بارگذاری دنیاهای مختلف بازی Ratchet and Clank: Rift Apart کمتر از یک ثانیه طول خواهد کشید
بدون شک شرکت سونی تعداد زیادی استودیوی بزرگ و منحصر به فرد با بازیسازانی استثنایی در اختیار دارد که میتواند برای زمان عرضهی کنسول پلیاستیشن ۵ خود در آغاز نسل نهم به هر کدام از آنها به راحتی تکیه کند. تا قبل از معرفی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart به صورت رسمی توسط استودیوی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games)، این نام در محافل مختلف مورد بحث نبود اما پس از معرفی این عنوان و ارائهی اطلاعات مختلف، به یکی از بازیهای کانون توجه بسیاری از هواداران تبدیل شد. اکنون بسیاری از بازیبازان منتظر عرضهی این بازی در ابتدای نسل نهم یا زمانی دیگر برروی کنسول پلیاستیشن ۵ هستند.
خوشبختانه به مرور زمان و پیدایش تکنولوژی و فناوریهای گوناگون ما همواره شاهد پیشرفتهای چشمگیری در صنعت بازیهای ویدئویی بودهایم. حال در همین موضوع به تازگی استودیوی اینسومنیاک گیمز به ارائهی توضیحاتی در مورد بازی Ratchet and Clank: Rift Apart و تکنولوژیهای نسل نهمی آنها پرداخته است. بازیبازان اخیرا نمایشهای جدیدی را از گیمپلی این بازی مشاهده کردهاند که در آن میتوانستیم شاهد باشیم که قابلیت Rift Tether که برای جابجایی سریع در میدان نبرد استفاده میشد، بسیار نرم و روان پیادهسازی شده است. اما در کنار این موارد، موضوعی که در بازی Ratchet and Clank: Rift Apart جالب به نظر میرسید انتقال سریع آن بین دنیاهای مختلف و منحصر به فرد بود که بدون هیچ بارگذاری صورت میگرفت. حال به تازگی آقای مایک دیلی (Mike Daly) کارگردان بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در مصاحبهای با روزنامهی واشگنتن پست (Washington Post) به ارائهی اطلاعات جالبی در مورد آن پرداخت:
یکی از نکات جالب در مورد بازی این است که گیمپلی نشان داده شده کاملا زنده و پویا بوده و بازیبازان میتوانند در تمامی شرایط کنترل شخصیت خود را بدون وقفه در دست داشته باشند. همهی دنیاهایی که در این اثر به بازیبازان نشان داده شدهاند در واقع جهانهای واقعی و کاملی به شمار میآیند که افراد میتوانند تحت شرایطی بین آنها جابجا شده و به بازی کردن در آنها بپردازند.
همچنین آقای دیلی اظهار داشت که این دنیاهای گوناگون و کامل تنها در کمتر از یک ثانیه بارگذاری خواهند شد که این قابلیت با توجه به رزولوشن ۴K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه بسیار چشمگیر به نظر میرسد. همچنین کارگردان بازی Ratchet and Clank: Rift Apart به قابلیتهای ویژهی کنترلر DualSense اشاره داشت. وی عنوان کرد که قابلیت تریگرهای تطبیقپذیر کنترلر DualSense این امکان را برای بازیبازان فراهم میکند تا بتوانند با اسلحههای مختلف به آرامی اما به دقت شلیک کنند. همچنین آنها میتوانند با فشردن بیشتر کلیدها، سرعت شلیک تیرها را افزایش دهند اما با این کار دقت در تیراندازی کاهش پیدا میکند.
عنوان Ratchet and Clank: Rift Apart در حال حاضر تاریخ عرضهی معینی نداشته و حتی مشخص نیست که آیا برای زمان عرضهی کنسول پلیاستیشن ۵ در نظر گرفته شده است یا نه. در پایان شما میتوانید جدیدترین تریلر منتشر شده از این بازی را در این نشانی مشاهده نمایید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
گرافیک نسل بعد تا اینجای کار در دستان سونیه
هورایزن ۲ :inlove:
بینظیره واقعا از همون نمایشای بازی هم میشد فهمید که بازی از نهایت قدرت ssd به بهترین شکل استفاده میکنه
به لطف ssd و هنر استدیوها
اسپم : rtx3080 قیمتش۱۵۰۰ دلاره (چرا تو ایران به دنیا اومدم؟؟؟؟)
میانگین درآمد امریکایی ها ۸۰۰۰ دلار، ما هیچ ما نگاه ،
ولی خداییش عجب قدرتی داره ۸k 120fps با ریتریسینگ
۳۰۹۰ ۱۵۰۰ دلاره نه ۳۰۸۰
چی میگی داش خود یوتیوبرا از این قیمت شاکین.
با عجله نوشتم منظورم ۳۰۹۰ بود شما به بزرگی خودت ببخش
فرض کنید پیشرفتی که رچت ۲ نسبت به رچت ۱ داشته رو گاد ۲ هم نسبت به گاد ۱ داشته باشه. هوش از سر ادم میپره
سونی فن ها از خوشی سکته میکنن
خب خب خب
باز سونی داره اذیتمون میکنه چرا آخه میدان رقابتو باریکتر میکنه چرا یکه تازی میکنه چرا اجازه نفس کشیدن به رقبا نمیده
چون سلطان صنعت گیمه،چون هیولای صنعت گیم
اینا چیه جمعش کنین سی فریم تازه این گرافیک
برین ببینین انویدیا چه کرده
هیلو اینفینیت رو میبینه میگه “شاهکار”… بعد به رچت و کلنک میگه “تازه این گرافیک”.
:no: عزیزم بهتره ما ایکس و پی سی مون رو بندازیم تو سطل زباله سونی و فن هاش واقعا حق دارن به حال ما بخندن هیلو نسل ۷ میدن مدیوم ۳۰ فریم میدن تتریس میدن اینا حقیقتیه که ما باید متاسف باشیم بابتش یکدونه انحصاری بدرد بخور و خوب نداشته باشی که به یه چیز شرکتت افتخار کنی واقعا خجالت آوره هیچی واسمون نگذاشت مایکرو :no:
رچت همشونو قورت میده