ویدئوهای جدیدی از گیمپلی بازی Watch Dogs: Legion منتشر شدند
شرکت یوبیسافت (Ubisoft) تاکنون اطلاعات مختلفی از بازی Watch Dogs: Legion را منتشر کرده است. در همین راستا، اخیراً وبسایتهای Game Informer و Windows Central پیشنمایشهای مربوط به این بازی را ارائه دادهاند.
در نمایشهای جدید منتشر شده شاهد بخشهای مختلفی از گیمپلی بازی Watch Dogs: Legion هستیم. بازیبازان در شهر لندن با NPCهای مختلفی روبهرو خواهند شد و اگر به مهارتهای آنها علاقهمند هستید، میتوانید آنها را در گروه DedSec استخدام کنید. این قسمت شامل تکمیل یک مأموریت استخدامی است و در صورت موفقیت ، بخش مقاومتی گروه شما بیشتر رشد میکند.
در ادامه شما را به تماشای ویدئوهای جدید منتشر شده از گیمپلی بازی Watch Dogs: Legion دعوت میکنیم.
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P
بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ ۸ آبان ماه ۱۳۹۹ (۲۹ اکتبر ۲۰۲۰) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. این بازی در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) برای کنسولهای اکسباکس سری اکس و سری اس، و در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) برروی کنسول پلیاستیشن ۵ منتشر میشود. شما میتوانید تریلر جدید بخش داستانی این بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات
از والهالا و
فنیکس (شبه اودیسی)
نشون بده یوبی جان
به غیر از داستان افسانه ها که حتی اونم فرق میکنه، اصلا شبیه اودیسی نیستش. گیم پلی و گرافیک و مبارزات و داستان و… کلا یه سبک دیگس.فقط سازندشون یکیه.و این که افسانه هاشون برای یک منطقه هستش
افتضاحه
به محض اینکه بازی بگیرم فقط شروع میکنم هر چی npc تو بازی هستو میکشم ببینم اخرش چی میشه شما هم امتحان کنید
یعنی واقعا اصلا تا حالا به این فکر نکرده بودم !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Big Brain
من عاشق نسخه اولش هستم کاش همونطوری ادامش میداد! بعید میدونم یوبی سافت از پس همچین ادعای بزرگی بر بیاد(همه npcها) یا تعداد npcها خیلی کم هستن یا اگرم زیاد باشن اکثرشون به درد نخورن و طوری طراحی شدن که اصلا سمتشون نری از هر ۲۰ تا یکیشون خوب هستن به هر حال این ادعای بزرگیه که هر شرکتی نمیتونه خوب درش بیاره خدا میدونه بازی منتشر بشه چی باشه
خدا لعنتت کنه یوبیسافت….آخه چرا این انجین آشغالتو عوض نمیکنی!!!
یعنی اینو اساسینت استاندارد آخر نسلت هستن؟؟!!!
یعنی نمیفهمی همه چیز خشک و بی روح هستش؟؟!!!
یعنی نمیفهمی ۱۰۰ تا ویدیو دیگه هم بدی هایپی به وجود نمیاد؟؟!!!
چقدر دوست داشتم بخاطر اسپلینتر و پرنس و اساسینای اولی…
لوگوت وقتی میومد یه زمانی حکم لوگوی راکستار و ناتیداگ الانو داشت…
لعنت بهت..
کااااااملا موافقم ؛ یه زمانی با اساسینس ها انقلاب اینجاد میکرد ؛ لعنت به مدیریت بد 😥
سرگرم کننده ترین و متنوع ترین بازیا مال یوبیسافتن پس انقد دربارش بد نگین. هر دیقه یکی میگه لعنت لعنت. مگه چی کم دارن بازیاش؟؟ داستان سری اساسین فوق العاده. شوتر های مجموعه ی فارکرای جزو بهترین ها. گرافیک همه ی بازیها در حد نسل ۸ و حتی بیشتر. ایده های نابی مثل همین واچ داگز و فارکرای پرایمال. بزرگترین و پرجزعیات ترین مپ های بازیا از جمله گوست ریکون(۲۵۰ کیلومتر مربع) و اساسینز کرید ادیسه و…. . دیگه چی از یه استودیوی بازی سازی میخوای؟؟؟ احترام بزار به این شرکت شاهکار ساز. انقد متاپرست نباشید. والله من با همه ی بازیاش حال می کنم و چند ماه سرگرمشون میشم و تا تمومش نکنم ولش نمی کنم. بس کنید متاپرستی رو.(هر چند که متا هاش هم روز به روز داره بیشتر میشه)
آقاجان اینایی که گفتی ملزوماته. همچین کمپانی بزرگی با اینهمه استودیو سراسر دنیا بازیش سرگرم کننده نباشه نداشته باشه که باید بره آتلیه بزنه. ایده خالی هم بدرد نمیخوره که باید درست عملی شه. متای بازیاشم حق ترین متاهای تاریخن هم بالا داره هم پایین. مشکل بعضیا که از یوبیسافت الان تعریف میکنن اینه که سطح توقعشون هنوز بره ۱۰ سال پیشه. به قرآن من هنوز تو کتم نمیره چرا باید فارکرای پرایمال یا گوست ریکان بریکپوینتو دوست داشت. فارکرای پرایمال همون بازی سه چهارسال پیش بود لباسش فرق کرده بود. گوست ریکان همونه هیچ فرقی نکرده
علی من به عنوان فن سرسخت یوبیسافت، کاملاً می تونم با کاربر امیدسلطانی همذات پنداری کنم… باید قبول کنی یوبیسافت تغییر کرده.. سیاستش تغییر کرده.. و این پیامش چی می شه؟ اینکه بسیاری از فن هاش نمی تونن کنار بیان با تغییرات…
پرنس ریمیکشو دیدی؟ فاجعس.. واچ داگز یکو دیدی؟ نسخه های اول سری AC یادته؟ ( عکس پروفایل قبلیم آرم سری اساسین بود) ۷ سالم هست که سم فیشر رو فرستاده مرخصی( اگرم قرار باشه بعد هفت سال شمایلش چیزی مثل پرنس باشه همون مرخصی بمونه برا همه بهتره) قربونش برم یدونه بازیم نداره که توش هزارتا باگ نداشته باشه..
یونیتی … دلمو کباب می کنه.. چقدر عالی بود و عالی تر می تونست باشه..فقط بخاطر باگ لعنتیش…
بقول دوستمون یزمانی بود لوگوش حکم راکستارو داشت.. الان کو؟کو شاهکار؟ چندتا شاهکار داده تو نسل ۸؟ هعی
با احترام به یوبی ولی نایت سیتی لهش میکنه
لندن فقط لندن سیندیکیت پر از دود زغال و سنگفرش کالسکه
لندن فقط لندن سیندیکیت پر از دود زغال و سنگفرش کالسکه :yes:
چیز جالبتر اینه که چنل یوتیوب mr.beast gaming ام از بازی گیمپلی گزاشته اونم ببینید
درسته سبکش متفاوته با سایبر ولی یجورایی رقیب سایبر به حساب میاد. ببینیم کدوم بیشتر میفروشه….
۶ ماهه نسخه ۱۲۰ دلاری من پیش خرید کردمه خیلی منتظرم. :inlove: :inlove: :inlove: شانس منم همش تاخیر خورد .
دیگه چیزی نمونده تا عرضه بازی امیدوارم یه بازیه خوب رو شاهد باشیم و انتظاراتی که ازش رو داریم براورده کنه
بازی خوبیه . ولی این ایده که هرچی npcتو شهر هستند رو میشه به عنوان کاراکتر انتخاب کرد به نظرم جالب نیست . اگه یه بازی با یه شخصیت ثابت وداستان خفن داشت خیلی موفق میشد .
واقعا خیلی سخت بود یکی دوتا حرکت دیگه برای مبارزه ی تن به تن طراحی کنن؟! همه ش تکراری بود که. کلا یه مدل کومبو برای مشت زدن داشت، دفاعش هم فقط اینجوری بود که می پرید بالا مشت می زد! خیلی نکته ی ساده ایه ولی نمی دونم چرا به ذهنشون نمی رسه!
اون موج بعد از مشت زدنش که جسد های اطرافش رو پرت می کرد داغونم کرد :sarcasm: