی محتوای بیشتری نسبت به بازی های AAAداشتن اودیسه مپش با دی ال سی هاش ۳۲۰ کیلومتر میشد ویچر و نمیدونم تو حساب کن بازی اونقدر بزرگ پرمحتوا بود ارجینز و آدیسی با حساب دی ال سی هاشون از مجموع اساسین های سیاسیون پرمحتوا تر بودن از اعضا کیفی هم ارزش بسیار بالای داشتن بعدشم آدیسی اولین بازی ارپیجی ک استدیو کبک بود و دو مین بازی AAA استدیو کبک حتی برای ساخت آدیسی حتی کم تجربه تر از ساکر پانچ برا ساخت گوست اف سوشیما بود دیدم میان خیامیگن یوبی این همه اساسین داد بعد گوست اف سوشیما رو با آدیسی مقایسه میکنن ام آدیسی حتی متاش ۸۶ شد که اگه مشگلات فنیش نبود تا ۸۹ یا نود می رسید پس مقایسه سبکشونکمی فرق داشت که البته که به آدیسی برتری میداد assassin’s creed odyssey اکشن آر پی جی بود که با ۹ پایان مختلف ghost of tsushima اکشن اونجرز بود با دو پایان مختلف که ارزش تکرار بیشتری به آدیسی میداد کلن من بار اول که گوست او تسوشیما رو تموم کردم بار دوم نتونستم بزن ولی آدیسی رو پنج بار تموم کردم داستانش خیلی باهم اختلاف نداشتن اگه داستان AC odyssey رو بفهمی(چون کمی پیچیدست) واقعا بازی جزایی بود من بعد از آدیسی به یوبی برگشتم و یونیتی رو بخاطرش از اول رفتم اگه یوبی دوتا اساسین شاهکار تو نسل هشتم داده باشه یکی یونیتی یکی آدیسی
این و نگا کن خدایی :rotfl:
نمیشه خوند اصلا چی نوشته
خوب شد مدارس تعطیل شد
شما بچه مدرسه اییا بیکار شدید تو سایت چرت و پرت میگید
دی ال سی ویچر ۴۰ ساعت بود
دی ال سی ادسی ۶۰ ساعت اره دوبار :rotfl:
میگه وسعت مپ ادسی ۲۲۶ کیلومتر مربع بود
ولی نمیدونه نصف این محیط اب بود و هیچی نداشت مابقی مپ هم کپی پیست بود
بیخیال عمو جون برو سر درس و مشقت
آدم که کم میاره، همینه دوست عزیز وقتی میبینی حرفات چرت پرته مثال مپ آدیسی ۳۰۰ کیلو کاره که حدود ۱۷۰ کیلومتر آبه بعدشم بزرگی مپ بی دلیل نیست چون تک تک مناطق نقشه از خود یونان الگو برداری شده ودر مقیاس کوچک تری پیاده شده بعدشم هم مناطقی که داخل دی ال سی بهش اضافه شده اکثرش اخشکی بوده که شامل آتلانتیس و جهان مردگان یونان و چند منطقه دیگر و شامل میشد حدود صد کیلومتر به مپ بازی اضافه کرد مکان هرکی تو این سایت اسم مدرسه میاره رده سنی خودشو نشون میده دادا برو کلا نمیشه با شما فنا صحبت کرد رده سنی تون هنوز به برخی از بازی ها نمیخوره ( چه جالب مثل برادر زادم منو عمو صدا میکنه) بعدش ببخشید اطلا عات ما مثل شما دقیق نیس آخه ما مود کار نمیکنیم
مود نه متر نمیکنیم به بخشید دیگه صفه کلید ما ک ر م داره
چه ربطی داره؟؟
همین یوبی که کلا سری اسسینز رو عوض کرد و از ریشه هاش دور شد از روی ویچر ۳ کپی برداری کرد…
تا قبل از dlc های ویچر یوبی یکی از راه های شیردوشیش از راه فروش dlc های متوسط یا ضعیف بود!!
دور شدن اساسین کرید ربطی به یوبی نداره کلن بازی دو دسته فن داره یه گروه میخاستن دور بشه یه گروه نمیخاستن خجالت اون گروهی که میخاستن بزرگ تر بودن حرفشونم درست بود نمیشد اتزیو و دزمند رو تو دهتا نسخه بیارن یاچیزی مثل اتفاقی که برا لست اف آس افتاد یه گروه موافق اتفاقاط نسخه دوم بودن بگذره نه بعدشم بازی اساسین کرید آدیسی شاید از ویچر الهام گرفته اما خیلی آلمان هاش از ویچر ساده تره و برای کسایی که میخوان وارد سبک نقش آفرینی بشن بهتره تا از همون اول برن سراغ ویچر و الدر اسکرولز چون نا امید میشن جورایی مقایسه این دو بازی مثل این می مونه که مقایسه دارک دیمن سولز با سکیرو (دیمن سولز درمقایسه با بازی هایی مثل سکیرو و بلاد بورن دست گرمی ) ادیسه یه جورایی برا سبک آر پی جی بجور دست گرمی و آمازون میکنه تا بتونی ویچر رو بازی کنی ویچر یه جورایی دست گرمی تا بتونی الدر اسکرولز رو بازی کنی همینجوری مثل یه سیب که هرچی میگی بالا تر آلمان های آرپیجی پر تک تر میشه در مورد سولز بورن هم هرچی میزی جلوتر بازی ها سخت تر میشه جورایی مثل کلیشه بای اول دارک سولز
همچین گرافیکی اگه رو پی اس ۵ باشه که دمشون گرم
چه خوشگل این ماشین
امید به زندگی فقط گیم و سریال و فیلم :heart:
چیزه دیگه ای هست تو این دنیای بدردنخور؟؟
کتاب هم میشه خوند… 😀 😀 😀
😀 :yes:
غذا غذارو نگفتی 😛 😛 😛 😛
آهنگ هم میشه گوش کرد
کاش بیاد و بزنه رودست جی تی ای وی.
:yes:
شاید راکستار از شیردوشی gta v دست بکشه و بره سراغ gta vi
بنده خدا راکستار که هی داره پشتیبانی میکنه از gta v . بعدشم تازه دو ساله red dead2 اومده حداقل ۳ یا ۴ سال فاصله داریم تا gta بعدی
red چه ربطی به gta داره الان ۱۰ ساله از نسخه قبلی میگذره هر جوری فکر میکنم باید چند سال پیش میومد
یه جوری میگه بنده خدا
بابا جی تی ای هنوز باگ داره!!!
بعد هر چقدر پشتیبانی هم بکنه دی ال سی که نداده
فقط همون بازیو کپی کرده برا سه نسل
ما که نگفتیم راکستار بده.
ما میگیم GTA VI رو میخوایم.
برای ps2 سه تا GTA اومد الان برای GTA V هم سه تا ps اومده.
شما دوست داری ۳ نسل یه gta ببینی؟
راکستار که مثل cdprفقط یه استدیو نداره کلی استدیو داره ما میگیم چندتا رو RDR2کار کردن بقیه احتمالا رو جی تی ای کار کردن احتمالا نسل بعد راکستار مثل نسل هفت دوتا جی تی ای میده میده یکی اول نسل یکی میان نسلی ولی بازم جی تی ای وی فروشش کم نمیشه یادم جی تی ای این اند برای تا بعد از انتشار دو نسخه جی تی ای LIBERTY و GTA IVبازم فروش میکرد
رودست هرچی بزنه رودست جی تی ای نمی زنه اینم مثل ویچر RPG و کلن بازی های که RPGعمیقی دارن پیچیده هستن وهر گیمری نمیتونه بازیش کنه برخلاف جی تی ای که گیم پلی پیچیده ای نداره نداره وحتا بچه سه ساله هم میتونه بازیش کنه
تو فقط بیا
شدیدا منتظرشم رو pc تجربش کنم
اسپم…
😎
avengers کرک شد
ایول mk که کرک شد اینم که شد فقط مونده red dead
Rtx 3090
Real-RT
همچین گرافیکی رو نباید روی کنسول ها و pc پایین رده انتظار داشت
حاجی ناموسا پشمام. فقط رو یه pc خفن با موس و کیبورد حال میده اینو بازی کنی 😎 😎 😎
سلام اقا من گرافیکم AMD R9 280 میخوام یه کارت گرافیک بهتر بخرم چون کارت فعلیم دگ زیاد بدرد نمیخوره پیشنهادتون چیه لطفا راهنمایی کنید هم از نظر قدرت بهتر باشه اذیت نکنه با لگ و اینجور چیزا هم قیمتش خوب باشه فدای شما
به نظر من rx 580 از لحاظ قیمت و قدرت مناسب هست
اگه شرایط اقتصادی عادی بود می گفتم وایسا تا کارت های جدید بیاد تو بازار و یه مدت بعدش(حدود ۶ ماه) هم که کارت های ارزون ترش معرفی میشه و میاد تو بازار بخری
ولی با این شرایط هر ورز که خریدت عقب بیفته ضرر کردی
استاندارد نسل بعد حداقل یه ۲۰۷۰ یا کارت های هم رده که ارزون تر هم هستن هستش
اگه پول داری بهتره کارت ضعیف تر از ۲۰۷۰ نگیری
کارت ۳۰۹۰ :۸۹ میلیون
کارت ۳۰۸۰: ۶۴ میلیون
من لپ تاپ خودم ۴ میلیون خریدن زمان خودش از ۹۵% سیستم ها بهتر بود (حکم ۳۰۸۰ داشت)
نسل بعد برای من که هیچ وقت نمیاد
من با مانیتور ۳۵۰۰ دادم چهار سال پیش
الان سیپیوش از هشتاد درصد سیپیو ها قوی تره
گرافیکشم بد نیست
قیمت ۱۰۵۰ و ۱۰۶۰ خوبه
یه مقدار قابل توجه ای ارزون تره از بقیه
اگه بودجت زیر ده میلیونه اینا رو پیشنهاد میکنم
GTX 1650 Super کارت مناسبی هست هم رده GTX 1060 .اگه دست دوم گیر بیاری بهتره چون قیمتش کناره.اگه بودجت میرسه GTX 1660 یا GTX 1070.
اگ واس نسل بعد میخوای که بی دردسر بازی کنی یه ۱۰۶۰ بگیر
اگ rx 580 هم بخری عالیه
ولی اگ دلت ری تریسینگ میخواد حتما سری rtx بخر که بازیای نسل بعد خیلیاشون ری تریسینگ دارن
از عکس معلومه نورپردازی بسیار چشم نوازی داره، خدا کنه بازی مثل همینی که هست باشه که صدالبته سی دی پروجکت خودش رو قبلا ثابت کرده.
امیدوارم مثل ویچر ۳ که اوایل انتشار با افت فریم شدیدی همراه بود، نباشه. سر ویچر یک ماه بعد آپدیت دادن و این وسطا یه دانگرید ریزی هم زدن، در حد اون دانگرید معروف رد دد ۲
اصولا یکی از مشکلات RedEngine ( گیم انجین اختصاصی CD Poject) داشتن افت فریم توی حالت هایی که کاراکتر سوار وسیله ی نقلیه ست. امیدوارم RedEngine 4 ( گیم انجین سایبر) این داستان رو نداشته باشه. یا حداقل منجر به دانگرید های بعد از انتشار بازی نشه.
یکی دیگه از مشکلات این انجین مربوط میشه به بحث Physics و Collision, به زبان ساده میشه مسائل مربوط به مرز تعامل اشیا و درکل هر آبجکت دیگه ای که در بازی هست با هم دیگه. مثالی که از این مورد میشه زد و همه دیدیم در بازی ها، فرو رفتن آبجکت ها در همدیگه ست. ظاهرن RedEngine از فیزیک انجین افسانه ایه انویدیا یعنی PhysiX استفاده نمی کنه و خودشون یه فیزیک انجین اختصاصی واسه گیم انجینشون طراحی کردن، که حداقل میشه گفت توو سریه ویچر و مخصوصن ویچر ۲ این فیزیک انجین مشکل ساز بوده. ظاهرن لهستانی ها روی حساب لجبازی با انویدیا از این فیزیک انجین استفاده نمی کنن. دیگه بعید هم می دونم کوتاه بیان.
یه موردی که باعث افت فریم در این انجین می شه بحث LOD یا Level of Detail که ظاهرن تناسب خوبی بین LOD های Mesh ها و کلا آبجکت ها نمی تونه برقرار کنه. اگه خیلی کوتاه بخوام بگم در رابطه با LOD، اصولا یه تکنیک محسوب میشه واسه اپتیمایز کردن بازی ها اینکه باز ساز ها هر آبجکتی رو که می سازن حداقل ۲-۳ نمونه با کیفیت پایین تر و در واقع با جزییات کمتر از اون آبجکت در اختیار دارن، که انجین بسته به فاصله ی دوربینی که ما از طریق اون تصاویر بازی رو می بینیم، از آبجکت، اون نمونه های با دیتیل های یکی از یکی کمتر رو لود می کنه، به طوری وقتی فاصله ی ما از مثلن یک درخت زیاده، لزومی نداره که در این فاصله انجین همون درخت با کیفیت و پر از جزییات رو رندر کنه، که منجر به بار اضافی روی سیستم بشه. پس میان بر اساس اینکه آبجکت چند درصد از مساحت تصویر رو در فواصل مختلف ما از آبجکت گرفته به ترتیب از با کیفیت ترین تا بی کیفیت ترین (اصطلاحن High Poly و Low Poly می گن) نمونه رو انجین برای ما رندر می کنه.
حالا رد انجین در این داستان گویا قوی نیست و در فواصل دور گاهی پیش میاد که همون High poly رو واسه ما رندر می کنه، که تلفیق این موضوع با حرکت کاراکتر و شلوغی level منجر به افت فریم میشه. و معمولا برای رفع افت فریم به جای تجدید نظر در سیستم LOD انجینشون میان هرچند خیلی ریز دانگرید می کنن یا در بهترین حالت داینامیک رزولوشن رو در Level های بحرانی پیاده سازی می کنن.
حالا امیدوارم که سایبر مبرا از این مشکلات باشه
با توجه به مشخصات سیستم مورد نیاز بنظرم خیلی خوب بهینه شده باشه ، از اونجا که night city از نظر جزییات (polygon ها و texture ها و همچنین npc ها)خیلی متراکم هست و این بازی قراره روی کنسول های این نسل هم اجرا بشه پس فکر نکنم توی LOD ها مشکلی باشه ، یعنی روی بهینه سازی بازی خیلی کار کردن که LOD یکی ازوناس
در مورد collision هام نمیشه نظر داد تا بازی نیاد و گیمپلیشو نبینیم که البته به نظر من موضوع خیلی مهمی نیست
دارم خواب میبینم؟
یه کامنت تخصصی با اطلاعات عالی بدون ترول تو گیمفا؟
احسنت به شما
لامصب با این گرونیا نمیشه از گیم لذت برد 🙁 :-((
به به نورپردازیو :chic:
اقا مبارکه من طرفدار این بازی نیستم
ولی مبارکتون باشه نفسا امیدوارم تهیه کنیدش رو پلتفرم مورد علاقه نسل ۹ خودتون 😉 عشقید ♡
هرچقدر از بازی تعریف کنم کم گفتم ولی من الان این تریلرام دیدم و واقعا
چرا بازی حالت سوم شخص نداره 😐 😥 بابالامصبا محیطا بازن که.دیگه بسته تر از سری رزیدنت اویل؟شاید دوربین بهتر برای بازی اول شخص بوده ولی توی محیطای خیلی باز اول شخص اصلا جالب نیست.ولی بخش خوب اینه رانندگی سوم شخص هم میشه :chic:
محیط های دووم ایترنال و هیلو سه هم باز بودن ولی وقتی ماد سوم شخصشون اومد دیدیم تبدیل به چه زباله هایی شدن…
طراحی این بازی از پایه بر اساس اول شخص بوده و به همین دلیل دوربین سوم شخص اختیاری نداره
برادر.اونی که شما داری میگی ماد کارش اینه میاد دورینو جا به جا میکنه.یعنی اون فیزیک اول شخصه فقط تو یه کارکترو میبینی که کارای عجیب میکنه.الانم مطمعنن با ماد گند میخوره تو بازی حالت سوم شخص چون تنها کاری که میکنه اینه که مکان دوربینو تغیر میده.من دارم میگم اینا میتونستن مثل راکستار بازی رو حالت سوم شخص هم درست کنن.البته مطمعنن خیلی کارشون طولانی تر و سخت تر میشد ولی خیلی خفن میشد
فالوت و اسکایریم رو یادت بیار
چقدر سوم شخصشون بد بود
اینم ترجیح دادن فقط رو اول شخص کار کنن
عالیه.
چرا نمیشه تمومش کرد این انتظارو 😥
خدای من گرافیکو نگاه کنید 😯 :drool: :inlove:
باز هم میگم
بخاطر مدت زمان طولانیه ساختش تو متا حقش رو میخورن
وای ننه
کجایی که هکیت رو می خوام :rotfl:
امیدوارم با اون سیستم بهینه روی کنسول ها نسل هشتم هم ۶۰فریم بده تا تمام دوستانی که این بازی بازی میکنن حس یه شوتر آر پی جی رو از این بازی ببرند (ماکه رو پیسی میزنیم )
انفجار زیبایی و خلاقیت CDPR چکارایی که نکرد در این غول :heart: :rose:
سلام دوستان میدونم سوالم جاش اینجا نیست ولی خب حسابی چن وقته دپرسم کرده به نظرتون میتونم سایبرپانکو با لپتاپ زیر بالا بیارم بالای ۳۰ فریم؟ gtx 1050 4gig / 16gig ram ddr4/ corei7 7700hqمدل لپتاپ rog gl553vd
احتمال نود درصد