بازی Valhalla در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسولهای اکسباکس سری اکس، سری اس، اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرمهای رایانههای شخصی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. این در حالی است که نسخهی پلیاستیشن ۵ این عنوان نیز همزمان با عرضهی این کنسول در دسترس قرار خواهد گرفت. جهت مشاهدهی اخبار منتشر شده از بازی Valhalla به اینجا مراجعه کنید.
اطلاعات جدیدی از بازی Valhalla منتشر شد
همانطور که میدانید، یوبیسافت (Ubisoft) اخیراً اطلاعات زیادی را از بازی مورد انتظار Valhalla به اشتراک گذاشته است؛ از و تصاویر و تریلر جدید گیمپلی گرفته تا سیستم مورد نیاز بازی برای رایانههای شخصی. حال این شرکت تصمیم گرفته است تا به ویژگیهای دسترسی این عنوان بپردازد و جزئیات بیشتری را از آنها منتشر کند. خبر خوب این است که یکی از ویژگیهای جدید بخش دسترسی، تجربهی بخش مخفی کاری را بهبود خواهد داد؛ مخصوصاً برای افرادی که از روش پیاده سازی آن در دو نسخهی قبل سری راضی نبودند.
علاوه بر موارد استاندارد مانند امکان تغییر کلیدهای کنترل و امکان انتخاب بین نگه داشتن و یا فشردن یک کلید برای انجام یک کار خاص، توسعه دهندگان گزینههای بیشتر و متنوعتری را در اختیار بازیبازان قرار دادهاند. یکی از این موارد به شما اجازه میدهد تا بخشهای Quick Time Event را شخصی سازی کرده و آنها را با نگه داشتن و یا تنها با یک بار فشردن کلید مشخص شده اجرا کنید.
دیگر ویژگیهای این بخش شامل سه درجهی سختی برای مخفی کاری و اکتشاف و چهار درجهی سختی برای مبارزات میشوند. پس بازیبازان میتوانند تجربهی مورد نظر خود را به طور کامل شخصی سازی کنند. نکتهی جالب این است که بازی دارای یک گزینه با نام Guaranteed Assassinations است که با فعال کردن آن میتوانید تمام دشمنان را، فارغ از سطح، از طریق مخفی کاری از بین ببرید.
از طرف دیگر، یوبیسافت در توضیحات خود اعلام کرده است که Valhalla امکان شخصی سازی کامل گیمپلی و میزان پیشرفت را به بازیبازان ارائه میدهد:
از انتخاب پیشرفت درخت مهارت و ارتقای قابلیتها گرفته تا استفاده از سلاحها، ابزار و زرههای متنوع؛ شما میتوانید روش بازی را مطابق نقاط قوت شخصی خود شخصی سازی کنید.
در حال حاضر نمیتوان با قطعیت گفت که قسمت آخر توضیحات یوبیسافت به چیزی اشاره میکند، اما اگر توسعه دهندگان واقعاً امکان کنترل میزان پیشرفت را در اختیار بازیبازان قرار دهند، احتمال دارد که دیگر نیازی به گرایند کردن (Grind) برای استفاده از سلاحها و یا انجام ماموریتهای سختتر نباشد.
پر بحثترینها
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
نظرات
تو دو نسخه قبلی این که نمیشد همه رو اساسینیت کرد خیلی اذیت می کرد و در کل فلسفه بازی که مخفی کاری بود زیر سوال برده بود که خوشبختانه با Guaranteed Assassinations تو این نسخه درستش کردن
مشکلش این بود که مخفی کاری تازه با گرفتن همه ی اسکیلا انجام پذیر میشد
خیلی هایپم براش
به نظرم بهترین اساسین نسل هشت میشه
شخصی سازی گیم پلی؟
سه سطح فقط برای مخفی کاری؟
این بازی از چیزی که انتظار داشتم هم بهتره.
منم باهات به شدت موافقم
احساس میکنم یوبی سافت حسابی رو این یکی نسخه کار کرده نظر منو هم جلب کرده 😀
دیگه الان مطمئنم بازیه که ارزش هایپ بودنو داره
یه مشکلی که تو بازی origin و odyssey بود این بود که نمی شد توی بوته ها پنهان شد(منظور از بوته ها همونایی که بعد از باز کردن فست تراول از بالا می پریم داخل شون) امیدوارم تو این سری جدید این مشکل حل شده باشه
اگر در قسمت استریم لذت بردم از فضا امکانت گیم به احتمال اولین اسیسینزی باشی که میخوام کامل بازی کنم ولی چند ماه تا یکسالی باید صبر کنی
نمیدونم درست باشه یا نه اما اگه تراول نگاه کنید بخش هایی از آمریکا رو نشون میده فکر کنم داستانش به اساسین ۳ ربطی داشته باشه اما فقط فکر میکنم
عالی
واقعا این نسخه میتونه تحولی عظیم رو در این نسخه ایجاد کنه نسخه های قبلی هم خیلی خوب عمل کردن
چه بازی های بزرگی پیشرو داریم