فروش Resident Evil 3 Remake به ۲٫۷ میلیون نسخه رسید؛ مجموع فروش این سری از ۱۰۳ میلیون نسخه عبور کرد
شرکت کپکام (Capcom) آمار جدید فروش بازی Resident Evil 3 Remake را اعلام کرد. بر این اساس، تاکنون بیش از ۲٫۷ میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته است. علاوه بر این، آمار فروش کلی این سری به ۱۰۳ میلیون نسخه رسید.
بازی Resident Evil 3 Remake اوایل سال جاری منتشر شد و در ۵ روز اول انتشار خود توانست به فروش ۲ میلیون نسخهای دست یابد. حال طبق گزارش جدید شرکت کپکام، آمر فروش این بازی به ۲٫۷ میلیون نسخه رسیده است. اگرچه روند فروش این بازی در طول ماههای اخیر کند شده، اما هنوز این آمار قابل توجه به نظر میرسد.
شرکت کپکام همچنین اعلام کرد که آمار فروش سری بازیهای Resident Evil به بیش از ۱۰۳ میلیون نسخه رسیده است. در ماه ژوئن این رقم به نزدیک ۱۰۰ میلیون نسخه رسیده بود و در طول دو ماه اخیر سه میلیون نسخهی دیگر به این آمار اضافه شد. این شرکت ژاپنی در حال حاضر برروی توسعهی بازیهای Resident Evil Village و بازسازی Resident Evil 4 تمرکز کرده و بدون شک حساب ویژهای برروی فروش آنها دارد.
بازی Resident Evil 3 Remake هماکنون برروی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. شما میتوانید نقد و بررسی بازی را از طریق این لینک مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
به به بسیار عالی امیدوارم کپکام همیشه موفق باشه و اویل ۸ هم موفق ظاهر بشه و بترکونه
نسبت به ایراد هایی که مثل کوتاه بودن بازی گرفتند فروش خیلی خوبی داشته است.کپکام این نسل فوق العاده بود از بازی moster Hunter world که گل سرسبدشون بود تا دویل می کرای ۵ که پرفروش ترین نسخه بازی بود و رزیدنت اویل ۲ و۳ و ۷ که در مجموع فکر کنم تقریبا ۲۰ میلیون نسخه فروخته اند.به امید ادامه موفقیت کپکام در نسل نه فقط دوست دارم بعد از رزیدنت اویل ۸ و ۴ ریمیک یک استراحتی به سری بدهند و روی بازیابی دیگر آی پی های قدیمیشون مثل اونیموشا،بایونیک کوماندو و … وقت بگذارند و نسخه ۶ دویل می کرای را هم بدند. این pragmata به نظر بازی جالبی باشه امیدوارم موفق بشه.
کپ کام با این نسل شاهکار کرد،اون از اویل ۷ که دوباره ترس رو احیا کرد،اون از ریمیک ۲ که دو برابر ترس رو احیا کرد و از طرفی ما رو به نسل پنجم برد،اونم از ریمیک ۳که اگر چه اشتباه بود ولی اشتباه بزرگ نبود.این بازی بزرگترین ضعفش تایم کمش بود وگرنه این بازی نقاط قوت داره.
خدارو شکر تو این مقاله فعلا خبری از کامنت های (این بازی بده)،(این بازی یک شرم برای دنیای گیمه)و… نیست.
از یه طرف دم گیمفا گرم که امتیاز خوبی هم به بازی داد.
راستی به نظرتون حالا که اویل ۸ برای پلی استیشن ۴ نمیاد،ممکنه کپ کام برای اینکه هواداران ناراحت تر نشن،بگه رزیدنت اویل ۴ ریمیک برای پلی استیشن ۴ هم میاد؟
احتمالش بود ولی وقتی اویل ۸ رو نداد احتمالش کمه بخواد اویل ۴ رو بده معلوم نیست شاید برای تکمیلی ریمیک ها در نسل ۸ بده چون نسل ۷ رو تا سال ۲۰۱۶ پشتیبانی کرد
پس هنوز پنجاه پنجاهه.
البته کپ کام از قصد اویل ۸ رو فقط روی پلی استیشن ۵ عرضه نمیکنه،خودش گفت که بافت ها روی پلی استیشن ۴ مشکل داره،البته نمیدونم راست میگه یا این فقط برای فروش کنسوله.
متاسفانه احتمال عرضه ریمیک قسمت ۴ برای کنسول های نسل هشت تا حدی صفر هست چون شایعه شده این ریمیک ۲۰۲۲ عرضه میشه و با توجه به اینکه اویل ۸ قرار نیست برای نسل ۸ منتشر بشه قاعدتا نباید انتظار داشت ریمیک ۴ هم منتشر بشه
این ریمیک اصلا در حد ریمیک نسخه دوم نبود.البته باید این نکته رو درنظر بگیریم که کپکام بازی بدش هم فوق العاده اس.فقط در حد استانداردای کپکام نیست.با این حال شدیدا لذت بخشه.مطمئنا کسایی که نسخه کلاسیکو بازی نکردن خیلی لذت میبرن.کسایی که نسخه کلاسیکو بازی کردن هم لذت میبرن ولی عمرا حتی نزدیک به اون تجربه ی اصیل نمیشه.
اسپم:من بازی نکردم ولی شنیدم clock tower حذف شده اون بخش جزو قشنگ ترین بخش های بازی بود.
اون جمله را واقعا راست گفتی بازی بدش هم خوب هست فقط در حد استاندارد کپکام نیست.مثلا بازی اویل ۶ با اینکه ترسناک نیست ولی بازی اکشن خوبی هست ولی این برای ما که کپکام را می شناسیم و می دونیم چه کارهایی ازش بر می یاد ضعف خیلی بزرگی هست.
یزدان جان حتما بازی کن بدون تعصب میگم صدرصد لذت میبری همراه بانو جیل ولنتاین و سلطان وحشت نمیسیس در خیابان های راکون سیتی بازی رو روی درجه سختی برو اشکت در میاد و حسابی هیجان انگیز و دلهره آوره عالیه هرکی بازی کرده روی درجه سختی هارد یه درجه داره اینفرنو که دیگه اصلا نمیشه مقاومت کرد مخصوصا وقتی وارد لانه عنکبوت ها میشی این بازی رو رفتن روی درجه آسان یا نرمال اشتباهه اگه استرس و ترس واقعی رو میخوای هارد بزن
برج ساعت و قسمت پارک ازش حذف شده تنها دلیلی که نمره هاش و فروشش از ریمیک ۲ کمتر شد به نظرم کوتاه بودنش نیست چون ریمیک ۲ هم کوتاست دلیلش شباهت بیش از حدش به ریمیک ۲ ئه مطمئنم اگه قبل از ریمیک ۲ نسخه ۳ رو میساختن دقیقا همون نمره های ۲ رو میگرفت
من بازی نکردم ولی از بس گیمر های قدیمی ازش بد گفتن، سمتش نرفتم تا خاطرات بینظیرم از نسخه سوم از بین نره
هرچند دموی رایگانش خیلی خوب بود ولی با توجه به تایمش و افتضاح دلار وایمیسم قیمتش بیاد حول و حوش ۱۵-۲۰ دلار
اسپویل
من ۶ ، ۷ دفعه تمومش کردم رو pc , گرافیک و صدا گذاری و موسیقیش حرف نداره ولی ولی چند تا مشکل اساسی داره ، قیافه کارلوس و بخصوص نمسیس اصلا جالب نیست خبری از لوکیشنهای فوق العاده نوستالژیک برج ساعت ، راکون پارک ، دد فکتوری و کلیسا نیس ، حذف خیلی از معماهای جذاب بازی کلاسیک ، داستان بازی ۱۰ درصد مثل نسخه کلاسیک بازیه ۹۰ درصد یه داستان دیگه اس ، نبود دشمنانی مثل کلاغها ، عنکبوتها و باس فایت کرم ،بازی انصافاً خیلی کوتاهه و بدتر از همه معرفی کردن نمسیس که پایه و اساس بازیه در اولین دقایق بازی بدون یه پیش درآمد که بنظر من ضربه بزرگی به بازی زده و همچنین نچسب جیل با اون فحش هاش
پایان اسپویل
جالبه با اینکه از تمام پتانسیلِ نسخه نمسیس استفاده نکردن اما بازم فروشِ خوبی داشته.
… توی ابهت نمسیس جوری که مستر تایرانت (X) ترسناک تر از نمسیس بود
مث همیشه عالی هستش
دقیق ۱۶۲ میلیون دلار گیرشون اومده اگه همه ۶۰ دلا رپول بازیو داده باشن و توی تخفیف ها نخریده باشن
۱۶۲ میلیون دلار! 😮
خیلیا تو تخفیفا خریدن – خیلیا تو ریجن های ارزون استیم خریدن.
غیر از اینا ۳۰ درصد از قیمتش هم سهم فروشگاه های: پلی استیشن و ایکس باکس و استیم هست.
ولی بازم خیلیه خیلی بیشتر از هزینه ساختشه
این بزرگوار اخرشم کرک نشد
کسی بازی نکرده هنوز ای دی استیم Irityll اد کنین براتون شیر میکنم بازی کنین :-)) نسخه سوم رو میگم
خدا افزایشت بده ادد میکنم حتما
فقط امیدوارم فروش بالای مونستر هانتر باعث نشه در سالهای بعد اویل کمرنگ بشه و کپکام همه استدیو هاشو به سمت مونستر هانتر ببره
وقتی فروش گوست و لاست رو میبینم بعد با عناوین مولتی پلتفرم نگا میکنم مث همین رزیدنت سه تازه متوجه قدرت انحصاری میشم…ی بازی مث لاست تو ی هفته اندازه یک سال ی مولتی فروش کرد…پس ایمان بیاریم سیاست سونی اشتباه نیست…نمیخوام فروش بقیه رو زیرسوال ببرم فقط خواستم بگم واقعا انحصاریا هم فروش خارق العاده ای دارن علی رغم اینکه میگن بیان برا سایر پلتفرما بدن وقتی فروش عالی میکنی نیازی نیست ساسیتاتو تغییر بدی
اگر به فروش بازیا بخوایم نگاه کنیم مولتیا(انلاین) از انحصاری ها ( و سینگل پلیرها) بیشتر فروش میکنن این چه منطقیه داری تو خدا وکیلی
اگر میبینی ایول روی سه تا پلتفرم اینقدر فروش کرده مطمئن باش که اگر روی یکی میبود نصفش هم نمیفروخت هر بازی ای قرار نیست چند میلیونی بفروشه وقتی انحصاری باشه
دوست عزیز گفتم رویه ی انحصاری سازی وقتی میبینی فروش زیادی میکنه چیز بدی نیست…سونی چندتا شرکت بازی سازی داره که فقط انحصاری تولید میکنن و قرار هم نیست همه شرکتارو بخره ولی همین چند شرکتی که داره و انحصاری تولید میکنن اکثرشون شاهکار سازن و فروش بالایی میکنن…من الان فروش رزیدنت رو زیر سوال نبردم فقط به بازی های سونی که از هر لحاظ عملکرد موفقی دارن اشاره کردم
خب منم نمیگم اشتباه میکنی منظورت رو اشتباه فهمیدم
تعجبی هم نداره . نه یک DLC و نه هیچ حمایت یا خدماتی بعد از عرضه .
خود کپ کام هم انتظار بیشتری نداشته چون در واقع بازی خودش یه جور بسته ی الحاقی از بازسازی نسخه ی شاهکار دوم محسوب میشه . درواقع با زیرکی سود خوبی کرده .