یوبیسافت: Assassin’s Creed Valhalla «تقریباً فاقد» ماموریتهای فرعی سنتی است
شرکت یوبیسافت (Ubisoft) با برگزاری رویداد Ubisoft Forward در شب گذشته، به نمایش بازیهای مورد انتظار خود از جمله Assassin’s Creed Valhalla پرداخت و اطلاعات بیشتری را در اختیار طرفداران قرار داد. ویدئوی گیمپلی نسخهی جدید بخشهای مختلف بازی نظیر مبارزات، اکتشاف، Raidها و موارد دیگر را به ما نشان داد. اما اینطور که به نظر میرسد، سیستم طراحی مراحل فرعی بازی نیز از حالت سنتی عناوین قبلی فاصله گرفته است.
آقای دربی مکدویت (Darby McDevitt)، کارگردان روایی Assassin’s Creed Valhalla، در طی مصاحبهای با وبسایت GameSpot اعلام کرد که ساختهی جدید یوبیسافت تقریباً فاقد ماموریتهای فرعی سنتی است. به جای سیستم عناوین قبلی مجموعه، Valhalla دارای تعدادی «World Events» که بازیبازان به شکلی طبیعی و غیر قابل پیش بینی با آنها روبهرو خواهند شد. از آنجایی که Eivor یک مهاجم در انگلستان محسوب میشود، این موضوع منطقی به نظر میرسد. علاوه بر این، طولانیتر شدن قوسهای داستانی مرتبط با ماموریت اصلی نیز یکی دیگر از پیامدهای سیستم جدید است.
به طور ساده، نباید انتظار داشته باشید که ماموریتهای NPCها مانند Assassin’s Creed Odyssey در تمام نقشهی بازی باشند. ویدئوی گیمپلی Valhalla برخی از این موارد را به ما نشان داد؛ برای مثال، زمانی که Eivor در حال بررسی یک معبد بود، متوجه شد که برخی از چیزهایی که مردم به معبد اهدا کردهاند، دزدیده شدهاند. پس از دنبال کردن رد پای دزدها، او دو کودک را پیدا میکند که برای زنده ماندن و بقا مجبور به دزدی شدهاند. این مثال نشان میدهد که بازیبازان در طی اکتشاف و تعامل با محیط بازی با برخی از این رویدادها مواجه خواهند شد. البته علی رغم موارد گفته شده، هنوز هم انتظار میرود که تعدادی از شخصیتهای مهم بازی دارای خط داستانی گسترده و عمیقتری نسبت به بقیه باشند.
بازی Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۷ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرمهای رایانههای شخصی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. این در حالی است که بازیبازان با خرید بازی برای کنسولهای نسل هشتم، به صورت رایگان به نسخهی نسل بعدی نیز دسترسی پیدا خواهند کرد. البته در نظر داشته باشید که تاریخ عرضهی نسخههای پلیاستیشن ۵ و اکسباکس سری اکس هنوز اعلام نشده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
ترکیبی ناقص از shadow of war , rise son of the rome ,whicher 3 :starving: :starving:
راجب اودیسه هم همین رو می گفتن….
ولی خب دیگه خود شما می دونی بعدش چی شد :-))
آره اومد ترکوند و خیلیا رو مستقیم به دیوار هدایت کرد. 😎
بعدش چیشد ها؟؟؟؟؟نه خداییش چی شد؟؟؟؟ بزار بهت بگم چی شد.بازی خیلی بیشتر حد انتظار فروخت چون اگه نمیفروخت که یوبیسافت نمیومد هی نسخه ی بعدو بسازه.بعدم متایه بازی شد۸۶.بعدم یوزر اسکور بازیم بالا بود ونامزد بازی سال هم شد.حالا دیگه من نمیدونم این همه دستاورد چجوری از نظر بعضیا شکست به حساب میاد
“Ryse”
“Witcher”
خودت هم بکشی که بگی بازی اینجور و اونجوره و این مشکل و داره هیچ فایده ای نداره چون مثل همیشه بیشتر از چیزی که یوبی روی این بازی حساب کرده فروش میره فقد به ریش من و تو میخنده والسلام
کلا این بازی مجموعه از اسکی ها از بازیهای مختلفه این قسمتش اسکی از red dead 2 طراحی محیطش اسکی از the witcher کلا یه ترکیب پروو شده ولی به نظر خوب میاد اگه یکم طراحی چهره و صدا گزاری بازی بهتر بشه که بعیده همچین اتفاقی بیافته نسخه قبلم تو صدا گزاری شخصیت اصلی خیلی مشکل داشت و تو این نسخه هم صدا ها خیلی خشک و بیروحه
دوستان چرا گرافیک والهالا انقدر پایینه؟ انیمشین ها به شدت خشک و بی روحه، بازهم باگ از در و دیوار بازی می باره و چرا اصلا اسم بازی اساسین هست؟ ؟ چون هیچ شباهتی به ریشه ها نداره
خب بله واقعا از ریشهش ک میشه حسن صباح و حشاشین و… دور شده
اما اگه از ی زاویه دیگه ب بازی نگاه کنیم واقعا بازی خوبی هستش و لایق ستایشه
بنده ب عنوان ی فن AC قبول کردم RPG شدن فرانچایز رو.
گرافیک هم ک اره متاسفانه وقتی با بازی های بزرگی مثل رد دد یا لست ۲ مقایسه میکنم (از لحاظ گرافیک)، ضعیف جلوه میکنه
ولی خب اساسین های قبلی دیگه واقعا رو ب تکرار میرفتن و جایی واسه خلایق نمونده بود براشون
مشکل این نسخه های جدیدAC استفاده از موتور Anvil هستش ک مشخصه باگ هاش قابل رفع نیستن!
دوست عزیز
اساسین های قبل از اوریجینز و اودیسی عالی بودن
مخصوصا اساسین یونیتی عالی بود
از نظر گرافیک داستان روایت گیم پلی
واقعا روند درستی رو میرفت و سرگرم کننده بود
اگر بجای هر سال ی بازی دو سال وقت میزاشتن خیلی بهتر هم میشد
الان با ی فاجعه طرفیم بخدا
کاری ندارم به ریشه ها پایبنده یا نه ولی نسبت به قبلی ها پس رفت داره تا پیشرفت
حرفتو قبول دارم رفیق
البته گرافیک گیم پلی والهالا رو دارن با گرافیک کاتسین های سینمایی نسخه یونیتی مقایسه میکنن ک مشخصه ضعیف تر جلوه میکنه
دقیقا مشکل همینه ک هر سال ب اجبار مدیر های یوبی سافت، سازنده های بازی ی نسخه از AC رو منتشر میکنن ک مشخصه مجبورند ی کپی پیست از عنوان قبلی باشه (فقط کارشون شده تغییر مپ و داستان بازی)
وگرنه ب قول شما گیم پلی همون نسخه قبلیه با یکم آپگرید
دوست عزیز میشه لطفا به من توضیح بدی که کجایه این بازی فاجعه هس؟
همون یونیتی که شما اینجور ازش طرفداری میکنی اگه بازی راضی کننده ای واسه طرفدارا بود و خوب میفروخت که یوبیسافت نمیومد سری اساسین رو از این رو به اون رو کنه
ولی در عوض همین بازیای جدید اساسین که شما بهش میگی فاجعه هم متا و هم یوزر اسکورو هم فروششون داره خیلی خوب میشه که یوبیسافت داره هی میسازه و حتی اودیسی که نامزد بازی سال هم شد
بعدم خب لطفا یکم منطقی باشید دیگه تاحالا هرچی نسخه از اساسین منتشر شده یه سری باگ داشته حالا شما همتون الان یادتون افتاده و فقط باگایه این نسخرو میکوبید،در ضمن تریلر گیم پلی که منتشر شد بالاش نوشته بود در دست ساخت واسه امثال شما که قبل از کوبیدن یادتون باشه که بازی در دست ساخته هنوز و همینطور شرایطی که بخاطر کرونا پیش اومدم شاید تاثیر داشته در روند ساخت بازی
امیدوارم بازی موفقی بشه
اشتباهی که تیم سازنده این سری همیشه مرتکب شده اینه که فکر می کنه مشکل از چهار چوب گیمپلی هست!
نمی دونه مشکل اصلی طراحی مرحله است…
شایدم می دونه نمی خواد درستش کنه خوشش می آد اعصاب ما خرد شه 😀
راستی رفقا
راجب اون دو تا عکسی که از یونیتی و والهالا کنار هم گذاشتید
اون عکسی که از یونیتی هست مربوط به یکی از کات سین های سینماتیک بازیه….در حالی که عکس والهالا برای گیمپلی هست!
و درک هم نمی کنم چرا این قدر به گیمپلی ایراد گرفتید
عوض کردن ویژگی ها چیز بدی نیست… اتفاقا خیلی خوبه و ریسک پذیری تیم سازنده رو نشون می ده. ..
طراحی مرحله توی اکثر بازی های دنیای باز مشکل دار و تکراری هستش. غیر از مواردی خاص که ۷ تا ۸ سال روش کار شده تازه همونا هم این مشکل رو یکم سطحی تر دارن. طراحی مرحله کار مشکلیه توی ۲ تا ۴ سال نمیشه هم بازی با محیط بزرگ ساخت هم طراحی ماموریت ها رو گسترده کرد هم انیمیشن بی نظیر ساخت. تنها کاری که می تونه بکنه اینه که ac نسازه برای ۶ یا ۷ سال که سیاستشون این نیست. طراحی مرحله کار سخت و طاقت فرسایی هست مثلا خودتون فکر کنید نظر بدین ببینم برای یه بازی ac چه دیزاینی بکنن مثلا غیر از کشتن و تعقیب کردن چه سناریو ای میتونن طراحی کنن خداوکیلی؟
وفور نعمت شده زده زیر دلشون
من طرفدار دارک سولز ها هسم اونام تکراریه
فقط سختی بازی زیاده یکم هیجان بهش داده
حرف درستی زدی دم شما گرم
از این زاویه نگاه نکرده بودم
سلام قربان
راجب طراحی مراحل و گیمپلی سخن نابی فرمودید.
خواستم قدردانی کنم چون منو به فکر فرو برد و ملتّذ کرد.
راست گفتی
عجب سوتی بدی دادم :rotfl:
من اصلاً قصد جسارت به شما را نداشتم؛ معذرت می خوام بابت این قصور.
می دونم سوتی خیلی ضایعی بوده
ولی بذار یکم منظورم رو بهتر بگم
کلا چارچوب گیمپلی اساسین سه بار عوض شد
یه بار بعد از نسخه اول که نسخه دوم و انجمن برادری و رولیشن اومدن
یه بار هم با اومدن نسخه سوم و بلک فلگ..
و یه بار دیگه هم با اومدن یونیتی و سندیکیت و امثالهم…
یوبیسافت داره سعی می کنه مشکل یکنواختی بازی رو با این حرکت عوض کنه
با این که بین همه این بازی ها یع مشکل مشترک هست و اون هم طراحی مرحله است
امیدوارم گندی که زده بودم رو درست حسابی جمع کرده باشم 😀
بابا فدا سرت … هر ۴ سال یکی میاد یه @!#? تو#$%@ می*%$ میره هیشکی هم عین خیالش نیست غمت نباشه
جوووون؟؟؟ اون عکس سینماتیکه؟
از این جوکا جایی نگی میخندن بهت بخدا
یونیتی گرافیکش یه سر و گردن از این بالاتر بود
تازه با اون همه npc و مپ شلوغ