شایعه: احتمال دارد عنوان Demon’s Souls Remake بازی زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ باشد - گیمفا
شایعه: احتمال دارد عنوان Demon’s Souls Remake بازی زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ باشد - گیمفا
شایعه: احتمال دارد عنوان Demon’s Souls Remake بازی زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ باشد - گیمفا
شایعه: احتمال دارد عنوان Demon’s Souls Remake بازی زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ باشد - گیمفا

شایعه: احتمال دارد عنوان Demon’s Souls Remake بازی زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ باشد

محمد حسین کریمی
۱۰:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
شایعه: احتمال دارد عنوان Demon’s Souls Remake بازی زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ باشد - گیمفا

بر اساس صحبت‌های اخیر آقای ایمران خان (Imran Khan)، میزبان پادکست Kinda Funny، برنامه همیشه بر این بوده است که Demon’s Souls Remake در دوره‌ی عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار گیرد.

استودیوی بلوپوینت گیمز (Blupoint Games) وظیفه‌ی توسعه یک عنوان کلاسیک محبوب را بر عهده دارد، بازی که توسط فرام‌سافتور (FromSoftware) خلق شد و البته Demon’S Souls نام گرفت. بسیاری از بازی‌بازان و طرفداران سبک سولزبورن خواهان دانستن تاریخ عرضه‌ی بازی هستند و به نظر می‌رسد یکی از منابع داخلی مشهور به این سوال پاسخ احتمالی داده است. آقای ایمران خان، ویراستار ارشد سابق وبسایت گیم‌اینفورمر (GameInformer)، می‌گوید این احتمال وجود دارد که Demon’s Souls Remake در زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ در دسترس بازی‌بازان قرار گیرد. یکی از طرفداران از آقای خان پرسید، آیا ارزیابی بازی در هیئت کره‌ای به معنای انتشار زودهنگام اثر است و وی در جواب گفت:

من به این موضوع شک دارم که بازی در زمان عرضه در دسترس قرار گیرد فقط به دلیل شیوع ویروس کرونا اما آن‌ها همیشه برنامه داشتند که Demon’s Souls Remake را در زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی یا حوالی زمان لانچ کنسول‌ پلی‌استیشن ۵ (مدت ۳ تا ۶ ماهه) منتشر کنند.

سونی و بلوپوینت گیمز هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای بازی مشخص نکرده‌اند وحتی بازه‌ی زمانی نیز نامشخص است البته بیانیه‌ی جدید یکی از مدیران ارشد سونی به این نکته اشاره دارد که در دوره‌ی عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ شاهد عناوین جذاب و یک لاین‌آپ بی‌نظیر خواهیم بود.

احتمالاََ سونی به زودی از برخی پروژه‌های رونمایی نشده پرده‌برداری کند و در کنار آن‌ها شاید تاریخ انتشار Demon’s Souls Remake نیز مشخص شود. برخی منابع داخلی می‌گویند در ماه سپتامبر (شهریور/مهر) هر دو شرکت مایکروسافت و سونی مراسمی را برگزار خواهند کرد که در جریان آن قیمت کنسول‌های نسل بعدی مشخص خواهد شد و در کنار آن بازی‌های جدیدی به نمایش در خواهند آمد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: احتمال دارد عنوان Demon’s Souls Remake بازی زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ باشد - گیمفا
شایعه: احتمال دارد عنوان Demon’s Souls Remake بازی زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ باشد - گیمفا
شایعه: احتمال دارد عنوان Demon’s Souls Remake بازی زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ باشد - گیمفا
شایعه: احتمال دارد عنوان Demon’s Souls Remake بازی زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ باشد - گیمفا
شایعه: احتمال دارد عنوان Demon’s Souls Remake بازی زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ باشد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • می دونم قصدتون چیه از چنین کامنتی چرا که با یه سرچ ساده مشخص میشه بازی تحت مالکیت چه شرکتی هستش ولی من جواب میدم، خیر انحصاری زمانی نیست آی پی تحت مالکیت سونی هستش مگر این که چندین سال بعد و یا اوایل نسل ده صلاح بدونه و برای رایانه‌های شخصی هم عرضه کنه که بازم بعیده چون بازی اصلی هیچوقت برای پی سی به طور رسمی عرضه نشد. از بهم ریختن بخش کامنتا نمی دونم چه لذتی میبرین ولی چند روز اخیر در پست‌های سونی فقط طرفداران مایکروسافت کامنت گذاشتن در پست های مایکروسافت هم طرفداران سونی. چرا از فضای باز سوء استفاده می کنید قبلاََ در سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ فضای تمامی وبسایت‌های گیمینگ بهتر بود (تازه بخش کامنت‌ها در همه‌ی وبسایت‌ها بدون تایید بود) به جای این که پیشرفت کنن همگی دارن پسرفت میکنن. (در ضمن بخش عمده‌ای از کامنتم کلی بود ولی قصدتون از چنین نظری برام آشکاره)

      • Reason گفت:

        آقای کریمی عذر میخوام ولی اصلا احتیاجی نیست وقت بذارید به تفضیل جواب این افرادو بدید، چون مثل حرف زدن با دیوار میمونه

          • pink panther گفت:

            اقای کریمی من خودم سونی فن هستم
            ولی ببینید استودیوی سازنده بازی درسته برای سونی انحصاری میزنه ولی فرست پارتی نیست و مثل کوانتوم دریم میتونه راحت بازیش رو روی پلتفرم های دیگه منتشر کنه پس این حرف شما کاملا اشتباهه
            البته من که میدونم این رو تایید نمیکنید ولی صرفا جهت اگاهی براتون نوشتم
            موفق باشید

            • خیر. بازی فقط توسط بلوپوینت توسعه پیدا نمی کنه بلکه کارگردانی اصلی و بخش روایتی توسط استودیوی فرست پارتی SIE JapanStudio توسعه پیدا می کنه. از طرفی آی پی تحت مالکیت سونی هستش اما آی پی های Quantic Dream مال خود استودیو هستن( ترید مارک: ۳۵۳۴۲۲۲) و فقط سونی وظیفه‌ی تامین بودجه و نشر را درآن سال بر عهده داشت. خیلیا فکر می کنن beyond heavy rain و detroit ای پی های سونی بودن اما در حقیقت تحت مالکیت خود کوانتیک بودن و بخاطر تامین بودجه و وظیفه‌ی نشر برای مدت زمان طولانی در انحصار سونی قرار داشتن. بنابراین غیر ممکنی وجود نداره ممکنه روزی مثل horizon عرضه بشه ولی آی پی تحت مالکیت سونی هستش درصد انتشارش برروی پی سی در حد و اندازه‌ی سایر انحصاری های سونی مثل god of war و … هستش.

              • Ozhan گفت:

                بازیای کوانتیک دریم ترید مارکشون برا سونی هست اینو اخر هر تریلر که واس pc اومده میتونیم ببینیم اقای کریمی
                مثلا خود استدیو حتی اگ صاحب ای پی باشه مث الن ویک و رمدی بازم اجازه ناشرش که مایکروسافت بود رو لازم داشت که کاملا به خودشون واگذار شه
                احتمالا دیل میکنن و باهم به توافق میرسن

                • فعلاََ که داخل ثبت ترید مارک نوشته owner: quantic dream. داخل هیچکدوم از تریلر ها هم ننوشته کدوم تریلر شما دیدین که آخرش اسم سونی اومده به عنوان دارنده‌ی حق آی پی؟
                  https://www.youtube.com/watch?v=e4NvqmZ_SiE این تریلر رسمی لانچ هستش.

                • Ozhan گفت:

                  اره الان دیدم
                  پس چرا واس xbox پورت نکردش..؟

                • معلوم نیست حتماََ یه روابطی با سونی دارن. تازه پایین تریلر انتشار نسخه‌ی ریمسترد اونم برروی پلی‌استیشن ۴ در زمینه‌ی حق و حقوق نوشته trademark of quantic dream:
                  http://s11.picofile.com/file/8406338818/87967897689.PNG

      • Dr.Who گفت:

        اقای کریمی نمیشه کاری کرد که علاوه بر اسم اکانت،نام کاربری یه اکانت رو هم بشه دید؟اینجوری نصف این ترول ها محو میشن و دیگه یه سری نمیان هی عکس و اسم عوض کنن و دوباره مسخره بازی راه بندازن

      • ps5 digital گفت:

        اقای کریمی من حدود پنج ساله این سایتو میشناسم و هم کامنتا و هم پستارو میخونم و راضی ام و کلا حدود یه ماهه شروع به کامنت گذاشتن کردم اخرین کامنتی هم که گذاشتم ماله دو هفته پیشه دلیلی ام که دیگه کامنت نذاشتم تا الان اینه که بی منطق تو این سایت زیاد شده شما خودت یه نگاه بکن کسی که هیچی از سری هیلو حالیش نیست میاد شروع به تخریب این بازی میکنه منم که یکی از فن های هیلو ام به نظر شما در جواب ایشون چی بگم الان بیشتر پست های ایکس باکس اول یه سونی فن کامنت میزاره شروع به تخریب میکنه خب معلومه بعد یه مدت ایکس باکس فنا هم بی منطق میشن و شروع به ترول و مسخره میکنن من حرفم این نیست که سونی بده فقط حرفم اینه که دلیل بی منطق شدن ایکس باکس فنای این سایت همین سونی فن های بی منطقن منظورم همه نیست منظورم عده ای از افراده که عشقشون ترول و مسخره کردنه

      • Ninja Theory گفت:

        محمدحسین کریمی
        این رو برو به سونی فنها یاد بده
        یادته بعد کنفرانس xbox چه وضعی بود
        یکیش همین matin
        یکی اومده گفته جعبه نارگیل چین یا هیلو نفتی رفتی ریپلایش کنی همچین حرفی بزنی
        این سایت شده محفل سونی فنها که ۹۰ درصدشون ترول میکنند
        جوابشون رو میدی؟

        • بعد کنفرانس پلی‌استیشن هم همین وضع بود بعد کنفرانس اکس‌باکس سال گذشته هم همین وضع بود و …. همه ترول نمی کنن کسانی که ترول می کنن حداکثر ۶ نفر هستن (از هر دو طرف) که برخیشون چند اکانت دارن شما هم یکی از اون افراد هستین که قبلاََ یادمه خیلی ترول نمی کردین و بیشتر طرفداری از اکس‌باکس بود. توهین به هر پلتفرمی قابل قبول نیست من در مورد اخبار خودم مسئولم کلی کامنت ترول حذف شده از سمت سونی فن ها هم وجود داره. متاسفانه قابل رویت نیست از سمت شما وقتی کامنت های توهین آمیز و حاشیه ساز وجود نداشته باشه نیازی به جواب دادن هم نداره اما کامنت شما اگرچه هدفش مشخص بود اما گفتم اگر درصدی ابهام هم وجود داره حل بشه، توضیح دادم که از هر دو طرف چنین افرادی وجود داره و وقتی از پشت پرده خبر ندارید که چه برخوردی با بقیه میشه قضاوت نکنید.

          • Ninja Theory گفت:

            ببینید من تو یکی دو سایت خارجی و داخلی هم فعالیت دارم
            کامنتام طرفداریه xbox هست و‌ چون کسی ترول نمیکنه با هیچ پلتفرمی کار ندارم
            ولی وقتی یک نفر شروع به ترول میکنه باید جوابشم داد
            همین کاربر parham84 تو هر پست ببینی‌ نوشته halo کلاسیک
            یا این متین که هی دسته xbox رو ترول میکنه
            چرا کامنتشون تایید میشه
            بعد مال من از هر ۵ تا فقط دوتاش تایید میشه؟
            خب چرا انقدر بین این دو فرق میذارید
            منتظر‌ پست مربوط به xbox ام تا ببینم کامنت اون افراد تایید میشه
            #از خودمون شروع کنیم

            • ps5 digital گفت:

              واقعا درسته یه عده تو این سایت هستن عشق میکنن وقتی ترول میکنن و همینا باعث خرابی سایت شدن

            • من تمام کامنتای ایشون که مربوط به پست من باشه ویرایش کردم و هیلو کلاسیک رو حذف کردم چون عملاََ ترول به حساب میاد. کامنتای ترول شما حذف میشه از اون طرف هم ده ها کامنت ترول از طرفداران سونی هم حذف شده بنابراین تلاش در این جهت بوده که متعادل باشه فضا. ولی شما در این پست جواب کسی رو ندادید وقتی از همون اول کامنت حاشیه ساز منتشر کردین این پست به هم میریزه فقط جرقه اش کافیه زده بشه. اگر کامنتی مثل قضیه‌ی #هیلو کلاسیک منتشر شده احتمالاََ دیده نشده که اگر اطلاع بدین به من مشکلش برطرف میشه. بارها به صحبت‌های غیرمنطقی چه از طرف طرفداران اکس‌باکس و چه از طرف طرفداران پلی‌استیشن جواب دادم و اطلاعات غلط نخواستم باعث بشه به عده‌ای بر بخوره. (خیلی ها مطمئناََ هدف دار بودن) بخش کامنت ها به بهبود نیاز داره با بچه های تیم خبری صحبت می کنم به نفع کسانی که ترول نمی کنن.

            • الان کامنتای منم خیلی وقتا تایید نمیشه
              من از هر ۵ کامنتی که میدم ۱ دونش تایید میشه

            • Sackboy گفت:

              خیلی جالبه! حتی وقتی می‌گیم #از خودمون شروع کنیم، باز هم منظورمون دیگرانه!
              در اصل باید می‌نوشتی #از خودتون شروع کنین!

        • راست میگه 😐 وقتی اینارو ترول میکنن جناب کریمی جوابی نمیدین ؟؟؟ نوبت سونی که میشه فقط باید جواب داد ؟

          یک طرفه برخورد نکنید دیگه … هرکی ترول میکنه از هر سمتی جلوش واستین بچه که نیستیم نفهمیم سایت کلا یکطرفست
          طرف میاد بدون دلیل پی سی رو مسخره میکنه هیچکس جوابشو که نمیده هیچ بهش مثبت هم میدن بیشتر از منفیا چه انتظاری میشد داشت از کاربرای این سایت ؟؟؟ الان من مایکروسافت رو مسخره کنم بهم میگن افرین دقیقا همین شکلیه ولی نوبت به پی سی گیمرا و ایکس باکس فن ها میرسه همه اوکین با ترول شدن !! من خودم چندین بار جلوی ترول کردن به سونی رو گرفتم اما کدوم یکی از شماها جلوی ترول کردن پی سی رو گرفته هیچکس ..چرا چون ملت حال میکنن اینجا باش بحث این نیست که بگیم هردو طرف هستن ! بحث اصلی اینکه وقتی هر جور ترولی به هر طرف ماجرا ببینیم جلوش وایستیم به هر پلتفرمی وگرنه معلومه از نویسنده فقط از سونی دفاع میکنه بقیه هم به خودشون اجازه میدن راحت پی سی و ایکس باکس رو ترول کنن خودتون میدونین تمام حرفام درسته ضمن اینکه من نمیخوام چیزی رو به کسی اینجا اجبار کنم این فقط نظر من راجب بخش کامنت هاست !! به همه پلتفرما توهین میشه یا ترول میکنن ماهم که هیچی نمیگیم بیشتر وقتا …

          • اخر کامنتم اشاره کردن کلی میگن
            چه ترولای پیسی
            چه ایکس باکس
            چه پلی استیشن

            • نه حاجی جو خیلی وقته مسمومه شاید از اول همین شکلی بوده منم خسته شدم بسکه میام این چیزارو میبینم
              یه سری کودک پی سی رو ترول میکنن خسته شدم از جواب دادن حتی …اعصابش رو ندارم دو روز دیگه میخوام پلی استیشن بگیرم دوست ندارم با تنفر بخاطر دوتاادم ترول از پلی استیشن بدم بیاد چون واقعا روی دیدم تاثیر گذاشتن بهتره بریم تا دیدمون خرابتر ازین نشده از اولم اشتباه کردم اومدم قسمت کامنت ها جایی که خب جو سایت یک طرفست خوبی بدی دیدین حلال کنید

          • ترول کلا بده. چه سونی چه مایکرو و نمدونم شاید کامنتای منو ندیدی دوست عزیز ولی من ، ایمان جان ، اوژان جان ، محسن جان و برخی دیگر که الان حضور ذهن ندارم از هشتگ ترول نکنیم حمایت میکنیم ترول کلا کار بدیه و باید جو سایت رو دوستانه کنیم که با کمک جناب کریمی و دیگر دوستان هم اینکارو میکنیم

        • Reason گفت:

          ۹۰ درصد ترول میکنن؟
          ینی از هر ۱۰ سونی فن ۹ تاشون ترول میکنن
          خب اکی
          فرض کنیم ۲۰ تا سونی فن فعال در بخش کامنتا داریم، همین الان ۱۸ تا سونی فن ترول اسم ببر، ببین اسم نبری داری خودتو زیر سوال میبری
          اینم بگم که شما خودت جزو ترول کننده ترین هایی، هرزمان رفتارت اصلاح شد حق اظهار نظر داری

    • وات د خاک؟
      نه ای پیش مال سونیه
      ویرایش : زمانی که تو فاز ویرایشه کامنت میتونین تغییرش بدین؟

    • Kaneko گفت:

      ووواااای باز این اومد.نه آقا وقتی پلی ۵ میاد اینم باهاش میاد.از این ساده تر؟!خبرو بخون بعد حرف بزن
      PLAY HAS NO LIMIT

    • Ninja Theory
      خیر دوست عزیز آی‌پی کاملا متعلق ب سونی هستش

  • عالیه
    معلومه با برنامه اومده جلو سونی

  • Soroosh0097 گفت:

    به به.چه شود دیدار دوباره با ونگارد و دراگون گاد و فلیم لورکر و تاور نایت :inlove:

    • Rr گفت:

      دراگون گاد رو باید تغیر بدن

      اوی نسخه اصلی بد جور ضد حال خوردم سرش

      ولی بهترین فایت با اژدهایی که توی یه بازی دیدم midir توی دارک ۳ بود (ringed city)

      • Soroosh0097 گفت:

        اوه‌ اوه.دارک ایتر خیلی مرگبار سخت بود. لامصب جوری طراحی شده بود که حتی چند نفر هم میومدن کمکت واسه زدنش یه حرکت میزد که جمعن همتونو در یه لحظه با هم قلع و قمع میکرد.تا قبل از اونم kalameet توی دارک سولز یک خفن ترین و سخت ترین باس فایت دراگون بود.اما دراگون گاد بیشتر یه ابهت خفنی داشت.

        • Rr گفت:

          من احساس میکنم تنها زدن میدیر راحت تره تا بیان کمکت (تجربه خودم و اینکه با هر نفر که بیان کمکت ۲۵ درصد جون و دمیجش بیشتر میشه)

          کلمیت هم واقعاً برای زمان خودش فوق العاده بود،مخصوصا سینماتیکی که با آهنگره به وجود میومد فوق العاده بود

          در ابهت دراگون گاد هم که شکی نیست،باس فوق العاده ای بود ولی ««باس فایت»» خوبی نبود

  • Rr گفت:

    همین بازی برام کافیه که پلی استیشن ۵ بخرم

    ولی مشکل اینجاست که:(play has no limits,but my wallet does)

    یه اتفاق عجیبی هم توی کامنتم افتاد

    یه ایموجی توش ظاهر شده که من نگذاشتمش

  • فعلا که برنامه اصلی سونی مشخص نشده ولی امیدوارم حداقل Demons جزو بازیای لانچ باشه!
    و اینکه تو تاریخ لانچ کنسولا اینقدر مخفی کاری و پنهان کاری سابقه نداشته… در بهترین حالت کمتر از ۳ ماه تا لانچ کنسولا مونده و هنووووووووووووووووز نه قیمت و نه صفحه پیش خریدی وجود داره…
    حتی لاین آپ کنسولا هم کامل مشخص نشده… معلومه هر دو شرکت از همدیگه ترسیدن!
    من واقعا موندم کی میخوان قیمت بدن؟؟؟
    و در آخر هم بگم که مطمئن باشین سونی بدون برنامه یه کنسول رو بیرون نمیده و منتظر خبرای بزرگ واسه لانچ کنسول باشین.

  • انشاالله به زودی این گیم رو تجربه میکنیم انتظار کشیدن واسه این گیم ها واقعا سخته یکی این و یکی هم الدن رینگ :inlove:

  • NokoshiMaro گفت:

    در ضمن جناب کریمی تو منطقی بودن شما بعنوان نویسنده هم شکی نیست و هر سمتی که هستین میدونم نسبت به بقیه اعضا یا حتی نویسنده ها بشدت ادم انتقاد پذیرتر و سازنده تری هستین مثل اقای قانع پسند که بنظرم واقعا انسان متین و یکی از بهترین منتقد هایی هستن که تا حالا دیدم و نظر بالا هم نمیخواستم شما رو مورد انتقاد قرار بدم بلکه قصدم این بود که بعضی کامنت هاتون وقتی ارسال میکنید یه عده مثل خود من دچار سو تفاهم میشن و فکر دیگه ای میکنن پس بهتره مضنون کامنتتون مثل همین رو بگید که بعضیا سو استفاده نکنن… در ضمن در مورد اون اصلاح هم که گفتین امیدوارم هرچه زودتر اتفاق بیفته و داخل تیم نویسندگیتون هم یه تجدید نظر بکنید

شایعه: احتمال دارد عنوان Demon’s Souls Remake بازی زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ باشد - گیمفا