تریلر جدیدی از بازی Amnesia: Rebirth منتشر شد
استودیوی فریکشنال گیمز (Frictional Games) بهتازگی تریلر جدیدی از بازی Amnesia: Rebirth منتشر کرده است. این تریلر به داستان و محیطهای این بازی میپردازد.
آقای توماس گریپ (Thomas Grip)، کارگردان بازی Amnesia: Rebirth، اخیراً در وبسایت PlayStation Blog به توضیح در مورد جنبههای مختلف این اثر و دنیای آن پرداخته است.
طیف گستردهای از محیطهای داخلی و خارجی و همچنین مرحلههایی که در همه اوقات روز انجام میشود، وجود دارد. در واقع، تنوع آنقدر زیاد است که تقریباً هر مرحله در یک نوع جدید از مکان یا پیچ و تاب در یک مکان قدیمی اتفاق میافتد.
بزرگترین دلیل ما برای رفتن به این همه دردسر این است که می خواستیم بازی مثل یک سفر حماسی احساس شود. تاسی (Tasi) به عنوان قهرمان اصلی داستان در تلاش است تا عزیزان خود را نجات دهد و به خانه برسد و این به عنوان یک مبارزه در یک جهان خصمانه بازی میکند. با رسیدن به مکانهای مختلف در زمان های مختلف روز میتوانیم احساس بسیار قویتری از سفر، پیشرفت و مقیاس وسیعی از سختیهایی را که تاسی متحمل میشود، ارائه دهیم.
دلیل دیگر داشتن این تنوع محیطی ایجاد انگیزه برای ادامه بازی به بازیباز است. در یک بازی ترسناک، تجربهی اصلی که سعی در برانگیختن آن دارید وحشت است که چندان خوشایند نیست. این کاملاً در تضاد با اکثر بازیهای دیگر است که حلقه اصلی بازی معمولاً در نوع خود لذتبخش به شمار میرود. در یک بازی ترسناک، شما همیشه در معرض خطر هستید، زیرا این بازی بیش از حد در انجام کاری که شما می خواهید انجام دهید موفق است! اگر بازیباز بداند که اگر موفق شود بر مشکلات و سخیتهای فعلی خود غلبه کند ، چیز جدید و مهیجی در پیش رو دارد. این بازی نوید محیطهای جدید و رازهای مختلفی را ارائه میدهد.مانند روایت های فریبنده یا رمز و رازهای حل نشده. البته ، Amnesia: Rebirth این موارد را نیز خواهد داشت و برخی از آنها در تریلرها نمایش داده شده است.
هنگام تصمیمگیری در مورد محیطهای باز ، به سرعت متوجه شدیم که محیط بیشتر در صحرا نتیجهای نخواهد داشت. در زیر نور کامل آفتاب، بیابان بیش از حد به یک روز در ساحل شباهت دارد و حس ترس و و حشتی را که از این بازی میخواستیم ارائه نمیداد. بنابراین ما بسیاری از محیطهای ترسناکتر را در نظر گرفتیم که می تواند بخشی از سفر تاسی باشد. این مکانها شامل غارها ، قلعههای قدیمی ، ویرانه های از دست رفته و سایر محیطهای عجیب و غریب است.
خلق بسیاری از این محیطها یکی از سخت ترین کارهایی بود که ما در طول روند توسعه انجام دادیم. هنگام ساخت اولین قسمت از بازی Amnesia، همه چیز در داخل یک قلعه قدیمی اتفاق افتاد. کل بازی درون همان ساختار اساسی بود. این بدان معنی است که تقریباً در هر مکانی از بازی میتوانیم از یک درب استفاده کنیم.
هیچ چیز در بازی Amnesia: Rebirth ساده نیست. مشکل این است که بسیاری از محیطها اشتراک چندانی ندارند. این مسئله منجر به اولین مشکل بزرگی میشود که با آن روبهرو شدیم: ما واقعاً نمی توانستیم منابع را بین مراحل تقسیم کنیم. در Amnesia: The Dark Descent و تا حدی آخرین بازی ما یعنی SOMA این مورد وجود دشت. Amnesia: Rebirth بسیار پیچیدهتر است.
من فکر میکنم این بازی یک پیشرفت عالی برای تجربهی بازیباز خواهد بود زیرا شما وقتی از یک مرحله به مرحلهی دیگر میروید، همیشه تنوع وجود دارد. اما وقتی که میخواستیم همهی این موارد را توسعه دهیم، فشار زیادی به ما وارد شد. در پایان فکر میکنم این سختیها ارزشش را داشته است.
بازی Amnesia: Rebirth در تاریخ ۲۹ مهر ماه ۱۳۹۹ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۰) در دسترس دارندگان کنسول پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی قرار خواهد گرفت. در ادامه شما را به تماشای تریلر جدید منتشر شده از بازی Amnesia: Rebirth دعوت میکنیم.
دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات