Watch Dogs Legion برروی هر دو کنسول نسل بعدی با رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۳۰ اجرا خواهد شد
بازی Watch Dogs Legion برروی هر دو کنسول نسل بعدی پلیاستیشن ۵ و اکسباکس سری اکس با رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۳۰ اجرا خواهد شد در حالی که از رهگیری پرتو (Ray-Tracing) نیز پشتیبانی میکند.
یکی از تهیهکنندگان عنوان Watch Dogs: Legion با نام لاتیسه تیلایناتان (Lathieeshe Thillainathan) در جواب به یکی از پستهای ردیت رزولوشن و نرخ فریم عنوان را تایید کرد. وی همچنین متذکر شد که رهگیری پرتو برروی هر دو کنسول نسل بعدی اعمال شده است.
وقتی در مورد ویژگیهای فنی نسخهی نسل بعدی بازی سوالاتی مطرح شد، وی در جواب گفت:
رهگیری پرتو، رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۳۰ برای نسخهی پلیاستیشن ۵ و اکسباکس سری اکس.
هنوز جزئیات فنی و اجرایی بازی برروی اکسباکس سری اس اعلام نشده است اما ما حدس میزنیم که با رزولوشن ۱۰۸۰p یا ۱۴۴۰p با نرخ فریم ۳۰ اثر را اجرا کند.
نرخ فریم نسخهی رایانههای شخصی Watch Dogs: Legion برای عددی خاص محدود نشده و میتوان با توجه به سختافزار و رزولوشن انتخابی به هر فریمی دست پیدا کرد اما دقت کنید که برای تنظیمات بالا و به طور همزمان استفاده از رهگیری پرتو به سختافزاری قدرتمند نیاز دارید. به عنوان مثال برای اجرای بازی با رزولوشن ۴K، تنظیمات Ultra و رهگیری پرتو به کارت گرافیک Nvidia RTX 3080 نیاز دارید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
قابل توجه کسانی که میگفتن روی پلی استیشن ۵ ، ۶۰ فریم اجرا میشه.
من گفته بودم که این بازی فریمش قفله
قابل توجه کسایی که میگفتن همه بازی ها رو سری ایکس ۶۰فریم ۴k
شما به من بگو یه بازی که فریمش قفله رو چطوری ۶۰ بیاره.
حتی RTX 3090 هم از پس این کار بر نمیاد
وقتی نمیکشه فریم رو قفل میکنن دیگه. مرض که ندارن کنسول ۶۰ بیره بیان رو ۳۰ قفل کنن؟ :laugh:
چی نمیکشه برادر من چی نمیکشه؟واقعا واچداگز با اون گرافیک زغالی چیزیه که به کنسول نسل نه فشار بیاره؟ بازیایی که الان عرضه میشن یک پنجم گرافیک بازیها تو آخر نسلم ندارن حتما اونموقع بازیا میان رو پنج فریم! رد دد رو وان ایکس فورکی سی اجرا شد بعد این بازی با انجین زغالیه یوبیباگ چه چیز خاصی داره که شصت اجرا نشه
بازی اگه بهینه نباشه فشار میاره. هربازی از حداکثر قدرت استفادت میکنه اما مهم اینه ک چجوری استفاده کنه. مگه من گفتم کنسول کیفیتِ بیشتر از اینو نمیکشه؟
هرچی ک هست این بازی بیشتر از این فریم نمیده.
کی گفته از حداکثر قدرت استفاده میکنه؟ مگه میشه اول نسل یه استودیو ترد پارتی بتونه از تمام قدرت کنسول استفاده کنه اونم کی؟یوبیباگ 😀
با گذشت زمان بهتر با سخت افزار اشنا میشن و بهینه تر میسازن. وگرنه همین الانش هم کنسول و پیسی تحت فشارن با هر عنوانی.
یعنی روی pc هم فریم رو قفل کردن؟! فکر نمیکنم اینطور باشه. معمولا وقتی نمیتونن تویه سخت افزار مشخص به فریم بالا برسن میان فریم رو قفل میکنن. PC که سخت افزارش از نظر قدرت نامحدوده.
البته اینکه واچ داگز نمیتونه ۶۰ فریم اجرا بشه بدون شک تقصیر یوبی سافته. چون همین الان کاد کلد وار داره ۱۲۰ فریم اجرا میشه گرافیکش هم با توجه به نمایش ها خیلی خفن بود.
رو پیسی که قفل نیست. فقط مشکل اینجاست یوبی انقد داغونه سخت افزار خیلی غول میخاد ۶۰ فریم
اره انگار برای ۱۰۸۰P , 60fps , RT به کارت rtx2060/s نیاز هست
قابل توجه کسایی که گفتن سری اکس با رهگیری پرتو شصت فریم میاره
قابل توجه مارک سرنی که ssd قرار بود معجزه فریم و رزولوشن بکنه
مارک سرنی کی گفته ssd رزولوشن و فریم رو بهبود میده؟ این که بعضی فن بوی ها گفتن دلیل میشه الکی اتهام بزنید؟ ssd دو کار انجام میده:
۱- کاهش زمان بارگذرای
۲- تغییر در level design به واسطهی همین سرعت بارگذاری.
اقای کریمی خدایی جواب اینا رو برای هزارم بار میدین خسته نمیشین کسی که خودشو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد
حق با آقای کریمیه ، مارک سرنی این حرفو نزد. ولی معجزه فریم و رزولوشن رو خودت جزو کسایی بودی که گفته بودی
من اون زمان عضو گیمفا نبودم هیچ وقت هم از ssd سونی چیزی نگفتم
تو مگه فالوت فن نیستی مگه؟! 😕
سم فیشر تویی تو ویجی بود؟
کاربر
Endgame
برات نذر کردم !! انشالله خوب میشی !!
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :yes: :yes: :yes:
منظور کسی این بازی نبود که. این بازی فریمش قفله خب معلومه نمیشه.
حتی RTX 3090 هم نمیتونه ۶۰ فریم بیاره چون قفله
کی گفته نمی تونه؟ فریم ریت بازی uncapped هستش.
فریم قفله.
توی سیستم مورد نیاز بازی زیر هر قسمت نوشته شده بود تعداد فریم رو. توی سیستم مورد نیاز والهالا هم نوشته شده بود
https://uupload.ir/files/avw1_345435346.png
حداقل وقتی سیستم مورد نیاز رو می خونید بالای تصویرم بخونید:
https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4EiYVqAfE3amy7iPQzWqzn-970-80.jpg
بالای تصویر رسمی مشخصات سخت افزاری نوشته uncapped framerate.
حداقل با دقت بخونید اگر قصد دارین اطلاعات رو بین این همه آدم به اشتراک بذارین.
ععع باور کنین این جدیده رو ندیدم. من قبلی رو دیده بودم همونی که با کارت گرافیکای قبلی نوشته بود.
اونجا uncapped ننوشته بود
اینطوری بیشتر از کنسولا ناامید شدم 🙁
از ۱۲ترافلافل ناامید نشو 😀 فک کردی با پانصد دلار پی سی بیست هزار دلاری بهت میدن خداروشکر دیگه ۴ک شصد فریم رو دیگه نمیگن بعضیا
به شما مربوط نیست من چطوری فکر میکنم دوست عزیز
همچنین قابل توجه کسایی که میگن ایکس باکس سری ایکس بازی هارو با فریم و رزولوشن بالاتر از پلی ۵ اجرا می کنه :no:
.
راجب ۶۰ فریم بودن این بازی رو پلستیشن ۵ هم قبلا یسری شایعات و اخباری بود :cute:
شما چون هنوز معنی فریم قفل رو نمیدونی بهتره جوابتو کامل ندم.
در ضمن شما همون کسی هستی که حرفا کاربر gun2box رو تایید کردی. حتی خود سونی فن ها هم چند نفر جوابشو دادن که داره حرفای بیخود میزنه
کاربر آرش لست آف آس که معلوم شد همون گان۲باکسه ، شما هم شاید همون باشی
کدوم شایعات؟
میشه بگی
سری ایکس ۱۶ درصد توی بخش gpu و تقریبا cpu(اونم در صورتی که ps5 توی حالت بوست و ۱۰.۲۸ همیشه ثابت بمونه و نه حالت ۹٫۲ ترافلاپس که با کمک خنک کننده فلز مایع احتمالا حداقل توی gpu بتونه مدت بیشتری رو بمونه cpu رو مطمئن نیستم) و توی پهنای باند سیستم(سرعت انتقال اطلاعات بین cpu/gpu و ram سیستم) %۲۵ سریعتره، که این دو فاکتور میتونن توی پایداری همیشگی رزولوشن و فریم ریت تارگت تاثیر مهمی داشته باشن، نسل قبل xbox one معمولی همیشه یا رزولوشنش پایین تر بود یا افت فریم خیلی بیشتری داشت نسبت به ps4 خصوصا توی بازیایه سنگینی مثل رد دد ۲، پس منطقا این نسل قراره معادله برعکس باشه(البته کمتر و نه به شوری قبل) ، با هر منطق و برهانی بازی روی کنسول قوی تر بهتر اجرا میشه حالا یا رزولوشن یا option های گرافیکی بهتر یا در صورت مشخصات اجرایی یکسان، فریم ریت پایدار(که این یکی به شخصه خیلی برام مهمه) هیچکس نمیتونه چیزی به این واضحی رو انکار کنه.
ببخشید اساتید سی فریم ثابت میده نسل بعد؟
توروخدا بگید ثابت خواهد بود
بله دوست عزیز احتمالا ۳۰فریم قفل باشن
یوبیسافت به پورت های داغون معروفه وگرنه اجرای ۶۰ فریم این واسه Series X کاری نداره ولی بازم تحلیل دیجیتال فاندری و مقایسه دو کنسول دیدنی خواهد بود معلومه از قید یه سری از جلوه های بصری رو نسخه ps5 زدن تا بتونن به ۴K برسن :yes:
خودشون بهت گفتن که قید جلوه های بصری رو روی ps5 زدن واس ۴k?
یه حسی بهم میگه شما عضو افتخاری دیجیتال فاندری هستی و از غیب خبر داری!
فرنام
اندگیم
به غیر از لودینگ که پلی استیشن خیلی خیلی سریعتر لود می کنه تاثیر اصلی رو لول دیزاین بازیاس….
الان بازی رچت که بین دنیاها سوئیچ می کرد به اون سرعت رو ssd ایکس باکس اجرا نمیشه چون کند تر از ssd پلی استیشنه…انشالله انحصاری های پلی استیشن میان می بینید که از تمام بازیا یه سر و گردن بالاترن 😉
بازی مدیوم همزمان دو تا دنیا رو اجرا میکنه. شما به این دقت نکردی؟
فکر میکنی چرا توی سیستم مورد نیازش هم نوشتن فقط ssd
داداش اینکه دوتا دنیا همزمان اجرا شن چیز انچنان عجیبی نیست و به اس اس دی هم ربطی نداره چون تو این نسلم ازین مدل بازی ها داشتیم با این hdd داغون کنسول های نسل هشت…معمولا به سی پیو و گرافیک ربط داره….چون دیدیم که مدیوم ۳۰فریم اجرا شد با اینکه گرافیکش فک برانداز نبود چون دوتا دنیا رو داشت پردازش میکرد
مخصوصا بلوبرتیم که از نظر بهینه سازی خیلی لنگ میزنه
کلا سازنده ها بر روی هر دو کنسول نسل بعد برای خلق گرافیک واقعی نسل نهمی
و البته ری ترسینگ درست حسابی
احتیاج دارند بین فریم ریت ۶۰ و یا ۴K NATIVE یکی رو انتخاب کنن
وگرنه باید حجم قابل توجه ای از توان سخت افزار را خرج رسیدن به ۴K NATIVE کنن
احتمالا بیشتر عناوین سالهای اینده به صورت NATIVE 1440P و با تکنیک های آپسکیل
مثل DLSS به ۴K خواهند رسید
که به نظرم بسیار هم کار منطقی هست
و این به بازیسازها این فرصت رو میده که از توان سخت افزارهای جدید برای بالابردن گرافیک بازیها
و البته رسیدن به فریم ریت بالاتر استفاده کنن
sanaz bayonetta
درود بر شما
ب شخصه فریم ریت بالاتر رو ترجیح میدم ب رزولوشن بیشتر!
البته کاش ب جای ۴K Native از تکنیک های ۴K Upscale استفاده کنن (ب قول شما دوست عزیز DLSS)
اینطوری فکر کنم بیشتر دستشون باز باشه واسه بالا بردن فریم ریت بازی ها و…
دقیقا همینطوره , و با شما کاملا هم نظرم
متاسفانه ۴K NATIVE یه جور پزیشن تبلیغاتی شده
وگرنه اختلاف تصویر ۴K واقعی و چیزی که با تکنیک های شطرنجی به دست میاد
واقعا ناچیزه و تا تصاویر زوم ۳۰۰% نشده باشن خیلی سخت قابل تشخیصه
کاری که انویدیا با DLSS 2 انجام میده واقعا حیرت انگیزه
رزولیشن از ۱۴۴۰P به ۸K اپسکیل میشه
و نه تنها تصاویر تار به نظر نمیرسه بلکه شارپ تر از ۸K واقعی هست
تازه این تکنیک ها مدام در حال پیشرفت هستند و ما هنوز ابتدای کاریم
من شک ندارم حتی ۳۰۸۰ هم نمیتونه تا آخر نسل بازیها رو ۴K با ۶۰ فریم هندل کنه
بزرگترین اشکال ۴K اینه که خیلی خیلی سنگینه
و به شدت فضای رم رو اشغال میکنه
حالا اگه قرار باشه حافظه سیستم درگیر رندر کردن ۶۰ فریم ۴K باشه
چقدر برای بازیساز فضای خالی واسه بالا بردن بقیه فاکتورها میمونه !!
۱۴۴۰P بسیار رزولیشن مناسبی هست برای آپسکیل کردن به ۴K
شک ندارم که هم سونی و هم مایکروسافت
بعد از اینکه تب تبلیغ و هایپ کردن های اول نسل بیفته
تمرکز میکنن رو رندرهای شطرنجی
آره دقیقا ۴K Native فقط و فقط جنبه تبلیغاتی داره متاسفانه
منم با رزولوشن ۱۴۴۰P خیلی خیلی موافقم (حتی ب قول شما دوست عزیز این رزولوشن واسه تکنیک های Upscale هم خیلی مناسب هستش و کاربردی)
واقعا ویژگیها و آپشنهای جدید کارت های گرافیکی Nvidia خیلی کاربردی و مفید هستن!
انویدیا تو تکنولوژی ساخت، قطعا حرف اول رو میزنه و این بر کسی پوشیده نیست….
آقای کریمی نمیخوای اون اکانتی که آیدی بنده رو جعل کرده بن کنی؟
کی بود میگفت ما ۶۰فریم ۴ک میزنیم 😀
هایپم برای بازی
منم برای مدیوم هایپم مثلا
حالا به هر دلیلی یکی مث من برا این بازی های په نمیتونی توهین نکنی؟
بازی مولتیه ها
سلام مستر کریمی
این شایعه هم پوشش بدید
https://www.reddit.com/r/GamingLeaksAndRumours/comments/jctmz0/german_article_rumour_microsoft_bought_ubisoft/
به شدت قوی
و در آستانه خریداری شدن
اگر چنین چیزی رو منابع انگلیسی که ازشون خبر کار می کنیم پوشش بدن ما هم پوشش میدیم. اکس باکس داینستی و ردیت جزو منابع معتبر نیستن قبلاََ هم شایعه منتشر کرده بود هیلو اینفینیت ۵۰۰ میلیون دلار خرج برداشته که هیچوقت تایید نشد.
اقای کریمی میبینین تا دیروز که که گفته بودن هیلو ۵۰۰میلیون خرجش شده این سایت دروغ میگفته ولی الان راست میگه اقای Endgameخدایی ایکس باکسم که نمیخری حداقل یکم خودتو از اون چیزی که هستی ادم تر نشون بده
فعلا که ۲۴ ساعته تو سایتی و ترول میکنی
من دارم حرف منبع دار میزنم
موقعی که خبری به نفعشون باشه ؛ منبع کاملا درسته ولی وقتی خبر بد باشه ؛ منبع از بیخ ایراد داره 😐 😐 😐
میدونین این ۵۰۰ میلیون دلارو که میگید در واقع مایکرو رو بزرگ میکنین؟
https://gamefa.com/545399/rumor-halo-infinite-is-currently-the-biggest-most-expensive-project-in-gaming/
پس این خبر رو من پوشش دادم :laugh:
:laugh: :rotfl: :yes:
آلمانی رو که بلد شدم حتماََ ترجمه اش می کنم. این خبری هم که لینک گذاشتی منابع انگلیسی از جمله آی جی ان هم کار کردن این خبر جدید مرتبط با یوبی سافت هم اگر منابع انگلیسی مثل گیمینگ بولت گیم رنت ای جی ان و … کار کنن ما هم پوشش میدیم.
هیچ کدوم از این اخبار نباید پوشش داده بشه. ولی حالا که این رو پوشش دادن بنظرم اونی که شما فرستادی هم باید پوشش بدن. وگرنه فن بازی توی سایت آشکار میشه
اصلا یوبی سافتو هم بخره نکه خود مشا نمیگفتین یوبی باگ
اون زمان از الان جو کامنتا بهتر بود متسفانه بالایی به اسم تو و یک بازمانده از هیلو بر سایت نازل شد
حقیقتا فکر میکنم واسه ساخت Halo Infinite بیشتر از ۲۰ میلیون دلار هزینه نکردن!
شما هم به ترول روی آوردی :-/
نکنه فیکی
Farnam82
نه فرنام جان خداروشکر فعلا ک فیک نیستم :دی
قصدم ترول نبود!
همیشه سعی میکنم با اینکه فن سونی هستم، اما بی طرفانه و منطقی نظر بدم و در مورد ی ربازی صحبت کنم
فکر نکنم
اگه جعل باشه خیلی حرفه ای جعل کرده
این شایعه قوی نیست چون توسط هیچکس تایید نشده ولی توی کل توییتر هم پخش شده اعصاب مارو خورد کردن همه ری توییت کردن
به آلمانی گفته که یک شایعه ت اینترنت داره میچرخه که مایکروسافت یوبی سافتو خریده، ما تصور میکنیم (تصور میکنیم) که نه تنها مایکروسافت به خرید یوبی سافت علاقه ( علاقه) داره بلکه اونو خریده و طی هفتههایآینده اونو معرفی میکنه، با این وجود بعد از خرید یک و نیم میلیاردی بتسدا هیچ شایعهای عجیب نمیباشد.
فهم من از این خبر، چون ت اینترنت داره این خبر میچرخه نباید زیاد تعجب کنیم چون اونا قبلا ۷ و نیم میلیارد پول دادن و ممکن اینم درست باشه، درواقع خبرشون روی اون شایعهاس ک ت اینترنت پخش شده، نه اینکه خبری بهشون رسیده باشه
عناوین ubi در کل ارزش هزینه رو نداره مبارک فناشون :smug:
به احتمال زیاد پلتفرم مرجع Series S بوده و رزولوشن ۹۰۰p و ۳۰ فریم رو هدف قرار دادن :yes:
.
اون کسانی هم که میگن SSD مارک سرنی فلان
بهتره یه بار به صحبت های digital foundry گوش کنن SSD Ps5 پیچیده هست و استودیوهای انحصاری ساز از پسش بر میان
تا حالا که انحصاری های سونی همه ۴k 60 ray بودن البته به جز Black Spiderman
نبودی اون زمانی که یوبی فقط شاهکار میداد
کجا ۴کی هستن هرچی انحصاری فعلا گیمپلی دیدیم همشون ۱۴۴۰ p بودن مثل رچت ان کلنگ و دیمن سولز. ۴ کی میخوای اینارو بازی کنی باید ۳۰ فریم بازی کنی داش پس چرت و پرت نگو
شرمنده داینامیک ۴k که در هر صورت بازم ۴k واقعی نیست. ولی فکر کنم دیجیتال فاندری گفته بود دیمن سولز دارا رو ۱۴۴۰p اجرا میشه
میشه لینک بدی که گفته رچت اند کلنک و دمونز سول هم ۴k,60fps,ray هستش. آل استار دستراکشن و سک بوی هم اگر پیدا کردی بفرست
همه عناوینشم اینقدر بد نیست فقط این شرکت زیر یه پروپاگاندا قرار گرفته ، تو همین سال ها بازی های مثل for honor – rainbow و … داشتیم ( درسته از دوران اوجش فاصله گرفته ولی تا افولش راه زیاده، یه splinter معرفی کنی تلخی این چند وقتش رو میشوره میبره 😀 )
درباره ترول ها هم جدی نگیرید شرط میبندم اصلا موقع تجربه بازی ذره ای به این قضایا اهمیت نمیدن ذره ای!
همون اسپایدرمن هم احتمالا ایکسباکس شایعه کرده که اینطوری نیست.
وگرنه من اعتماد دارم پلی استیشن فورکی ، ۶۰ ، ری هستش.
تازه میگن راک استار اعلام کرده که رد دد ۲ روی پلی استیشن ۵ قراره ۸k و ۱۲۰ فریم اجرا بشه 😀
ولی روی ایکسباکس حتما باید منتظر ۹۰۰p باشن و ۳۰ فریم. نظر منو بخواین میگم وان ایکس از سری ایکس قویتره. چون اون حداقل فورکی اجرا میکرد
داداش اومدی مارو بخندونی تو سایت؟
۸کا؟
۱۲۰؟
روی ۱۰٫۲۸ ترافلافل؟
درحالی که ۲۰۸۰ti فورکی شصت نمیده؟
چی زدی قبل کامنت؟
بعد ایکس باکس ۹۰۰p 30fps? :no: :no:
پس دیمون سولز که ۱۴۴۰ هست چیه
البته نوشته بود ۱۰۸۰ ۱۴۴۰
که یعنی ۱۰۸۰ هست اپ اسکیل میکنن ۱۴۴۰
تو یکی هم که فقط ماست مالی بلدی، مارک سرنی رو کاری ندارم ولی اون توهماتی که از نقش SSD تو ذهن بعضی ها از جمله خودت ایجاد شده بود داره نابود میشه ولی همچنان دارید مقاومت می کنید – من و امثال من موهامون سفید شد تا به یه عده بفهمونیم نقش SSD فقط توی لودینگ سریعتر، کاهش حجم بازی ها به واسطهٔ عدم تکرار داده ها و پیشرفت لول دیزاین هست که این سه تا رو هر ssd ای انجام میده – نه ارتقای گرافیک، نه وضوح نه نرخ فریم هیچکدوم نتیجه و تاثیر استفاده از اس اس دی نیست؛ منتها شماها یه حافظهٔ ذخیره ساز رو با پردازنده اشتباه گرفتید و هنوز هم قصد ندارید از خواب بلند شید، اس اس دی GPU یا CPU نیست که کسی بخواد به قول شما ازش «استفاده کنه»، (چه استودیوی خود یه شرکت باشه چه شخص ثالت) بلکه نقش طبیعی خودش رو در سرعت سیستم ایفا میکنه –
و اما از این جهت من با آقای کریمی موافقم که سرنی هرگز نگفت اس اس دی توی مواردی غیر اونچه گفته شد تاثیر داره ولی سونی هدفش از تبلیغ روی ssd اتفاقا این بود که نقش این نوع حافظه رو در بین فن هاش بزرگتر از اونچه واقعا هست نشون بده که البته به ضررش تموم شد
رچت رو یادت رفت، ۳۰fps
خدای هزار درصد مطمئنم هیچی از ری تریسینگ نمیدونی
اینجوری کامنت میدی بی سوادی خودت رو بیشتر میرسونی
ببین کی واسه من حرف از سواد میزنه :laugh: اونو که خودم میدونم، منتها جواب ترول رو باید با ترول داد،
چطوری cell عزیز ؛ چند وقت نبودی نگران بودم ؛ مخلصم :heart:
درود بر سل عزیز
لطفاً میخوای تخریب کنی از یوبیسافت مایه نذار
میام یه چیزی میگم حالا بیا و جمعش کن
بنظرم برای ۴k و رهگیری پرتو و ۶۰ فریم احتمالا کنسول های میان نسلی خواهیم داشت
ps5 pro با قیمت ۹۰۰ دلار :laugh:
کنسول میان نسلی دیگه وجود نداره نسل قبل استثنا بود البته بنظر من…بخاطر سی فریم که نمیشه کنسول ساخت!!! نسل قبل کنسولهای پایه خیلی ضعیف بودن…ولی الان اینجور نیست..بخصوص ps5 که یه شاهکار طراحی سیستمه..
خدا نکنه ، زبونت گاز بگیر :reallypissed:
یوبیسافت : مگه همه بازی ها باید ۶۰ فریم باشن
.
اینم مثل والهالا دو روز دیگه میگن هر دو کنسول ۶۰ فریم :rotfl:
.
آقا اصلا این حرفا رو ول کنین جلسه بعدی classroom 101 چه موقعیه استاده داشت زیر لبی چی مگفت 🙂
باید حالت ۶۰ فریم و ۱۰۸۰ هم میذاشتن.
به خاطر استفاده از رهگیری پرتو طبیعی هست
توجه کنید ریتریسینگ خیلی سنگینه و وقتی ریتریسینگ فعاله حتی توی pcگرفتن ۴kو ۶۰فریم غیرممکنه
بسیار عالی
بی صبرانه منتظر لانچ بی نظیر سری ایکس هستم :inlove: :yes:
کاش یه حالت ۶۰ فریم اما با رزولوشن کمتر هم در نظر بگیرند ، شخصا فریم را به رزولوشن ترجیح میدم
کنسول های نسل بعد ان قدر تفاوت ندارند که در رزولوشن و فریم متفاوت باشند ( حداقل تا اواخر نسل ) تنها تفاوت ممکن ثبات فریم ، زمان لود و کیفیت بافت یا نور هاست
مورد توجه دوستان با SSD قرار نیست گرافیک بهتر بشه بلکه کار مهم تری داره ، حذف یا کوتاه کردن لود
روی سری S این طور که پیداست عناوینی که روی این دو کنسول ۴K اجرا بشه قراره ۲K یا ۱۰۸۰ و عناوینی که ۲K روی این دو بزرگ وار اجرا میشه ۹۰۰ یا ۷۲۰ اجرا میشه و جای بحث نیست
انگار این نسلم باید ۳۰ فریم بزنیم. اینجور که بوش میاد بازهم ۶۰ فریم انحصار پیسی میمونه
قابل توجه مارک سرنی ssd سی پی یو نما دروغ پردازی تاریخی و انتقال دیتای کراکن پی اس فایو .
پی اس فایو شکست سخت افزاری
موفق باشی 😐
cpy زد مارول اونجرز هم کرک کرد
بازی آنلاینو آفلاین میزنیم !!!!
فردا سرور های کرکیش هم اوکی میکنن
بسیار حق بود برای اونجرز
بازم بد نیست . من بیچاره که تلویزیون ۴کی ندارم ! نگفتند روی ۱۰۸۰چند فریم میده ؟ 😀
پ.ن : دوستان یک سوال مبتدیانه دارم : فناوری “رهگیری پرتو” با رزولوشن تصویر ارتباطی داره یا یه چیز مستقله ؟ برای مثال الان تلویزیون من فول اچ دی هست از ری تریسینگ محروم میشم ؟!
نه یچیز جداگونه است و به رزلوشن ربطی نداره
رزولوشن رابطه مستقیم با سایز تی وی داره اگه تیوی ۳۲ داری فرق بین ۱۰۸۰ و ۹۰۰ کمه اگه ۴۰ ب بالا حتمن باس ۱۰۸۰ باشه اگ ۴۳ ب بالا حتمن ۴ کی
نه ، اصلا به صفحه نمایش بستگی نداره
نه داداش نگران نباش
قابلیت نوپاییه و هیچ ربطی به رزولوشن نداره
به تلویزیون ربطی ندارند یا رزولوشن خود تلویزیون. اما به رزولوشن رندر شده ربط مستقیمی داره: توی یه میزان یکسان فریم ریت رزولوشن بالاتر، سختافزار قویتر برای ریتریسینگ میخواد.
آقایون سونی فن و مایکرو فن همو نخورین این فقط یه بازیه
دقیقا عین اسپایدرمن من اونم ۴k 30fps ray trasing اینم مثل اون باز اون مود ۶۰فریم داره
خیلی خوب بهینه کردن
با ریتریسینگ فورکا سی فریم