توسعهی عنوان Outriders مثال خوبی از تلاش برای عرضهی یک بازی با محتوای کامل خواهد بود
توسعهدهندگان عنوان Outriders در استودیوی پیپل کن فلای (People Can Fly) پس از معرفی بازی خود به بازیبازان و علاقهمندان عناوین اکشن و نقشآفرینی، به طور مرتب به ارائهی اطلاعات و نمایشهای مختلفی از بازی پرداختهاند و بارها به این نکته تاکید داشتهاند که قصد دارند یک عنوان عمیق و پرمحتوا برای بازیبازان توسعه دهند. اگر چه به نظر میرسد که این بازی بیشتر به سبک Looter-Shooter توسعه یافته و طرفداران این ژانر را بسیار راضی خواهد کرد، اما اعضای استودیوی پیپل کن فلای تاکید دارند که عنوان Outriders در بخشهای دیگر خود نیز حرف زیادی برای گفتن خواهد داشت و قصد دارد یک تجربهی غنی، باارزش و منحصر به فرد را به تمامی هواداران بازیهای نقشآفرینی هدیه دهد.
به تازگی در یک مصاحبهی رسمی آقای بارتک کمیتا (Bartek Kmita) کارگردان بازی Outriders و از بنیانگذاران استودیوی پیپل کن فلای، اظهار داشت که آنها برای هزینه و وقتی که بازیبازان برای عناوین مختلف میپردازند تا سرگرم شوند، بسیار ارزش قائل هستند و اعتقاد دارند که کوتاهی یا محتوای کم بازیها و عرضهی آنها با قیمت یک بازی کامل برای بازیبازان و پس از آن عرضهی بستههای الحاقی متنوع برای تکمیل محتویات بازی یک حرکت بیاخلاقی به شمار میآید و باید به کلی از صنعت بازیهای ویدئویی حذف گردد.
آقای بارتک کمیتا در این باره میگوید:
بگذارید صادقانه به شما بگویم؛ قیمت بازیهای ویدئویی خیلی ارزان نیست، پس ما باید برای هزینه و وقتی که بازیبازان به پای عناوین ما میگذارند ارزش قائل شویم. متاسفانه اکنون برخی بازیهای کممحتوا و ناقص را مشاهده میکنیم که با قیمت یک بازی کامل به فروش میرسند. من فکر میکنم این راهی نیست که ما باید در صنعت بازیهای ویدئویی برویم.
آقای بارتک کمیتا احساس میکند که عنوان در حال توسعهی Outriders را میتوان یک نمونهی خوب و قدرتمند از عناوینی دانست که سعی دارد تمام ارزش و محتوای خود را به صورت تمام عیار در اختیار بازیبازان قرار دهد تا آنها از یک تجربهی عمیق و غنی نهایت لذت را ببرند. او همچنین بر این نکته تاکید دارد که گیمپلی و محتوای بازی باید به گونهای پر محتوا و غنی باشد تا بازیبازان پس از اتمام یک بارهی آن، مجددا به تجربهاش بپردازند و نه تنها از اجرای مجدد این عنوان حس ناخوشایند یا تکراری بودن به دست نیاورند بلکه به بازی کردن مجدد آن نیز تشویق شوند.
کارگردان بازی Outriders در این باره افزود:
به طور مثال تیم توسعهی عنوان Outriders را میتوان یک مثال عالی در این زمینه در نظر گرفت. همگی ما در تلاش هستیم تا یک بازی با محتویات کامل و باارزش را برای بازیبازان بسازیم. ما به بازیهایی که تولید میکنیم به عنوان یک خدماترسانی سرگرمی نمینگریم، بلکه آن را یک اثر هنری و کامل قلمداد میکنیم که باید با محتویات غنی و جذاب خود بازیبازان را راضی نگه دارد. در حین توسعهی بازی Outriders ما مدام به این نکته توجه داشتیم که باید ارزش بازی به نسبت قیمت آن کاملا عادلانه و منصفانه باشد. بازیبازان باید به ازای پولی که پرداخت میکنند نه تنها یک تجربهی کامل و لذتبخش را داشته باشند بلکه باید پس از اتمام آن نیز مجددا به تجربهی بازی و لذت بردن از گیمپلی و محتویاتش رغبت نشان دهند. این همان چیزی است که ما در استودیوی پیپل کن فلای در دستور کار خود قرار دادهایم و از سایر توسعهدهندگان و شرکتهای بازیسازی دیگر نیز انتظار داریم تا این هدف را سرلوحهی خود قرار دهند.
طبق اطلاعات منتشر شده، عنوان Outriders در اواخر سال جاری میلادی برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، اکسباکس وان، اکسباکس سری اکس و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. در پایان شما میتوانید به مشاهدهی جدیدترین اطلاعات و ویدئوهای منتشر شدهی این بازی از طریق این نشانی بپردازید.
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
نظرات
امیدوارم یک چیزی مثله gears باشه تا ما که فقط ps4 داریم و حتی رایانه قدرتمند نداریم از بازی های نظیر این عنوان هم لذت ببریم تا شاید در آینده xbox series x را هم همرا با ps5 بخریم هر چند شاهکار های مایکروسافت دیگه با انتها رسیدن تنها امید halo infinite که اگه بد تجربه ای بشه کلا دوره مایکروسافتو خط بکشیم راحت شیم