پیش به سوی نسل نهم با اکس باکس سری اکس | مروری بر اخبار رویداد Xbox 20/20 - گیمفا
پیش به سوی نسل نهم با اکس باکس سری اکس | مروری بر اخبار رویداد Xbox 20/20 - گیمفا
پیش به سوی نسل نهم با اکس باکس سری اکس | مروری بر اخبار رویداد Xbox 20/20 - گیمفا
پیش به سوی نسل نهم با اکس باکس سری اکس | مروری بر اخبار رویداد Xbox 20/20 - گیمفا

پیش به سوی نسل نهم با اکس باکس سری اکس | مروری بر اخبار رویداد Xbox 20/20

سعید حلاجیان
۱۹:۰۳ ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
پیش به سوی نسل نهم با اکس باکس سری اکس | مروری بر اخبار رویداد Xbox 20/20 - گیمفا

شب گذشته شاهد نمایش دومین قسمت از فرمت جدید برنامه‌ی اینساید اکس باکس تحت عنوان Xbox 20/20 یا همان Xbox Games Showcase بوده‌ایم. اگر به هر دلیلی موفق به مشاهده‌ی برنامه‌ی مورد نظر نشده‌اید هم اکنون می‌توانید این برنامه را به صورت کامل مشاهده کنید.

مایکروسافت شب گذشته برنامه‌ی نسبتا خوب و هیجان انگیزی را به نمایش گذاشت. بازی‌های بسیاری در جریان رویداد Xbox 20/20 معرفی و به نمایش گذاشته شده‌اند. بسیاری از این بازی‌ها تنها در انحصار کنسول اکس باکس سری اکس هستند و برخی دیگر نیز به صورت مولتی پلتفرم عرضه می‌شوند اما سازندگان برای ساخت بازی همکاری نزدیکی با مایکروسافت داشته‌اند تا بتوانند بهترین تجربه را برروی کنسول اکس باکس سری اکس رقم بزنند.

اگر به هر دلیلی نتوانستید برنامه شب گذشته را مشاهده کنید در این پست قصد داریم به طور خلاصه تمام بازی های معرفی شده یا نمایش داده شده در رویداد Xbox 20/20 را با یکدیگر مرور کنیم:

 Xbox 20/20 | تریلر جدیدی از بازی Watch Dogs: Legion منتشر شد

طی برنامه‌ای به نام Pre SHOW یعنی قبل از آغاز برنامه اصلی شاهد انتشار تریلر جذابی از Watch Dogs: Legion بودیم. Watch Dogs: Legion از سری عناوین اکشن و جهان‌باز است که چندی پیش توسط یوبی‌سافت معرفی شد. تا به حال ویدئوهای بسیاری از این بازی عرضه شده و مورد استقبال بازی‌بازان نیز قرار گرفته است. البته این بازی ابتدا قرار بود خیلی زود به دست بازی‌بازان برسد، اما به دلیل بروز مشکلات مختلف، عرضه‌ی آن با تاخیر همراه شد. سازندگان نیز عنوان کردند که تاخیر در عرضه‌ی این بازی باعث افزایش کیفیت آن می‌شود.

Xbox 20/20 | بازی Hello Neighbor 2 معرفی شد

طی برنامه‌ای به نام Pre SHOW یعنی قبل از آغاز برنامه اصلی، تریلری از بازی Hello Neighbor 2 به نمایش در آمد.  Hello Neighbor 2 عنوانی جهان باز است که توسط استودیوی Eerie Guest مراحل توسعه‌ی خود را طی می‌کند. در این بازی المان‌های مخفی‌کاری وجود دارد و نسبت به نسخه‌ی اول، از جهات مختلف پیشرفت کرده است. تریلر معرفی این بازی برخی از قسمت‌های جالب گیم‌پلی را نمایش می‌دهد که در آن چیزهایی مانند مخفی‌کاری و تعقیب و گریز دیده می‌شود.

Xbox 20/20 | خالق Sonic از بازی جدید خود، Balan Wonderworld، رونمایی کرد

شرکت اسکوئر انیکس مدتی پیش استودیوی جدیدی تحت عنوان بالان کمپانی (Balan Company) را تاسیس و اعلام کرده بود که این استودیو از بازی اکشن جدید خود در جریان مراسم شرکت مایکروسافت رونمایی خواهد کرد. بازی Balan Wonderworld با استفاده از ماجراهای ۱۲ شخصیت قابل بازی خود برروی تقابل احساسات مثبت و منفی تمرکز خواهد کرد. این بازی در کنار مناطق مختلف و باس‌های متنوع، توانایی‌ها و پوشش‌ها متعدد و مختلفی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

بازی Balan Wonderworld با پشتیبانی از قابلیت Smart Delivery و رزولوشن ۴K در بهار سال ۲۰۲۱ میلادی برای دو کنسول اکس‌باکس وان و اکس‌باکس سری اکس عرضه خواهد شد

Xbox 20/20 | تریلر جدیدی از گیم‌پلی و بخش داستانی بازی Halo: Infinite منتشر شد

مایکروسافت نمایش شب گذشته را با یک غافلگیری بزرگ شروع کرد. اولین نمایش شب گذشته به بازی محبوب و مورد انتظار Halo Infinite اختصاص داشت. این بازی در جریان رویداد E3 2018 معرفی شده بود و تا به حال نیز اطلاعات و جزئیات زیادی از این بازی نداشتیم اما مایکروسافت شب گذشته رسما اولین تریلر از بخش داستانی و گیم‌پلی این بازی را به اشتراک گذاشت. بازی Halo Infinite تعطیلات سال نوی میلادی به عنوان بازی هنگام عرضه‌ی کنسول اکس باکس سری اکس عرضه خواهد شد.

Xbox 20/20 | بازی State of Decay 3 معرفی شد

در جریان رویداد ۲۰/۲۰ اکس‌باکس، مایکروسافت از دنباله‌ی State of Decay رونمایی کرد که State of Decay 3 نام دارد. این بازی  زامبی‌محور در دست توسعه قرار دارد.اولین بار در دسامبر ۲۰۱۹ به دنباله‌ی این بازی اشاره شد. استودیوی Undead Labs خبر از ایجاد یک استودیوی جدید داد و مایکروسافت در ادمه توضیحاتی درباره این دو استودیو و بازی‌های آینده‌ی آن‌ها داد.

Undead Labs یکی از شش استودیویی بود که مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ به استودیوهای خود با نام Xbox Studios اضافه کرد. این بازی در تاریخی نامشخص برای کنسول اکس باکس سری اکس عرضه خواهد شد.

Xbox 20/20 | با انتشار تریلری، رسما از نسخه‌ی جدید بازی Forza Motorsport رونمایی شد

مایکروسافت در ادامه با نمایش تریلر کوتاهی، بار دیگر بازی بازان را غافلگیر کرد. این نمایش به نسخه جدیدی از سری Forza Motorsport اختصاص داشت. نام این عنوان ظاهرا همان Forza Motorsport است که آخرین نسخه از آن در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این بازی توسط استودیوی ترن ۱۰ توسعه می‌یابد و در تاریخ نامشخص برای کنسول اکس باکس سری اکس و پلتفرم رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

Xbox 20/20 | تریلر جدیدی از بازی Everwild منتشر شد

نمایش مایکرو سافت با انتشار تریلر جدید ادامه یافت. در جریان این مراسم شاهد رونمایی از تریلر جدید بازی Everwild، اثر جدید استودیوی ریر (Rare) بوده‌ایم. با وجود انتشار تریلر جدید هنوز اطلعات زیادی از بازی جدید استودیوی ریر نداریم. و تنها می دانیم که این بازی در تاریخی نامشخص برای کنسول اکس باکس سری اکس و پلتفرم رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

Xbox 20/20 | تریلر داستانی جدیدی از Tell Me Why منتشر شد

یگر زمان زیادی تا انتشار بازی Tell Me Why، ساخته‌ی جدید چند قسمتی استودیوی دونتناد (Dontnod)، برروی سرویس اکس‌باکس گیم پس باقی نمانده است. تریلر جدید منتشر شده از این بازی در جریان رویداد امشب شرکت مایکروسافت اطلاعات جدیدی از داستان این بازی و ماجراهای این خواهر و برادر دوقلو را در اختیار شما قرار می دهد. قسمت اول این بازی در تاریخ ۶ شهریور ماه سال جاری (۲۷ آگست سال ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. تمامی قسمت‌های بازی از همان ابتدا از طریق سرویس اکس‌باکس گیم پس در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

Xbox 20/20 | بسته الحاقی جدید The Outer Worlds معرفی شد

The Outer Worlds‌ یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ بود؛ یک بازی نقش‌آفرینی ساخته‌ی استودیوی آبسیدین (Obsidian) که در محیطی فضایی مجادله‌ی قدرت و سیاست را روایت می‌کرد. استودیوی آبسیدین وعده‌ی محتوای جدیدی داده بود و حالا در کنفرانس مایکروسافت، شاهد رونمایی بسته الحاقی جدید این بازی با نام Peril on Gogon هستیم. این بسته الحاقی شما را به سیارک Gorgon می‌برد. جایی که یک Halcyon متروکه توسط غارتگرها تسخیر شده است. یک فرد پولدار به اسم Minnie Ambrose از شما می‌خواهد که درباره سرنوشت مادر او، Dr. Olivia Ambrose که مدیر پروژه‌ای که در این سیارک دنبال می‌شده بوده، تحقیق کنید. به‌گفته‌ی آبسیدین، این در این محتوای جدید شاهد شخصیت‌ها و دشمنان جدید، سه نوع سلاحی جدید و شخصی‌سازی‌ها و ویژگی‌ها بیشتر هستیم. تریلر معرفی این بسته الحاقی رو در ادامه تماشا کنید. این بسته الحاقی برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ (۹ سپتامبر ۲۰۲۰) منتشر می‌شود.

Xbox 20/20 | بازی Ori and the Will of the Wisps برا نسل نهم به‌روز می‌شود

در جریان رویداد Xbox 20/20، با اعلام مون استودیوز (Moon Studios)، بازی Ori and the Will of the Wisps برای کنسول اکس‌باکس سری اکس به صورت ارتقا یافته منتشر خواهد شد. این بازی با کیفیت ۴K و ۱۲۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود. نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی این بازی در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و علاوه بر افزایش کیفیت تصویر و نرخ فریم، از قابلیت HDR هم پشتیبانی می‌کند‌.

Xbox 20/20 | تریلر زمان عرضه‌ی Grounded منتشر شد

دیگر زمان زیادی تا انتشار بازی Grounded، ساخته‌ی جدید استودیوی آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) باقی نمانده است. به همین مناسبت، تیم سازنده تریلر زمان عرضه‌ی بازی را امشب و در جریان مراسم شرکت مایکروسافت به نمایش گذاشته است. در این بازی که در سبک بقا ساخته شده است، شما نقش کودکانی را ایفا خواهید کرد که جسم آن‌ها کوچک شده و باید از در کنار حفاظت از خود در مقابل موجودات عظیم‌الجثه، ماشینی که می‌تواند آن‌ها را دوباره بزرگ کند را بازسازی کنید.

Xbox 20/20 | استودیوی آبسیدین از بازی نقش‌آفرینی Avowed رونمایی کرد

به تازگی در جریان رویداد زنده‌ی شرکت مایکروسافت، استودیوی آبسیدین (Obsidian) خالق عناوین Fallout: New Vegas و Outer Worlds به معرفی بازی جدید خود تحت عنوان Avowed پرداخت.

طبق اطلاعات منتشر شده Avowed یک بازی نقش‌آفرینی حماسی با زاویه‌ی دوربین اول شخص به شمار می‌آید که داستان آن در یک دنیای تخیلی به نام Eora رخ می‌دهد. استودیوی آبسیدین نمایشی از گیم‌پلی یا جزئیات مربوط به آن را منتشر نکرد و تنها اعلام داشت که این بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول اکس‌باکس سری اکس عرضه خواهد شد.

Xbox 20/20 | بازی جدید As Dusk Falls معرفی شد

در رویداد Xbox 20/20 شاهد معرفی اولین بازی یک استودیوی جدید بودیم. استودیویی که یکی از افراد بااستعداد Quantic Dream آن را رهبری می‌کند. همراه ما باشید.

این بازی در جنوب غربی آمریکا جریان دارد و داستان دو خانواده را روایت می‌کند که در یک گروگان‌گیری قرار گرفته‌اند و تأثیر این واقعه را برروی آن‌ها در طول دهه‌ها را نشان می‌دهد. استودیوی سازنده‌ی این عنوان Interior/Night نام دارد که توسط کارولین مارشل (Caroline Marchal) هدایت می‌شود؛ کسی که در ساخت Heavy Rain و Beyond: Two Souls نقش داشته است.

Xbox 20/20 | اطلاعات جدیدی از بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 منتشر شد

در طی رویداد Xbox 20/20 ، شاهد نمایش کوتاهی از بازی مورد انتظار نینجا تئوری (Ninja Theory)، یعنی Senua’s Saga: Hellblade 2 بودیم. بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در سبک اکشن ماجراجویی خواهد بود. متاسفانه گیم‌پلی این عنوان نمایش داده نشد و تنها شاهد تصاویر این بازی از موتور انریل انجین ۵ بوده‌ایم. به گفته‌ی نینجا تئوری، این بازی در ایسلند جریان دارد. در روزهای آینده توضیحات بیشتری درباره‌ی Hellblade 2 به صورت مصاحبه با سازندگان، ارائه خواهد شد.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2، به صورت انحصاری برای کنسول اکس‌باکس سری اکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

Xbox 20/20 | جک بلک در بازی Psychonauts 2 حضور خواهد داشت

براساس اطلاعات منتشر شده در جریان مراسم شرکت مایکروسافت، جک بلک (Jack Black) به عنوان صداگذار با استدویوی دابل فاین پروداکشنز (Double Fine Productions) در ساخت بازی Psychonauts 2 همکاری خواهد کرد.

شخصیت صداگذاری شده توسط آقای بلک یکی از چندین شخصیت‌ جدید بازی Psychonauts 2 است که Razputin Aquato با آن روبه‌رو خواهد شد. در جدیدترین تریلر منتشر شده، شما شخصیت Raz را در حال گشت و گذار در دنیای رنگارنگ بازی و در حین شنیدن صدای آقای بلک مشاهده خواهید کرد.

Xbox 20/20 | تریلر جدید از بازی Destiny 2: Beyond Light منتشر شد

در جریان رویداد XboX 20/20، استودیوی بانجی (Bungie) نمایشی غافلگیرکننده را برای هواداران بازی Destiny 2 در نظر گرفته بود. استودیوی بانجی علاوه بر انتشار یک ویدئو به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Destiny 2 به همراه تمامی بسته‌های الحاقی خود برروی سرویس اکس‌باکس گیم‌پس (Xbox Game Pass) عرضه خواهد شد.

در کنار انتشار این خبر مهم برای کاربران سرویس اکس‌باکس گیم‌پس، استودیوی بانجی تریلری از گیم‌پلی بسته الحاقی Beyond Light برای هواداران این بازی منتشر کرد که این ویدئو به جزئیات بیشتری در مورد قدرت تاریک جدید به نام Stasis که بازی‌بازان از آن استفاده می‌کنند، پرداخته است.

Xbox 20/20 | با انتشار تریلری رسما از بازی STALKER 2 رونمایی شد

در جریان این مراسم پس از مدت‌ها  از نسخه‌ی جدید سری STALKER تحت عنوان STALKER 2 رونمایی شد که اتفاقی کاملا غیر منتظره بود. در سال ۲۰۱۸ اعلام شد که ساخت بازی STALKER 2 از سر گرفته می‌شود ولی متاسفانه طی این سال‌ها اطلاعات و جزئیات زیادی از این بازی و گیم‌پلی آن در دسترس قرار نگرفت. به گفته استودیوی GSC Game World بازی STALKER 2 در سال ۲۰۲۱ برای کنسول اکس باکس سری اکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

Xbox 20/20 | بازی Warhammer 40,000: Darktide معرفی شد

ر مراسم اکس‌باکس، استودیو‌ی فت‌شارک (Fatshark) از بازی جدید سری Warhammer رونمایی کرد. این بازی در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. در بازی Warhammer 40,000: Darktide می‌توانید تا سقف ۴ نفر به صورت چند نفره به مبارزه با دشمنان بپردازید. بازی جدید در شهر Tertium جریان دارد. در طی بازی باید جلوی فرقه‌ای به نام Admonition را بگیرید که به دنبال نابود کردن ساکنان سیاره‌ی Atoma Prime هستند. بازی Warhammer 40,000: Darktide در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی (استیم) و اکس‌باکس سری اکس منتشر خواهد شد.

Xbox 20/20 | بازی Tetris Effect Connected معرفی شد

در جریان رویداد Xbox Games Show، بازی Tetris Effect Connected برای اکس‌باکس سری اکس، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی شد. این بازی در حقیقت یک پورت بهبود یافته از عنوان Tetris Effect محسوب می‌شود که پیش‌تر در سال ۲۰۱۸ میلادی برروی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ عرضه شده بود. ر بازی Tetris Effect Connected، ویژگی‌های جدیدی اضافه شده است. از جمله‌ی این موارد می‌توان به اضافه شدن بخش چندنفره و Co-Op تا سه نفر اشاره کرد. همچنین این بازی از قابلیت بازی میان‌پلتفرمی (Cross-Play) نیز پشتیبانی می‌کند. بخش تک‌نفره‌ی عنوان Tetris Effect نیز در این بازی قرار دارد. علاوه بر این موارد، این بازی در هنگام عرضه برروی سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود. این بازی در تعطیلات پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

Xbox 20/20 | تریلر جدید بازی The Medium ترسناک به نظر می‌رسد

ساخته‌ی جدید استودیو بلوبر تیم (Bloober Team)، ابتدا در ماه مه و در مراسم Inside Xbox معرفی شد. حالا تریلر جدیدی از این بازی با نام واقعیت دوگانه منتشر شده است. تریلر جدید روی ۲ بعدی بودن بازی و شخصیت ماریان (Marianne) تمرکز دارد. ماریان می‌تواند بین بعدهای مختلف فیزیکی و معنوی جابه‌جا شود. بعد فیزیکی تاریک و ترسناک است؛ در حالی که بعد دیگر تم رنگی قدیمی دارد. به نظر مارسان توانایی‌های متفاوتی در هریک از این بعدها دارد. بازی The Medium در تعطیلات پایان سال میلادی، برای پلتفرم رایانه‌های شخصی از طریق استیم و کنسول اکس‌باکس سری اکس منتشر خواهد شد.

Xbox 20/20 | بازی Phantasy Star Online 2: New Genesis معرفی شد

در جریان مراسم Xbox Games Showcase، بازی Phantasy Star Online 2: New Genesis معرفی شد. این بازی قرار است در سال ۲۰۲۱ ودر آمریکای شمالی برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شود. همچنین این بازی در ژاپن برروی پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

Xbox 20/20 | تریلر جدیدی از بازی CrossfireX منتشر شد

یکی از قسمت‌های هیجان انگیز مراسم شب گذشته مایکروسافت نمایش تریلری جدید از بازی محبوب و مورد انتظار CrossfireX بود. این تریلر به نمایش بخش داستانی بازی اختصاص داشت. البته این طور که مخشص است جدیدترین اثر استودیو رمدی هنوز تا زمان عرضه فاصله زیادی دارد و فعلا نمی توان در ارتباط با گیم‌پلی بازی نظر قطعی و فنی ارائه داد اما می توان گفت یکی از نکات مثبت این بازی این است که استودییو رمدی توسعه آن را بر عهده دارد؛ استودییویی که کارنامه‌ی بسیار درخشانی از خود برجای گذاشته است. این بازی در سال جاری برای کنسول اکس باکس وان و اکس باکس رسی اکس عرضه خواهد شد.

Xbox 20/20 | از نسخه‌ی جدید بازی Fable رونمایی شد

سوپرایزهای مایکروسافت برای بازی‌بازان تمامی نداشت. شب گذشته و در ادامه مراسم، مایکروسافت به صورت کاملا غر منتظره با انتشار تریلری رسما از نسخه‌ی جدید سری Fable رونمایی کرد. این بازی که تنها Fable نام دارد یک عنوان نقش آفرین جهان باز است و توسط استودیو سازنده‌ی سری Forza Horizon یعنی استودیوی پلی گراند گیمز توسعه پیدا می‌کند. اطلاعات و جزئیات زیادی از بازی Fable در دسترس نیست و این بازی در تاریخی نامشخص احتمالا برای کنسول اکس باکس سری اکس عرضه خواهد شد.

Xbox 20/20 | از عنوان نقش آفرینی Echo Generation رسما رونمایی شد

در جریان این مراسم شاهد رونمایی از بازی مستقل جدیدی نیز بودیم.  این عنوان که Echo Generation نام دارد یک بازی نقش آفرینی نوبتی است که توسط یک  استودیوی مستقل با نام Cococucumber توسعه پیدا می‌کند. بازی نقش آفرینی Echo Generation قرار است در سال ۲۰۲۱ برای کنسول اکس باکس وان و اکس باکس سری اکس در دسترس قرار گیرد.

Xbox 20/20 | بازی اکشن پلتفرمر The Gunk رسما معرفی شد

اگرچه همان‌طور که اطلاع دارید، مایکروسافت قصد داشت در رویداد شب گذشته، از برخی عناوین فرست پارتی مهم خود برای کنسول اکس‌باکس سری اکس رونمایی کند اما در در جریان این مراسم شاهد رونمایی از بازی‌های مستقل نیز بودیم. یکی از بازی‌های دیگری که در جریان این مراسم معرفی و رونمایی شد، عنوان اکشن ماجراجویی و پلتفرمر The Gunk است که توسط استودیوی SteamWorld Dig توسعه پیدا می‌کند. بازی The Gunk در تاریخی نامشخص برای کنسول‌های اکس باکس وان، اکس باکس سری اکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

Xbox 20/20 | همه‌ی عناوین نمایش داده شده در این رویداد برروی گیم پس در دسترس خواهند بود

 

در جریان رویداد Xbox Games Showcase، فیل اسپنسر (Phil Spencer)  تایید کرد که همه‌ی بازی‌های نمایش داده شده در این رویداد، برروی سرویس اکس باکس گیم پس در دسترس خواهند بود.

در طول برگزاری این رویداد، شاهد نمایش بازی‌های مختلف در سبک‌های گوناگون بودیم. از بازی‌های مهم نمایش داده شده در این رویداد می‌توان به Halo Infinite، Fable، Forza MotorSport، EverWild و دیگر عناوین اشاره کرد. نسخه‌ی جدیدی از بازی Destiny 2 در سپتامبر سال جاری برروی سرویس گیم پس عرضه می‌شود. بسته الحاقی Beyond Light از این بازی نیز قرار است در ماه نوامبر منتشر گردد.  به طور کلی همه‌ی بازی‌های نمایش داده شده، جزوی از سرویس گیم پس بوده‌اند. به نظر می‌رسد آینده‌ی سرویس Xbox Game Pass در نسل بعد کنسول اکس‌باکس درخشان به نظر می‌رسد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه عناوین دیگری به این سرویس محبوب اضافه خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پیش به سوی نسل نهم با اکس باکس سری اکس | مروری بر اخبار رویداد Xbox 20/20 - گیمفا
پیش به سوی نسل نهم با اکس باکس سری اکس | مروری بر اخبار رویداد Xbox 20/20 - گیمفا
پیش به سوی نسل نهم با اکس باکس سری اکس | مروری بر اخبار رویداد Xbox 20/20 - گیمفا
پیش به سوی نسل نهم با اکس باکس سری اکس | مروری بر اخبار رویداد Xbox 20/20 - گیمفا
پیش به سوی نسل نهم با اکس باکس سری اکس | مروری بر اخبار رویداد Xbox 20/20 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • برترین کنفرانس تاریخ بشر بعد از عصر دایناسورها
    فقط اون غوله تو اخر تریلر هیلو نسل بیستم بود کیفیت چهرش
    اون بازی مورچه کشی چشمام درد گرفت از بس خیره کننده بود
    فورزا ۱۰ ثانیه نشون دادن من از هیجان بالا پایین میپریدم
    اون یارو booty چه فامیل خفنی داره حسودیم شد
    زن سیاه پوسته تو تریلر دوم بزودی ماندگار ترین و چند لایه تربن کارکتر گیم میشه حالا ببینید کی گفتم
    خلاصه خیلی طوفان عظیمی بود من که از هایپ زیاد کرونا گرفتم الان دارم تو بیمارستان کامنت میدم
    زنده باد ایکس باکس زنده باد رنگ سبز زنده باد فیل بیل نادلا مثلث نابودگر

    • Cheguevaraa گفت:

      سلام

      حقیقتش با هایپی که مدیران ماکروسافت طبق سنت دیرینشون در تبلیغات کاذب ایجاد کرده بودن دلمو صابون زده بودم که شاید مایکروسافت قراره از شکست های پیاپی مقابل غول های ژاپنی (nintendo/sony) درس بگیره اما انگار نه انگار

      نمیدونم داخل مایکروسافت چی میگذره واقعا !!

      اخه این چه کنفرانسی بود ؟؟؟ خودتونو گول نزنید و انقدر انتظاراتتون پایین نباشه که با ۴ تا بازیه سطح پایین که فقط نیمکت پر میکنن خوشحال شین
      واقعا halo با بودجه ۵٠٠ میلیون دلاری این بود ؟؟؟
      مطمعن بودم روی کامپیوتر داره رندر میشه
      اون مردک به درد نخور هم(آرون گرینبرگ)هم همیشه یه توجیحی داره!!میگه گیمپلی از ١١ ماه پیش رکورد شده !!
      انتظار داشتم گرافیک haloاز تمام شوتر های نسل ٨ یه سر و گردن بالاتر باشه نه اینکه گرافیک فنیش از کیلزون ٨ سال پیش ضعیفتر باشه !!

      با این ١٢ ترافلاپس چی کردین؟؟

      • ali eb گفت:

        واقعا من نمی فهمم چرا کنفرانس گیم مایکروسافت باید برای ما گیمرای ایرانی مهم باشه ؟ گیمر ها ادم های ریزبین باهوش و خلاقی بودند که چندین عمر در لابلای بازی ها زندگی کردند یاد گرفتند و حالشو بردند اما هرگز از دنیا غافل نبودن و وقتی دنیا بهشون نیاز داشت مثل یک مرد دسته ( یا شایدم کیبورد ) رو زمین می گذاشتند و به زندگی می رسیدند نه اینکه مثل یک مشت مصرف گرا به دنبال مد می گشتند . کسی اصلا از قیمت بازی های نسل جدید گلایه نکرده انگاره هممون میلیاردریم خوابوندیم اون پشت داریم قطره قطره خرج می کنیم . دنیا رو داره کرونا می بره دیگه پول گیم های جدید رو نخواهیم داشت هر روز ۲۰۰ تا از هموطنان عزیزمون دارن جونشون رو از دست می دن همه نگاه ها به دلاره کنکور داره با هزار مکافات برگزار میشه سیل اومده خونه مردم بیچاره مشگین رو نابود کرده و اونوقت همه نگرانی ما نرخ فریم و گرافیک بازیه ؟ اصلا بازی ۴k ثابت روی شصت فریم یا اچ دی روی سی فریم رو میشه تو بازی اکشن شیر تو شیر از هم نشخیص داد که شما با تریلر تشخیص میدی ؟ اصلا فرقی هم می کنه ؟ الان تنها مشکل و ناراحتی گیمرا همینه ؟ الان شما با قیمت بازی مشکل نداری ؟ می خوای ده دلار دیگه بذارم روش ؟

    • Truman show گفت:

      بله متاسفانه یک کنفرانس کاملا معمولا حتی شاید سطح “پایین” بود چون هایپ بشدت اغراق شده ای رو انجام دادن و طبق معمول وعده وعید های پوچ ، دوستان استودیو هایی مثل ناتی داگ یا سانتامونیکا و… در واقع فقط خریده نمیشن بلکه ساخته میشن و نواوریهای که میسازن نیاز به ریسک داره که متاسفانه این ریسک در انحصاری های ایکس باکس دیده نمیشه و فقط سیر تکراری یه خط بازیه که شاهدش هستیم و امیدوارم تغییر کنن..

    • چون حرف خیلی درستی زدی از حق کپی رایت کامنتم میگذرم 😀

    • alipower_fan گفت:

      تو داری چیز اشتباهیو با هیلو مقایسه میکنی. اینطوری باشه گرافیک فورزا موتوراسپورت ۶ هم از لست ۲ بهتره ولی ایا درسته یه بازی شبیه سازو با لست مقایسه کرد؟ نه. محیط لست۲ رو به خاطر بیار همونو کپی کن توی هیلو حالا بنظرت جذابه؟ قطعا نه چون اصلا محیط هیلو رینگ درصدی شبیه لست نیست. قبول دارم بازی به شکلی بود که انگار تو تنظیمات تکسچر رو خاموش کرده بودن کلا ولی باید صبر کنیم ببینیم محصول نهایی چیه

    • nazli pinar گفت:

      در کل پرچم پلی استیشن بالاست از psp با این کنسول بودم :yes:
      بنظرم برای گاد بعدی باید کریتوس رو جوون تر کن که نبرد با تور بیشتر حال بده مثلا یه اکسیری جادویی چیزی که برگردونتش به اون خوشتیپ نسخه سوم :blush:

    • WamirhosseinM گفت:

      هرچی بگم از طنز ماجرا کم میشه اخه مراسم اصلا نمیشه گفت بد بود و متوسط بود ولی اولا در سطح هایپی که کردن نبود دوما اصلا مراسمی نبود که سونی فنا رو جذب کنه سوما هیلو به عنوان بهترین انحصاری اکس باکس اصلا خوب نبود فیزیک اب فیزیک ماشین و محیط خلوت و داون گرید نسبت به تریلرای قبلی توش موج میزد و با اون همه ادعای پرخرج بودن ری تریسینگ نداشت و از هلبلید هم چیز جدیدی نشون ندادن و حتی از فورزا هم گیم پلی ندادن تل می وای اون طور که شماها تعریف میکردین ازش نبود و گرافیکش پایین بود فیبل هم من نفهمیدم بازی چی هست اصلا و کلا سبکش چیه بقیه بازی ها هم برامن شناخته شده نبود ولی شاید یه سریا طرفدارشون باشن که خب نظرشون محترمه اما من خوشم نیومد و از همه مهم تر این بود که یه چیزی نشون نداد که بگه اره این ۱۲ ترافلاپس ما اینکارو میکنه مثلا یه گرافیکی که از بازیای سونی بیشتر باشه یا حداقل چشمه ای از تکنولوژی های جدیدشو در قالب یک بازی نشون بده .. اینا همش مشکله که سطح مراسمو پایین میاره و خب اکس فنای تعصبی که کور کورانه میگن مراسم خوبی بود مهم نیست.. اما تو مراسم سونی: خلاصه مینویسم متن زیاد نشه ۱-معلوم شد لید پلتفرم راکستار ps5 عه ۲-تریلر زیبای اسپایدرمن که هیچکی انتظارشو نداشت ۳-گرافیک بالای گرن توریزمو و گیم پلی (نه فقط تریلر سینمایی) ۳-چسپوندن هایپ به سقف با دیمون سولز ۴-رزیدنت اویل جدید ۵-تریلر هیتمن سه ۶-نشون دادن قدرت و سرعت ssd با رچت اند کلنک در عمل (برخلاف ۱۲ ترافلاپس که درحد حرف مونده)۶-نمایش بسیار زیبای هورایزن جدید ۷-رونمایی از کنسول که خیلی خوب بود ۸-بین نمایش هر بازی سازنده ها صحبت های حوصله سر بر نمیکردن.. بر اساس اینا ما میگیم مراسم سونی بهتر بود و اینجاست که باید گفت:
      الحق والانصاف سونی سلطان صنعت گیم است و بس

    • G.LN گفت:

      داداش خود مایکروسافت هایپ زیاد ایجاد کرد وگرنه اتفاقا بازیهای زیادی رو معرفی کردن اما سیاست مایکروسافت در نمایش گیمپلی با سونی فرق داره واسه همین بیشتر تریلر بازیها رو معرفی کردن.
      هیلو که عالی بود، به هر حال یک عنوان بین نسلیه نباید انتظار اون گرافیکا رو ازش داشته باشیم، فیبل تیزرش به حدی جالب بود که ترجیح میدی باز دو نسخه اولیه رو مجددا بازی کنی. Avowed یه تیزر جالبی داشت. همه که هل بلیدو میشناسن. State of decay 3 که عالی بود. مدیوم خداییش حرف نداشت. Everwild که خداییش جالب بود. حتی grounded گیمپلی باحالی داشت.
      Forza که همه میشناسنش و اصلا جای بحث نداره.
      استالکر ۲. قابلیتهای xcloud.
      یک نمایش یک ساعته دیگه بیشتر ازین گنجایش نداره بازی معرفی کنه

  • Erick گفت:

    طوفان سبز :rotfl:
    Halo Infinite: پیش به سوی ماقبل نسل هفتم

  • fan گفت:

    خیلی کنفرانس خوبی بود البته مایکرو هنوز چنتا برگ برنده دیگ داره که در آینده رونمایی میکنه این نسل معلومه که مایکرو با دست پر داره میاد. مبارک فناش :yes:
    در ضمن از افراد toxic که میگن کنفرانس دیشب بد بود با ی خنده رد شین حتما نیاز نیس بهشون توجه کنین

  • Mohammadreza7 گفت:

    خب 😀
    اولین نکته ای که بعد از ایونت به ذهنم رسید اینکه ما خودمون به اشتباه هایپ مراسم رو زیاد کردیم!
    با توجه به اینکه استودیو های جدید از ۲۰۱۸-۲۰۱۹ به مجموعه xgs اضافه شدن واقعا انتظار بی جاییه بخوایم تو ۲۰۲۰ ازشون گیم پلی ببینیم
    وقتی خود اسپسنر اومد گفت که تا یکی دو سال اول انحصاری خاصی نداریم باید میفهمیدیم که منظورش چیه!!!
    باید به تیم های جدید زمان داد
    تقریبا تموم بازی های xgs هم که دیشب معرفی شدن از اواخر ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ به بعد عرضه میشن
    هدف تیم اکس باکس از ایونت دیشب این بود که نشون بده دیگه قرار نیست صرفا مثلث هیلو-گیرز-فورزا رو شاهد باشیم و در آینده عناوین مختلفی رو عرضه میکنیم…
    ولی در کل اون چیزی که انتظار داشتم نبود متاسفانه و یه مراسم متوسط بود(هر چند بازم میگم هنوز تیم ها آماده نشون دادن گیم پلی بازیاشون نیستن و باید بهشون زمان داد)
    قطعا کرونا و دورکاری هم بی تاثیر نبوده تو این داستانا
    چیزی که از هیلو نشون دادن مربوط میشه به یک سال پیش!

    • Mohammadreza7 گفت:

      در مورد بازی های نشون داده شده
      هیلو:
      به عنوان فن هیلو از گیم پلی و سبک هنری اصیل بازی و موسیقی و صداگذاری ای که دیدم و شنیدم رضایت کامل دارم. حس هیلو های کلاسیک به خوبی القا میشد:yes: ولی در مورد گرافیک فنی بازی واقعا فاجعه بود! باتوجه به اینکه تایید شده بازی مربوط به بیلدهای ۱۱ ماه پیشه امیدوارم گرافیک بازی هم اون چیزی باشه که ازش انتظار میره…ولی در کل هیلو همیشه به گیم پلی و نبردهای شلوغش معروف بوده!
      . Everwild:
      در یک کلام فوق العاده بود! بهترین نمایش ایونت واسه من
      . Forza Motorsport:
      انتظار گیم‌پلی داشتم ولی از کیفیت نهایی بازی مطمعنم(انگار اینم بخاطر کرونا رفته واسه ۲۰۲۱)
      . Avowed:
      آبسیدین کارش همیشه درست بوده. طبق شایعات بازی به شدت شبیه اسکاریم هست و بودجه کلونی پشتشه ولی خب فعلا تا زمان عرضه فاصله زیادی داره!
      . Hellblade2:
      ناامید کننده! انتظار گیم پلی داشتم ولی اینم انگار ۲۰۲۲ به بعد قراره عرضه شه
      . The Medium:
      از سطح انتظاراتم خیلی بهتر بود. خوشمان آمد 😀
      . Psychonauts 2:
      تیم شیفر و تیم دوست داشتنیش 😀 یه عنوان دوست داشتنی خوش ساخت و عجیب غریب. امیدوارم‌ مث نسخه اول بدرخشه :yes:
      . CrossfireX:
      باورم نمیشد این نمایش مربوط به این عنوانه 😐 رمدی کارشو درست انجام داده
      . State of Decay 3:
      فاصله تا زمان عرضه زیاد. نمیشه فعلا دربارش نظری داد
      . Fable:
      واسه فنای بازی خب این تریلر یک دقیقه ای نکات زیادی داشت! از سر اون شمشیر تا محیط تا طنزش و…
      ولی بنظر من ناامید کننده ترین بخش ایونت بود! انتظارم خیلی بیشتر بود ولی خب اینم میدونم بازی دو ساله تو مرحله توسعه هست و هنوز زوده بخوایم چیزی ازش ببینیم! صرفا نشونش دادن که بگن بازی در حال ساخته و بچه های گیما دیگه لیستش نکنن دست از سر کچل ماهم بردارن 😀
      .
      در کل یه دورنمایی از عناوین xgs رو دیدیم. من امیدوارم شدم به آینذه. باید صبر کرد ببینیم خود بازیا چی از آب در میاد…

    • Cheguevaraa گفت:

      Mohamadreza
      چقدر قشنگ توجیح کردی :no:

    • فرشاد گفت:

      Mohammadreza7 استاد چطور اگه استدیو های سونی بودن انتظارات درست بود اما به جعبه میرسه نادرست یا مثلا میگی کرونا و دور کاری از همین تریبون میگم تو بلاد کفر دورکاری و حضور در شرکت برای تیم های برنامه نویسی و طراحی هیچ فرقی نداره چون مثل ایران نیست که طرف از زیر کار در بره یه سر لینکدین بزن آمار داشته باشی دوم اینکه کرونا کلا ۵ ماه در دنیا شیوع پیدا کرده و قطعا تو ۵ ماه استدیو هارو نابود نمیکنه ببین من آدم بی حاشیه ای هستم اگه تا قبل از کنفرانس دیشبتون هایپ بیخود نمیکردید و سونی رو زیر سوال نمی بردید باور کن اصلا برام مهم نبود که کنفرانس دیشب چی میشه ولی وقتی از سر کولمون بالا میرید و مثل کنه میچسبید به آدمو مخمون رو تیلید میکنید اون موقع است که این صحبت هایی که کردی اصن برام مهم نیست الان مایکروسافت گند زد حتا هل بلید ۲ یه تریلر نشون ندادند هیلوتون هم که میگفتید مغزمون رو ذوب میکنه از قسمت ۵ از هر نظر پایین تر بود واضح تر میگم دوست عزیز قبول شکست هیچ ایرادی نداره حالا شما فنای مایکرو نمیتونید قبول کنید باور کنید مشکل خودتونه

  • Hala madrid گفت:

    یه خبری اومد از هیلو نمیدونم تا چه حد درسته ولی مثل اینکه این تریلر گیم پلی که نشون دادن در اصل واسه E3 آماده کرده بودن.کنسل که شد همونو برداشتن دیشب پخش کردن(بازم میگم نمیدونم تا حد درسته)ولی خب اگه درست باشه میشه امیدوار بود به اینکه بازی نهایی گرافیک و تکسچراش بهتر باشه
    درکل هم بنظرم مراسم خوبی بود بخصوص تریلر کراس فایر یه جذاب بود ولی “به نظرم”درحدی که هایپ کردن نبود

  • من منطق اونایی که میگن بازی کارتونی واس بچه هاستو درک نمیکنم اگه کارتون بی نقص باشه یک بزرگسال هم میبینتش برا مثال تام و جری
    😐

  • بنظرم مراسم تقریبا شبیه سونی بود.سونی هم مثل مایکرو خیلی هایپ می‌کرد ولی من بشخصا زیاد راضی نبودم حتی همون هرایزنم زیاد جالب نبود وگرنه همه می‌دونستن سونی بلاخره از عناوین انحصاری یکی دوتا معرفی میکنه بعدشم فقط معرفی کافی نیست. بنظرم چون میخوایم وارد نسل نه بشیم اصلا این مراسمها درحد نسل نه نبود. من به عنوان سونی فن اصلا هایپ نشدم نه از بازی‌های سونی نه مایکرو

  • Pazikon گفت:

    خسته نباشید به آقای حلاجیان که همه‌ی اطلاعات و حواشی نمایش رو در یک مطلب جمع و جور اماده کردن

  • Iran_gamer گفت:

    دیشب از فرط هیجان شو کیس مایکروسافت اووردوز کردم. الانم تو بخش مراقبت های ویژه کنار جف کیلی بستری هستم. مرسی از عمو فیل که به عیادتم اومد و با گفتن جمله فیل تورو پاور بهم روحیه داد. 😉

  • خدایی عشق کردم با انحصاری های که معرفی شد …از کدومش بگم نمی‌دونم….فقط محو کراس فایر ایکس و استت آف دیکی شدم استکلر ۲ هم که ترکوند دیگه از چی بگم فقط مرسی ردموندی که هستی

  • قشنگ تو روز روشن دروغ گفتن این ردموندی های دورو
    گفتن زیر نویس فارسی میدیم خبری شد
    واقعا ؟ حتی به این وعده ی ساده هم عمل نکردن :no:
    دوست دارم حداقل تو ایران دیگه همه گیمرها Ps5 بخرن و لذت ببرن برای ۱۰۰ دلار ارزون تر نرن جعبه ناشناخته سری ناشناخته بیارن تو خونه خخخ

    • lynch گفت:

      دقیقا این زیرنویس فارسیه چی شد؟؟؟ ها!!!!

      • Rayan.nik گفت:

        چهار تا فن بوی سونی نشستین هر چی دلتون میخواد میگین ها
        گفته بودن که داشتن روش کار میکردن نه اینکه حتما زیرنویس فارسی داره

        • lynch گفت:

          خب چرا اعلام میکنن ؟؟ وقتی حاضر نیست ؟ شاید یوبیسافت هم برای کنفرانسش در نظر داشته زبان فارسی دری اضافه کنه!! کی مایکرو فن ها می خوان بفهمن فرق هست بین وعده و عمل !! یا اینکه هر کی انتقاد داره سونی فن نیست ؟ من الان نه کنسول مایکرو دارم نه سونی هر دو تا رو فروختم . با دید انتقادی دارم نگاه میکنم سرم کلاه نره یک نسل کنسول اشتباه بخرم (سونی یا مایکرو) پول کمی نیست ما عرق میریزیم تا بتونیم همون یک دونه کنسولشم بخریم

  • skyrim گفت:

    کل نمایش یه طرف گیمپلی هلبلید یه طرف.تبریک به همه ی فن هاش که اینجا خیلی منتظرش بودن و از مدت ها پیش درمورد رویاپردازی میکردن.

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    خیلی ممنون گیمفای عزیز , واقعا زحمت کشیدین و این رویداد رو پوشش دادین خسته نباشین :heart: خیلی کوتاه بگم من به عنوان یه گیمر از رویداد لذت بردم و خیلی به اینده مایکروسافت خوشبین شدم بدون هیچ تعصب و اغراقی میگم باید توجه داشته باشیم که خیلی بازی ها عرض اندام نکردن و هنوز خبر های زیادی داره مایکرو و البته گیم پس داره میترکونه واقعا تو این اوضاع اقتصادی دنیا و ایران این گیم پس مثل چک سفید میمونه برا خیلیا فقط میتونم بگم دمت گرم مایکروسافت اگر نبود این سرویس خیلیا باید از گیم خداحافظی میکردن …. امیدوارم همه ناشرا و بازی باز ها موفق باشن و ما هم در کنارش لذت ببریم
    .
    .
    با ارزوی موفقیت برای گیمفای عزیز

  • سلام دوستان امیدوارم سلامت باشید
    در مورد هیلو طبق گفته آقای Greenberg این نمایش قدیمی تر بازی بوده و هنوز کلی تا زمان انتشار فاصله دارن محصول نهایی گرافیکش خیلی خوب میشه(امیدوارم)
    از بین بازی هایی که نشون دادن crossfire x avowed the medium Forza stalker 2 خوب بودن
    آقای Greenberg بعد مراسم تو یه مصاحبه ای گفت xseriesx
    دارای بازی های کاملا انحصاری هم هست که بعداً نمایش و بیش از ۶۰ عنوان در مجموع قراره بیاد(که امیدوارم کارتونی نباشه)
    در مجموع مراسم زیاد جالبی نبود
    اگه مایکی میخواد بره نسل بعد باید wb games بخره که استودیو های فوق العاده و کار بلدی دارن
    مثلNetherrealm rocksteady monolith
    نه امثالی مثل inxile double fine rare اینجور چیزا…(قبول کنید یه سری از استودیو های مایکی الان بیخودن)
    در ضمن اگر موفق به خرید wb gamesبشه حتما باید تمام بازی های
    Netherrealm
    Rocksteady
    Monolith و.. در کنار استودیو هایی که الان داره مثل ninja theory the initiative playground games و .. باید بازی های تمام انحصاری بده.. وگرنه اگه بخواد با مولتی و بازیهایی مثل groounded پیش بره بازم شکست میخوره.

  • RAW99 گفت:

    واقعا کنفرانس ضعیفی بود منی که با pc بازی میکنم و باید بیشتر طرف مایکروسافت باشم بنظرم ضعیف کار کرد و با توجه به قیمت قطعات دیگه باید بستن یه pc خوب تو خواب شب ببینم و نسل بعد یه کنسول بخرم و با توجه به شرایط واقعا خرید ps5 به صرفه تره تا xbox نمیدونم چه جوری یکی میتونه گیمر باشه ولی خودشو با خرید xbox از بازیای انحصاری سونی محروم کنه
    و حتی من که یه گیمر معمولیم میدونم که علت شکست xbox نبود بازی های سینمایه خفنه مثل god of war یا uncharted ولی نمیدونم چرا این اسپنسر نفهم اینو نمیفهمه

    • kia (Bye All) گفت:

      چطور حساب کردی کنسول ارزونتر در میاد؟تلویزیون مناسب برا نسل بعد زیر چهل ملیون نیست خود کنسولم زیر بیست ملیون مطمعن باش نیست.پول بازیها ها هم به کنار .هر کنسولیم بخری از بازیهای کنسول دیگه محروم میشی در حالی که با شبیه ساز تو پی سی بدون هزینه نسخه کرکی رو میتونی اجرا کنی .یه پی سی گیمر هیچوقت سراغ کنسول نمیره مگه دیونه ایم پول بدیم برا هر پنج سال یه انحصاری که اونم با یه شبیه ساز میتونیم بازی کنیم

      • یه دونه کیس کامپیوتر و قطعات پیسی دویست میلیونه

        • kia (Bye All) گفت:

          اون کیسی که میگی برا ساختن بازیه و یکی مثل من که عشق ارتقا داره میره طرفش من ارتقا کیسمو از گیم بیشتر دوست دارم مثل خرید ماشین نو میمونه و ارتقا سطح تو گیم .وگرنه الان کیس دوازده ملیونی هست که خیلی قویتر از ps4 هستش.گرافیک ۱۰۸۰ تا آخر نسل نه هم با بالاترین کیفیت جواب میده .دلیل نمیشه چون گرافیک ۳۰۰ ملیونی ساخته میشه حتما برا بالا اومدن گیم از اونا استفاده کرد.اونا برا ساختن گیمن .یه گراقیک ۱۰۸۰ برا نهایت لذت از گیم کافیه.به همه بازیهای همه کنسولها هم دسترسی داری

    • kia (Bye All) گفت:

      خودتو به ما پی سی فنا نچسبون معلومه سونی فن هستی

  • ramin.1991 گفت:

    نمایش بدی نبود
    اما مایکروسافت هنوز نتوسته گیمرارو جذب کنه واس خرید کنسوله نسل بعدش
    کاری که سونی فعلا موفق تر بوده
    به نظره من بهترین نمایش ایکس باکس medium و stalker و بخش داستانی crossfire x بود
    هیلو به نظرم جالب نبود
    البته باید این نکته ام در نظر گرفت که هیلو اینفینت یه بازی نسل ۸ هست
    نباید انتظار گرافیک نسل ۹ ازش داشت و مقایسه اون با گرافیک لست ۲ کاره اشتباهیه چون تو اینجور بازیها پرفورمنس مهمتر از گرافیکه
    اما همه اینها بازم دلیل این سطح از گرافیک پایین ( مخصوصا شخصیت منفی اخره تریلر) نمیشه
    واقعا فعلا حتی طرفدارای ایکس باکس (منطقی نه چارتا بچه که تو کفه تین ایج سینگران) هنوز دلیله خوبی برای خرید کنسوله نسله بعد پیدا نکردن چه برسه به طرفدارهای بقیه پلتفرم ها که بخوان به سمت سری اکس برن

  • GrandWarden گفت:

    ممنون از شما آقای حلاجیان.
    امیدوارم مایکروسافت برای رویداد بعدیش که احتمالا در ماه میلادی پیش رو هست حسابی نظر تماشاگران رو برگردونه و بتونه نسل جدید رو پایا پای سونی آغاز کنه.به نظرم باید از اینیشیتیو و کوالیشن آی پی های جدیدی معرفی کنن که بتونن با آی پی های بی شمار سونی رقابت کنن.در غیر این صورت لانچ سری اکس از وان هم ضعیفتر خواهد بود و من اصلا دوست ندارم این اتفاق بیفته.به امید موفقیت این‌ کمپانی دوست داشتنی.

  • Reason گفت:

    من از avowed خیلی خوشم اومد
    ولی درکل مراسم به شدت ضغیفی بود

  • ALFAR3D گفت:

    من کاری ندارم به اینکه مایکی فنای اینجا الکی هایپ میکردن این مراسمو ولی از وقتی فهمیدم سونی قراره یه مراسم دیگه بزاره بعد از مراسم مایکی اینا هم اومدن مراسم رو دو تیکه کردن که بعد از مراسم سونی هم یه چیزایی نشون بدن….ولی خب شایعات زیاد بود پشت این مراسم یه سری میگفتن یه سری چیزا نشون داده میشه که نشد….این برای مراسمی بعدی گذاشتن و گرنه قرار بود همرو دیشب نشون بدن….تو کنفرانس بعدی باید منتظر گیمپلی هل بلید و فبیل و فورزا اینا باشیم به علاوه سری اس اگر معرفی کنن و قیمت کنسولا….حالا بقیه استدیو ها چیزی داشته باشن واسه عرضه دیگه مشخص نیست ولی اگر اگر مراسم بعدی رو خردش نکنن احتمالا اخرین کنفرانس واسه نشون دادن بازیاس….جدا اینا جون ادمو به لب میارن تو ای ۳ همه چی رو میکردن الان منتظر همدیگه هستن چی رو کنن…

  • Amir sy گفت:

    وضع سایت از ۲۰۱۶ هم که بدتر شده این هیترا همونان که الان بزرگ شدن ؟ :laugh:

  • lynch گفت:

    نکته اینجاس
    و اکثر این فرست پارتی های جدید هم اگه دقت کنید توی آخر تیزرشون نمی نویسه امس باکس وان !! یعنی برای وان احتمالا منشر نمی ت که خیلی از بازی های اکس باکس حداقل تا ۱٫۵ سال دیگه منتشر نمی شن و اکثرا در مراحل اولیه توسعه هستن .
    برای همین چیز زیادی برای نشون دادن نداشتن.
    مثلا فیبل : ما هیچ چیز ندیدیم ازش فقط معلوم شد که داره ساخته میشه
    فورزا رو که خودشونم گفتن مراخل اولیه توسعه
    یا آر پی جی جدید ابسیدین هم همین طور ما تقریبا هیچ چیز ندیدیم از بازی که اصلا چی هست فقط اومدن گفتن ما داریم بازی رو می سازیم
    اگه دقت کنین می بینین که آخر تیزر هاشون اکس باکس وان رو نمی نوشتن فقط ویندوز و سری اکس. درست برعکس تیزر هیلو که هم وان بود هم ویندوز هم سری اکس . چون هیلو لانچ تایتل هست و امسال میاد
    خودشون گفتند که هرچی انحصاری تا دو سال یا یک و نیم سال آینده دارن رو وان هم میاد پس این هایی که برای وان نمیان حداقل ۱٫۵ تا ۲ سال بعد منتشر می شن

  • lastofus2 گفت:

    یک سر فروم های خارجی برید ببینید همه میگن ماکرو ر ی د بعد فن های متعصب ایرانی میگن خوب بود :rotfl:

  • Kaneko گفت:

    فقط سخت افزار سری ایکس قویه ولی کو کسی که بتونه از این پتانسیل استفاده کنه
    گندشون که هیلو اینفینیت بود این شد وای به حال بقیه
    ترسناک هارو هم که دیدم،ناخن انگشت کوچیکه رزیدنت اویل ۸ هم نمیشن

  • ali eb گفت:

    خدایا آیا ما اونروز رو می بینیم که این شرکت ها رقابت و این جور چرت و پرت ها رو کنار بذارن یه کنسول تمیز منتشر شه و شرکت ها فقط تو بازی ساختن با هم رقابت کنند نه در قالب کردن کنسول به ملت ؟ سونی گاد اف وار و لست و آنچارتد و چند تا از اون خوباشو بیاره ، مایکروسافت فورزا و هیلو و گیرز بیاره نینتندو هم زلدا و ماریو و اسپلاتون . من نمی فهمم که وقتی این سودجو ها دارن سر مردم رو کلاه میذارن با روز به روز گرون کردن بازی ها و کنسول ها و خدمات کوفتینگ ، اونوقت ملت دارن فن بازی در میارن که سر کی بیشتر کلاه رفته ! باور کنید همه این اشغال ها یه روز میرن و فقط گیم میمونه . از این گنده ترا اتاری و سگا و … بودند که به فنا رفتند عوعو سگان اینان هم می گذرد …

  • Iman74 گفت:

    من یه گیمر قدیمی ام ک سالهاست گیمفارو دنبال میکردم و نظرات رو میخوندم ،
    گیمر های قدیمی بیشتر وقت خودشونو پای پی سی میگذروندن
    و اون زمان رقابت بین کنسول اینقدر بالا نبود
    به نظر من کنفرانس ماکروسافت ضعیف بود
    خوده من با تبلیغاتی ک کردن انتظارم یک گیمپلی یا تریلری بود ک به مخاطب حس انتقال به نسل بعد رو داده باشه که نا امید شدم
    خوده من دو دل بودم بین ایکس باکس بعدی و پلی پنج
    و با این کنفرانس متوجه شدم ک ماکروسافت شاید توی ساخت کنسول کارش درست باشه اما هنوز توی ساخت محتوای اون خیلی عقبه ، و با غول دنیای گیمی مثل سونی که ده هاست پیشتازه رقابت سختی داره ، من از عملکرد ضعیف ماکروسافت ناراحتم چون ک باعث میشه سونی بی رقیب بمونه و دستش توی افزایش قیمت کنسول و محتواش بالا بره ،، امیدوارم هر دو کنسول توی رقابت بمونن چونکه این وسط سودش توی جیب ما گیمر ها میره …

پیش به سوی نسل نهم با اکس باکس سری اکس | مروری بر اخبار رویداد Xbox 20/20 - گیمفا