نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت - گیمفا
نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت - گیمفا
نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت - گیمفا
نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت - گیمفا
نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت - گیمفا
نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت - گیمفا

نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت

حسین بابایی
۱۷:۰۰ ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت - گیمفا

اگر شما هم جزو آن دسته از بازی‌بازانی هستید که در نقشه‌ی عظیم و پرجزییات Ghost of Tsushima گم شده‌اید، نگران نباشید! نقشه‌ی تعاملی این بازی همه‌ی اطلاعاتی را که نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد و تجربه‌ی آسان‌تری را برای شما فراهم می‌کند. همراه گیمفا باشید.

Ghost of Tsushima بازی‌بازان را در دل نقشه‌ی بزرگ خود رها می‌کند تا آن‌ها وجب به وجب ژاپن دوره‌ی فئودالیسم را کشف کنند. همین مسئله سبب محبوبیت آن شده است و بازی‌بازان زیادی مشغول گشت و گذار در سرزمین جین ساکای هستند. اما مسئله اینجاست که در نقشه‌ای با این حجم از جزییات، گم شدن امری طبیعی است! خوشبختانه اکنون نقشه‌ی تعاملی این بازی در دسترس قرار گرفته است و قرار است تا این مشکل را حل کند.

چیز‌های بسیاری برای کشف کردن در این سرزمین وجود دارد؛ از زره‌های کمیاب گرفته تا مناطق پنهان در اعماق نقشه‌ی Ghost of Tsushima. علاوه بر این در کنار داستان جذاب و درگیرکننده‌ی‌ بازی، ماموریت‌های فرعی زیادی هست که ارزش وقت صرف کردن را دارند. این نقشه‌ی تعاملی به شما کمک می‌کند تا این ماموریت‌ها و مناطقی را که گم کرده‌اید، بیابید و از بازی لذت بیشتری ببرید.

این نقشه به شما کمک می‌کند تا بازی را به صورت تمام و کمال به اتمام برسانید؛ سیستم هشدار این بازی، شما را از وجود تمامی مناطق یا آیتم‌های قابل اکتشاف باخبر می‌کند. امکان شخصی‌سازی نیز وجود دارد و شما می‌توانید تنظیمات نقشه را به گونه‌ای طراحی کنید تا شما را به ماموریتی خاص یا آیتمی موردنیاز راهنمایی کند. علاوه بر این، شما می‌توانید از جزییات این نقشه برای کسب تروفی‌های Ghost of Tsushima بهره بگیرید. شما می‌توانید تصویر این نقشه را در قسمت پایین و جزییات بیشتر آن را از اینجا مشاهده کنید.

نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت - گیمفا

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت - گیمفا
نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت - گیمفا
نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت - گیمفا
نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت - گیمفا
نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت - گیمفا
نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت - گیمفا
نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت - گیمفا
نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Stalin 657 گفت:

    تشکر :yes: واقعا من ۳ ساعت اول بازی خودم داخل نقشه گم کردم به دلیل حجم بالا سرگرمی تویی نقشه

  • Mr Hill93 گفت:

    من ۳۰ ساعت پلی دادم تازه امروز ریجن اول به طول کل تموم شد لیبریت شد هیچی ازش نمونده واقعا معرکس دم اون کسی ام ک این مپ و ساخته گرم واقعا کار سختیه

  • lastofus2 گفت:

    من وقتی ابرشاهکار لست ۲ رو تموم کردم بلافاصله سراغ این بازی رفتم و چون ناخودآگاه این بازی انحصاری با لست مقایسه میشه ( یعنی چون جفتشون انحصاری هستند ) اوایلش خیلی بهم نچسبید و بهش ۸۵ دادم ولی الان که چندتا ماموریت فرعی رد کردم واقعا داره بهم میچسبه و خیلی حال میده خداییش. یک سری ایراداتی داره مثلا سختیش باید بیشتر باشه و هوش مصنوعی بهتر و … ولی اگر اون سایت های نمره خراب کنه دسته چکی نبودن نمره بازی راحت فکر کنم ۹۰ میشد و به نظرم لیاقت ۹۰ رو داره مخصوصا که استودیو ساکرپانچ استودیو درجه ۲ ۳ سونی حساب میشه.اگر سونی کمی بودجه رو بیشتر کنه و…. راحت میتونه سطح خودش رو به ناتی داگ و سانتا مونیکا و گوریلا و اینسومنیاک برسونه
    حتما تجربش کنید عالیه خداییش
    راستی این نقشه حالت اسپویل داره بدون باز کردن نقشه میشه فهمید چی کجاس هم خوبه هم بد

  • MoHaMMaD.R.B گفت:

    خیلی هم عالی
    تو بازی های اوپن وورلد یا بعضی بازیای دیگه که رمز و راز و زره و سلاح و این چیزا تو مپ بازی وجود داره همیشه عادت داشتم کلا مپ رو جارو بزنم و چیزی باقی نمونه
    طوری که نیم ساعت بخش داستانی میرم بعدش چندین ساعت برا پاکسازی نقشه و مراحل فرعی
    قبل تموم شدن بخش داستانی هم همیشه باید مپ خالی شده باشه تا با خیال راحت برم برا مرحله اخر

  • G.LN گفت:

    دمتون گرم یک بازی فوق العاده با محیط پرجزئیات و مراحل فرعی عالی ولی بعضی مواقع بعضی مراحل فرعی رو خیلی کِش میده(نظر شخصی) ولی گاها بیشتر مراحل فرعی رو بازی میکنم تا مراحل و داستان اصلی مخصوصا مراحل myth و for tsushima که جذابیتهای خاص خودشونو دارن.تکنیک های متنوع شخصیت بازی که بعدا خیلی های دیگه باز میشن اصلا تکراری بودن مبارزات بازی رو از بین میبره. من نظرم اینه با درجه سختی بالا بازی کنید و ابتدا تکنیکهای گوست رو آزاد کنید(البته نظر شخصیه). این standoff بعضی مواقع انقدر جذابه دوست داری دیگه مخفی کاری رو بیخیال شی و بری تو دل دشمن هر چند با درجه سختی بالا یه کم سخته بعضی مواقع.

  • ERFAN103079 گفت:

    میگم این سایت چرا برای تمام بازی های اوپن ورد اینکار رو نمیکنه فقط برای یه سری بازی ها مثل رد دد میسازه

نقشه‌ی تعاملی Ghost of Tsushima در دسترس قرار گرفت - گیمفا