مجموع فروش فیزیکی و دیجیتالی Final Fantasy 7 Remake از مرز ۵ میلیون نسخه عبور کرد
ساعاتی پیش شرکت اسکوئر انکیس (Square Enix) جدیدترین آمار فروش بازی Final Fantasy 7 Remake را اعلام کرد. طبق این آمار، تا به حال مجموع فروش فیزیکی و دیجیتالی این بازی از مرز ۵ میلیون نسخه عبور کرده است. همچنین تاکنون ۲ میلیون نسخه از این بازی به صورت دیجیتالی به فروش رفته است که از این لحاظ پرفروشترین عنوان دیجیتالی اسکوئر انیکس برروی کنسول پلیاستیشن ۴ محسوب میگردد.
پیشتتر در آخرین آماری که شرکت اسکوئر انیکس در ماه آوریل منتشر کرده بود، مجموع فروش فیزیکی و دیجیتالی این بازی به ۳٫۵ میلیون نسخه رسید. این در حالی است که فروش بازی Final Fantasy XV در ۲۴ ساعت اول انتشار خود به ۵ میلیون نسخه رسیده بود. اما نکتهی مهم اینجاست که بازی ذکر شده یک عنوان چند پلتفرمی بود، اما Final Fantasy 7 Remake تاکنون تنها برروی پلیاستیشن ۴ منتشر شده است.
در همین حال، شرکت اسکوئر انیکس در روز گذشته اعلام کرد که به علت شیوع ویروس کرونا آمار فروش فیزیکی بازی Final Fantasy 7 Remake کمتر از حد انتظار بوده است. همچنین در حال حاضر قسمت دوم این نیز مراحل توسعهی خود را طی میکند.
Final Fantasy 7 Remake هماکنون برروی کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار دارد. این بازی تا ماه آوریل سال ۲۰۲۱ در انحصار پلیاستیشن ۴ است و احتمالاً پس از آن شاهد عرضهی این اثر برروی پلتفرمهای دیگر نیز خواهیم بود. شما میتوانید نقد و بررسی این بازی را که به قلم مهدی رضایی نوشته شده است، از طریق نشانی قرار داده شده مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- سونی ۳۱۹ میلیون دلار از سهام Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، را خریداری کرد
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
خوب فروخته ماشاالله .. حالا بیاد اینطرف بیشترم میفروشه حلالتون باشه :yes:
کی میشه دوباره یادی کنیم از نجات کودکان فقط منتظر ریمیکم کلاسیک رو بازی نکردم حیفم میاد بازیش کنم
وقتی اینطوری انحصاری بدن یعنی یک سال روی پلی استیشن بعد یک یا دو سال حالا روی بقیه پلتفرما
هیچکس ضرر نمیکنه واقعا مسیر درستی رو میره این شرکت و من مخصوصا عاشق این سبک گیم هام
فقط دوستان ازین نسخه Xv لذت بردین اصن ؟؟ برای همه پلتفرما اومده بود اون نسخش رو میگم ؟؟؟
به شخصه اصلا از xv برخلاف بقیه نسخه های فرنچایز لذت نبردم.
اره منم نتونستم بازی کنم یه طوری بود اصلا باش حال نکردم
قشنگترین نسخه فاینال همین ایکس وی بودی خدا وکیلی سگی حال کردم سگی
۵ میلیون نسخه فقط روی یک پلتفرم . بعد میگن چرا اسپایدمن انحصاری سونیه.
نمیدونم چرا من عاشق بازی هایی هستم که rpg هستن و سیستمه لول آپ کردن دارن ولی همیشه حس میکردم فاینال فانتزی زیاد روی میکنه تو این سیستم مثلن همه نسخه هاش یه سری باس تو خط داستانی اینقدر قوی و شکست ناپذیر و با قدرت صدمه زدن زیاد هستن که باید تا قبل باس ها تک تک مرحله فرعی هارو میرفتی تا بتونی یه شانسی برا شکستشون داشته باشی همین باعث میشد هیچوقت نتونم باهاش ارتباط برقرار کنم مبارک طرفداراش
ایکس وی رو بازی کنی عاشقش میشی همینطور این نسخه
یه چیز ذهن منو درگیر کرده وقعا
این بازی شاهکار و سرگرم کننده با امکانات عالی ۵ میلیون نسخه تا حالا فروخته.
اونوقت انیمال کراسینگ ۲۲ میلیون نسخه؟!!! 😐
فاینال فانتزی بازم تاحالا ۳۰۰ میلیون دلار شده فروشش و قطعا بالاتر میره ولی چرا ژاپنیا حتی بازی های ژاپنی رو هم کمتر از سوییچ میخرن.
من رفتم لیست بازی های انحصاری سوییچ رو دراوردم، همشون ماریو و زلدا بودن در سبک های مختلف ولی همشون بیس از ۱۵ میلیون نسخه فروخته 😐 😐
همم کارتونی بودن با گرافیک هنری و نهایتا ایندی
اونوقت بگین بازی کارتونی بده
من که دیگه به بازی های کارتونی ps و xbox اعتراض نمیکنم 🙁
انیمال کراسینگ یه بازی زیبا و خونوادگیه، شما یه بچهی ۶ ساله داشته باشی باهاش گاد بازی میکنی یا انیمال کراسینگ؟؟
نکتهای که میخوام بگم اینه که بازیهای خونوادگی معمولا فروش خوبی دارن
وقتی داری در مورد IPهای قدیمی نینتندو صحبت میکنی، مخصوصا اونهایی که بطور ویژه برای بچه ها ساخته شدن، باید انتظار فروش میلیونی در حد ۲۰ ۳۰ میلیون رو داشته باشی!
چون عناوین خیلی خیلی محدودی توی صنعت گیم وجود دارند و دووام آوردن تا به امروز که بچه ازشون از گذشته تا حالا استقبال کردن
حالا همون بچه های ۲۰ ۳۰ سال پیش که زلدا رو ۵ سالگی میزدم، همچنان هم با وجود خلاقیت نینتندو در ساخت این آثار، دوباره به تجربه اونها میپردازن و اینبار به بچه های خودشون هم نشونش میدن
یعنی اینقدر این IPها بخاطر خلاقیتشون دهن به دهن بین افراد از ۴۰ ۵۰ سال پیش تا حالا چرخیده که فقط کافیه نینتندو یه عنوانی ازشون منتشر کنه تا همه ازش استقبال کنن
از طرفی، همیشه باید در نظر داشت که پلتفرم نینتندو اصلاااااااا حاوی بازی های AAA و یا بازی های بزرگ و بروز و آنلاین کمپانی های دیگه، نبوده، نیست و اینجوری هم سیاست قدیمی نینتندو طی چند دهه اخیر تغییر نکرده، نخواهد بود!
پس هرررر کسی نینتندو سوییچ داشته باشه، چه بخواد و چه نخواد، مجبوره بازی های نینتندو رو بخره
امسال کلا ۱ دونه بازی بزرگ خود نیننتندو برای سوییچ ساخت که فقط و فقط همین انیمال کرایسنگ بود، همین و بَس!
چون رده سنی انیمال کراسینگ پایین هستش و همینطور یک بازی بدون چالش و سخت و برای سرگرمی و دور هم بودن هستش
نه یک بازی آفلاین با رده سنی بالاتر و چالش دار
طرفدارای نینتندو فقط برا انحصاری کنسول میخرن یجورایی این نینتندو سویچ نمک رو غذا داره با عنوان های معروف ثرد پارتی چون این ویژگی رو قبلا نداشتن طبیعیه که فروشش بالا باشه چون انحصاری تو دوران های قبل تنها بازی هایی بودن که میشد خرید برا نینتندو و خیلی ها دوستشون دارن super smash bros . legend of zelda .animal crossin و …بازی هایی مثل boyonetta که جدیدا انحصاری شدن همه بازی های درجه یک و دلیل اصلی خرید این کنسول دستی هستند
لطفا محتوای خبر رو تصحیح کنید، FF 15 در ۲۴ ساعت اولش فقط ۵ میلیون شیپ شده بود (یعنی کمپانی سازنده بازی رو بدست فروشگاه ها رسونده بود)، در حالیکه فروشش خیلی خیلی پایین تر از این مقدار بود… همچنین در بازی زمانی مشابه از زمان لانچ، به شدت پایین تر از فروش FF 7 Remake بوده تا حالا!
امسال اسکوانیکس و تیمنینجا و سگا برای عرضهی بزرگترین عناوینشون به صورت انحصاری روی پیاس۴ لذت بردن…
از اون سمتم خود سونی با کیفیت به شدت بالای عناوینش و سکندپارتیهای قدرتمندش…رقابت نفسگیری با نینتندو راه انداخته..