فروش بازی Ghost of Tsushima از انتظارات فراتر رفته است
از بازی Ghost of Tsushima اثر استودیوی ساکرپانچ (Sucker Punch) بهعنوان آخرین انحصاری بزرگ فرستپارتی پلیاستیشن ۴، انتظار فروش خوبی میرفت؛ خصوصاً که بسیاری مشتاق عرضهی آن بودند و بنابر گزارشهای اولیه، انتظارها را برآورده کرده است. بازی هنگام عرضه در صدر جدول فروش بریتانیا قرار گرفت اما بهنظر میآید فروش آن در ژاپن از تمامی انتظارات فراتر بوده است. همراه گیمفا باشید.
حساب رسمی پلیاستیشن ژاپن بهتازگی در توییتی اعلام کرده است که فروش این بازی سامورایی جهانباز فراتر از انتظارات سونی بوده است و آنها را با کمبود موجودی فروشگاهها روبهرو کرده است. سونی میگوید که درحال افزایش تولید دیسکهای این بازی است و در این مدت بازیبازان میتوانند بازی را بهصورت دیجیتالی خریداری کنند. باتوجه به مکان و دورانی که بازی در آن جریان دارد، عجیب نیست که طرفداران ژاپنی چنین مشتاق تجربهی این بازی باشند، خصوصاً که بازی واقعاً از کیفیت بالایی برخوردار است.
Ghost of Tsushima بهصورت انحصاری برروی پلیاستیشن ۴ در دسترس است.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
:yes:
خب خب هیترای امثال عرفان
بازیای تکراری ما…اینجوری میفروشن…
خنده دار اینه که طرف میگه شما دنبال بتسازی هستین…
اونایی که ترول میکردن میگفتن بازی شکست خورده….
اگه اثری که موجودیش توو روسیه و هند تموم بشه…
توو انگلیس و ژاپن و فرانسه و ….صدر جدول فروشه(امریکا هنوز اعلام نشده)
هر کاری کنین آثار بلاکباستری سونی میدرخشن اغلب اوقات…
حالا بیاین از شکست لستو گوست بگین
نقد گیمفا
لست پارت۲((۱۰))
گوست سوشیما((۹))
بازی شکست نخورده ولی شاهکارم نشده منم اول گفتم بازی شاهکار نیست نگفتم بدرد نمیخوره هرکی گفته اراجیف بافته که شکست خورده …
نکته ی دوم متای یک بازی دلیل بر فروش اون بازی نیست (لزوما) اساسین ها به ۹۰ نرسیدن ولی هرساله خیلی خوب سود اورن و فروش میکنن سبک بازی جذابه توی ژاپنه و خب طرفدارای زیادی داره ۹۰ یا ۸۰ میشد بازم فروشش زیاد میبود
جدا ازین اراجیفی که ملت میبافن و اسم میزارن روی بازیا … بازی خیلی هم زیباست مبارک طرفدار ها و فن های پلی استیشن باشه بجز این ممد و بقیشون
آره همونه با نام کاربری twitcher میومدی موقع عرضه گوست،ترولش میکردی،همه میشناسنت
بستگی داره شکست و موفقیت بازی رو در چه زمینه ای تعریف کنی….
اگر منظور شما در زمینه فروش و نمرات و این حرفا بوده… از موفق ترین بازی های نسل هستن… شکی هم نیست….
ولی اگر منظور شما…
در رسوندن پیام و مفهوم مورد نظر… به مخاطب هایی که این فرنچایز رو دنبال کردن بوده…
خیلی هم موفق نبودن….
درسته که شما و دوستانتون بازی رو دوست داشتید… ولی خب هستند کسانی که نه تنها پیامش رو درک نکردن… بلکه از بازی زده شدن…. مثال بارزش هم زیاده….کار این افراد به جایی رسیده که بازیگر هارو تهدید به مرگ می کنن… با توجه به جمله شما که فرموده بودی «همه ی عناصر این بازی (گرافیک و گیمپلی و مشتقاتش…) در خدمت داستانه..» می شه نتیجه گرفت که پیام کلی این داستان و درک شدنش برای نیل دراکمن و تیمش مهم بوده…
آیا به نظرتون همه این پیام رو درک کردن؟
اون هایی که درک کردن بیشترن یا کمتر؟؟؟
اگه بیشتر هستن= موفقیت…
اگه کمتر = شکست….
پ.ن: رفقا… خیلی از لفظ هیتر ناراحت نشید… برای بعضی ها… هر کسی باهاشون مخالفت کنه اسمش می شه هیتر 😉
برای بعضی های دیگه هم هر کسی مثل اونا فکر نکنه… اسمش می شه نادان 😉
موفق باشید
هیترها به خط
لست ۲ ،،، گوست
چه سوزشی ….
در مورد میزان افرادی که یه گیم (یا هر اثر هنری دیگه) درک کنن فک میکنم باید به این توجه شه که اون بازی تا چه حد مرزهای تعیین شده قبلی رو جلو کشیده یا حتی حداقل تا سر حد همون مرزها اومده جلو؛ اگه یه گیم یکی از این شرایطو داشته باشه فک میکنم مسلم باشه که تعدای از کژوال پلیرها به درک کاملی از اون گیم نرسن یا هدفش رو چون مطابق با مرزهای قبلی نیست نپسندن
این آثار در گذر زمان معنی پیدا میکنن و در اکثریت درک و پذیرفته میشن
فکت جدید:هرکی هرچیو زودتر درک کرد اون چیز موفق تره
مثلا اینسپشن یا فایت کلاب که کمی درکشون سخت بود اشغال بودن با منطق ایشون
عالی :yes:
بازی خوبی از آب در اومده لیاقتش رو داره
عالی
دوست داشتم بازیش فروش کنه چون خیلی کم حاشیه وارد بازار و خلاصه تمیز تبلیغ کرد
بلادبورن که همه پسند نیست ۱۵ میلیون فروش داشت اینم حتما حداقل به اون میرسه که برای یه بازی داستانی فوق العاده هست
پ ن : ایکاش ۲ ی بلادبورن رو هم بسازن خوب چیزی بود نسخه ی اول
میسازن شک نکن
نسل بعد بازی های بزرگ انحصاری زیادی برای سونی در راهه
متاسفانه (!) فروش بلادبورن ۱۵ میلیون نبود
تا سال ۲۰۱۸ ، ۱۱ میلیون تجربش کردن (به شیوه مایکروسافت اگه بیان کنیم)
که ازین ۱۱ میلیون، ۳ میلیونش خریدار بودن
بقیه یا دست دوم یا اشتراکی یا از طریق پلاس
طی این دو سال اخیر هم فکر نکنم چیز زیادی اضافه شده باشه
سلام داداش
نه طبق امار رسمی ۱۵ میلیون نفر به لطف رایگان شدنش تجربش کردن
به جای این باید اینفیمس جدید رو میساختن هم همه پسندتره بود و هم سرگرم کننده تر
اینفیمس سکند سان از معدود انحصاری های PS4 بود که ازش خوشم امد دلسین کرکتر اینفیمس سکند سان عشق من بود :inlove:
I’ve been reading books of old
The legends and the myths
Achilles and his gold
Hercules and his gifts
Spiderman’s control
And Batman with his fists
And clearly I don’t see myself upon that list
خیلیم عالی ساکرپانچ یکی از ۱۰ سازنده ایه که دوسش دارم فقط امیدوارم موفقیت این بازی باعث فراموشی Infamous نشه و باز از اون سری بسازن
بدیهیه که بازی خیلی خوبیه و میتونه برای هرگیمری که علاقه منده به این سبک،لذت بخش باشه.و یکی از بیخودترین و اشتباه ترین کارهایی که یک گیمر میتونه انجام بده،تصمیم گیری بر اساس متاکریتیک هست 😐 مهم تجربه خود گیمر هست،نه چیز دیگه.من از بازی با متای۴۸ هم لذت بردم:).در اخرم خوبه که کافی بفروشه تا زحمت سازندگان جبران بشه :yes:
این بازی یه شاهکار هستش. بهترین گرافیک ps4 در تاریخ و دیگر هیچ
عالی
فروش جدید دلست که در حد انتظارات بوده یا نه کی میگن؟