در بازی Assassin’s Creed Valhalla شاهد نمایشهای X-Ray به مانند سری Mortal Kombat خواهیم بود
شرکت یوبیسافت (Ubisoft) بر خلاف نمایش ضعیف خود از گیمپلی بازی Assassin’s Creed Valhalla در جریان مراسم Xbox Inside ماه مه، با برگزاری رویداد Ubisoft Forward اطلاعات و نمایشهای بسیار بهتر و بیشتری را از این بازی در حال توسعه به هواداران سری نشان داد و قابل قبولتر از گذشته ظاهر شد. در این رویداد نگاهی به سیستم و مکانیسمهای مبارزهی شخصیت اصلی بازی Eivor و نبردهای بزرگ وی به همراه گروه وایکینگها را در سراسر انگلستان مشاهده کردیم. در یکی از این نمایشها ما شاهد به قتل رسیدن یک سرباز بودیم که صحنهی فرو رفتن Hidden Blade در بدن وی به مانند نمایشهای خشن و خونین X-Ray در سری Mortal Kombat و Sniper Elite به تصویر کشیده شد.
چنین قتلهایی خشن و هیجانانگیز به نظر میرسند اما در ابتدا تصور بر این بود که ما آنها را به ازای کشتن افراد مهم بازی و یا در قالب صحنههای سینمایی داستان مشاهده نماییم اما طبق گفتهی کارگردان بازی Assassin’s Creed Valhalla آقای بنویت ریچر (Benoit Richter) مشخص شد که این قتلهای منحصر به فرد در جریان گیمپلی و به خواست بازیبازان صورت خواهند گرفت. وی در پاسخ نگرانی برخی از هواداران برای امکان غیرفعال کردن این ویژگی توضیح داد که این صحنهها تنها در مواقعی خاصی و تحت شرایطی که بازیبازان باید ایجاد نمایند رخ میدهند و او نمیتواند بیشتر در مورد این قتلها توضیح دهد؛ چرا که بازیبازان خود باید به کشف این موارد بپردازند.
با توجه به نمایش مبارزات بازی Assassin’s Creed Valhalla، شخصیت Eivor برای نشان دادن خشونت و خونریزی نبردها تنها به ویژگی X-ray متکی نبود و از قطع کردن سر دشمنان تا انداختنشان به زمین و کوبیدن سر و بدن آنها را شاهد بودیم که حس و حال خشونت وایکینگی را به خوبی نمایان ساختند. این حس خشونت بیشتر به لذت مبارزات و نبردهای درون بازی کمک خواهند کرد اما باید منتظر باشیم و ببینیم که مکانیسمهای نقشآفرینی چه تاثیری بر روند مبارزات خواهند گذاشت و آیا میزان خشونت و خونریزی آنها را افزایش خواهند داد یا خیر. لازم به ذکر است که با توجه به پیشرفتهای بازی، Eivor مجبور نیست تا تمام دشمنان پیش روی خود را بکشد بلکه با انتخابهای گستردهای در این زمینه و یا مخفیکاری و رد شدن از سد دشمن هم روبرو خواهد بود.
بازی Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۷ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی و سرویس گوگل استدیا منتشر خواهد شد. همچنین عرضهی این بازی برروی کنسولهای نسل نهمی پلیاستیشن ۵ و اکسباکس سری اکس نیز تایید شده است. شما میتوانید تریلر گیمپلی بازی Assassin’s Creed Valhalla در جریان مراسم Ubisoft Forward را از طریق این نشانی مشاهده نمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
امیدی به بازی ای که یه عراقی کارگردانیش کرده نیست
الان که همون کارگردان بنجل رو هم نداره میخواد چی بشه بازیش واقعا ؟
شوخی بود نریزین سرم :yes:
این شوخی نبود
نمیشه که آدم هرچی از دهنش بیادو بگه بعدم بگه شوخی کردم
یه سوالی برام پیش اومده
دوست عزیز wiki شما اصلیت عراقی دارید ؟
ممنون میشم اگه جواب بدین
ندارن=نداره 🙂 (امان از این کیبورد)
نه ولی شما ۱۰۰% ن ژ آ د پرستی رفیق
داش جنبه شوخی نداری ؟
چیز بدی هم نگفتم که
این شوخی نبود من افراد زیادی رو دیدم هرچی دلشون خواست میگن بعد هم با یه لحنی میگن شوخی کردم
دوست عزیز امیدوارم در مورد شما اشتباه کرده باشم
شوخی چیزیه که باهاش بخندی و بامزه باشه
با این حرفت بجای خنده باید به حال خودت گریه کرد!
#نه_به_نژاد_پرستی
Use me as a WTF button
assassins creed valhala:mortal kombat edition
نشون میده ارزش بازی کردنش صددرصد بیشتر از ادیسه هست
ولی بازم برای من یه rpg ناشناخته و قشنگه نه یک اساسین
ویژگی واقعا جالبیه و بازی رو سینماتیک میکنه،سری MK هم از وقتی XRAY رو به خودش اضافه کرد محبوبیتش خیلی بیشتر شد
البته واقعا این بازی چیز جدیدی تا الآن ارائه نکرده،فیزیک دشمن ها که واقعا داغون بود،داخل همون مبارزه اصلی گیمپلی،ایور دشمن رو با لگد ۵ متر اون ورتر پرت میکرد انگار نه انگار که طرف وزن داره
بازی سرعتیه و گرافیک واقعا خاصی نداره،ولی روی کنسول های نسل بعد ۳۰ فریم قراره اجرا بشه
۲ روز قبل از سایبرپانک میادش که عمرا بتونه خوب فروش کنه
داستان هم که یوبیسافت خودش رو واقعا گرفته،خودم یک زمانی فن شدید این سری بودم،ولی از زمان AC3 تا الآن جونو(کرکتری که نصف فدایی های این سری نمیشناسن)رو هر بار آوردن ۲ تا دیالوگ گنگ گفته و رفته
از اون وقتی که دزموند رو کشتن تا الآن عملا نه کرکتر جالبی آوردن که جاش رو بگیره،شان و ربکا هم که اصلا معلوم نیست سرنوشتشون چی شد
خلاصه که بعد AC3 واسه من این سری تموم شدش
Ac black flag هم جالب بود منتهی اصلا داستانش ربطی به این سری نداشت
الآن شما ادوارد کنوی که پدر هیثم و پدر بزرگ کانر بود رو در نظر بگیرید،و تصور کنید که ادوارد پدر و پدربزرگ این ۲ تا نبود،میبنید که اصلا تغییری توی داستان بک فلگ ایجاد نمیشه،عملا ارتباطش رو به زور تو بازی قرار داده بودن
اون لگد یکی از ابیلیتی های بازیه
مثل دو تا قبلی
والا من که از تغییرات سری راضیم
گاد هم تغییر کرد کسی چیزی گفت
نه چون انحصاریه
اساسین تغییر کرد کسی چیزی گفت
بله همه گفتن یوبی پول پرست
گاد باید تغییر میکرد
اساسینز نیازی نبود تغییر کنه کلا داستان اساسینز توب نسخه ۳ تمام شد رفت بقیش الکی ادامه دادن
داداش گاد تغیر کرد ولی هویتشو حفظ کرد ادیسی ام این کارو کرد؟
هویت اساسین به داستانش بوده
که برای بررسی این موضوع باید به داستان کل بازی و دی ال سی ها دقت کنید
که تا این جا همه شون از نظر من هویت رو حفظ کردن
فک کنم میشه مثل Sniper Elite ولی بدون اسنایپر 😐
ناببببببببب
راستی دوستان با اینکه بی ربطه به این پست ولی نقشه ی اساسین والهالا قراره ۲۸۲ کیلومتر مربع باشه که از اودیسی که ۲۵۶ کیلومتر مربع بود۲۶ کیلومتر مربع بزرگ تره.
در ضمن از این میزان ۱۷۲ کیلومتر مربع برای نقشه ی انگلستان هست و بقیه اش برای نروژ و نقشه های مخفی بازی.
منبع اطلاعات هم گوگل و یوتیوب هست.
البته همه می دونیم نقشه ای که خالی و کار های بی ارزشی برای انجام دادن داشته باشه ارزش نداره ولی امیدوارم نقشه ی پر جرییاتی باشه.
دلتونو صابون نزنید
کسی تو این مدت زمان کم نمیتونه یه نقشه با ۲۸۲ کیلومتر مربع مساحت و پر از جزییات بسازه
اونم یوبی باگ
در حد همون ادیسه ک خالی بود هم باشه هنر کرده
ادیسه خالی بود؟؟؟؟
من دیگه حرفی ندارم
Sky sep
نقشه پر ندیدی ک ادیسه واست حکم پر رو داره
حالا حتما نصفشو دریا میکنن
نقشه رد دد ۲ حدود ۸۰ تا ۹۰ کیلومتر هست ولی انقدر غنی هست کسی متوجه نمیشه
هیچی دیگه موقع کشتن باس فایت ها به جای استفاده از هیدن بلید باید فاتالیتی و بروتالیتی بزنیم یا آخرش فرندشیپ بشه بیان بهم دست بدن روبوسی کنن بگن بهم قربونت بشم ببخش اومدم مزاحمت شدم شرمنده میخوای برم بعدا بیام آخرشم برای بوس بفرستن خدایا یوبیسافت رو نابود تا تر نزده به خاطرات خوبمون اتزیو کجایی ابهت و حیثیتت رو بردن الطائر دزموند کجائید که اساسینز کرید الان ۳ سال مرده هیدن بلید دیگه شوخی شده گیمپلی خفن قدیمی از بین رفته خدا خفتون کنه یه اساسینز کرید خوب بود اونم گند زدید توش
دقیقا گند زدن ب همه چیز
تیم سازنده اورجینز داره اینو میسازه.پس بازی شون عالیه.
من یکی هرچی یوبیسافت بده پلی میدم چون معلوم نیست کی سوپرایزت کنه چون شرکت بزرگیه انتظارها ازش زیاده وگرنه همه بازیهاش خیلیم سرگرم کنندن خیلیام ازش اسکی میرن اصلنم منظورم یارو که معلوم نبود ساموراییه یا نینجا نبود ها :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
چقد داستان سرایی و شعرگویی میکنید.بیخیال اسم این عنوان بشین و هیچ ربطی به اساسین جز اسمش نداره.به عنوان ی بازی جدید بعنوان وایکینگ ها در نظر بگیرین و اصلا هم لازم نبود این بازی اسمش اساسین باشه اینم بخاطر علاقه قلبی استودیو به عنواشه که نمیخواد ازش دل بکنه و ای پی جدیدی در نظر بگیره.وگرنه خیلی وقته که اساسین کرید هیچ ربطی بهم نداره همون ۱و۲بازی جذاب و ایده جالبی بود که تمام شد.شمام شلوعش نکنید
جالبه بعد کپی برداری از Skyrimوwitcher3وshadow of mordorوتا حدودی هم tomb raiderحالا نوبت به mortal kombat رسیده
چه بر سر شرکتهای بزرگی مثل یوبی سافت اومده که به این روز رسیدن،شرکتهایی که مایه الهام بقیه سازنده ها بودن حالا کارشون به تقلید و کپی برداری رسیده