سازندگان Outriders برنامهای برای توسعهی بخش PVP ندارند
اگرچه در نگاه اول به نظر میرسد استودیوی پیپل کن فلای (People Can Fly) تلاش دارد با ساخت بازی Outriders به سبک لوتر شوتر وارد شده و با عناوینی همچون Destiny و یا The Division رقابت کند ولی سازندگان تاکید دارند که این موضوع به هیچ وجه درست نیست. تیم سازنده به جای سبک لوتر، به Outriders به عنوان یک بازی در سبک نقشآفرینی نگاه میکند.
با توجه به نگاه متفاوت تیم سازنده به بازی Outriders، به نظر میرسد برخی از المانهای موجود در عناوین مشابه در این بازی حضور نخواهند داشت. یکی از این المانها، حالت PVP است که تیم سازنده قصد اضافه کردن آن به بازی را ندارد. اگرچه بازی Outriders به شکلی طراحی شده است که شما باید با دیگر کاربران برای روبهرو شدن با چالشهای مختلف همکاری کنید ولی به نظر میرسد امکان مبارزه با دیگران در بازی وجود نخواهد داشت. کارگردان نوآوری بازی، بارتک کمیتا (Bartek Kmita)، در مصاحبهی اخیر خود به صراحت بیان کرده است که تیم سازنده برنامهای برای توسعهی این بخش ندارد.
در حال حاضر هیچ برنامهای برای اضافه کردن بخش PVP به بازی Outriders وجود ندارد. ما از همان ابتدای توسعه در مورد این موضوع صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که میخواهیم برروی تجربهی PVE در بازی Outriders تمرکز کنیم. این موضوع به ما اجازه میدهد در کنار تمرکز برروی ارائهی یک کمپین عالی و پر از محتوای اصلی و فعالیتهای جانبی مختلف، تواناییهای قدرتمندی را به بازی اضافه کرده و یک سیستم گستردهی پیشرفت شخصیت را در بازی قرار دهیم که به کاربران این امکان را میدهد تا در زمینهی طراحی شخصیت خود آزادی عمل بسیار بالایی داشته باشند.
البته این موضوع لزوما به این معنی نیست که استودیوی سازنده هیچگاه بخش PVP را به بازی Outriders اضافه نخواهد کرد. در صورت استقبال بالای بازیبازان، همیشه این احتمال وجود دارد که این بخش در قالب محتوای پس از عرضه به بازی اضافه شود. با این حال، این موضوع که تیم سازنده از همان ابتدا با هدفی مشخص توسعهی بازی را آغاز کرده و تمام تمرکز خود را برروی این بخش گذاشته است، میتوانید برای هواداران خبری خوب به شمار آید.
بازی Outriders در اواخر سال جاری میلادی برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، اکسباکس وان، اکسباکس سری اکس و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. شما میتوانید جدیدترین تریلرهای منتشر شده از این عنوان را از طریق این لینک مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
عاشق بازی bulletstorm بودم برا من بهترین شوتر اول شخص عمرم بود ولی تو ایران زیاد شناخته شده نیست از همین سازنده هاست امیدوارم اینم مثل bulletstorm شاهکار باشه یه حسی بهم میگه درسته که این استودیو مثل ناتیداگ یا راکستار بزرگ و معروف نیست ولی بازی های شاهکاری قراره بیرون بده . به امید موفقیت بازی
منم هنوز بعضی وقتا بهش فکر میکنم قبلنا واقعا بازی میساختن .وقتی دشمنو میکشید با لگد میزد :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: حتی یک صحنه تکراری تا آخر بازی نداشت واقعا شاهکار به اون میگن نه چرت و پرتهای الان
هعی آی گفتی. استودیو ها باید یه سر به بازی های قدیمی بزنن یا بازسازی یا یه دنباله ای بسازن براشون. شاهکار بود برا خودش شاهکار. اصلا تا آخر بازی نفهمیدم چجوری تمومش کردم انقدر خفن و غیر تکراری بود هر ثانیش انگار یه بازی جدید بود.