بازی Marvel’s Spider-Man به صورت کامل برای کنسول پلیاستیشن ۵ بهینهسازی شده است
طبق اطلاعاتی که به تازگی استودیوی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) منتشر کرده است، بازی نسل هشتمی Marvel’s Spider-Man به صورت کامل در نسخهی بازسازی شده از قدرت کنسول نسل نهمی شرکت سونی یعنی پلیاستیشن ۵ بهره خواهد برد. در ادامه با گیمفا همراه باشید تا نگاهی به صحبتهای این استودیو در رابطه با نسخهی نسل نهمی بازی Marvel’s Spider-Man داشته باشیم.
در حال حاضر استودیوی اینسومنیاک گیمز را بدون شک میتوان یکی از فعالترین شرکتهای بازیسازی قلمداد کرد. استودیویی که نه تنها در حال توسعه همزمان دو بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و Ratchet & Clank: Rift Apart است، بلکه مدتی نیز میشود که اعلام کرده مشغول بازسازی بازی Marvel’s Spider-Man (که در سال ۲۰۱۸ برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر شد) به همراه تمامی بستههای الحاقی آن برای کنسول پلیاستیشن ۵ است.
حال به تازگی آقای جیمز استیونسون (James Stevenson)، مدیر روابطعمومی استودیوی اینسومنیاک گیمز اطلاعاتی را در رابطه با نسخهی بازسازی شدهی عنوان Marvel’s Spider-Man در وبلاگ پلیاستیشن منتشر کردهاند که با توجه به صحبتهای ایشان، به نظر میرسد باید انتظار یک بازسازی قدرتمند برای این اثر منتشر شده در سال ۲۰۱۸ را داشته باشیم. در ادامه شما میتوانید بخشهایی از صحبت ایشان در رابطه با نسخهی نسل نهمی بازی Marvel’s Spider-Man را مشاهده کنید:
این بازسازی به هیچ وجه یک بازسازی سطحی و پیش پا افتاد نیست که به افزایش وضوح تصویر بازی خلاصه شود. بسیاری از بافتهای بازی Marvel’s Spider-Man به صورت کامل بازسازی شدهاند تا از حداکثر توان سختافزاری کنسول پلیاستیشن ۵ بهره برده بشود. ما با بهبود کیفیت بافت صورت، مو، چشمها و همینطور لباسها شخصیتهای بازی را به طور کامل ارتقاء دادهایم. اکنون شما میتوانید در این نسخهی بازسازی شده پیتر پارکر (Peter Parker) نسل بعدی را مشاهده کنید.
با توجه به صحبتهای آقای جیمز استیونسون به نظر میرسد در این نسخهی بازسازی بتوانیم تا حد بسیار زیادی چهرهی شخصیت پیتر پارکر در عنوان Marvel’s Spider-Man 2 (که احتمال در دست توسعه بودن آن بسیار بالا است) را مشاهده کنیم.
همچنین آقای جیمز استیونسون اطلاعات بیشتری را در رابطه با بهبودهای فنی نسخهی بازسازی شدهی عنوان Marvel’s Spider-Man منتشر کردند که شما میتوانید در ادامه آن را مشاهده کنید:
ما همچنین در این نسخهی بازسازی شده به صورت کامل از ویژگی رهگیری پرتو (Ray Tracing) بهره بردهایم و به صورت کامل سطح نورپردازی بازی را ارتقاء دادهایم. افزودن بر این، هماکنون در فواصل بسیار دور نیز شما میتوانید تعداد زیادی وسیلهی نقلیه و عابرپیاده مشاهده کنید، بدون هیچگونه کاهش کیفیتی نسبت به فواصل نزدیکتر. همچنین در این نسخهی بازسازی شده همانند عنوان Marvel’s Spider-Man: Miles Morales تنظیماتی وجود دارد که شما میتوانید به کمک آن بازی را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه برروی کنسول پلیاستیشن ۵ خود اجرا کنید.
آقای استیونسون ادامه میدهند:
همچنین ما در این نسخهی بازسازی شده به صورت کامل از قابلیتهای ویژهی کنسول پلیاستیشن ۵ از جمله لودینگ (تقریباً) بلافاصله بازی هنگام ورود به آن، تکنولوژی صدای سه بعدی و همینطور قابلیتهای کنترلر DualSense از جمله بازخورد لمسی به صورت کامل بهره بردهایم. افزودن بر این ما در نسخهی نسل نهمی Marvel’s Spider-Man سه لباس کاملاً جدید برای شخصیت مرد عنکبوتی طراحی کردهایم و گزینههای جدیدی را به حالت عکاسی بازی اضافه کردهایم. همچنین این نسخه دارای تعدادی تروفی کاملاً جدید برای افرادی است که علاقه به جمعآوری آنها دارند.
نسخهی استاندارد بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales با قیمت ۵۰ دلار و نسخهی آلتیمیت آن که شامل بازی اصلی و همچنین بازسازی کامل نسخهی اول بازی به همراه تمامی محتوای اضافه آن میشود نیز با قیمت ۷۰ دلار در تعطیلات پایان سال میلادی به صورت انحصاری برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و پلیاستیشن ۵ منتشر خواهند شد (بازی شامل نسخهی نسل هشتمی و نهمی نمیشود به این معنا که با خرید یک بارهی هر یک از این دو نسخه شما قادر خواهید بود آن را برروی کنسول پلیاستیشن ۴ و یا پلیاستیشن ۵ خود تجربه کنید).
همچنین در حال حاضر هنوز هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با این موضوع منتشر نشده است که آیا دارندگان نسخهی اول برروی کنسول پلیاستیشن ۴ این بهروزرسانی کنسول پلیاستیشن ۵ را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد یا خیر.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
این بازسازی به هیچ وجه یک بازسازی سطحی و پیش پا افتاد نیست که به افزایش وضوح تصویر بازی خلاصه شود. خب قابلیت بک وارد ایکس باکس با گرافیک های نسل ۶ یه طرف این یه طرف تازه لست ۲و گاد اف وار ۴هم هستن که قراره بازم هیتر ها رو نقره داغ کنن
دم این استودیو گرم خیلی پرکاره واقع میرزه هفتاد دلار البته ما ایرانیا صبر کنیم تخفیف بخوره کافیه سه ماه صبر کنن تو استور به قیمت پنجاه دلار میشه بخریم :inlove: بهترین خبر همین بود که بازسازی کردن به اضافه همه محتوای اضافی تو یک بازی
مگه بخودت همه نمیگفتن هیتر؟
😀 :laugh:
همونی که میگفتی عرضه بازیهای نسل بعدی برای نسل قبل ینی …. و ترول میکردی و خیانت به صنعت گیم و میخندیدی
یادت رفت؟
خودت بخودت چیزی نگو
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
در نهایت ps4 هم تا یکی دوسال اینده کار سونی باهاش تمام میشه..و فقط ps5 میمونه..ولی سری اس (اسمو ببین) تا اخر نسل ۹ قراره ساپورت بشه البته اینم اگه مثل وان اکس دوساله متوقف نشه!!! که قطعن میشه
من کامنت تورو یادمه ها که میگفتی عرضه بازیها برا نثل قبل یعنی خیانت 😐
به به یعنی آدم کیف می کنه از این استودیو..
هم روی Ratchet & Clank: Rift Apart کار می کنه هم روی
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ..
هم برنامه می ریزه واسه نسخه ۲ اسپایدی و هم یه بازسازی خوب از اسپایدی ۲۰۱۸ رو پلی ۵ ..
و چه شاهکاری بود نسخه ۲۰۱۸ .. چقدر لذت بخش بود ..
حیف که دیگه نمی تونم نسخه های بعدی رو تجربه کنم .. حیف 🙁
انگار جوری مقدر شد که ما دوباره برگردیم به پی سی گیمری
خدا خیرت بده سونی .. به ما که تو این سه سال و اندی که پلی ۴ داشتیم خیلی خوش گذشت ..
چقد این استدیو جذابه.خیلی سلیقه سونی خوبه.با صبر و حوصله بهترینو انتخاب میکنه.مراسمم خوب بود.
حاجی ناموسا این اینسامنیاک خیلی داره میترکونه ها لامصبا چطور دوتا بازی ساختین و اسپایدرمن رو هم بهینه کردین
از نمایش بازی روی پلی۵ هم مشخص بود انتشار روی پلی۴ تاثیری روی کیفیت بازیشون نداره و یه عده که فازشون با خودشون مشخص نبود این مشتری مداری سونی رو به فال بد گرفته بودن.
نسل بعد فقط ایکس باکس
راستی ray tracing هم در بازی بکار برده نشده همش تکنیک رفلکشن هست همه توی توییتر دارن بحث میکنن
ری تریسینگ چند سطح داره یه سرچی بزن میفهمی
ضایع بود :yes:
از عده ی فن بوی چیزی بیشتر از این انتظار نمیره دیگه.برید ری اکشن DF رو ببینید جای این کارا
اولا دیجیتال فاندری چیز دیگه ای میگه و وجود ray tracing رو تایید میکنه (هر چند که خود آدمم میتونه تشخیص بده اگر کمی آشنا باشه!)، دوما چیزی به اسم تکنیک رفلکشن نداریم! خود ray tracing هم یه نوع تکنیک برای رفلکشن محسوب میشه!!!
یکی تو پست گاد یه اسکرین گذاشت که سونی گفته Spiderman PS4 برا پی اس فایو اپدیت رایگان دریافت نمیکنه
حالا من نفهمیدم این بازی جدید از اسپایدر من برای PS4 هم عرضه میشه یا نه؟؟؟؟
من موندم این استودیوی اینسامنیاک چه جوری مشغول ساخت همزمان این همه پروژه ی بزرگه…. سانتا مونیکا و ناتی داگ و بقیه یک پروژه رو به زور و با چند بار تاخیر عرضه می کنن